Aw, hoelang moest je wachten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb toen de nacht doorgehaald en de 1e trein richting Enschede weer gepakt om 5 uur of zo
Behoorlijk lang.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aw, hoelang moest je wachten?
Je hebt je iig vermaakt dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Behoorlijk lang.
Kwam ook geen café meer in en zo. Toen maar op Utrecht Centraal de tijd doorgebracht met ValHallen, arachide en heloef
Oké, daar heb ik dan overheen gelezen, maargoed. Die vergelijking daar kan ik wel wat mee. Er zijn mensen die wel wat met religie hebben en dus niet met god. In dit verhaal is god dan voetbal en religie de oranjegekte. Dat kan wel prima, want Atheďsme 2.0 ftw.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik post ook dat ik geen flikker geef om de heise erom heen.
Dat laatste snap ik, had er ook dit neer kunnen zetten: vertel mij waarom ik in god moet geloven ook al geef ik geen flikker om religie.
Dat zeker welquote:
Ook de enige overwinning van Nederland tegen Duitsland vooralsnog...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
2e wereldoorlog bericht kwam nu pas door
Zoiets jaquote:
Het was wel een faal meet zegquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat zeker wel
Was wel een opluchting toen de Starbucks openging daar.
Bak koffie kon ik toen best gebruiken
Ja jij mag niet komen hoor ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
de 22e autistenmeet amsterdam ogmgomg
Eerst geen fatsoenlijk café kunnen vinden, daarna maar een beetje in de stad rondsjokkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was wel een faal meet zegutrecht
_
Dan snap je nu eindelijk waarom ik geen flikker geef om beiden (voetbal en oranjegekte)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oké, daar heb ik dan overheen gelezen, maargoed. Die vergelijking daar kan ik wel wat mee. Er zijn mensen die wel wat met religie hebben en dus niet met god. In dit verhaal is god dan voetbal en religie de oranjegekte. Dat kan wel prima, want Atheďsme 2.0 ftw.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Eerst geen fatsoenlijk café kunnen vinden, daarna maar een beetje in de stad rondsjokken
Epische opsplitsing midden in de nacht
Ik ben met VH volgens mij nog in dat feestcafé geëindigd. Maar daar ging t licht om 3 uur al aan of zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat dusen op het eind in een saaie kroeg beland waar iedereen met hun mobiel zat te spelen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef Ishimaru het volgende:
Joof ik vind de TT niet kunnen hoor, heb TR gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |