Rucky?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:45 schreef belle1608 het volgende:
*Wil iemand me instoppen? Merlijn is er niet
Flauwe grappenmakers allemaal....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:45 schreef belle1608 het volgende:
haha
Nu ga ik echt slapen!! Doeii!! Slaap lekker!
*Wil iemand me instoppen? Merlijn is er niet
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Flauwe grappenmakers allemaal....
* vannelle Belle instopt, kusje op voorhoofd geeft en wacht tot ze vredig slaapt
Is een droom.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef Egberts het volgende:
[..]
als je goed ingestopt was kan je niet meer cheerleaderen
Alvast voor morgenochtend:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle sluipt op tenen weg, kijkt nog 1x achterom...sssttt.........ze slaapt.
KAK!! Te weinig gelezen en dus te vroeg geklikt!quote:
Dan zal ze wel geschrokken zijn en mag je haar met een beker warme melk en een slaapliedje weer tot bedaren zien te brengenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
KAK!! Te weinig gelezen en dus te vroeg geklikt!
Welterustenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:39 schreef Merlijn het volgende:
goedemorgen....ik kom even bijlezen voordat ik ook naar bed ga.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:39 schreef Merlijn het volgende:
goedemorgen....ik kom even bijlezen voordat ik ook naar bed ga.
Jezelf quoten..quote:
Ja baas.... /exitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Jezelf quoten..![]()
Hup, naar je nest jij
Heb haar even laten huilen, meestal houdt dat vanzelf op.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan zal ze wel geschrokken zijn en mag je haar met een beker warme melk en een slaapliedje weer tot bedaren zien te brengen
Daar ben ik wel aan toe.quote:
Heb je toevallig ook nog een blikje Schultenbrau?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear IJskoud blikje Heineken richting Rucky gooit
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een blikje Schultenbrau?
He Pulver, wat denk je er van?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
* weg naar de koelkast wijst
Trustte voor straks!![]()
Leegzuipen natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
He Pulver, wat denk je er van?
Leegdrinken of zijn we ineens gentlemen?
Wijn, gadver.....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Leegzuipen natuurlijk!!!
En daarna door naar de wijnkelder!
@belle 1608, dank je dat je mij volledig vergeet!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 05:39 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen!! Wat is het vroeg![]()
@DJMO succes vandaag met je wedstrijd!
@ Rucky, veel plezier met aanmoedigen
@Vannelle, veel plezier als je koffie gaat drinken met Merlijn
@ Merlijn, succes met je overhemden en je wereldreis![]()
@Rest, fijn weekend en tot zondagmiddag ergens ofzo
Toffe foto.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 06:48 schreef Pulver het volgende:
Waar is poessie dan????
Waar is poessie???
Poessie poessie poessie!!!!!!!
[ afbeelding ]
wedstrijd is zondag pas,quote:Op zaterdag 9 juni 2012 05:39 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen!! Wat is het vroeg![]()
@DJMO succes vandaag met je wedstrijd!
@ Rucky, veel plezier met aanmoedigen
@Vannelle, veel plezier als je koffie gaat drinken met Merlijn
@ Merlijn, succes met je overhemden en je wereldreis![]()
@Rest, fijn weekend en tot zondagmiddag ergens ofzo
Ik ook en nou ben ik er wel weer aan toe om mijn bed in te stappen.quote:
Neer knuppelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:37 schreef Merlijn het volgende:
Hier heeft iemand naast het huis het zich in het hoofd gehaald om 6.45u een terras opnieuw aan te leggen...![]()
![]()
![]()
Doe mij ook maar een beker want ik krijg mezelf ook niet opgestart.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb het topic gekilled![]()
Dan nog een laatste koffie en dan in de overdrive.... anders krijg ik het echt allemaal niet meer geregeld vandaag....
* Merlijn emmer xxl sterk aan koffieRucky geeftquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een beker want ik krijg mezelf ook niet opgestart.
Dat helpt iig een beetje. Ik ga toch maar even een poging doen om naar de winkel te gaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn emmer xxl sterk aan koffieRucky geeft
Hooooooooooiquote:
Je wordt er nog goed in.quote:
Gefeliciteerd alvast.quote:
ahh das altijd goed, want volgens mij gaat er zo weer een aardige bui vallen aan de lucht te zien hierquote:
Alvast gefeliciteerdquote:
Dat denk ik ook, ik heb gelukkig alles in huis om het weekend door te komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ahh das altijd goed, want volgens mij gaat er zo weer een aardige bui vallen aan de lucht te zien hier
goed bezig geweest dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik heb gelukkig alles in huis om het weekend door te komen.
Ik moest wel vandaag want ik ben gisteren druk bezig geweest.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]
goed bezig geweest dus![]()
Ik ga helemaal de deur niet meer uit, gisteren alles al in huis gehaald
Thnxxxquote:
Hoe oud wordt Deniz eigenlijk, 3 of 4 jaar?quote:
Dat dacht ik ook al maar ik zat te twijfelen, nou ja hij zal wel een goede moeder hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
3.. Maar iedereen denkt dat hij 4 word.. Omdat hij zo groot is en al zo goed kan praten
quote:
Topic killer.quote:
hopelijk eindelijk een verstandskies.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:42 schreef DJMO het volgende:
*grmblll
nu weet ik volgens mij hoe een baby zich voelt die kiezen krijgt![]()
het lijkt wel alsof er een kies aan het doorkomen is
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
hopelijk eindelijk een verstandskies.
Het wordt een sport.quote:
je telefoon staat uitquote:
Geniale smoesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:11 schreef Rucky het volgende:
Om de éé of andere wazige reden heb ik thuis geen bereik. De tv is soms ook kut
je huis nr heb ik niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:11 schreef Rucky het volgende:
Om de éé of andere wazige reden heb ik thuis geen bereik. De tv is soms ook kut.![]()
Maar ik heb ook nog een thuis telefoon.![]()
Moet ik je even bellen?quote:
doe maarquote:
Ik zou het niet gedaan hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:31 schreef vannelle het volgende:
Beetje lauwe TT eigenlijk. Tssss........
Ik hoop dat je de volgende keer het maar wel doet.quote:
Jij hebt geen aanmoediging nodig.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:57 schreef DJMO het volgende:
ik stem voor een TT change ..
Waar FHF DJMO aanmoedigt tijdens de ladiesrun
Ze verwachten de eerste deelnemers na 20 min al.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:01 schreef Papabear het volgende:
Als je tijdens de trainingen 7 tot 8 km. loopt, dan moet 5 geen probleem gevenWinnen hoeft ook niet, maar ik ben wel reuze benieuwd naar welke tijd je gaat aftikken
Dat verbaast me niks. Er doen natuurlijk ook zeer goed getrainde dames meequote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze verwachten de eerste deelnemers na 20 min al.
[ afbeelding ]
Had heel graag gegaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef Rucky het volgende:
Ik ga iig kijken als ze loopt nog meer mensen?
Ik zal zeker foto's maken.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef Rucky het volgende:
Ik ga iig kijken als ze loopt nog meer mensen?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:19 schreef Ireth het volgende:
* Ireth komt even melden dat ze het buurtfeest heeft overleefd (maar daar is dan ook alles mee gezegd, ben gesloopt!)En toch ziet het er fantastisch uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soms vind ik het jammer dat ik niet meer bij Ireth om de hoek woon want dan was ik zeker langs gekomen.quote:
Mwoa, voor bitterballen is altijd plekquote:Op zondag 10 juni 2012 00:09 schreef Rucky het volgende:
Heeft het zin om wat lekkers op tafel te zetten of heeft iedereen het te druk daarvoor?
[ afbeelding ]
* Papabear pikt een balletje meequote:Op zondag 10 juni 2012 00:09 schreef Rucky het volgende:
Heeft het zin om wat lekkers op tafel te zetten of heeft iedereen het te druk daarvoor?
[ afbeelding ]
Nee de jouwe.quote:
Je kunt ze ook geen minuut loslaten hequote:Op zondag 10 juni 2012 00:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee de jouwe.Ik zal wel een nieuwe voor je pakken.
Vrouwen, ik zal ze nooit begrijpen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je kunt ze ook geen minuut loslaten he
Dat heb ik al lang afgeleerd.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet wíllen begrijpen, dat is zelf-pijniging
Zet hem op 3298quote:
Dat zijn geen zenuwen maar adrenaline.quote:Op zondag 10 juni 2012 08:33 schreef DJMO het volgende:
zo even m'n haar doen en de rest van m'n spullen inpakken ..
ik begin de zenuwen te krijgen
Dankjeweeeeeelquote:Op zondag 10 juni 2012 08:07 schreef Rucky het volgende:
Morge.![]()
En gefeliciteerd Deniz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaf gisterenochtend half 7 buiten gelopen, boodschappen gezeuld, een luchtkussen opgebouwd (en aan het einde van de dag weer afgebroken) met bbq's gezeuld en heeeeeel veeeeeeeel gelopen!quote:Op zondag 10 juni 2012 10:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jaleesja gefeliciteerd!!!
Mo succes!
Ireth, wat heb je uitgespookt dan?
Ah joh, ff lekker een half uurtje rennenquote:Op zondag 10 juni 2012 08:33 schreef DJMO het volgende:
zo even m'n haar doen en de rest van m'n spullen inpakken ..
ik begin de zenuwen te krijgen
Loop jij onder invloed van alcohol??quote:Op zondag 10 juni 2012 12:20 schreef DJMO het volgende:
Ik ben de gebed die stil st!at tussen al die jumpers
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:20 schreef DJMO het volgende:
Ik ben degene die stil staat tussen al die jumpers
Bukken, dan vind je 'r welquote:
nee ik typte met een zooi hosselaars om me heen met de zon op m'n schermquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee ik typte met een zooi hosselaars om me heen met de zon op m'n scherm![]()
[ afbeelding ]
Nou, dat was dan je allereerste wedstrijdquote:Op zondag 10 juni 2012 16:06 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top DJMO
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Nou, dat was dan je allereerste wedstrijdHeel knap gedaan
Nauwelijks de tijd, dus het is wel gelukt?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:41 schreef Rucky het volgende:
[..]DJMO had nog een betere tijd neer kunnen zetten als het niet zo druk was. Ik stond vlak bij de finish te wachten en ineens flitste ze voorbij ik had nauwelijks de tijd om een foto te maken.
Nou gelukt, lins onder der achterkant van haar hoofd.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nauwelijks de tijd, dus het is wel gelukt?
Had je je 1MP webcam mee als cameraquote:Op zondag 10 juni 2012 16:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nou gelukt, lins onder der achterkant van haar hoofd.
[ afbeelding ]
Nee, ik heb de foto verkleind. DJMO stuur ik straks de originele foto's.quote:
Welja, maak er maar een zoekplaatje van.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nou gelukt, lins onder der achterkant van haar hoofd.
[ afbeelding ]
Links onder met zwarte shirt en ze heeft haar haar in een knotje.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Welja, maak er maar een zoekplaatje van.
Doe es een rood pijltje er bij zetten als je wil?
Da's geen rood pijltje he?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Links onder met zwarte shirt en ze heeft haar haar in een knotje.
In het groot dan.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da's geen rood pijltje he?![]()
Maar gevonden!!!!
Ze had de smaak ook wel goed te pakken. Na afloop moest ik mijn best doen om haar bij te houden.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:33 schreef vannelle het volgende:
Had het nog niet getypt dus bij deze:
DJMO: Grote klasse meid!
accu van je karretje bijna leeg?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze had de smaak ook wel goed te pakken. Na afloop moest ik mijn best doen om haar bij te houden.
Dat had ik ook wel door, goed gedaan DJMO.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:46 schreef DJMO het volgende:
dat was mijn manier van uitlopen Rucky .. als ik had gaan slenteren had ik nu geen pas meer kunnen zetten ...
bedankt voor de foto's
Daarvoor kun je misschien beter wat buren benaderen. Het gaat vooral om de dekking begrijp ik, dus dan gaat er niks boven lokale gebruikerservaringenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel door, goed gedaan DJMO.![]()
Weet iemand nog een goede sim only (mobiel) internetprovider (voor een tablet)? Ik heb het helemaal gehad met dat tering Vodafone.
Het is voor onderweg naarmijn werk of zoals vandaag bij de ladies run, thuis heb ik mijn wifi.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daarvoor kun je misschien beter wat buren benaderen. Het gaat vooral om de dekking begrijp ik, dus dan gaat er niks boven lokale gebruikerservaringen
Ik heb er al 3 maanden niets anders dan gekloot mee. Nou zijn ze boos op mij omdat ik de rekening niet betaal. En dat terwijl ik een automatische incasso heb ondertekend. Ik heb er geen eens zin in om er achter aan te gaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:06 schreef vannelle het volgende:
Apart......Vodafoon werkt voor mij uitstekend!
In 15 jaar tijd maar 1x een storing gehad.
Daar heb ik idd niets over te klagen.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:11 schreef vannelle het volgende:
Ja kee, da's administratief gerommel, zegt niks over bereikbaarheid en kwaliteit
thnx. ik had een pr neergezet als het niet zo'n geduw en getrek was geweest .. met name op de smallere stukken en bij de water/extran standsquote:Op zondag 10 juni 2012 19:31 schreef Merlijn het volgende:
Oh Hoi en groetjes vanuit Voorschoten.... Goede run DJMO!
Ik heb slechte zin....
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
thnx. ik had een pr neergezet als het niet zo'n geduw en getrek was geweest .. met name op de smallere stukken en bij de water/extran stands
Ben een 'to-do-list' aan 't maken en dingen er van afstrepen...quote:
Is ie weer:quote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ben een 'to-do-list' aan 't maken en dingen er van afstrepen...
Ik heb er nog steeds geen één van af kunnen vinken.quote:
Gewoon onderaan beginnenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen één van af kunnen vinken.
Je hebt toch werk? Niet zeuren danquote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen één van af kunnen vinken.
Of een vriendin vinden die alles al af heeft kunnen strepen.quote:
+1quote:Op zondag 10 juni 2012 20:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of een vriendin vinden die alles al af heeft kunnen strepen.
Die heb ik (gelukkig en uiteindelijk) al sinds bijna 5 jaar kunnen afvinkenquote:
Oh? Heb je een better girlfriend dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:42 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Die heb ik (gelukkig en uiteindelijk) al sinds bijna 5 jaar kunnen afvinken
mijquote:
Niet waar je bent mijn beste vriendin MM zoekt er zelf maar één.quote:
Echte vrienden delen toch alles?quote:
Alstuquote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef vannelle het volgende:
En ik moet em nog uitprinten voor ik af kan vinken.
te laatquote:Op zondag 10 juni 2012 20:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet waar je bent mijn beste vriendin MM zoekt er zelf maar één.
Tijd zegt niets.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
te laat, ken Mo alweer bijna 5 jaar
Maar ben niet egoïstisch en heb geleerd te delen op de peuterzaal vroeger
Dat komt ook alleen maar omdat ik het goed vond.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
In dat geval is ze MIJN beste vriendin
Normaliter drink ik niet op zondagavond, maar in dit geval trek ik een biertje openquote:Op zondag 10 juni 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat komt ook alleen maar omdat ik het goed vond.
Dan ga ik dat ook doen.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Normaliter drink ik niet op zondagavond, maar in dit geval trek ik een biertje open
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat komt ook alleen maar omdat ik het goed vond.
Wat lief ben ik toch.quote:
En fijn dat die beslissingen goed uitpakken.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, wel fijn dat jij dat soort beslissingen mag maken
Met jou durf ik ook wel in één bed te liggen.quote:
* Papabear kastdeur open trektquote:Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met jou durf ik ook wel in één bed te liggen.
fixed.quote:
Is Rucky nou nog niet uit de kast?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear kastdeur open trekt
Kom er nou eindelijk maar es uit jah
Die deur blijft maar op een kier staanquote:Op zondag 10 juni 2012 22:12 schreef JK1982 het volgende:
Hoe is het hier?
[..]
Is Rucky nou nog niet uit de kast?
Ja goed wel, lekker bezig de laatste tijd..quote:Op zondag 10 juni 2012 22:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die deur blijft maar op een kier staan![]()
Hey kerol! How's life?
Je hebt mij ook in de lade onderin de kast gestoptquote:Op zondag 10 juni 2012 22:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die deur blijft maar op een kier staan![]()
Hey kerol! How's life?
Ik heb helemaal niks ergens in gestopt. En al helemaal niet in mijn kastquote:Op zondag 10 juni 2012 22:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je hebt mij ook in de lade onderin de kast gestopt
quote:
Jaaa heerlijk! Zaterdagochtend vroeg naar Zeeland vertrokken, daar tot 4 uur kindjes blij gemaaktquote:
Dat kan vandaag niemand evenarenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaaa heerlijk! Zaterdagochtend vroeg naar Zeeland vertrokken, daar tot 4 uur kindjes blij gemaakt
Toen heeft Merlijn mij opgehaald en ben ik meegeweest naar Limburg (surpriseparty voor vriend) en gingen we BOWLEN!! Ben 2e en 1e van mijn baan geworden
![]()
Veel aan Martijntj gedacht en dat werkte in mijn voordeel --> gooide zowaar een strike, om vervolgens daarom helemaal dubbel te liggen![]()
En vanmiddag zijn we weer teruggereden naar Voorschoten
Jawelquote:
Mijn vriendinnetje!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
Ik heb vanmiddag zo zitten genieten van mijn kind
Eerst flink zitten schransen met het bbq-en in de tuin en daarna ijs als toetje. Ze heeft met volle overgave haar bakje gewoon uit zitten likken!Heerlijk!
[ afbeelding ]
En het was dezelfde plek waar ik een paar maanden geleden JaleesaJoia mocht aanmoedigen.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja jij hebt DJMO aangemoedigd (FOK! ligt er bij haar uit..)
Nou ik heb juist de benen uit mn lijf gelopen om de visite tevreden te houdenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Same here. Geen reet gedaan. Perfect!
Huh, was het vandaag niet bij Ahoy?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
En het was dezelfde plek waar ik een paar maanden geleden JaleesaJoia mocht aanmoedigen.
Leuke foto Ireth.
jawelquote:Op zondag 10 juni 2012 23:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh, was het vandaag niet bij Ahoy?
Ik vind dr echt zo'n prachtige meid!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
Ik heb vanmiddag zo zitten genieten van mijn kind
Eerst flink zitten schransen met het bbq-en in de tuin en daarna ijs als toetje. Ze heeft met volle overgave haar bakje gewoon uit zitten likken!Heerlijk!
[ afbeelding ]
Ik was bij de Kuip in maart lieve schatquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:25 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 met Merlijn richting bedje gaat![]()
![]()
Dat zal best zo zijn, lekkerding. Maar ik heb toch echt de Ahoy gezien op de foto'squote:Op zondag 10 juni 2012 23:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik was bij de Kuip in maart lieve schatin het topsportcentrum
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh, was het vandaag niet bij Ahoy?
In maart, toen hij mij kwam aanmoedigen met spinning? Dat lijkt me onmogelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 23:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat zal best zo zijn, lekkerding. Maar ik heb toch echt de Ahoy gezien op de foto's
Vandaag schat.... Vandaagquote:Op zondag 10 juni 2012 23:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
In maart, toen hij mij kwam aanmoedigen met spinning? Dat lijkt me onmogelijk
en van jaleesa was daar dus niet, dus dan is rucky niet op dezelfde plek geweest als waar hij haar kwam aanmoedigen.quote:
Exactly.. Dat is wat ik duidelijk probeerde te maken..quote:Op zondag 10 juni 2012 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
en van jaleesa was daar dus niet, dus dan is rucky niet op dezelfde plek geweest als waar hij haar kwam aanmoedigen.
zo goed toch jaleesa?
Dan zegt het nog steeds niks. FOK! en privé blijven gescheidenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:32 schreef gomi het volgende:
[..]
niet echt, maar als t zo duidelijk wordt gesteld in t topic...
heb jij die mini's van me nog ontvangen btw?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Exactly.. Dat is wat ik duidelijk probeerde te maken..
Rucky zei dat hij vandaag op dezelfde plek DJMO heeft aangemoedigd als waar hij MIJ heeft aangemoedigd, en dat klopt dus niet
klopt, maar als een van de betrokken het zelf zo post op fok, is diegeen t die fok en prive mengt hequote:Op zondag 10 juni 2012 23:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan zegt het nog steeds niks. FOK! en privé blijven gescheiden
Ja! Ik had je zelfs nog een bedankje via DM gestuurdquote:Op zondag 10 juni 2012 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
heb jij die mini's van me nog ontvangen btw?
is al week of wat terug, maar ben op vakantie geweest. en was wel benieuwd of ze zijn aangekomen
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt, maar als een van de betrokken het zelf zo post op fok, is diegeen t die fok en prive mengt he
maar goed, jullie hebben dus wat met elkaar, mar moet eigenlijk nog ff stil blijven he
oops, dm doet een beetje raar bij mijquote:Op zondag 10 juni 2012 23:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja! Ik had je zelfs nog een bedankje via DM gestuurd
DJMO is mijn vriendinnetje hoor, laat daar geen misverstand over zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt, maar als een van de betrokken het zelf zo post op fok, is diegeen t die fok en prive mengt he
maar goed, jullie hebben dus wat met elkaar, mar moet eigenlijk nog ff stil blijven he
In zoverre klopt het wel dat het aan de verkeerde kant van de Maas isquote:Op zondag 10 juni 2012 23:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Exactly.. Dat is wat ik duidelijk probeerde te maken..
Rucky zei dat hij vandaag op dezelfde plek DJMO heeft aangemoedigd als waar hij MIJ heeft aangemoedigd, en dat klopt dus niet
Ik draai me even om en het gaat weer over sex.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:25 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 met Merlijn richting bedje gaat![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
Mooi, dan is dat ook weer opgelostquote:Op zondag 10 juni 2012 23:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
DJMO is mijn vriendinnetje hoor, laat daar geen misverstand over zijn.![]()
nee, zodra we in elkaars buurt komen slaan we elkaar de hersens in omdat we elkaar totaal niet mogen. Echter om het gehalte FHF in acht te houden doen we net alsof we elkaar lief vindenquote:
Ook wel lief van je om niet te melden dat ik je liet tekkelen toen je langs kwam lopen.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, zodra we in elkaars buurt komen slaan we elkaar de hersens in omdat we elkaar totaal niet mogen. Echter om het gehalte FHF in acht te houden doen we net alsof we elkaar lief vinden
Spreek voor jezelf, trutquote:Op zondag 10 juni 2012 23:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, zodra we in elkaars buurt komen slaan we elkaar de hersens in omdat we elkaar totaal niet mogen. Echter om het gehalte FHF in acht te houden doen we net alsof we elkaar lief vinden
hehe i believequote:Op zondag 10 juni 2012 23:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
en dat geintje gaat je een tweede paar hardloopschoenen kostenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ook wel lief van je om niet te melden dat ik je liet tekkelen toen je langs kwam lopen.
die van je 1e marathon moet je eigenlijk ook wel laten verzilveren ofzoquote:Op zondag 10 juni 2012 23:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
en dat geintje gaat je een tweede paar hardloopschoenen kostenik heb een tweede paar nodig om de marathon te kunnen lopen. Dit paar (wat ik ik wil laten verzilveren als ze óp zijn) loopt zalig, maar ze halen de marathon niet
Ik vind een pleister op je knie wel voldoende.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
en dat geintje gaat je een tweede paar hardloopschoenen kostenik heb een tweede paar nodig om de marathon te kunnen lopen. Dit paar (wat ik ik wil laten verzilveren als ze óp zijn) loopt zalig, maar ze halen de marathon niet
Echte hardlopers (die negers uit Ghana enzo) die lopen toch gewoon op blote voeten?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind een pleister op je knie wel voldoende.
barefoot runnersquote:Op zondag 10 juni 2012 23:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Echte hardlopers (die negers uit Ghana enzo) die lopen toch gewoon op blote voeten?
Of heb ik dat nu weer helemaal mis?
volgens mij kun je beter op de bank gaan slapen .. aangezien je slaapkamer vol isquote:
*Rucky op de bank ligt.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgens mij kun je beter op de bank gaan slapen .. aangezien je slaapkamer vol is
Nou fok en prive lopen anders af en toe erg close door elkaar heen. Nou boeit dat mij persoonlijk niets, maar dat men er dan opmerkingen cq vragen over gaat maken/stellen verbaast mij dus weer niet.....quote:Op zondag 10 juni 2012 23:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan zegt het nog steeds niks. FOK! en privé blijven gescheiden
Mee eens..quote:Op maandag 11 juni 2012 00:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou fok en prive lopen anders af en toe erg close door elkaar heen. Nou boeit dat mij persoonlijk niets, maar dat men er dan opmerkingen cq vragen over gaat maken/stellen verbaast mij dus weer niet.....
trusten irethquote:Op maandag 11 juni 2012 00:20 schreef Ireth het volgende:
Maar ik hoor al bijna een uur in mijn mand te liggenIk ben pleite
En vannelle en ik slapen komend weekend bij elkaar. Ik hoop niet dat daar over wordt nagedacht.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mee eens..
Het is jullie eigen pakkie aan, maar zelf lopen jullie er constant over te grappen maar als iemand anders er iets over vraagt is het opeens prive..
Just my humble opinion
nou ja, kijk als jullie daarna gaan posten over elkaars geslachtsdelen ofzo en posten als die en die is mijn vriend. kijk dan mss wel jaquote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
En vannelle en ik slapen komend weekend bij elkaar. Ik hoop niet dat daar over wordt nagedacht.![]()
![]()
Tuurlijk niet!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 00:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
En vannelle en ik slapen komend weekend bij elkaar. Ik hoop niet dat daar over wordt nagedacht.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 00:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nou ja, kijk als jullie daarna gaan posten over elkaars geslachtsdelen ofzo en posten als die en die is mijn vriend. kijk dan mss wel ja
Waar kan je dat kopen? Want dat kan wel eens van pas komen.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:41 schreef Pulver het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!!!
Maar ik mag toch wel een plaatje neerzetten?
[ afbeelding ]
Ik denk op het internet.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar kan je dat kopen? Want dat kan wel eens van pas komen.
En niet even een link erbij geven.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:48 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik denk op het internet.
Daar komt het plaatje ook vandaan
Ja vond ik ook erg liefquote:Op maandag 11 juni 2012 07:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mogguh!
Wat lief Belle! Ik moest nog van Kim zeggen dat je een heeeeeeel mooi plaatje hebt.
Ahh, van allebei heeft ze er 1?quote:Op maandag 11 juni 2012 07:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja! Prinsessen en elfjes. Ze kan maar niet beslissen welk dekbedovertrek mee moet.
Yep! De muurschildering die Innepin gaat maken word thema elfjes. En er zijn ook muurstickers van en er zijn muurstickers prinsessen. Dus dat komt goed!quote:
Klinkt erg goedquote:Op maandag 11 juni 2012 08:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Yep! De muurschildering die Innepin gaat maken word thema elfjes. En er zijn ook muurstickers van en er zijn muurstickers prinsessen. Dus dat komt goed!
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Klinkt erg goed, helemaal een kamer naar haar zin dus
Oo cars is ook gaaf!!quote:Op maandag 11 juni 2012 08:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Ik hoop zo dat ze het mooi vind! Tyler krijgt trouwens een cars kamer.
9.30 ga ik naar het huisje, de sleutel ophalen! Kunnen jullie duimen dat ik dan ook meteen het geld van de vloer terugkrijg?
Spannend.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Ik hoop zo dat ze het mooi vind! Tyler krijgt trouwens een cars kamer.
9.30 ga ik naar het huisje, de sleutel ophalen! Kunnen jullie duimen dat ik dan ook meteen het geld van de vloer terugkrijg?
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:27 schreef belle1608 het volgende:
... hallo jongens het is maandag, jullie moeten allemaal naar je werk, normaal zijn jullie veel actiever op de maandag
'nuff said... En ik zit er al. daar is dan ook even alles mee gezegd..quote:Op maandag 11 juni 2012 08:27 schreef belle1608 het volgende:
... hallo jongens het is maandag, jullie moeten allemaal naar je werk, normaal zijn jullie veel actiever op de maandag
*Groene thee pakt*quote:Op maandag 11 juni 2012 08:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
'nuff said... En ik zit er al. daar is dan ook even alles mee gezegd..
Oh ik weet het al!
* Merlijn koffie en thee neerzet
Ook al is het nog zo druk op het werk tijd om koffie te drinken is er altijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Groene thee pakt*
Lekkah![]()
Kan je niet zo veel doen? Of ben je nog niet wakker genoeg om iets te doen? *Hebbie wel goed geslapen?*
Zonder koffie gebeurt hier niets. De meest gehate persoon is dan ook diegene die 's ochtends tijdens spitsuur de automaten komt bijvullen...quote:Op maandag 11 juni 2012 08:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ook al is het nog zo druk op het werk tijd om koffie te drinken is er altijd.
Momenteel is het nog rustig. Eind van de dag begint de ellende weer vertelt mijn agenda zojuist.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Groene thee pakt*
Lekkah![]()
Kan je niet zo veel doen? Of ben je nog niet wakker genoeg om iets te doen? *Hebbie wel goed geslapen?*
O jeequote:Op maandag 11 juni 2012 08:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zonder koffie gebeurt hier niets. De meest gehate persoon is dan ook diegene die 's ochtends tijdens spitsuur de automaten komt bijvullen...
[..]
Momenteel is het nog rustig. Eind van de dag begint de ellende weer vertelt mijn agenda zojuist.
Idd eerst koffie en dan zien ew wel wat we gaan doen en degene die op het verkeerde tijdstip de automaat bijvult idd afschieten.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zonder koffie gebeurt hier niets. De meest gehate persoon is dan ook diegene die 's ochtends tijdens spitsuur de automaten komt bijvullen...
[..]
Momenteel is het nog rustig. Eind van de dag begint de ellende weer vertelt mijn agenda zojuist.
Ik zou bij een schoenenwinkel beginnen... scheelt je een hoop tijd met zoekenquote:Op maandag 11 juni 2012 08:42 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 eigenlijk op zoek moet naar nieuwe schoenen..
Glazen muiltjes natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:42 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 eigenlijk op zoek moet naar nieuwe schoenen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |