abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112617649
Welkom in 's-Hertogenbosch Aemstelredamme, iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.
HATSEE

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:01:50 #2
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112617718
Bdh, haal die Amsterdampropaganda even uit de TT, wil je? :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_112617783
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:01 schreef Muisraket het volgende:
Bdh, haal die Amsterdampropaganda even uit de TT, wil je? :)
Was al uit de TT, en ik was bezig met de OP te filteren ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:03:55 #4
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112617809
Oh en iemand enig idee hoe ik nog 1 persoon boven de 50 zover kan krijgen dat diegene vragen over zijn/haar gezondheid (nogal persoonlijk, ook omdat er gevraagd wordt naar gewicht en zo) beantwoordt voor een opdracht van school? ;(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:04:06 #5
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112617814
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Was al uit de TT, en ik was bezig met de OP te filteren ;)
Oké, thanks. :)
pi_112617833
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef Muisraket het volgende:
Oh en iemand enig idee hoe ik nog 1 persoon boven de 50 zover kan krijgen dat diegene vragen over zijn/haar gezondheid (nogal persoonlijk, ook omdat er gevraagd wordt naar gewicht en zo) beantwoordt voor een opdracht van school? ;(
PM tux!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:04:44 #7
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112617848
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

PM tux!
Ja die wil dat ook echt beantwoorden voor me. :')
pi_112617878
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:04 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ja die wil dat ook echt beantwoorden voor me. :')
Hm...
ik wou eerst te zeggen: stuur mijn vriendin een mailtje. Maar ik vreesde dat iedereen zou happen _O-
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:06:49 #9
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112617936
Btw, het is een beetje een gok, kan me goed voorstellen dat jullie het niet mijn zaken vinden, maar wil iemand anders (onder de 50 heb ik ook nog mensen nodig) vielleicht ook een vragenlijstje invullen? Is echt zo gedaan, want de vragen zijn doodsimpel en heel veel heeft (hopelijk) geen betrekking op jullie jonge levens, waarbij je dus gewoon 'nee' kan omcirkelen of overal een kruisje kan zetten bij nee.

Oh en gegevens worden anoniem behandeld, elk lijstje krijgt nl. een apart nummer en komt in een (tijdelijke) database van meer dan 2000 bestanden, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. De enige die het even ziet, puur om te kijken of alles ingevuld is, de antwoorden maken me niet uit, ben ik.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:07:02 #10
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112617951
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hm...
ik wou eerst te zeggen: stuur mijn vriendin een mailtje. Maar ik vreesde dat iedereen zou happen _O-
Had dat nou wel gedaan jonge! :D
pi_112618020
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef Muisraket het volgende:
Btw, het is een beetje een gok, kan me goed voorstellen dat jullie het niet mijn zaken vinden, maar wil iemand anders (onder de 50 heb ik ook nog mensen nodig) vielleicht ook een vragenlijstje invullen? Is echt zo gedaan, want de vragen zijn doodsimpel en heel veel heeft (hopelijk) geen betrekking op jullie jonge levens, waarbij je dus gewoon 'nee' kan omcirkelen of overal een kruisje kan zetten bij nee.
Stuur maar hoor :* Als het maar niet té persoonlijk is :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:07 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Had dat nou wel gedaan jonge! :D
Waarom :o
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:09:52 #12
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112618086
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Stuur maar hoor :* Als het maar niet té persoonlijk is :')

[..]

Waarom :o
Thanks dude! :D En dat mag je zelf beoordelen, ik vind het voor een wildvreemde op de markt te persoonlijk, maar voor iemand die ik beter ken, afgezien van gewicht en evt. ziektes/stoornissen die ik niet ken waar je je voor schaamt (waarvan ik er even vanuit ga dat je ze niet hebt), niet. Mocht je het niet in willen vullen, even goede vrienden. :)
pi_112618172
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:09 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Thanks dude! :D En dat mag je zelf beoordelen, ik vind het voor een wildvreemde op de markt te persoonlijk, maar voor iemand die ik beter ken, afgezien van gewicht en evt. ziektes/stoornissen die ik niet ken waar je je voor schaamt (waarvan ik er even vanuit ga dat je ze niet hebt), niet. Mocht je het niet in willen vullen, even goede vrienden. :)
Komt goed. Stuur je een linkje of via hotmail of wat? :P
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:12:11 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112618189
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Komt goed. Stuur je een linkje of via hotmail of wat? :P
Hotmail is goeie, momentje.
pi_112618370
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hotmail is goeie, momentje.
Oké, dan vul ik 'm sowieso morgen in. Is dat goed?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:17:16 #16
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112618413
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oké, dan vul ik 'm sowieso morgen in. Is dat goed?
Helemaal prima. :) Super bedankt! :D
pi_112618454
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:17 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Helemaal prima. :) Super bedankt! :D
Als er maar geen vragen in staan over de lengte van mijn Willie Wonka ofzo :'(
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:19:24 #18
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112618510
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als er maar geen vragen in staan over de lengte van mijn Willie Wonka ofzo :'(
Dat heeft ook zoveel te maken met je gezondheid. :+
Maar dat weet ik toch al lang? :@
pi_112618591
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dat heeft ook zoveel te maken met je gezondheid. :+
Maar dat weet ik toch al lang? :@
Wel met jouw gezondheid xD en ja, das waar!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:33:29 #20
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_112619211
OP _O_

Moet ik je dingetje ook nog invullen, MR?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:34:31 #21
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112619246
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:33 schreef DeJori het volgende:
OP _O_

Moet ik je dingetje ook nog invullen, MR?
Hier sluit ik me bij aan, prachtige OP, bdh! O+
En dat zou heel fijn zijn! :) Heb je een e-mailadres waar ik het naartoe kan sturen?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:44:47 #22
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_112619659
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan, prachtige OP, bdh! O+
En dat zou heel fijn zijn! :) Heb je een e-mailadres waar ik het naartoe kan sturen?
DM :)
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:49:00 #23
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112619805
Oh en als ik bdh en DJ even niet meetel zoek ik nu nog vooral mensen van 20 jaar of jonger, dus mochten BB, Fed of TFM zich geroepen voelen... :P
pi_112620480
Mijn OP is inderdaad een pareltje O+
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:10:55 #25
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_112620604
hi
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')