eigenlijkk he, zou ik dat wel willen maar durf geen gaatjes te laten zettenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, hoe is het eigenlijk met je oorknopjes? wissel je al wat vaker af?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh dat is een mooiequote:
Oorbellen zijn zooooooooooo leuk. Ik zou zeggen; gewoon doen en neem iemand mee als support, maar als je er echt bang voor bent kan ik me voorstellen dat het niet zo makkelijk isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijkk he, zou ik dat wel willen maar durf geen gaatjes te laten zetten![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:51 schreef Muis006 het volgende:
Ynske, het is echt zo gepiept! Wel bij een goede juwelier laten doen zodat ze goed prikken.
Mijn 2e gaatje rechts (Qwee kom er maar in) is slecht geschoten, te dicht op de ander, en het wil maar niet dichtgroeien (nogmaals, Qwee kom er maar in)
Daar zou ik ook niet zo blij van worden, mensen die niks laten weten...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik had echt ontelbaar veel gaatjes maar ik heb ze weer dicht laten groeien omdat iedereen ging stretchen, rebel die ik dr ben![]()
Oh echt kolere, ze zouden die honden brengen tussen zes en half zeven, dus ik dacht ga ff lekker lang met die honden wandelen want anders is Piet zo blij als ik thuis kom en dan weer naar buiten moet en tis zo een gehannes, die honden snel weer mee naar buiten ( honden zijn nog nooit hier geweest, dan ga ik altijd liever buiten even met ze, even spelen en dan naar binnen, werkt altijd ).
Ik heb tot 19.00 gewandeld met ze, gesmst, niks gehoord, en nu nog niks.
Ik stik van de honger maar ik wil niet gaan koken omdat ze mss nog kunnen komen.
Zouden ze nu gewoon niet komen en niks laten horen?
Ik haat het zo he
Wie hebben is er zoveel stress rondom het feestje en is er iets in de soep gelopen, en zijn ze nu maar vertrokken, of idd nummer kwijt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:37 schreef oh-oh het volgende:
Toen met dat gedonder met die herplaatshond vond ik ze ook al zo lame.
Heb ik me weer uitgesloofd met die stomme maneki neko ook![]()
![]()
Denk je dat ze nog komen of zouden ze mn nummer kwijt zijn en gewoon naar het feest gegaan zijn??
Zoiets verpest echt een beetje mn vrijdagavond hoor, ik wil koken en mn schoenen uit en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |