wat de gek er voor geeftquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS, wat kosten de brown paper bags daar? Hier zijn ze schijnbaar 20 euro
Daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In OUD is dat wel sociaal aanvaardt
Mijn standaardreactie als mensen het hebben over 'het nemen van kinderen'quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik dacht dat kinderliefde verboden was
Wat mensen daar gewoonlijk mee bedoelen is meer een postorderbestelling via een nog onbetrouwbaardere neef van Postnl. Je kunt bestellen, maar of en wanneer er bezorgd wordt is maar de vraagquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn standaardreactie als mensen het hebben over 'het nemen van kinderen'
Maar als alles meezit krijg je ze uiteindelijk welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat mensen daar gewoonlijk mee bedoelen is meer een postorderbestelling via een nog onbetrouwbaardere neef van Postnl. Je kunt bestellen, maar of en wanneer er bezorgd wordt is maar de vraag
In bijna alle gevallen wel gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar als alles meezit krijg je ze uiteindelijk wel
Via iemands onbetrouwbare neefquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Een kind krijgen van je onbetrouwbare neef, raar verhaal
En dan zit ik met zo'n blaag opgescheept?quote:
Zolang je geen bestelling plaatst zit je safe hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan zit ik met zo'n blaag opgescheept?
Shit, ik heb de laatste tijd meermaals iets gekocht via eBayquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zolang je geen bestelling plaatst zit je safe hoor
Kun je daar tegenwoordig ook al kindjes bestellenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Shit, ik heb de laatste tijd meermaals iets gekocht via eBay
Oef, kom ik daar even goed weg!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stond er in de omschrijving iets van:
- je zit er tot je 18e aan vast
- kost je minstens een ton
?
Zo nee, dan heb je geen kind besteld
Tof, welke?quote:
Niet stiekem Wiebelsoemp omruilen voor een kapucijneraapje he?quote:
Omdat ze vaak meer verkopen dan alleen brillen en lensen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou een opticien die dingen dan verkopen
Dat noemen wij luiersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zie een markt voor ultra-absorberende knuffels die van buiten altijd droog aanvoelen
hoe lang ben je al wakker?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
Is het heel ziek als ik opeens een goesting heb naar spareribs?
Een uur.quote:
Dan is het nog wel wat vroegquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een uur.
Trouwens, als die kabouter dít nou eens in een finalewedstrijd uit zou halen
http://www.vkmag.com/maga(...)er_tijdens_training/
ik had het ook gelezen, wat een halve zoolquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Wat krijg je als je een belg met een islamiet kruist? Juist, een extreem achterlijk figuur
http://www.nu.nl/opmerkel(...)epilepsieaanval.html
Ja, lekker.quote:
Oftewel Huggiesquote:
Niet te hard knijpen dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Give me a hug' krijgt ineens een heel andere betekenis...
Ik zie een baby voor me die op een strontluier ligt te sabbelenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Give me a hug' krijgt ineens een heel andere betekenis...
Ik zag iemand een strontluier om iemands nek draperen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een baby voor me die op een strontluier ligt te sabbelen
Ik zie Soempie zichzelf opvretenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag iemand een strontluier om iemands nek draperen...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan is ook meteen het probleem van de knuffels die kwijt zijn opgelost. Er zitten er 20 in een pak. Een kind maakt het toch niet uit of het een konijn is of niet
Je eigen post liken is zó 2011quote:
Beekse bergen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dierentuin![]()
Beekse bergen vind ik niet zo moet ik zeggen.
Opgegeten door de giraffe?quote:
Ja, terecht overigens. 11 egoïsten maken nog geen elftal.quote:
Het schijnt van nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze we hebben dus niet briljant gespeeld?
En dat is zo'n grote schok dat het urenlang stil is geweest in de SC.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Het fijne van de verjaardag gisteren, was dat ik jonger ben dan vrijwel al mijn vrienden
Zoiets?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand ervaring met het verwijderen van iets van bisonkit van badkamertegels? Toen ik hier kwam wonen hing er een zeepdispenser in de douche. Die heb ik net weggehaald en deze bleek vastgezet te zijn met een soort van bisonkit, en niet te weinig ook....
dank je, ik had de site van Bison ook al bekeken, daar zitten wel mogelijkheden tussen en op andere sites had ik ook wat ideeën gevonden. Was nieuwsgierig of hier nog iemand simpele oplossingen had waarvoor ik niet aan de gang zou hoeven met chemicaliën.quote:
Ok, geen ervaring mee, met wegsnijden krijg je in ieder geval niet alles weg en volgens mij is dat spul ontwikkeld om zoveel mogelijk huis tuin en keukenmiddeltjes te kunnen weerstaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dank je, ik had de site van Bison ook al bekeken, daar zitten wel mogelijkheden tussen en op andere sites had ik ook wat ideeën gevonden. Was nieuwsgierig of hier nog iemand simpele oplossingen had waarvoor ik niet aan de gang zou hoeven met chemicaliën.
grijze waas op een tegel/ ondergrondquote:Op zondag 10 juni 2012 11:48 schreef LadyBlack het volgende:
Cementsluier?
Er zijn gelukkig nog zoveel klusdingen waar ik niks vanaf weet
Ga ik naar kijken, thnxquote:Op zondag 10 juni 2012 10:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
meestal zoutzuur als ik me niet vergis, maar dat zal daar ook in zitten. Mocht je het willen gebruiken test het wel even op een hoekje
Ik denk dat ik dat op dit moment even aan Vriend over laatquote:Op zondag 10 juni 2012 12:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
pas op met de concentratie en draag bij voorkeur handschoenen (alhoewel ik ook wel mensen ken die handschoen onzin vinden)
Tijd voor een shotje.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik vond net een volgezogen dooie teek op de grond naast de hond z'n deken en nu heb ik helemaal de kriebels
Ik zat me af te vragen wat voor nut een neut hadquote:
Komt de steekvlam iets beter op gang?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat me af te vragen wat voor nut een neut had
Wat _Ohelia_ zegt. Tijd voor nieuwe druppels.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:06 schreef wyccie het volgende:
De hond moet vast niet dood vanwege een teek?![]()
Wat bedoelen jullie nou?
Als het maar tegen teken helpt.quote:
DDT zal toch wel werken?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:10 schreef wyccie het volgende:
Ik wist niet dat er antitekendruppels voor honden bestonden.
Dat is gelijk anti-alles. Zal Ophelia vast ook niet in haar huis rond willen strooien. Dan liever het risico van een teek.quote:
Er zijn combovlooiendruppels die ook tegen teken werken, en ook halsbandenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:10 schreef wyccie het volgende:
Ik wist niet dat er antitekendruppels voor honden bestonden.
DDT schijnt anti-alles te zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is gelijk anti-alles. Zal Ophelia vast ook niet in haar huis rond willen strooien. Dan liever het risico van een teek.![]()
Argh, jeukende ogen. Hooikoorts, ik vervloek u.
En als je met hond (of kat) op vakantie gaat onder de hartwormgrens pak je andere druppels met een losse anti-tekenband.quote:
Heb er vandaag al 6 zakdoeken aan besteed en ook jeukende ogen. Het is weer witte pluizen-tijd van de populier (meen ik), het enige waar mijn anti-hooikoorts injectie niet tegen werkt...quote:Op zondag 10 juni 2012 19:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Argh, jeukende ogen. Hooikoorts, ik vervloek u.
Dat zou er ook voor mensen moeten zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er zijn combovlooiendruppels die ook tegen teken werken, en ook halsbanden
Oogdruppels?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Heb er vandaag al 6 zakdoeken aan besteed en ook jeukende ogen. Het is weer witte pluizen-tijd van de populier (meen ik), het enige waar mijn anti-hooikoorts injectie niet tegen werkt...
Vooraf hadden we nog nachos met paprika, maïs en uitjes uit de ovenquote:
Je bent de kaas vergeten.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Vooraf hadden we nog nachos met paprika, maïs en uitjes uit de oven
Vond je het leuk?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb iets te bekennen. Ik heb gisteren Nederland-Denemarken gekeken.
Nee.quote:
Cheddar zat er ook op ja. En guacamole erbij.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent de kaas vergeten.
Met salsasaus of guacamole?
[..]
Vond je het leuk?
Ik geloof ook niet dat het een reguliere term isquote:
Nachosquote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vooraf hadden we nog nachos met paprika, maïs en uitjes uit de oven
Succes morgen.quote:
Ik heb er 10 minuten later al "last" van.quote:
Wij nietquote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe kan dat nou? Nederland speelde gisteren helemaal nietquote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
Niet!?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Nederland speelde gisteren helemaal niet
Denemarken.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet!?Welke wedstrijd heb ik dan zitten kijken?
Stinkende urine ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:05 schreef wyccie het volgende:
Bedoelen jullie de stinkende urine bij asperges of is er nog iets meer met asperges aan de hand?
Ah, ik begrijp weinig van voetbal. Maar ik ben dat wel met je eens.quote:
Alles roze?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pfff okee ik kan kennelijk nog niet eens de was doen
Je bent helemaal naar de klote?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pfff okee ik kan kennelijk nog niet eens de was doen
jaquote:
Wat is de voorlopige conclusie/diagnose die je nu hebt gehad?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jazweten, trillen, erg veel pijn
bacteriele infectie en bloedingen in de dikker darm (ew)quote:Op zondag 10 juni 2012 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is de voorlopige conclusie/diagnose die je nu hebt gehad?
Je mag wel reizen?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bacteriele infectie en bloedingen in de dikker darm (ew)
bacterie.. En nu is diezelfde pijn terugquote:Op zondag 10 juni 2012 21:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS![]()
Klinkt niet tof inderdaad, hebben ze er ook een reden/ aanleiding voor gevonden?
okquote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef wyccie het volgende:
Had je na die mislukte antbioticakuur helemaal niks meer gehad om de infectie te bestrijden?
Kijk even of je koorts hebt, en ga dan terug naar het ziekenhuis.
niet naar gevraagd... alleen ibuprofen... en geen koorts.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef wyccie het volgende:
Weet je ook wat je infectiewaarden waren bij ontslag (ESR of CRP)?
Hoe zit je nu in je pijnstilling?
jaquote:Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dus eigenlijk gaan ze er vanuit dat je lichaam het zelf wel op kan lossen?
Meestal kan dat ook wel. Simpele infecties zoals griep etc. doe je ook niks aan. Alleen vraag ik me af of ze PS niet te vroeg naar huis hebben laten gaan, vooral nu ze zoveel pijn heeft en omdat ze een bloeding had.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dus eigenlijk gaan ze er vanuit dat je lichaam het zelf wel op kan lossen?
gegeten waarschijnlijk niet maar dat gaat gewoon niet. Gedronken doe ik mijn bestquote:Op zondag 10 juni 2012 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Meestal kan dat ook wel. Simpele infecties zoals griep etc. doe je ook niks aan. Alleen vraag ik me af of ze PS niet te vroeg naar huis hebben laten gaan, vooral nu ze zoveel pijn heeft en omdat ze een bloeding had.![]()
Geen koorts scheelt al wel, maar dit is wel klote.
Heb je trouwens wel genoeg gegeten en gedronken sinds je thuis bent, PS?
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn beste vriend neemt me nu naar huis zodat hij me in de gaten kan houden
Heel verstandig.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn beste vriend neemt me nu naar huis zodat hij me in de gaten kan houden
Het was eigenlijk wel te warm ja als er geen wind was. En ik had ook nog eens een zwart overhemd aanquote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef wyccie het volgende:
Ja, het was opeens erg goed weer, had ik helemaal niet meer verwacht. Ik vond het in de zon zelfs te warm en ben in de schaduw gaan zitten.
Dat was dan heel lokaal?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
Na die storm en regen van gisteren was het zwaar onverwacht
Ik had vorige week veel last, de afgelopen 2 dagen helemaal niet en vandaag weer wel(wel minder).quote:Op zondag 10 juni 2012 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag heerlijk in het zonnetje honkbal zitten kijken, met een vleugje hooikoorts dus. Maar dat is geen ramp, slechts vervelend.
@wyccie: Oogdruppels kan ik niet gebruiken tegen hooikoorts wegens mijn contactlenzen (jij wel dus?). En ik heb alleen nog last van die pluizen nu, dus over een week of zo is dat ook weer klaar...
ja die ja. Maar vader zit in Italië nu.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]lijkt me inderdaad verstandig om niet alleen te zijn.
Was het zijn vader met een leidinggevende functie in het ziekenhuis?
Voor iedereen is het anders, 'de' hooikoorts bestaat niet. Heb er nu al zo'n 30 jaar last van, maar het wordt (met 1 injectie per jaar) wel steeds minder erg...quote:Op zondag 10 juni 2012 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had vorige week veel last, de afgelopen 2 dagen helemaal niet en vandaag weer wel(wel minder).
Ik was er 2 jaar geleden achter waar ik last van had. Volgens mij zuring. Maar het konden ook grassen zijn. Maar vorig jaar had ik het wel gepinpoint. Alleen weer vergetenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor iedereen is het anders, 'de' hooikoorts bestaat niet. Heb er nu al zo'n 30 jaar last van, maar het wordt (met 1 injectie per jaar) wel steeds minder erg...
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:50 schreef MadMaster het volgende:
@wyccie: Oogdruppels kan ik niet gebruiken tegen hooikoorts wegens mijn contactlenzen (jij wel dus?). En ik heb alleen nog last van die pluizen nu, dus over een week of zo is dat ook weer klaar...
Met vitamine B kun je hooikoorts bestrijden?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Toen zat ik net aan een berg Vit B en nu niet. Dus is het weer terug.
Nou, zo lijkt mijn uitspraak maar dat is inderdaad wat kort door de bocht. Maar.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met vitamine B kun je hooikoorts bestrijden?
Yupquote:Op zondag 10 juni 2012 23:25 schreef wyccie het volgende:
Is je hooikoorts dit jaar wel een stuk milder dan vroeger?
Mooi inderdaad. Mijn favoriete klassieke muziekstuk is:quote:Op zondag 10 juni 2012 23:23 schreef wyccie het volgende:
Het beste stuk muziek blijft toch deze. Ik krijg hier altijd rillingen van.
Het is niet een directe relatie. Het zijn vooral de mensen die door hun alcoholisme slecht eten die een vitamine B tekort oplopen. Normale eters hebben in principe geen aanvulling nodig.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
(want regelmatig bier/alcohol drinken kan een vit B tekort opleveren)
Wat jammer!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:29 schreef ß het volgende:
Wat ik nu op facebook zie: (ken de persoon niet)
[ afbeelding ]
Ik ben geen normale eter. En het kan jaren duren voordat je een tekort hebt opgebouwd. Veel alcohol helpt daar niet bij(dat verhoogt wel de behoefte naar vit B)quote:Op zondag 10 juni 2012 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is niet een directe relatie. Het zijn vooral de mensen die door hun alcoholisme slecht eten die een vitamine B tekort oplopen. Normale eters hebben in principe geen aanvulling nodig.
Nee, de hartkloppingen begonnen in de winter en hebben een paar jaar geduurd. Iedere dag.quote:Zouden die hartkloppingen niet van de hooikoorts kunnen komen?
De kans is behoorlijk dat het toeval is, maar ik sluit dus niet uit dat er een verband is. Dat is wel een beetje "boeren redenatie" maar dat betekent niet per definitie dat het niet klopt.quote:Toen ik de full blown hooikoorts had, was ik er zo naar van dat mijn hartslag ook omhoog schoot. Ik voelde me constant flink verkouden/grieperig. Er komen allerlei stoffen vrij die je lichaam ontregelen.
Dat je hooikoorts even verdween en nu weer terug is, ligt waarschijnlijk niet aan de vitaminepillen, dat is toeval, denk ik.
Dat lijken wel 3 stukken in 1.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:32 schreef ß het volgende:
Mooi inderdaad. Mijn favoriete klassieke muziekstuk is:
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
dan kon het volgens hem wel eens kloppen(ha..ha...).
Er was zeker geen lab met Vit B geprikt toen je voor je hartkloppingen naar het ziekenhuis ging?quote:De kans is behoorlijk dat het toeval is, maar ik sluit dus niet uit dat er een verband is. Dat is wel een beetje "boeren redenatie" maar dat betekent niet per definitie dat het niet klopt.
Ik ben niet bij het ziekenhuis geweest. Ben ooit bij de huisarts geweest en die heeft een bloedonderzoek laten doen(daar zat Vit niet bij). Hij zei dat ik nog maar eens terug moest komen als ik een tijdje gedieet had enzo om een hartfilmpje te laten maken en verder onderzoek.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Er was zeker geen lab met Vit B geprikt toen je voor je hartkloppingen naar het ziekenhuis ging?
Nee, het is ook niet te verwachten. Dat snap ik.quote:Overigens is het ook niet te verwachten dat bij mensen die normaal eten een vitaminetekort ontstaat. Ik weet niet wat jij onder normaal verstaat, maar als ik het zo hoor, eet jij voldoende van alles. Bij vegetariërs wordt er altijd meer op B12 gelet. En dan is er nog de vorm van B12-tekort die MaJo heeft.
Als je nu weer die pillen gaat slikken, weet je of het klopt.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof niet dat het puur toeval is dat ik opeens nergens meer last van had. Het toeval is te groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al zei: volgend jaar even testen. Morgen 11 dagen naar Engeland, dan gaat het niet meer lukken te testenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je nu weer die pillen gaat slikken, weet je of het klopt.
Het lijkt mij ook logischer. Maar ik sluit het gewoon niet uit dat het mogelijk is. Het is niet onmogelijk dat Vit B een rol speelt die men niet kentquote:Voor je hartkloppingen denk ik dat het wel daarmee te maken kan hebben, maar hooikoorts geloof ik niet zo. Het veranderde weer/de pollen lijkt me logischer, ook omdat meer mensen dit zo ervaren hebben. Ik kan nu zo ook even niet bedenken wat vitamine B met je immuunsysteem en allergische reacties doet.
quote:De hoofdprijs van de Staatsloterij is op mijn eindcijfer gevallen!
Ik 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dat is waar, maar dat zou je van heel veel dingen kunnen beweren en ik ben meer van Occam's Razor.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
Het lijkt mij ook logischer. Maar ik sluit het gewoon niet uit dat het mogelijk is. Het is niet onmogelijk dat Vit B een rol speelt die men niet kent
Ik koop altijd maar 1/5e loten, dus dat zou voor mij al best wat winst zijn. Mijn record is 92 euro.quote:Ik 13
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:50 schreef ß het volgende:
In de link watch?v= vervangen door v/ . Is dat wat je bedoelt?
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit in bad en dat is heeeul fijn
Dan is je dag wel zuur jaquote:Op zondag 10 juni 2012 23:29 schreef ß het volgende:
Wat ik nu op facebook zie: (ken de persoon niet)
[ afbeelding ]
daar mikken ze op, voldoende mensen die meer kopen in de hoop de boodschappen gratis te krijgen.quote:
'tuurlijk, het is tenslotte goede reclame, maar wel heel zuur als je voor ¤0,50 boodschappen doet en het dan net treftquote:Op maandag 11 juni 2012 06:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar mikken ze op, voldoende mensen die meer kopen in de hoop de boodschappen gratis te krijgen.
En weer een win voor het kapitalisme/consumismequote:Op maandag 11 juni 2012 06:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan had die persoon meer moeten kopen
Ja, erg mooiquote:Op zondag 10 juni 2012 23:23 schreef wyccie het volgende:
Het beste stuk muziek blijft toch deze. Ik krijg hier altijd rillingen van.
lang leve de marketing.quote:Op maandag 11 juni 2012 06:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En weer een win voor het kapitalisme/consumisme
zelfs dat heb ik nog nooit gered, iets van 50 euro, verder ben ik niet gekomen.quote:Op maandag 11 juni 2012 07:43 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn grootste prijs ooit in de Staatsloterij was trouwens 250 euro.
Ik was ook stomverbaasd.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zelfs dat heb ik nog nooit gered, iets van 50 euro, verder ben ik niet gekomen.
Neuh dat is zondequote:Op maandag 11 juni 2012 08:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gelijk de hele kroeg een rondje gegeven?
Ha, daar maak ik me niet druk over want dan zegt het barpersoneel dat ze de pot op kunnen met hun vieze mixdrankjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ineens drinkt iedereen spontaan dure mixdrankes....
ook een goeie, in Den Bosch hebben we een kroeg waar Westvleteren op de kaart staat. A 15 euri per fles....quote:Op maandag 11 juni 2012 08:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ha, daar maak ik me niet druk over want dan zegt het barpersoneel dat ze de pot op kunnen met hun vieze mixdrankjes.
Ik zou me meer druk maken om de dure bieren
wil je dat ik het uit ga leggen of was je vraag niet zo bedoelt?quote:
Tot nu toe nog geen definitieve aanmeldingen per PM, maar er is nog genoeg tijdquote:Op maandag 11 juni 2012 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie hebben zich eigenlijk opgegeven voor de bbq op 15/7?
Dat is redelijk dichtbij ons. Ik heb er weleens gegeten.quote:
Maar wel leuk.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Groep 6 (klas 4) is volgens mij altijd 1 nachtje.
Werd vanmorgen ook onverwachts getrakteerd op een klein buitje.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier regent het al een groot deel van de ochtend
hier gelukkig niet... volgens mij komt er pas in de loop van de middag regen bij ons.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier regent het al een groot deel van de ochtend
Met jongens- en meidenpakkertje...quote:Op maandag 11 juni 2012 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
spannend, met je klasgenoten kamperen
Wij gingen in groep 6 een week.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Groep 6 (klas 4) is volgens mij altijd 1 nachtje.
Mooie opbouw.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
Een week? Dat is best lang.... wij gingen in klas 4 1 nachtje, in klas 5 2 nachtjes en klas 6 4 nachtjes volgens mij. De eerste twee in de buurt, op de fiets. De laatste naar Vlieland. Geweldig was dat.
Ik had 2 gaatjes vrijdagquote:Op maandag 11 juni 2012 09:50 schreef Soempie het volgende:
Naar de tandarts geweest en 0 gaatjes en tandvlees in orde.M´n verstandskies mag er wel uit en m´n voortand moet nog steeds worden opgelapt met een dingetje erover. Facing heet het geloof ik.
Jij bent ook van een latere generatie hè?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mooie opbouw.Bij ons begon dat opbouwen al vanaf de kleuters. In groep 6 een week Drenthe, groep 7 een week Terschelling en groep 8 een week Limburg.
![]()
quote:
klote PSquote:
Hulp al onderweg?quote:
pff heftig. Hopelijk ben je snel in het ziekenhuis zodat ze de pijn kunnen bestrijden.quote:
Maar als je van de pijn op de grond ligt, is het dan nog een kwestie van willen?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die vriend is hier gekomen. Tis 5 uur s ochtends. Hij belt nu ziekenhuis on te vragen wat we moeten doen. Ik wil namelijk niet terug
dus eigenlijk is het een brilbadje? gewoon een typo op de verpakking dusquote:Op maandag 11 juni 2012 12:49 schreef MaJo het volgende:
En voor bijdehandje Nem: ik heb gekeken op die prijs van cobra en daar staat op trilbadje voor brillen en zonnebrillen. Kan je me wel keihard uitlachen maar ik heb dus gewoon gelijk
^^quote:Op maandag 11 juni 2012 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar als je van de pijn op de grond ligt, is het dan nog een kwestie van willen?
A. Naar het ziekenhuisquote:Op maandag 11 juni 2012 12:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die vriend is hier gekomen. Tis 5 uur s ochtends. Hij belt nu ziekenhuis on te vragen wat we moeten doen. Ik wil namelijk niet terug
Ja, dat gaat die kat ook nog wel even ruikenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:27 schreef Soempie het volgende:
Cute, maar dat voer, brrr, ik ruik het gewoon als ik naar de afbeelding kijk.
Euh, ik geloof dat de posters hierboven het al gezegd hebben, maar...quote:Op maandag 11 juni 2012 12:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Inderdaad. Eens ook met de vorige posters. Het gaat wel om je gezondheid.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Euh, ik geloof dat de posters hierboven het al gezegd hebben, maar...
Wat heb je nog te willen?
Ow, dat is wel sneu... heb een collega die recent vader is geworden; zijn vrouw is in 1 week een zoontje rijker en een moeder armer... ook sneuquote:Op maandag 11 juni 2012 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Vorig jaar zouden we met een vrijgezellenfeest in oude 2CV's gaan rijden, leek me ook zo tofging alleen niet door omdat de bruid plotseling een begrafenis bleek te hebben op die dag
Zowel Solex- als CV-tour gedaan vorig jaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, die solextocht, dat lijkt mij ook echt heel tof!
Vorig jaar zouden we met een vrijgezellenfeest in oude 2CV's gaan rijden, leek me ook zo tof![]()
Tip: niet in de winter doenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zowel Solex- als CV-tour gedaan vorig jaar.
Bij Solex-tour knalde er 2 op elkaar en was het uit met de pret en tijdens de CV-tocht begon het te sneeuwen en dan zijn die CV'tjes bij bochten niet echt stabiel, om over de ruitenwissers maar te zwijgen.
We hadden wel de luchtluiken geopend, zodat er lucht in de CV kwam om te voorkomen dat de ramen besloegen. Helaas kwam de sneeuw (en kou!) ook deels mee naar binnen...
Maar ik zou beide best nog wel een keer willen overdoen, was buiten bovenstaande, toch wel erg leuk.
Ach, het had wel wat met die omstandigheden.quote:
Weet ikquote:Op maandag 11 juni 2012 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Etcie, Vodafone had wat problemen recent
Maar ik heb geen updates klaarstaanquote:, en tinu had hetzelfde probleem met haar nieuwe telefoon; kon geen SMS'jes ontvangen. Na een software update weer wel
HTC One Squote:
Je hebt de SMS gelezen met de oplossing?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:31 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik heb geen updates klaarstaanDus maar even bellen. whatsappen werkt wel
Die moet ik dan wel krijgenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Je hebt de SMS gelezen met de oplossing?
Ja, of aankondigingen op het intranet wanneer het intranet niet werkt. We houden u via het intranet op de hoogte van de stand van zakenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:35 schreef Mark het volgende:
Altijd leuk die Helpdesk-medewerkers die vragen om een mailtje als je meldt dat je problemen met Lotus Notes hebt.
Een samenlevingstest, om te kijken of de combinatie tussen mijn vriend en mij überhaupt wel werkt zeg maar.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
Spannend LB! Wat voor onderzoek was het?
Diaan, we hebben eerst thee gedronken in Nutter en de solextour was in de buurt van Oatmarsum. We hebben ook nog ergens gegeten bij een watermolen maar daar ben ik de naam van vergetenwel een heel mooi gebied om te fietsen en te wandelen
Dan hoop ik voor je dat dat zo blijft...quote:Op maandag 11 juni 2012 16:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Toch thuis geblevenweer gaan slapen en de pijn. Is afgezwakt
ik duim voor je LBquote:Op maandag 11 juni 2012 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit ook met mn telefoon in handen, word zometeen gebeld door het ziekenhuis met de uitslag van de (als het goed is) laatste test.... spannend
Dat is echt te toevallig, ik zit net iets te doen met een klant in Ootmarsumquote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een samenlevingstest, om te kijken of de combinatie tussen mijn vriend en mij überhaupt wel werkt zeg maar.
En het is Ootmarsummaar het is inderdaad heel mooi daar
Ja, ik was ook erg blij dat ze dat wilden doen, en ook nog heel nauwkeurig, want de vorige keer was het verkeerd getimed dus dit was zelfs de tweede keer.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is echt te toevallig, ik zit net iets te doen met een klant in Ootmarsum
Maar goed dat je nu toch die test hebt gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |