Vandaag Friet, Bitterballen en een Kroket op!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik begin aan mijn kwark.. ik ga niet zwichten .. geen friet!
Gaat ze wel lukkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nederland - Denmark over 2.5 @ 2.3 (!) is ook wel érg hoog gek.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaat ze wel lukken![]()
Ik heb ........ *kijkt*
WEER EEN BLUNDER GEMAAKT![]()
Ik dacht under 1.5 en under 0.5 goals eerste helft NED-DEN, maar is full time GODSKOLERE.
Achja jij bent ook al van de mannenpap dus ik kijk er niet raar van opquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jogging aardbeien kwark, gewoon echt lekker!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja jij bent ook al van de mannenpap dus ik kijk er niet raar van op
Wie zegt dat ik slik?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morpheus is echt overgevoeligquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Komt morpheus zodrekt weer met dat we lief tegen elkaar moeten doen en dat ie het mee naar achteren neemt
Davy en tompsv12 waren over je aan het roddelenquote:
Daar heeft Geo geen problemen mee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Komt morpheus zodrekt weer met dat we lief tegen elkaar moeten doen en dat ie het mee naar achteren neemt
Geo is beetje goor mannetjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heeft Geo geen problemen mee.
Van mij mag hij, hou ik wel van.. van achteren nemenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zwicht echt altijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik begin aan mijn kwark.. ik ga niet zwichten .. geen friet!
No shit...quote:
Hij en Happel zijn echt uiterste, hoe hebben ze het vol kunnen houden.quote:
Ik wil liever altijd helemaal niks weer weten of horen als ik helemaal naar de klote ben geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
Ik krijg allemaal beelden terug van het stappen gisteravond, die een hoop verklaren.Mooi is dat altijd he, die verassingen zo gedurende de dag van dingen die je zelf gedaan hebt.
Ik heb dus serieus bij onze vaste shoarma-toko m'n maten met van die knijpflessen rechtstreeks bekers vol in m'n mond laten gieten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil liever altijd helemaal niks weer weten of horen als ik helemaal naar de klote ben geweest
Niks mis meequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus bij onze vaste shoarma-toko m'n maten met van die knijpflessen rechtstreeks lepels in m'n mond laten gieten.
Waarom...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus bij onze vaste shoarma-toko m'n maten met van die knijpflessen rechtstreeks bekers vol in m'n mond laten gieten.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus bij onze vaste shoarma-toko m'n maten met van die knijpflessen rechtstreeks bekers vol in m'n mond laten gieten.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben m'n fiets kwijt :-(quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |