SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Was al uit de TT, en ik was bezig met de OP te filterenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:01 schreef Muisraket het volgende:
Bdh, haal die Amsterdampropaganda even uit de TT, wil je?
Oké, thanks.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was al uit de TT, en ik was bezig met de OP te filteren
PM tux!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef Muisraket het volgende:
Oh en iemand enig idee hoe ik nog 1 persoon boven de 50 zover kan krijgen dat diegene vragen over zijn/haar gezondheid (nogal persoonlijk, ook omdat er gevraagd wordt naar gewicht en zo) beantwoordt voor een opdracht van school?
Ja die wil dat ook echt beantwoorden voor me.quote:
Hm...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja die wil dat ook echt beantwoorden voor me.
Had dat nou wel gedaan jonge!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm...
ik wou eerst te zeggen: stuur mijn vriendin een mailtje. Maar ik vreesde dat iedereen zou happen
Stuur maar hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef Muisraket het volgende:
Btw, het is een beetje een gok, kan me goed voorstellen dat jullie het niet mijn zaken vinden, maar wil iemand anders (onder de 50 heb ik ook nog mensen nodig) vielleicht ook een vragenlijstje invullen? Is echt zo gedaan, want de vragen zijn doodsimpel en heel veel heeft (hopelijk) geen betrekking op jullie jonge levens, waarbij je dus gewoon 'nee' kan omcirkelen of overal een kruisje kan zetten bij nee.
Waaromquote:
Thanks dude!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stuur maar hoorAls het maar niet té persoonlijk is
[..]
Waarom
Komt goed. Stuur je een linkje of via hotmail of wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thanks dude!En dat mag je zelf beoordelen, ik vind het voor een wildvreemde op de markt te persoonlijk, maar voor iemand die ik beter ken, afgezien van gewicht en evt. ziektes/stoornissen die ik niet ken waar je je voor schaamt (waarvan ik er even vanuit ga dat je ze niet hebt), niet. Mocht je het niet in willen vullen, even goede vrienden.
Hotmail is goeie, momentje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt goed. Stuur je een linkje of via hotmail of wat?
Oké, dan vul ik 'm sowieso morgen in. Is dat goed?quote:
Helemaal prima.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oké, dan vul ik 'm sowieso morgen in. Is dat goed?
Als er maar geen vragen in staan over de lengte van mijn Willie Wonka ofzoquote:
Dat heeft ook zoveel te maken met je gezondheid.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als er maar geen vragen in staan over de lengte van mijn Willie Wonka ofzo
Wel met jouw gezondheid xD en ja, das waar!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat heeft ook zoveel te maken met je gezondheid.
Maar dat weet ik toch al lang?
Hier sluit ik me bij aan, prachtige OP, bdh!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:33 schreef DeJori het volgende:
OP
Moet ik je dingetje ook nog invullen, MR?
DMquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan, prachtige OP, bdh!
En dat zou heel fijn zijn!Heb je een e-mailadres waar ik het naartoe kan sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |