quote:
fobowaardig dezequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:56 schreef Beach het volgende:
stevenmac26 oplichter kkhommo kreeg gratis aids toen ik zijn gebruikte bierkratten van de marktplaatsad bij hem ging ophalen
quote:
Dat was een goed feestje. Heeel veel gedanst op mijn torenhoge hakkenquote:
Van wie ging je naar die bruiloft? Familie?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was een goed feestje. Heeel veel gedanst op mijn torenhoge hakkenVH nog mee de dansvloer op gesleurd. Was echt leuk!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was een goed feestje. Heeel veel gedanst op mijn torenhoge hakkenVH nog mee de dansvloer op gesleurd. Was echt leuk!
Vijf uur ofzo. Letterlijk niet geslapen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah balen manTot hoe laat ben je uiteindelijk bezig geweest?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:00 schreef Snuf. het volgende:
HAAAR NAAM IS DEEEEVEEE EEN HELE LIEVE MEID ALS IK IN HAAR OGEN KIJK DAN NIKS
Zie je nou welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Shittquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vijf uur ofzo. Letterlijk niet geslapen.
Altijd lastig, geen netvliesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:00 schreef Snuf. het volgende:
HAAAR NAAM IS DEEEEVEEE EEN HELE LIEVE MEID ALS IK IN HAAR OGEN KIJK DAN NIKS
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:11 schreef Typisch het volgende:
Ik kon tot half 3 gratis bier drinken maar ging om 1 uur al naar huis. Er is wat mis met mij.
Origineel is leuk liedje ja.quote:
Lastig...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:11 schreef Typisch het volgende:
Ik kon tot half 3 gratis bier drinken maar ging om 1 uur al naar huis. Er is wat mis met mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |