Begin jij ook nog even te rellen, Goudaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, even serieus. Stokstaartje is de reluser bij uitstek, zonder users als Stokstaartje zou FOK! maar een saaie boel zijn. Stokstaartje is een beetje de steven uit R'dam, dus beter dan steven, want A'dam
Ik ben de babyface van FOK!, ik ben dus lief en schattig, met hier en daar een huilbui, dus nee, rellen zit er niet in.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Begin jij ook nog even te rellen, Gouda
Ik kan hier zo gauw geen passend antwoord op vindenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben de babyface van FOK!, ik ben dus lief en schattig, met hier en daar een huilbui, dus nee, rellen zit er niet in.
Kekke gedichtjes heb je wel hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben de babyface van FOK!, ik ben dus lief en schattig, met hier en daar een huilbui, dus nee, rellen zit er niet in.
Nee.quote:
Nee.quote:ik ben dus lief en schattig,
Ja.quote:met hier en daar een huilbui
Ok.quote:dus nee, rellen zit er niet in.
quote:
Slaap lekkerquote:
MONO.rarquote:
Nu je dat zo zegt. Bij Rusland - Tsjechië op een gegeven moment zo'n rus krijgt 7 doelpogingen, mist ze allemaal, maar die laatste die sloeg echt alles... Het leek echt alsof die betaalt was om te missen...quote:
quote:
quote:
Ik vind niet dat jij een babyface hebt, therefore vind ik ook niet dat je schattig bent want je gedraagt je zo overbodig volwassenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerste 2 zijn ja, verifieer maar bij de huppelkliek.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |