Dat heb ik ook wel eens gehad toen ik met kleren aan wakker werd in mijn bed. Helemaal in paniek, omdat ik dacht mijn fiets kwijt te zijn. Bleek die uiteindelijk gewoon buiten voor de deur te staan.quote:
Ik ben wel eens bang dat ik mijn portemonnee verloren ben als ik dan zo wakker wordt. Vanochtend weer met m'n tv aan wakker geworden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad toen ik met kleren aan wakker werd in mijn bed. Helemaal in paniek, omdat ik dacht mijn fiets kwijt te zijn. Bleek die uiteindelijk gewoon buiten voor de deur te staan.
Dan merk je hoe flauw het wordt als je het 3x per dag zegtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zat hier op te wachten. Ach...een goede anekdote vergt offers.
Je wordt er onzeker van he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan merk je hoe flauw het wordt als je het 3x per dag zegt
Daar ben ik eerlijk gezegd nooit bang voor. Ben nog nooit mijn telefoon, sleutels of portemonnee kwijt geraakt. Verbaas me wel altijd hoe leeg mijn portemonnee is na een avond stappen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bang dat ik mijn portemonnee verloren ben als ik dan zo wakker wordt. Vanochtend weer met m'n tv aan wakker geworden.
Ja, dat is altijd een vreselijke teleurstelling elke ochtend na het stappen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar ben ik eerlijk gezegd nooit bang voor. Ben nog nooit mijn telefoon, sleutels of portemonnee kwijt geraakt. Verbaas me wel altijd hoe leeg mijn portemonnee is na een avond stappen.
Ach, dat deed ik ook altijd vroeger. Eerst een Deense, voor woensdag een Duitse en dan voor zondag een Portugesequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd een vreselijke teleurstelling elke ochtend na het stappen.
[quote]Overigens: Inzanity, onze huistroll heeft een Deense vlag als UI genomen. Hoe voorspelbaar dat mannetje.![]()
Verstand komt met de jaren wilde je zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, dat deed ik ook altijd vroeger. Eerst een Deense, voor woensdag een Duitse en dan voor zondag een Portugese
Ja zoiets.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren wilde je zeggen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Al zat ik net te twijfelen om gewoon hetzelfde te gaan doen.
quote:
Sowieso maar raar dat gefap op je eigen land of kleur..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]Teveel in andere delen van de wereld gewoond om anti te zijn, dan zie je wel wat je werkelijke herkomst is, ik ben geen nationalist maar wel een Nederlander
Ik ben best trots op Nederland alleen qua voetbal ben ik verre van extreem.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso maar raar dat gefap op je eigen land of kleur....
Kan je hem niet gewoon smsen?quote:
"Maar ik stop hem ook niet in je oor.."quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
Teeeeering word ik nu effe genaaid. Vriendin komt, ik effe naar de plee, kom terug: "lieverd ik heb ZO'N hoofdpijn"...
Nog NOOIT gebeurt. Het is officieel: de start van een burgerkuttenleven is gepasseerd
je wordt dus eigenlijk niet genaaidquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
Teeeeering word ik nu effe genaaid. Vriendin komt, ik effe naar de plee, kom terug: "lieverd ik heb ZO'N hoofdpijn"...
Nog NOOIT gebeurt. Het is officieel: de start van een burgerkuttenleven is gepasseerd
Ze is zwanger pikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:58 schreef Happel het volgende:
Nummertje voor het slapen gaan. Tot morgen, boelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |