ga je toch naar een cafe, doe ik ook om mijn vrouw te ontlastenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:01 schreef Jojoortje het volgende:
Serieus he.. Ik moet waarschijnlijk ALLEEN voetbal kijken vanavond.
Kom hierheen danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:01 schreef Jojoortje het volgende:
Waar jij woont hebben ze geen kroegen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:01 schreef Jojoortje het volgende:
een beetje vrouw heeft daar geen moeite meequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:02 schreef Jojoortje het volgende:
Maar wat moet ik in mijn eentje in een cafe
Geen vrienden ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:02 schreef Jojoortje het volgende:
Maar wat moet ik in mijn eentje in een cafe
Ik wil geen voetbal kijken met mijn vriendinnen, want die gaan geilen op de voetbalbenen van de spelers de hele avond.quote:
Welke kroeg?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga gewoon op de kosten van mijn ouders zuipen in de kroeg vanavond
In de buurt van Amsterdam, je mag komen hoorquote:
Moet ik wel een graftakkeneind rijdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de buurt van Amsterdam, je mag komen hoor
Je mag zelfs blijven slapen, ga ik wel op de bankquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet ik wel een graftakkeneind rijden
Wat ben jij ineens een heertjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mag zelfs blijven slapen, ga ik wel op de bank
Altijd al geweestquote:
Dat is wel balen ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil geen voetbal kijken met mijn vriendinnen, want die gaan geilen op de voetbalbenen van de spelers de hele avond.
En mijn vrienden zijn allemaal een weekend weg en mijn broer dus ookEN mijn ouders zijn ook weg vanavond
De BBQ vanavond op de voetbalclub is een Indisch buffet geworden. Met een Colombiaans toetje.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
Had gehoopt op goed weer.. BBQ vandaag, maar helaas, dan maar binnen op eten het vlees
Ik ga mijn sleutel meenemen vanavondquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
De BBQ vanavond op de voetbalclub is een Indisch buffet geworden. Met een Colombiaans toetje.
En daar hou jij niet van gezien de PI? Of je had liever de BBQ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
De BBQ vanavond op de voetbalclub is een Indisch buffet geworden. Met een Colombiaans toetje.
Daar hou ik niet zo van nee. Al is het toetje wel aardig. BBQ > de restquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En daar hou jij niet van gezien de PI? Of je had liever de BBQ?
Sowieso vlees
Ja daaromquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
We weten allemaal hoe graag jij een stuk vlees naar binnen duwt.
Is niet haram tochquote:
quote:
quote:
ja weet ik hetquote:
Hop terug naar de plantagequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:27 schreef Geo4kant het volgende:
Allemaal terug naar Turkije die Marokkanen!
Nice! Hoe groot ong?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze binnenkort op mijn zij zetten
Deze grote gewoon ongeveer, misschien iets groterquote:
Wel klein zeg,quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze grote gewoon ongeveer, misschien iets groter
godver ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel klein zeg,
Gepost vanaf mijn iphone.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel klein zeg,
Ik heb een 2,5" scherm dus zie het serieus niet maargoed, kan wel enigszins logisch nadenken.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel klein zeg,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |