SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.Niet meer actief op Fok!![]()
Thnx for the tip. Bristol ff kijken idd...
Maar als katoen niet 'goed' is waar moet je dan op letten?![]()
Niets mis met katoen vind ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Maar als katoen niet 'goed' is waar moet je dan op letten?
Je moet er alleen niet in de stromende regen mee gaan lopen![]()
![]()
QFT zegt mosselmosselquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Niets mis met katoen vind ik
Je moet er alleen niet in de stromende regen mee gaan lopen.
Niet meer actief op Fok!![]()
Wat gaan jullie snel
Neem me steeds voor om me even in te lezen en dan is het topic WEER vol
Gisteren begonnen met mijn schema van 5km naar 10km in 10 weken, ben benieuwd!
Ook voor het eerst met mijn nieuwe Garmin gelopen, wat een tof dingetje zeg! Die grafiekjes
Ik las iets over jasjes, moet er eigenlijk ook 1 hebben. Ik heb een tegoedbon van 80 euro van Runnersworld in A'dam, maar die heet nu ineens Lopers Company, zal m'n bon nog wel geldig zijn?
Ik ga ze wel een keertje bellen. Edit: ja nog geldig, morgen even langs als ik tijd heb!
Ik heb wat nieuwe shirtjes van zalando sinds vorige week, ga eens kijken hoeveel beter ik het vind dan dat katoen voor amateurs, ik wil wel dat mensen denken dat ik ervaring heb natuurlijk
Overigens vind ik katoen prima zitten als het droog is!
[ Bericht 2% gewijzigd door Novem op 08-06-2012 15:09:20 ]Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free![]()
http://www.runinfo.nl/hardloopkleding.htmquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Maar als katoen niet 'goed' is waar moet je dan op letten?
TadaaaHandig overzichtje trouwens!
![]()
Dat laatste probeer sowieso te vermeidenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet er alleen niet in de stromende regen mee gaan lopen
Paar druppels vind ik niet erg![]()
![]()
Jij en linkjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:01 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.runinfo.nl/hardloopkleding.htm
TadaaaHandig overzichtje trouwens!
Zit nu mobiel straks ff kijken![]()
Tover ze zo uit m'n hoge hoedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij en linkjes
Zit nu mobiel straks ff kijken![]()
![]()
QFT Had ik gister. Dacht dat het droog zou zijn, maar na 5 minuten ging het regenen. Gisteravond gelijk nieuwe (functionele) shirts gekocht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet er alleen niet in de stromende regen mee gaan lopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lolquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
QFT Had ik gister. Dacht dat het droog zou zijn, maar na 5 minuten ging het regenen. Gisteravond gelijk nieuwe (functionele) shirts gekocht.(zie mijn post iets naar boven
)
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:10 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, ik zou dan dus zoiets maken.
[ afbeelding ]![]()
Waarom mosselmossel als nickname trouwens? En dus mossel als nickname op shirt?![]()
![]()
Hij komt uit Scheveningen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:12 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Waarom mosselmossel als nickname trouwens? En dus mossel als nickname op shirt?
Nee, je bent een Zeeuw toch, Mossel?Niet meer actief op Fok!![]()
Ik woon in Zeeland. Mijn vrienden niet. En die noemen me mossel. Die nick was alleen al bezet, dus werd het mosselmossel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:12 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Waarom mosselmossel als nickname trouwens? En dus mossel als nickname op shirt?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tofquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik woon in Zeeland. Mijn vrienden niet. En die noemen me mossel. Die nick was alleen al bezet, dus werd het mosselmossel.
Leuke kleurtjes ookDat valt lekker op!
![]()
Maar waar staat DJMO voor? Vroeg ik me af
Of gaan we nu allemaal onze username op tshirts afdrukken.![]()
Het gaat weer hard vandaag!
Gister een nieuwe mp3 speler gekocht!
http://www.sandisk.com/pr(...)-clipplus-mp3-player
Mijn vriend zat er een te zoeken voor op vakantie en toen vond hij deze, ik moest hem ook meteen hebben want met dat clipje is handig voor hardlopen!![]()
(mijn vorige is maar een half jaar oud ofzo maar ik moest deze gewoon hebben!)
![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:15 schreef Sarabi het volgende:
Of gaan we nu allemaal onze username op tshirts afdrukken.. Blijf lekker in wedstrijdshirts lopen
.
Ik nooit hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:15 schreef Sarabi het volgende:
Of gaan we nu allemaal onze username op tshirts afdrukken.Gebruik het alleen voor Fok!, meer niet. Vind m'n eigen naam veul mooier! En leuker voor mensen om te roepen, mocht ik het op een shirt zetten. Niemand zal ooit 'Hup gee oo tee cee!' roepen, hoop ik
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: