Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat was wel slecht jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hoor wat doet die keeper dan halverwege het penaltygebied zonder hem te hebben
Ja, tot nu toe heb je gelijk, blij dat ik uitgestapt ben.quote:
Net als die Fifa paupers die hun keeper uit laten komen: niet doen dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hoor wat doet die keeper dan halverwege het penaltygebied zonder hem te hebben
Mag Nederlands ook?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die continu hun keeper uit laten komen bij hoge ballen..dan krijg je dit. 14-jarige Britse kind dat met Griekenland speelt faalt
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die continu hun keeper uit laten komen bij hoge ballen..dan krijg je dit. 14-jarige Britse kind dat met Griekenland speelt faalt
Als hij bleef staan had hij hem alsnog gemaakt, met zoveel ruimtequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom doet me dit aan GJE denkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb gewoon een pool en daar zitten een paar extra regeltjes bij die een percentage van het prijzengeld krijgen, 1e doelpuntenmaker toernooi, 1e doelpuntenmaker Nederlands elftal (ik heb Robben), eerste rode kaart (Balotelli), topscorer toernooi (ook Lewandowski voor mij).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:19 schreef marcie216 het volgende:
DutchSL
wat voor weddenschappen heb je nog meer staan?
De favoriete rapper van GJEquote:
Mr. Polskaquote:
Gelukkig ben jij niet degene die Nederland bestuurd morgen. Anders houdt Steek geen conditie meer over na de wedstrijd.quote:
Niet meer, vind die rappertjes van Rijst veel vetterquote:
Weet ik niet hoor. Hij komt hard inlopen, voorzet is hard, hij kopt prima in, maar bij goede positionering van de keeper op de lijn was hij echt niet onhoudbaar. Niet laag/hoog in de hoek, en van redelijke afstand gekopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als hij bleef staan had hij hem alsnog gemaakt, met zoveel ruimte
Wat een eerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet meer, vind die rappertjes van Rijst veel vetter
Oke, ja ik zit op unibet en dacht misschien heb jij nog een leuke staanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een pool en daar zitten een paar extra regeltjes bij die een percentage van het prijzengeld krijgen, 1e doelpuntenmaker toernooi, 1e doelpuntenmaker Nederlands elftal (ik heb Robben), topscorer toernooi (ook Lewandowski voor mij).
Verder gewoon wedstrijden en kwartfinales/halvefinales/finale vorospellen
16 verschillende nationaliteiten in de starting 11quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het nieuwe toernooi mannen? Eisen? Prijzengeld?
Die Childish Gambino en J. Cole zijn echtquote:
16 nationaliteiten of zo iets. 7,5k prijsgeldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het nieuwe toernooi mannen? Eisen? Prijzengeld?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
16 verschillende nationaliteiten in de starting 11
Dat wordt lastigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
16 verschillende nationaliteiten in de starting 11
Mooie pot weerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
16 nationaliteiten of zo iets. 7,5k prijsgeld
Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
in de starting 11 + bank voor de duidelijkheid
Hybridden is dus gewoon bijna onmogelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooie pot weer
Wordt flink puzzelen voor mij though..heb juist graag veel van 1 nationaliteit in mijn hybrids
Download die album Camp van Childsh Gambinoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die Childish Gambino en J. Cole zijn echt
Als je meer van dat soort namen heb, tell me please
Vorige veel minder eisen en zelfde prijsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hybridden is dus gewoon bijna onmogelijkGewoon een standaard league pakken met veel nationaliteiten. Jammer weer zo'n toernooi.
Dacht even aan die 2-1.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lol zag die Polen als een malle instappen. Lijkt GJE wel als hij verdedigt![]()
Heb ik alquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Download die album Camp van Childsh Gambino
Kreeg gewoon een 1.6 als cijfer bij Pitchforkonvoorstelbaar gewoon.
Zomenteen met zn alle Arshavins inslaan? ik heb het gevoel dat hij vanavond 3x gaat scoren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef Thorb het volgende:
Zat vanochtend nog te twijfelen om een zooitje lewan's te kopen. Beter wel kunnen doen want nu al 1k gestegen ofzo
Koop voor de zekerheid ook Cech's in, voor het geval hij ze er uit haalt..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zomenteen met zn alle Arshavins inslaan? ik heb het gevoel dat hij vanavond 3x gaat scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |