En van buiten een foeilelijk betongedrocht wat niet had misstaan in het Oost-Duitsland van voor de oorlog.quote:
Verouderd en goedkoop? Juist niet, je ziet gewoon enkel de staalconstructie zonder franje. Dat is absoluut niet lelijk of goedkoop maar erg mooi.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:07 schreef 16meter het volgende:
De Kuip ziet er van buiten erg verouderd en goedkoop uit, met dat stalen geraamte en die trappen. Van binnen een stuk beter, vooral omdat je zo dicht op het veld zit, maar ook hier zie je dat het niet meer aan de eisen van deze tijd voldoet.
Ik zeg Grolsch Veste. Alleen jammer van die hoogteverschillen van de tribunes.
Die is niet eens helemaal dicht.quote:
Zeer terechte opmerking, verschrikkelijk is dat. Komen ook alleen maar dat soort stadions erbij lijkt het welquote:Op zondag 10 juni 2012 14:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een eis voor een mooi stadion zijn in mijn ogen tribunes die doorlopen tot aan het veld, het publiek moet met de neus op het voetbal zitten. Geen hekken, trappen, grachten en betonnen muren van 3 meter hoog.
In Nederland valt dan meteen 80% van de stadions af.
Neem de Grolsch Veste en het DSB Stadion, allemaal leuk en aardig, maar op TV kijk je constant tegen die stalen trappen aan, dat ziet er toch niet uit man!![]()
Bij veel van die stadions kijk je ook nog eens recht de frituurkraam in, die onder de tribune zit.
Jup.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:44 schreef PteV het volgende:
[..]
En van buiten een foeilelijk betongedrocht wat niet had misstaan in het Oost-Duitsland van voor de oorlog.
quote:
Ik word altijd een beetje treurig als ik langs de decathlon, heineken music hall, mediamarkt en de prenatal richting m'n ingang moet lopenquote:Op maandag 11 juni 2012 10:20 schreef Tyron het volgende:
Ik heb al een kuip in mijn badkamer staan en kies de ArenA.
Precies en daarom:quote:Op zondag 10 juni 2012 14:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een eis voor een mooi stadion zijn in mijn ogen tribunes die doorlopen tot aan het veld, het publiek moet met de neus op het voetbal zitten. Geen hekken, trappen, grachten en betonnen muren van 3 meter hoog.
Neem de Grolsch Veste en het DSB Stadion, allemaal leuk en aardig, maar op TV kijk je constant tegen die stalen trappen aan, dat ziet er toch niet uit man!![]()
Bij veel van die stadions kijk je ook nog eens recht de frituurkraam in, die onder de tribune zit.
Mooiste stadion na De Kuip, klopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:47 schreef attamottamotta het volgende:
[..]
Precies en daarom:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
O kijk nou, het AZ Stadion. Waar o.a. het dak (net als de Euroborg) geïnspireerd is op De Kuip, alleen dan lelijk uitgevoerd.quote:
Heerlijk man, zo zitten achter de goal. Zie je bij een doelpunt aan de andere kant net een knikkertje een schoenendoos ingewipt worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:38 schreef BasNijmegen het volgende:
Oude Goffert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dak is het hem net niet, die stadionslampen zijn het hem net niet... Jammer allemaal.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat een lelijk en klein kopie van De Kuip.
Vooral hun capaciteit is lachwekkend.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat dak is het hem net niet, die stadionslampen zijn het hem net niet... Jammer allemaal.
Onze oude Kuip konden er op het hoogtepunt meer dan 80k in.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Vooral hun capaciteit is lachwekkend.
17.023!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:De Graafschap heeft donderdag een fikse tegenvaller te verwerken gehad. Het kreeg geen toestemming van de gemeente voor het bouwen van een nieuw stadion.
De Graafschap wist de politiek niet te overtuigen van de noodzakelijkheid van een nieuw stadion, waarna de beoogde bouwer BAM zich besloot terug te trekken. De Superboeren gaan niet meer op zoek naar een nieuwe locatie om alsnog een nieuw onderkomen te bouwen, laat voorzitter Clémence Ross weten aan Omroep Gelderland.
"Zeker een grote tegenvaller, omdat we veel tijd, energie en geloof in dit proces hebben gestopt", reageerde Ross op het besluit van de gemeente. "Er is gekeken om voor de politie een alternatief te vinden, maar helaas. Dan moet je op een gegeven moment een knoop doorhakken, want we moeten verder."
"We moeten realistisch zijn. Ik kan er ook wel weer afstand van nemen, hoewel we allemaal enthousiast waren over deze lokatie. Maar op de Vijverberg liggen door de komst van een nieuwe randweg nu ineens wel weer kansen voor bijvoorbeeld uitbreiding van parkeren. Dat leek lange tijd niet mogelijk, maar is nu achterhaald. Voor ons een belangrijk aspect. We bekijken met de gemeente Doetinchem de mogelijkheden en dat ziet er goed uit."
Rogier Meijer, speler van De Graafschap, vindt het niet zo erg dat de club op de sfeervolle Vijverberg blijft spelen. "Zeker als voetballiefhebber juich ik dit toe.We hebben een stadion dat voetbal ademt en zitten op een unieke lokatie. Voor de club was een vertrek misschien beter. Maar er zijn vast betere faciliteiten te realiseren voor sponsors, zodat iedereen straks tevreden is. Ik heb al veel positieve reacties gehad van mensen die ook blij zijn."
Oh echt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was een 1 april grap, die tractorband.
Ik fiets er bijna dagelijks langs en dan erger ik me dood aan die spuuglelijke stalen constructie waar het dak aan hangt. De Grolsch Veste is alleen mooi als je recht voor een van de lange kanten van het stadion staat. De korte kanten zijn lelijk en van veraf is het stadion sowieso niet om aan te zien. De binnenkant is echter wel lijp, en daar gaat het om.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
plaatje van de Grolsch Veste is niet juist in op
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |