Inderdaad erg onderschat. Ik wist niet dat het nog kutter kon als Foundations. Blijkbaar wel dus.quote:
Felagund neemt het stokje over! Berkery zakt naar 24, maar we hebben alsnog een nummer 6 in ons midden.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:15 schreef Darkestrah het volgende:
Ik sta bijna in de algemene top 200. En Berkery, held.6e overall.
Oekraïne, lastig hoor. Die gaan er vol op.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:52 schreef On het volgende:
Ik besloot na Nederland maar voor Kroatië te zijn, dat schoot ook niet op. Nu ben ik voor Engeland.
Verdomd. Als die door gaan lijkt me dat ook een mooie.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oekraïne, lastig hoor. Die gaan er vol op.
Mijn tactiek faalt de laatste paar dagen een beetje.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:40 schreef Darkestrah het volgende:
Felagund neemt het stokje over! Berkery zakt naar 24, maar we hebben alsnog een nummer 6 in ons midden.
Zolang het purple hays zijn geen probleemquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:57 schreef Darkestrah het volgende:
Tsjongejonge, hier ook nog eens wat LWL-mods. Niet te veel hooi op de vork, jongens!
... je gaat me niet vertellen dat je wist dat dat plaatje bestond.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zolang het purple hays zijn geen probleem
[ afbeelding ]
Natuurlijk wist ik dat anders had ik het toch niet geplaatst.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
... je gaat me niet vertellen dat je wist dat dat plaatje bestond.
Ah joh. Dat laatste potje was weer goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:40 schreef Darkestrah het volgende:
Mochten jullie ooit uitgedaagd worden door On 'de beginner' met Fifa 12: NIET DOEN.
Ik heb maar 2 potjes tegen je gespeeld, de rest was mijn vriendin. Zoals ik al zei.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:08 schreef On het volgende:
[..]
Ah joh. Dat laatste potje was weer goed voor je zelfvertrouwen.
Je speelde wel als een meisje ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 potjes tegen je gespeeld, de rest was mijn vriendin. Zoals ik al zei.
Jij was de hele tijd een beter team dus ik moest mijn taktiek aanpassen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:11 schreef On het volgende:
[..]
Je speelde wel als een meisje ja.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:46 schreef On het volgende:
Is onze pool toch even eerste geworden. Wij van MUZ hebben meer voetbalverstand dan VBL kennelijk.
bron: Volkskrantquote:Een Madonna-concert dat de headlines haalt zonder borsten of billen: het kan ook. In Zweden kantelde de vrachtwagen die het geluidsmateriaal van de Queen of Pop vervoerde, wat tot ellenlange files leidde. .
Hoe het gevaarte precies gekanteld is, is nog niet bekend. Wel vast staat dat de vrachtwagen, die het gigantische geluidssysteem voor Madonna's wereldtournee vervoerde, voor enorme verkeershinder zorgde.
De truck - die op weg was naar Göteborg waar de zangeres morgen zal optreden - blokkeerde urenlang de autosnelweg in beide richtingen, met lange rijen knarsetandende Zweedse chauffeurs tot gevolg.
Het was even onzeker of het geplande concert kon doorgaan, maar tourorganisator Live Nation maakt zich sterk dat de popster morgen gewoon op het podium staat.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:08 schreef On het volgende:
Ook voor het eerst dat mensen weer eens voor haar in de rij staan.
Like duh.....quote:Op maandag 2 juli 2012 10:46 schreef On het volgende:
Is onze pool toch even eerste geworden. Wij van MUZ hebben meer voetbal verstand dan VBL kennelijk.
Ja, een feestje met ranja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |