Nou, wel heel leuk, maar fantastisch - daar worden er te veel fouten voor gemaakt vind ik. En Federer laat veel kansen liggen.quote:
Absoluut waar, ik zit me kapot te ergeren..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, die missers van Federer vind ik erger, want die dubbele break was wel prettig geweest.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:16 schreef Morthill het volgende:
je zult maar kaarten hebben gekocht voor vandaagdan baal je
WTF. Federer heeft dus in anderhalve set al meer winners geslagen dan Nadal in het hele toernooi.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Theorie van Theo Bakker: positief saldo, dus hij speelt goed.
en ook meer foutenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
WTF. Federer heeft dus in anderhalve set al meer winners geslagen dan Nadal in het hele toernooi.
Dan Nadal op RG sinds 2005 (met uitzondering van 2009).quote:
Inderdaad, nadal staat geen winners toe, die slaat gewoon alles terug..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:18 schreef luckass het volgende:
Pff, die finale wordt echt drie keer niks.
Nou, Federer-Djokovic en Murray zijn ook vrij goed in het voorkomen van winners (oftewel het halen van schijnbaar onmogelijke ballen).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:19 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Inderdaad, nadal staat geen winners toe, die slaat gewoon alles terug..
Ik dacht dat dit een grap was en dat je onnodige fouten bedoeldequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, Federer-Djokovic en Murray zijn ook vrij goed in het voorkomen van winners (oftewel het halen van schijnbaar onmogelijke ballen).
Ik wilde gaan voor minder saai dan Nadal.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef jojomen4 het volgende:
Zullen we weer eens roepen dat het zo'n geweldig niveau is.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een grap was en dat je onnodige fouten bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |