quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
De Kuip
Ook al ben ik voor Ajax, dan zou ik dat nog toegeven
Ons stadion is sfeervol maar om het nou mooi te noemen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Stadion van Twente is wel mooi naar mijn mening.
Verras ons dan eens met jouw objectieve mening....quote:
Uit onderzoek blijkt dat ook fans van andere stadions de Kuip hoog hebben aangeschreven.quote:
Er zijn geen mooie stadions (meer) in Nederland. Verrast?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:20 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Verras ons dan eens met jouw objectieve mening....
Je snapt het wordt mooiste niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:03 schreef 75020 het volgende:
[..]
Er zijn geen mooie stadions (meer) in Nederland. Verrast?
Hou je grootmoeder voor debiel wijsneus.quote:
Welk stadion vindt jij dan wel mooi in Europa ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:03 schreef 75020 het volgende:
[..]
Er zijn geen mooie stadions (meer) in Nederland. Verrast?
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:08 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ons stadion is sfeervol maar om het nou mooi te noemen...
Sfeervol?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:08 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ons stadion is sfeervol maar om het nou mooi te noemen...
LOL , jij bent ook niets gewend zegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:47 schreef Irritatie100 het volgende:
De Kuip en dat is ook meteen het mooiste stadion ter wereld.
Jij bent zeker van de leukste thuisquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:47 schreef Irritatie100 het volgende:
De Kuip en dat is ook meteen het mooiste stadion ter wereld.
Ja hoor, ben ook al een paar keer in Camp Nou geweest, maar fuck dat ding, De Kuip is gewoon baasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL , jij bent ook niets gewend zeg
Camp nouquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja hoor, ben ook al een paar keer in Camp Nou geweest, maar fuck dat ding, De Kuip is gewoon baas![]()
Voorspelbaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Camp nou
Noem je ook wel een gruwelijk lelijk kutstadion op zich.
Ik heb geen specifiek voorkeur voor een stadion. Ik hou meer van de oudere types. Zoals de Meer, Olympisch Stadion, het oude Wembley. Ja zelfs het oude Goffert vond ik wat hebben. De Adelaarshorst is hier een paar keer voorbij gekomen en dat komt toch het meest in de buurt van wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Welk stadion vindt jij dan wel mooi in Europa ?
Olympische stadion vind ik altijd maar lelijk door die sintelbanen, voor de rest snap ik je voorkeuren wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:20 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ik heb geen specifiek voorkeur voor een stadion. Ik hou meer van de oudere types. Zoals de Meer, Olympisch Stadion, het oude Wembley. Ja zelfs het oude Goffert vond ik wat hebben. De Adelaarshorst is hier een paar keer voorbij gekomen en dat komt toch het meest in de buurt van wat ik bedoel.
Die multifunctionele dingen dat ze tegenwoordig stadion noemen zoals bijvoorbeeld de Gelredome, Arena of Grolsch Veste heb ik helemaal niets mee. De Arena eigenlijk alleeneen beetje omdat het Ajax logo er aan hangt.
Verder lijken de oude Engelse stadions me geweldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |