Ik vertrouwde het niet, deze keer keek ik ff goed voordat ik die freak van gister weer zag..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:33 schreef Happel het volgende:
De eerste dode is ook een feit bij het EK.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:33 schreef Happel het volgende:
De eerste dode is ook een feit bij het EK.
Schrok je er serieus van?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vertrouwde het niet, deze keer keek ik ff goed voordat ik die freak van gister weer zag..
Fuck yeah....... ik klikte en ging met me kop terug naar me PC scherm want ik dacht kijk zo wel ff..quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
Verkeerde Spanjaard.. hadden ze maar een speler gepakt.
Mwoah, ligt eraan waar je terecht komt. In sommige steden kom je echt niet graag. Zeker niet in bepaalde wijken aldaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
Frankrijk lijkt me veel leuker dan de Oekraïne.
Lyon en Marseille zijn echt kankersteden 1e klas met kut algerijnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, ligt eraan waar je terecht komt. In sommige steden kom je echt niet graag. Zeker niet in bepaalde wijken aldaar.
Algerijnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lyon en Marseille zijn echt kankersteden 1e klas met kut algerijnen
We hebben ze heerlijk laten rennen ja in hun eigen kankerstad, zoquote:
Precies.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lyon en Marseille zijn echt kankersteden 1e klas met kut algerijnen
Ik hoop dat Ajax wat verder komt dit jaar, ze gaan wel steeds beter spelenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ergens hoop ik dat Ajax weer Lyon of Marseille loot voor de cl
Marseille gaat alleen niet
Ik hoop gewoon op 3 vette reisjesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax wat verder komt dit jaar, ze gaan wel steeds beter spelen
Dat is toch het mooiste van supporter zijn manquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Happel het volgende:
Heb ook wel weer zin in leuke reisjes. Benieuwd naar de loting van 20 juli.
Een beetje een makkelijke loting hoop ik. Gewoon 2 Nederlandse clubs in het hoofdtoernooi zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Happel het volgende:
Heb ook wel weer zin in leuke reisjes. Benieuwd naar de loting van 20 juli.
Mooier is er niet tochquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Lekker gek doen in een buitenlandse stad
Dinamo Kiev, Fenerbache, Kopenhagen of Panathinaikos.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje een makkelijke loting hoop ik. Gewoon 2 Nederlandse clubs in het hoofdtoernooi zou mooi zijn.
Kloptquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooier is er niet toch
[..]
Dinamo Kiev, Fenerbache, Kopenhagen of Panathinaikos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |