Ik vind die clutch van Wade machtig.quote:
Als hij nu niet wint dan ben ik bang dat dat ook niet meer gaat gebeurenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als hij het zaterdag en tijdens PO finale ook bewijst, dan is hij het echt.
En dan niet alleen door zijn fans, want je kan dan niet om hem heen.
Terwijl hij het echt verdiend.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij nu niet wint dan ben ik bang dat dat ook niet meer gaat gebeuren
Want?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij nu niet wint dan ben ik bang dat dat ook niet meer gaat gebeuren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat gewoon niet uitzien.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Geloof jij echt dat Westbrook x Durant lang goed blijft?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ik ga maar eens eerder pitten. Word elke morgen te vroeg wakker gebeld door matties
Mja morgen niet want als ik wakker ben wordt het aftellen naar 6 uur
ltrgeo
Hij bedoelt dat ze dan niet echt meer de kans krijgen om PO finale te winnen.quote:
twitter:ali_bby92 twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 02:14:30Great goal from Mexico!! #salcido reageer retweet
Als ze eenmaal die prijs hebben niet hooequote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat Westbrook x Durant lang goed blijft?
Volgens seizoen zijn ze elkaar echt wel weer zat.
Laat me raden.. omhaal?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:19 schreef mrstylo het volgende:
twitter:ali_bby92 twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 02:14:30Great goal from Mexico!! #salcido reageer retweet
Weet niet hij was tt, maar over 5min is wel een filmpje op youtube.quote:
nee hoor, die oudjes konden niks...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk niet dat OKC de komende jaren gaat domineren, ze hadden nu al mazzel tegen de Spurs.
Spurs oudjes noemen is beetje on respectvol, want ze hebben over het hele seizoen gewoon goed gespeeld. OKC verdiende wel te winnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nee hoor, die oudjes konden niks...
Immers litequote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:19 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben benieuwd wat die vanavond laten zien, hebben de afgelopen tijd toch weinig indruk op mij gemaakt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:35 schreef Caland het volgende:
Tegen de moffen krijgt Oranje een ongelofelijk pak slaag. True story.
Gaan ze dan met beste nummers 3 werken ofzo?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:45 schreef Muto het volgende:
Laatste leuke EK. Over 4 jaar 24 ploegen op het EK
Ja. De 4 beste nummers 3 gaan óók door.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaan ze dan met beste nummers 3 werken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |