Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat was wel slecht jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hoor wat doet die keeper dan halverwege het penaltygebied zonder hem te hebben
Ja, tot nu toe heb je gelijk, blij dat ik uitgestapt ben.quote:
Net als die Fifa paupers die hun keeper uit laten komen: niet doen dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hoor wat doet die keeper dan halverwege het penaltygebied zonder hem te hebben
Mag Nederlands ook?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die continu hun keeper uit laten komen bij hoge ballen..dan krijg je dit. 14-jarige Britse kind dat met Griekenland speelt faalt
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die continu hun keeper uit laten komen bij hoge ballen..dan krijg je dit. 14-jarige Britse kind dat met Griekenland speelt faalt
Als hij bleef staan had hij hem alsnog gemaakt, met zoveel ruimtequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom doet me dit aan GJE denkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb gewoon een pool en daar zitten een paar extra regeltjes bij die een percentage van het prijzengeld krijgen, 1e doelpuntenmaker toernooi, 1e doelpuntenmaker Nederlands elftal (ik heb Robben), eerste rode kaart (Balotelli), topscorer toernooi (ook Lewandowski voor mij).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:19 schreef marcie216 het volgende:
DutchSL
wat voor weddenschappen heb je nog meer staan?
De favoriete rapper van GJEquote:
Mr. Polskaquote:
Gelukkig ben jij niet degene die Nederland bestuurd morgen. Anders houdt Steek geen conditie meer over na de wedstrijd.quote:
Niet meer, vind die rappertjes van Rijst veel vetterquote:
Weet ik niet hoor. Hij komt hard inlopen, voorzet is hard, hij kopt prima in, maar bij goede positionering van de keeper op de lijn was hij echt niet onhoudbaar. Niet laag/hoog in de hoek, en van redelijke afstand gekopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als hij bleef staan had hij hem alsnog gemaakt, met zoveel ruimte
Wat een eerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet meer, vind die rappertjes van Rijst veel vetter
Oke, ja ik zit op unibet en dacht misschien heb jij nog een leuke staanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een pool en daar zitten een paar extra regeltjes bij die een percentage van het prijzengeld krijgen, 1e doelpuntenmaker toernooi, 1e doelpuntenmaker Nederlands elftal (ik heb Robben), topscorer toernooi (ook Lewandowski voor mij).
Verder gewoon wedstrijden en kwartfinales/halvefinales/finale vorospellen
16 verschillende nationaliteiten in de starting 11quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het nieuwe toernooi mannen? Eisen? Prijzengeld?
Die Childish Gambino en J. Cole zijn echtquote:
16 nationaliteiten of zo iets. 7,5k prijsgeldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het nieuwe toernooi mannen? Eisen? Prijzengeld?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
16 verschillende nationaliteiten in de starting 11
Dat wordt lastigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
16 verschillende nationaliteiten in de starting 11
Mooie pot weerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
16 nationaliteiten of zo iets. 7,5k prijsgeld
Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
in de starting 11 + bank voor de duidelijkheid
Hybridden is dus gewoon bijna onmogelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooie pot weer
Wordt flink puzzelen voor mij though..heb juist graag veel van 1 nationaliteit in mijn hybrids
Download die album Camp van Childsh Gambinoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die Childish Gambino en J. Cole zijn echt
Als je meer van dat soort namen heb, tell me please
Vorige veel minder eisen en zelfde prijsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hybridden is dus gewoon bijna onmogelijkGewoon een standaard league pakken met veel nationaliteiten. Jammer weer zo'n toernooi.
Dacht even aan die 2-1.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lol zag die Polen als een malle instappen. Lijkt GJE wel als hij verdedigt![]()
Heb ik alquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Download die album Camp van Childsh Gambino
Kreeg gewoon een 1.6 als cijfer bij Pitchforkonvoorstelbaar gewoon.
Zomenteen met zn alle Arshavins inslaan? ik heb het gevoel dat hij vanavond 3x gaat scoren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef Thorb het volgende:
Zat vanochtend nog te twijfelen om een zooitje lewan's te kopen. Beter wel kunnen doen want nu al 1k gestegen ofzo
Koop voor de zekerheid ook Cech's in, voor het geval hij ze er uit haalt..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zomenteen met zn alle Arshavins inslaan? ik heb het gevoel dat hij vanavond 3x gaat scoren.
Waarom dat? Speciale reden daarvoor?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef BDIL het volgende:
Als Polen niet door zouden gaan , zouden 75% van de Polen voor Kroatie zijnEr was een onderzoek gedaan in aanloop van de EK
Of dadelijk Lewandowskiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zomenteen met zn alle Arshavins inslaan? ik heb het gevoel dat hij vanavond 3x gaat scoren.
Ja, dat begreep ik, thanksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef poker4lifee het volgende:
@Tim, 16 van de 18 dus he. heel moeilijk is het niet dus.
en ook Zhirkov voor het geval datquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop voor de zekerheid ook Cech's in, voor het geval hij ze er uit haalt..
Sowieso niet 3x. Zou bij Rusland niet echt een speler weten, bij Lewen was ik er wel vrij zeker van dat hij zou gaan scoren. Had alleen beetje weinig tijd, anders had ik het wel gedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan vind My beautiful dark twisted fantasy van Kanye ook wel tof.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik al
Zodra ik een goed nummer of album hoor van een artiest download ik alles wat 'ie heeft
precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik, thanks
Heb alleen niet zoveel zin om echt een nieuw team te maken en al mijn teams hebben echt minimaal 5,6 spelers van 1 nationaliteit lol
ja die sla ik inquote:
Veel Polen hebben wat met Kroatie en andersom is het ook altijd prima geweest. Waarschijnlijk door de verre geschiedenis ofzo cultuur lijkt op elkaar.quote:
Staat erin, thanksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan vind My beautiful dark twisted fantasy van Kanye ook wel tof.
Kijk de wedstrijd terug zou ik zeggen dan zie je wat er allemaal gebeurde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
Hoe slecht moet Kroatie wel niet zijn, dat ze onder deze Grieken eindigen?
Had nog wat Serie A spelers waarmee het nu wel is geluktquote:
Allemaal Kroatië bashen, vindt Iwan wel leukquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk de wedstrijd terug zou ik zeggen dan zie je wat er allemaal gebeurde.
haha, nee, geen zin om anderhalf uur naar een herhaling van Griekenland - Kroatie te kijken, zo interessant vind ik het ook weer niet, maar wat gebeurde er dan allemaal? Miniem, beknopt verslag?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk de wedstrijd terug zou ik zeggen dan zie je wat er allemaal gebeurde.
nice danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had nog wat Serie A spelers waarmee het nu wel is gelukt
had ie al gemaakt volgens mijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, nee, geen zin om anderhalf uur naar een herhaling van Griekenland - Kroatie te kijken, zo interessant vind ik het ook weer niet, maar wat gebeurde er dan allemaal? Miniem, beknopt verslag?
Jij bent snelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Rijst, dat Kanye West album is nice
Oh okee, ja, zoveel info hier, onmogelijk alles te lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
had ie al gemaakt volgens mijGriekenland 2x rood moeten hebben, Kroatie laatste 10 min met 10 man omdat ze niet meer konden wisselen, en nog wat dingen.
Griekse supporters zorgden voor rellen in de stadion aan begin van de wedstrijd, wedstrijd stil gezet en 3 Kroaten gewond door stoelen en vuurwerk dat naar hun vak werd gegooid. Daarna 2 rode kaarten die niet waren gegeven aan Grieken, ze hadden 8 gele uiteindelijk. In de 67 min Kalinic geblesseerd van het veld en geen wissels meer, toen scoorde de grieken 2 x uit een corner met een man meer...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, nee, geen zin om anderhalf uur naar een herhaling van Griekenland - Kroatie te kijken, zo interessant vind ik het ook weer niet, maar wat gebeurde er dan allemaal? Miniem, beknopt verslag?
Album was binnen 58 seconden binnen ofzoquote:
quote:
Ja, dat klinkt tamelijk zuur inderdaad, kan me de antipathie wel voorstellen in dat gevalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Griekse supporters zorgden voor rellen in de stadion aan begin van de wedstrijd, wedstrijd stil gezet en 3 Kroaten gewond door stoelen en vuurwerk dat naar hun vak werd gegooid. Daarna 2 rode kaarten die niet waren gegeven aan Grieken, ze hadden 8 gele uiteindelijk. In de 67 min Kalinic geblesseerd van het veld en geen wissels meer, toen scoorde de grieken 2 x uit een corner met een man meer...
Ik niet. 195 goals in 207 wedstrijden hier en zeker net zoveel assistsquote:
Hij was in de war omdat Sesamstraat ineens niet op 1 wasquote:
En als Chelsea speelt hè, dan vraag ik altijd streams aan jouquote:
Terug van blessure volgens mij. Hij heeft een IF in FUT.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:38 schreef Tim86 het volgende:
Waarom stond die Schalke gozer niet in de basis?
Denk dat de trainer in dubio zat tussen ervaring en talent.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:38 schreef Tim86 het volgende:
Waarom stond die Schalke gozer niet in de basis?
3* skillsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik niet. 195 goals in 207 wedstrijden hier en zeker net zoveel assists
Of perongeluk verkeerde ingevuld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat de trainer in dubio zat tussen ervaring en talent.
Ik gebruik toch vooral zijn taaie scharenquote:
Blaszykowski. Echt heel vaak aan de bal..quote:
Stond een dubbele break voor in de 2e en verliest hem met 7-5quote:
Hij had in beide sets minimaal een break voorsprong.quote:
Blaszczykowskiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blaszykowski. Echt heel vaak aan de bal..
Tomato,tòmátoquote:
Ik vind het verwarrend dat er heel veel spelers op het veld staan die Duits zijn in FUTquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:41 schreef DutchSL het volgende:
Die Duitse linksback van Polen kan er echt helemaal niks van.
/Gijp
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stond in dubbele break voor in de 2e en verliest hem met 7-5!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij had in beide sets minimaal een break voorsprong.
Helaas wel. Toch staan er altijd wel nieuwe helden opquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker komt er helaas een einde aan een tijdperk
Hij gleed zelf uit man Had je 2de zin niet gelezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:44 schreef Thorb het volgende:
Lekker hoor, roodMaar hij was sowieso doorgebroken toch...?
Oh hij gleed gewoon weg
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Lol lol, ook mijn eerste weddenschap is binnen, rode kaart , 10 euro @ 5.20
ee die heb je niet gedeeld in het WPC topic op fut...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Wat wat? het WPC topic op FUT?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ee die heb je niet gedeeld in het WPC topic op fut...
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:45 schreef Toefjes het volgende:
twitter:ArjenRebbon twitterde op vrijdag 08-06-2012 om 18:45:58De eerste rode kaart van het #EK2012 is voor Sokratis Papastathopoulos. Ja, schrijf dat maar eens foutloos in je boekje, scheids. #PolGri reageer retweet
Ja staat hier boven in mijn balk>quote:
Daar mag jij over 5 jaar pas in kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja staat hier boven in mijn balk>
Wedden op sport
Te laatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Daar mag jij over 5 jaar pas in kijken.
Hij stond 1 op 1 met een Pool, Pool draait weg en glijdt uit. Griek krijgt de schuld en 2e geel. Niet echt dus (al Pool bleef staan dan had hij wel 1 op 1 kunnen komen met keeper).quote:
Was echt belachelijk..zo onterecht.quote:
Lol, dit deed ik omdat ik me teruggetrokken had van de lay op Polen. Weddenschappen uit verveling, funbetjes zijn niet best om allemaal in WOS te gooienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja staat hier boven in mijn balk>
Wedden op sport
Hij viel op de bal, kan je weinig aan doenquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij viel op de bal, kan je weinig aan doen
Dat risico neem je als je zo een sliding inzet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, was ten eerste geen rood, ten tweede wel geel, ten derde wel penalty en ten vierde geen geel voor de Grieken omdat ze gelijk haddenquote:
Ik had hem wel meegespeeld hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lol, dit deed ik omdat ik me teruggetrokken had van de lay op Polen. Weddenschappen uit verveling, funbetjes zijn niet best om allemaal in WOS te gooien
[..]
[..]
[..]
Ik heb een lijntje met de scheids, ik zet in, hij geeft de kaart. allebei 50%. Dus het antwoord op je vraag: 26 euroquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:50 schreef Fuszy het volgende:
Die scheids mag echt door de midden geschopt worden. Hoeveel zou hij hiervoor krijgen?
Je kan wel gelijk hebben maar als je protesteert op een manier die onfatsoenlijk is, is die kaart terecht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee man, was ten eerste geen rood, ten tweede wel geel, ten derde wel penalty en ten vierde geen geel voor de Grieken omdat ze gelijk hadden
Nee, alleen met gymquote:
Zal ik je in bescherming nemen en zeggen dat je hier niet meer moet posten als het over voetbal gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zal ik je in bescherming nemen en zeggen dat je hier niet meer moet posten als het over voetbal gaat.
In die flesjes malt zit vodkaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:52 schreef Thorb het volgende:
GJE is stiekem een Pool, partijdig, rapper Polska en zijn vader werkt in de bouw
Alleen de maltjes kloppen niet.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:52 schreef Thorb het volgende:
GJE is stiekem een Pool, partijdig, rapper Polska en zijn vader werkt in de bouw
Alleen de maltjes kloppen niet.
Zo gek dat ik het raar vind dat je er niks kan doen als je op een bal valt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zal ik je in bescherming nemen en zeggen dat je hier niet meer moet posten als het over voetbal gaat.
Dat noemt men 'risico'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo gek dat ik het raar vind dat je er niks kan doen als je op een bal valt?
Je kan niet echt bepalen waar je precies valt
Hij viel nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
JA MAAR DAN IS HET TOCH WEL HANDSSSS !!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ha!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:55 schreef OurLadyPeace het volgende:
Achja ik vond het ook geen hands. Die regel is toch al te achterlijk voor woorden. Wordt altijd anders toegepast.
Dan krijgt een partij een doelpunt. Zo zet je bijvoorbeeld Handicap op team B dan begint team B zegmaar met een soort van 0-1 voorsprongquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:55 schreef Lindgren. het volgende:
Kan iemand mij heel kort uitleggen wat nou precies die Handicap inhoudt bij wedden? Ik weet dat je je winkansen iets spreidt, maar niet precies hoe het werkt..
Ik moest gniffelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij liever een man.![]()
IK WEL FUSZY, IK WEL
ik gniffelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
IK WEL FUSZY, IK WEL
Toefjes ik kon je al 2 maal geld bezorgenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:57 schreef Toefjes het volgende:
Mijn mening over de handsbal:
Hij kan hem geven, hij kan hem niet geven. Hij gaf hem niet.
Ik kan nu bieden opquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan krijgt een partij een doelpunt. Zo zet je bijvoorbeeld Handicap op team B dan begint team B zegmaar met een soort van 0-1 voorsprong
ik heb de rode kaart gepaktquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toefjes ik kon je al 2 maal geld bezorgen
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
IK WEL FUSZY, IK WEL
Iedereen met een beetje verstand gokt op lewandowskiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb vooraf 20x gezegd dat Lewandowski de eerste zou maken.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan nu bieden op
[ afbeelding ]
Wat houdt dat hier in dan?
Zet je op polen in, dan krijgt Polen de 1,5 handicap. Met andere woorden, dan staat het nu 1-1,5quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan nu bieden op
[ afbeelding ]
Dat is dat Polen uiteindelijk met minimaal 2 goals verschil gaat winnen. 2-0/3-1 etcquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan nu bieden op
[ afbeelding ]
Wordt echt geen 0-1quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:00 schreef marcie216 het volgende:
soo,
Rusland - Tjechië 0-1 @5,15
Misschien dat ik deze pak!
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:00 schreef marcie216 het volgende:
soo,
Rusland wintquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:00 schreef marcie216 het volgende:
soo,
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij heb ik een keelontsteking ofzo
Ik dacht al wat ruik ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij heb ik een keelontsteking ofzo
Hmm.. Combineer je die dan met een andere bet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zet je op polen in, dan krijgt Polen de 1,5 handicap. Met andere woorden, dan staat het nu 1-1,5
Als je op polen inzet moeten ze dus nog een keer scoren om jou een winnende bet te bezorgen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]moet je veel ijsjes eten. Dat is wel een voordeel
. Koude biertjes helpen ook
Thuis zitten terwijl je les hebquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:03 schreef marcie216 het volgende:
Ik bedoelde Handicap sorry.
Dat Rusland er 2 moet make dan.
@toefjes
18![]()
Ik heb ook keelontsteking, al 4 dagen thuis van school
Wat heb je bij Nadal gedaan danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:03 schreef Toefjes het volgende:
30 euro verloren op nadal.
16 gewonnen op Djokovic
42 gewonnen op rode kaart.
+28 euro. Denk dat ik Tsjechie ga layen tegen Rusland, of de Draw no bet pak op Rusland. Wint Rusland krijg ik geld, wordt het gelijk , krijg ik mn zuur verdiende geld terugNog eventjes om na te denken.
Volgens mij kun je dat niet in combi spelen. Je kunt je wel met deze bet indekken, dat een goal van de Grieken je niet fataal wordt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hmm.. Combineer je die dan met een andere bet?
[ afbeelding ]
Deze is op zich wel interessant.
zie hier boven, 1X lijkt me een hele relaxte bet, over 2.5 ... tricky. Maar de quotering die ik nu zie (3.00 voor overs) maakt me wel enigszins hitsigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:04 schreef BDIL het volgende:
Toefjes wat ga je vanavond spelen bij Rusland - Tsjechië ? Ik dacht aan +2,5 goals en 1e helft dat er meer dan 0,5 doelpunten vallen + 1X
Niet doenquote:
Ferrer +8.5 gamesquote:
kan niet in comboquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zie hier boven, 1X lijkt me een hele relaxte bet, over 2.5 ... tricky. Maar de quotering die ik nu zie (3.00 voor overs) maakt me wel enigszins hitsig
Hmmm nu zit ik nog te twijfelen of ik via William Hill, Bwin, Unibet of Betfair moet gaan weddenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zie hier boven, 1X lijkt me een hele relaxte bet, over 2.5 ... tricky. Maar de quotering die ik nu zie (3.00 voor overs) maakt me wel enigszins hitsig
Doe ik ook niet in combo, gewoon los.quote:
Dan is de 1X niet echt de moeite,1,35quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe ik ook niet in combo, gewoon los.
Bdil: betfair is wel lekker, kun je je weddenschappen makkelijker verkopen als je er van af wilt
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:10 schreef poker4lifee het volgende:
@Lindgren had je er nog op ingezet? Tussen 50 en 60e minuut?
Poules invullen met je ogen open is wel leuker hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb 2-1 voor Griekenland ingevult op een andere poule, ben benieuwd
quote:
Griekenland maakt anders net de 1-1quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Poules invullen met je ogen open is wel leuker hoor.
Je bent niet de enige want Toefjes dacht ook Griekenlandquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Griekenland maakt anders net de 1-1
Alles kan nog gebeuren
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Idd. Jij geeft tenminste het goede voorbeeld
Ik wordtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik wordt later nog eens voor de rechter gedaagd vanwege het aanzetten tot gokken van tere kinderzieltjes
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik wordt later nog eens voor de rechter gedaagd vanwege het aanzetten tot gokken van tere kinderzieltjes
ja was maar een grapje, de bal is rondquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Griekenland maakt anders net de 1-1
Alles kan nog gebeuren
[..]
ik word gecorrigeerd door een dyslectist!
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:11 schreef WezepAFCA het volgende:
Verkoopt er iemand hier nog Xbox coins toevallig, die Paypal accepteert?
Ja dat is best erg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is er ook een overzicht waar je alle voorspellingen van iedereen op 1 pagina hebt? Bij mijn andere poules wel (wordt live bijgehouden enzo) maar kan het niet niet zo snel vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Ruim 60% heeft het al fout bij de fok poule
Dyslecticus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met enorm veel geluk + Chelsea tactiek.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:14 schreef Duuc-nl het volgende:
Hoe heeft Griekenland ooit ek 2004 gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |