Lekker zijn ze weer, hè?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:26 schreef AnneX het volgende:
En ik heb 2 - twee - haringen op en zo naar binnenlaten glijden.![]()
Honderdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:29 schreef freecell het volgende:
100 makrelen?
Flink wat publiek ook hoop ik dan
Bavariajurk nieuwe versie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Jaa officieel morgen Amsterdaam!![]()
Eerst 1,5 uur dansen in Wateringen en daarna vriendin ophalen in Den Haag en dan met de trein naar Amsterdam! Zij heeft een oranje jurkje voor me maar ik val al wel op vanwege mijn gebrul.
Zin in!![]()
Hoe kun je nu nix oranje hebben?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:50 schreef Vork het volgende:
Ik kan er woensdag geloof ik niet onderuit dat ik iets in 't oranje aan moet. Ik heb alleen niks in die kleur, behalve een vergiet. Ik denk dat ik die maar op doe
Daar is ooit eens een hele serie over geweest. Users met een vergiet op hun kop.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef AnneX het volgende:
/ stelt zich een vergiet voor, op Vork's hoofd![]()
Ik vind NL best goed in gelijk spelen, vandaar dat ik dit denk haha.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:44 schreef Vork het volgende:
Die 1-1 bewaar ik wel voor Duitsland. Ze kunnen niet alles gelijk spelen, dat gaat gewoon niet gebeuren. 2-0 morgen.
Geen idee, zie wel wat ze heeftquote:
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto en Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:21 schreef golfer het volgende:
Daar is ooit eens een hele serie over geweest. Users met een vergiet op hun kop.
Het kan dus nòg erger.quote:
Die groene vergiet is trouwens RIPquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto en Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto en Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
Ik heb de vergieten nog wel, maar de foto's niet meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:26 schreef borisz het volgende:
Die groene vergiet is trouwens RIP. Heeft wel heel lang dienst gedaan
.
Als je ook nog een sjaal hebt, kun je een nieuwe foto maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de vergieten nog wel, maar de foto's niet meer.
Nou, ik kom net van de slpkmr, daar lekker met de poes op schoot naar een zweeds leuk spannend goed geacteerd verhaal zitten kijken op 2quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:32 schreef AnneX het volgende:
Spannender en vermakelijker dan any detective...
Oh wat leuk! Al die oude usersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze spelen buitengewoon aantrekkelijk en leuk, die Ruski's.quote:
Dat is mooi nieuws. Scheelt weer een boel gedoe.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Had vanmorgen de inspecteur van de woningbouw langs. Moet alleen maar de schroeven uit de muur halen! Geweldig, had met schilderen en verwijderen van het bad gerekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Verrassend goed, kunnen zomaar weer verrassen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze spelen buitengewoon aantrekkelijk en leuk, die Ruski's.
Zie het jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef z80 het volgende:
whisky op een lege maag is geen goed idee. stijgt naar hooft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef TAV74 het volgende:
HoiWeekend
Net maar eens weer eens een beetje bijgelezen hier
Ik begrijp dat soort constructies nooit zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt zo een soort 'spelletje' van hogerhand.
Maar wel heel tof dat je het wel erg naar je zin hebt, ook al is het pittig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nou ja, deze is wel uit te leggen, het moet door een financiële taakstelling met een flink aantal mensen minder, en van degenen die overblijven wordt mede daardoor dermate veel meer verwacht dat er wel een kwalitatieve selectie plaats moet vinden. Leuk is anders want het gaat echt banen kosten, maar liever zo dan dat de willekeur bepaald wie er over blijft.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp dat soort constructies nooit zo goedHet lijkt zo een soort 'spelletje' van hogerhand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ben ik niet zo bang voor, belang voor de eindverantwoordelijken om goede mensen in deze functies over te houden is veel te groot.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik mag hopen dat er een kwalitatieve selectie plaatsvindt ipv de ik-mag-je duimstok
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef TAV74 het volgende:
HoiWeekend
Net maar eens weer eens een beetje bijgelezen hier
Dat is bij ons ook al een aantal reorganisaties aan het handje, solliciteren op 'je eigen' baan... gedoe allemaal. Maar fijn je weer af en toe met een update-je hier te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:55 schreef TAV74 het volgende:
Nou ja, deze is wel uit te leggen, het moet door een financiële taakstelling met een flink aantal mensen minder, en van degenen die overblijven wordt mede daardoor dermate veel meer verwacht dat er wel een kwalitatieve selectie plaats moet vinden. Leuk is anders want het gaat echt banen kosten, maar liever zo dan dat de willekeur bepaald wie er over blijft.Oh! Maar als er helaas mensen uit moeten is het wel heel goed om het zo te doen. Bij de meeste bedrijven gaan de mensen die er het langst zitten er juist nooit uit en de nieuwelingen zonder pardon wel. Ook als ze beter zijn dan de oudere garde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Klopt, maar dat had niet zoveel met de functie te maken, gebeurde toen in de organisatie iets te veel dingen die negatieve energie kostten. Was ook een reden om even wat minder op internet rond te hangen, op de bank met de e-reader was therapeutisch een stuk verantwoorderquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Tav; goed om te lezen dat je steeds meer lol in je baan krijgt. Af en toe dacht ik nml van niet omdat je er best negatief over sprak (daar en daar geen zin in, dat nog erbovenop, helemaal kapot etc.)
Dit is goed nieuws dus![]()
Precies, daarom ben ik er nu ook wel blij mee dat het zo gaat. Hoe triest het ook zal zijn voor mensen die af gaan vallen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh! Maar als er helaas mensen uit moeten is het wel heel goed om het zo te doen. Bij de meeste bedrijven gaan de mensen die er het langst zitten er juist nooit uit en de nieuwelingen zonder pardon wel. Ook als ze beter zijn dan de oudere garde.
Mensen ontslaan is ook geen makkelijk iets, maar je snijdt jezelf als bedrijf behoorlijk in de vingers als je puur van 'langstzittenden' uitgaat. Ik neem aan dat er een balans wordt gezocht en meestal proberen bedrijfen het sowieso ook met natuurlijke afvloeiing (pensioen, of wilde toch al minder gaan werken etc)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:57 schreef freecell het volgende:
Mja, het is ook onhandig.
Stel, je hebt een hele goede nieuwe jonge kracht op je bedrijf en er moet iemand uit.
Om dan de iets minder goede, maar werkt er al 35 jaar en heeft nog nooit een dag gemist, kerel eruit te gooien is ook zo wat.
Was gewoon te moe om mijn ogen open te houdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:14 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Mooi ritme wel P!Wel heel gezond iig
hoe bedoel je?quote:Hier is het een beetje ingewikkeld allemaal. Onhandig.
Het zit jullie ook ff niet meequote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:14 schreef freecell het volgende:
Nou, Tara is bekaf van 2 weken huishouden, zorgen voor een dwarse peuter, zorgen om zijn andere peuter en nog een paar flink beroerde dingen in onze vriendenkring.
En we waren zo blij dat we alles nu thuis weer samen konden doen.
En nu zit ik met mijn poot omhoog en kan geen donderen het doet meer pijn dan ik wil toegeven geloof ik
Kan ik me iets bij voorstellen. En Tara ook?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Nope
En het is niet echt iets voor mij, maar ik zit er nu even goed doorheen.
jup.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. En Tara ook?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:31 schreef freecell het volgende:
[..]
jup.
En zijn manier van er doorheen zitten is zich boven opsluiten.
En dan zit je met twee peuters beneden terwijl je geen kant op kan
Teamplayers, mannenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:40 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk komt ie dan weer snel naar beneden want zo gaat het natuurlijk ook niet.
Komen jullie niet in aanmerking voor gezinshulp?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Eigenlijk wel normaal
Alleen hij is ook doodop.
Nope, Tara moet het allemaal doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Komen jullie niet in aanmerking voor gezinshulp?
Of moet het dan nog erger...?![]()
/ tropenjaren
Dat dacht ik ook, mannen......quote:
Nietusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooooh dus je overdrééééf een beetje
Schwalbemakers, vrouwen![]()
Ik vrees dat Nederland niet eens door de poulefase komt en dan heb ik alles oranjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriend is nu trouwens oranje vlaggetjes in de tuin aan het ophangen.......ik doe maar net of ik hier niet woon.
Goeie supporterquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat Nederland niet eens door de poulefase komt en dan heb ik alles oranje
Ross denkt dat Nederland er met gemak door komt. Wel fijn dat de Engelsman wel vertrouwen in ons voetbal heeft
Ik zit in een heerlijke positie. Ik vind voetbal kijken leuk!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat Nederland niet eens door de poulefase komt en dan heb ik alles oranje
Ross denkt dat Nederland er met gemak door komt. Wel fijn dat de Engelsman wel vertrouwen in ons voetbal heeft
Hij is in ieder geval voor het Nederlands elftalquote:
Ik word oprecht sacherijnig als we verliezenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:24 schreef freecell het volgende:
Ik zit in een heerlijke positie. Ik vind voetbal kijken leuk!Vooral met leuke mensen.
Kan meejuichen, me vermaken, me opwinden over de scheids.
Maar of ze winnen of niet, het doet me verder niks.
Luxe positie! Geen hekel aan voetbal,maar ook niet beïnvloed!
lolquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word oprecht sacherijnig als we verliezenZooooo irritant!
Hij moet z'n optimisme toch ergens insteken? Van de Engelsen zelf valt weinig te verwachten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben op de poli 2 langstzittenden die dus niet weggaan in onze regeling (tot nu toe) en ik zou ze graag willen ruilen voor 2 wél flexibele mensen die alles willen lerenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen ontslaan is ook geen makkelijk iets, maar je snijdt jezelf als bedrijf behoorlijk in de vingers als je puur van 'langstzittenden' uitgaat. Ik neem aan dat er een balans wordt gezocht en meestal proberen bedrijfen het sowieso ook met natuurlijke afvloeiing (pensioen, of wilde toch al minder gaan werken etc)
Vroegah moesten wij of onze kop houden en stil zitten of 'naar je kamer!' als er vbl op tv was.... dus heb ik er een hekel aan gekregenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik word oprecht sacherijnig als we verliezenZooooo irritant!
Ik hoop dat we zo snel mogelijk afvallen eigenlijk. Zijn we van die ellende ook weer afquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij woont alleen, jij kan het makkelijk vermijden!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoop dat we zo snel mogelijk afvallen eigenlijk. Zijn we van die ellende ook weer afDan alleen nog de OS en de Tour de France
Kloptquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij woont alleen, jij kan het makkelijk vermijden!
Dan moet je gaan werken tijdens de wedstrijden.quote:
Mwjah...OS en TdF zijn tijdens kantooruren hequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet je gaan werken tijdens de wedstrijden.
mededeling:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriend is nu trouwens oranje vlaggetjes in de tuin aan het ophangen.......ik doe maar net of ik hier niet woon.
Nog slechts negen wekenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...OS en TdF zijn tijdens kantooruren heEn al dat nageblaat van die nieuwe bondcoaches-die-alles-beter-weten is nog 10x erger
mijn idee: waarom sta jij niet op het veld als je het allemaal zo goed weet
![]()
Met een beetje geluk verhuist ICT binnenkort wel naar een andere verdiepingLees: een verdieping omlaag met een eigen kamer met een deur die op slot kan
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
mededeling:
Het ministerie van volksgezondheid is een onderzoek gestart naar de lengte van het geslachtsdeel van de Nederlandse man.
Alle mannen wordt verzocht hun erectie te meten.
Mocht deze onder de 15 centimeter blijven ,dan wordt deze mannen verzocht de komende weken ORANJE vlaggetjes voor hun huis te hangen.
Namens de minister hartelijk dank !
/ moest heeeel lang grinniken...![]()
9 weken helquote:
De volgende grote sportzomer is over vier jaar moet je maar denkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
9 weken helHoe moet ik dat in vredesnaam overleven
Denk dat ik maar ga boodschappen doen. Eens kijken of de visboer hier in de buurt nog lekkere hollandse nieuwe heeft
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
mededeling:
Het ministerie van volksgezondheid is een onderzoek gestart naar de lengte van het geslachtsdeel van de Nederlandse man.
Alle mannen wordt verzocht hun erectie te meten.
Mocht deze onder de 15 centimeter blijven ,dan wordt deze mannen verzocht de komende weken ORANJE vlaggetjes voor hun huis te hangen.
Namens de minister hartelijk dank !
/ moest heeeel lang grinniken...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |