Mooi genaaid danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ben op marktplaats opgelicht, 125 euro naar de haaien.
Product betaald en niet geleverd gekregen
Untermenschen
Je kan beter. Ik geloof in je.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
Die brak zijn stokje toen DV erop ging zitten
Ik wel ja, voor jou is dit het best haalbare in je levenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan beter. Ik geloof in je.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stokstaartje en ik hebben het niet zo samen. Het is beter dat hij wegblijft.
quote:
ja snapt het niet, gisternacht deed ie het perfectquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Eh... ?
Gisteren was alles nog goed toch?
Oh kom opquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik wel ja, voor jou is dit het best haalbare in je leven
tjsa martkplaats he, dan vraag je eromquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
Untermenschen
Nu niet, ga slapenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh kom opje hebt beter niveau dan dit soort grappen.
wat heb je gekocht dan ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
Untermenschen
zal mij niet verbazen als het een bibliotheek oid isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben echt boos
Als ik het adres heb ga ik het een en ander daar verbouwen
Luchtquote:
Nou niet echt, ik heb echt al meer dan 30+ transacties gedaan via marktplaats en nog nooit gezeik gehad. Maarja ik heb die oplichter nu een ultimatum gesteld, zondag nog geen gehoor dan ga ik maandag meteen aangifte doen bij de politie. Met die aangifte ga ik naar de bank die dan de NAW gegevens bekend zal maken en dan zal ik daar even op de koffie komen om het een en ander te besprekenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
tjsa martkplaats he, dan vraag je erom
Trustenquote:
Slaap lekkerquote:
Suc6, denk dat je kan fluiten naar je geld. Daarom paypal of afspreken en kopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nou niet echt, ik heb echt al meer dan 30+ transacties gedaan via marktplaats en nog nooit gezeik gehad. Maarja ik heb die oplichter nu een ultimatum gesteld, zondag nog geen gehoor dan ga ik maandag meteen aangifte doen bij de politie. Met die aangifte ga ik naar de bank die dan de NAW gegevens bekend zal maken en dan zal ik daar even op de koffie komen om het een en ander te bespreken
Iets voor mijn "bedrijfje", gaat er niet om wat het was maar het is gewoon kut dat mensen je voor 100 euro al gaan oplichtenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat zou je oorspronkelijk voor die 125 euro moeten krijgen ?
als het in de buurt van utrecht is moet je het me maar laten weten dan wil ik wel zien hoe jij dingen gaat "bespreken"quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Iets voor mijn "bedrijfje", gaat er niet om wat het was maar het is gewoon kut dat mensen je voor 100 euro al gaan oplichten
Waarom staat er dan wel stokstaartje in je ondertitel eick?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:01 schreef Heester het volgende:
Maar grapje hoor, ik ben stokstaartje niet. Ik ben nieuw op dit forum, hoewel ik nog niet volledig geaccepteerd bent door de community, en volgens mij gaat dat nog wel even duren.
Ja achteraf gezien was dat beter geweest, maar bij paypal krijg je de NAW gegevens niet zo snel bij ING is dat met een paar brieven goed te doen. Gewoon pech gehad, maar eigenlijk kan ik het nog steeds niet geloven. De mailtjes die ik heb gehad kwamen toch betrouwbaar over en het marktplaats account was al een aantal jaar in gebruik.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Suc6, denk dat je kan fluiten naar je geld. Daarom paypal of afspreken en kopen
Ik hou van stokstaartjes.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom staat er dan wel stokstaartje in je ondertitel eick?
Ik zal het je laten weten, zal een goed gesprek wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als het in de buurt van utrecht is moet je het me maar laten weten dan wil ik wel zien hoe jij dingen gaat "bespreken"
Maar wel je geld terugquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien was dat beter geweest, maar bij paypal krijg je de NAW gegevens niet zo snel bij ING is dat met een paar brieven goed te doen. Gewoon pech gehad, maar eigenlijk kan ik het nog steeds niet geloven. De mailtjes die ik heb gehad kwamen toch betrouwbaar over en het marktplaats account was al een aantal jaar in gebruik.
quote:
jwl thuglifequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het is waar. Waarom begrijpt niemand mijn problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |