quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Dit vind ik een vreemde opmerking. Nadal speelt Ferrer compleet zoek. Hij slaat de ene winner na de andere. Zelfs vanuit de meest onwaarschijnlijk posities wint Nadal het punt, zoals net zittend op de grond maar ook eerder al waar hij de rally opeens aan het net overneemt van Ferrer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:20 schreef TheGeneral het volgende:
.
Zelfs die ene leuke set die we toch wel verwacht hadden komt er niet. Het wordt maar weer eens een partij van Nadal met alleen maar fouten van de tegenstander.
Fan van Federer en Nadal zijn is een beetje hetzelfde als zeggen dat je op het EK voor Nederland, Duitsland en Spanje bentquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit vind ik een vreemde opmerking. Nadal speelt Ferrer compleet zoek. Hij slaat de ene winner na de andere. Zelfs vanuit de meest onwaarschijnlijk posities wint Nadal het punt, zoals net zittend op de grond maar ook eerder al waar hij de rally opeens aan het net overneemt van Ferrer.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fan van Federer en Nadal zijn is een beetje hetzelfde als zeggen dat je op het EK voor Nederland, Duitsland en Spanje bent
Ja sommige haters willen gewoon niet toegeven dat Nadal die fouten afdwingt door gewoon alles terug te slaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit vind ik een vreemde opmerking. Nadal speelt Ferrer compleet zoek. Hij slaat de ene winner na de andere. Zelfs vanuit de meest onwaarschijnlijk posities wint Nadal het punt, zoals net zittend op de grond maar ook eerder al waar hij de rally opeens aan het net overneemt van Ferrer.
Je mag maar fan zijn van één speler?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fan van Federer en Nadal zijn is een beetje hetzelfde als zeggen dat je op het EK voor Nederland, Duitsland en Spanje bent
Het is wel makkelijk inderdaad. Maar fan zijn van Murray is ook niet allesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben je fan van iemand als je hem goed vindt spelen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een fan is een enthousiaste aanhanger.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:37 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
ben je fan van iemand als je hem goed vindt spelen?
Vind ik niet, je kan fan zijn van iemand zijn manier van spelen, en daar bewondering voor hebben. 99% van de supporters van het nederlands elftal, zijn dat omdat ze zelf nederlander zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een fan is een enthousiaste aanhanger.
Ik ben met voetbal eigenlijk altijd voor Zweden geweest. Ik heb in het algemeen weinig met Nederlandse sporters.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vind ik niet, je kan fan zijn van iemand zijn manier van spelen, en daar bewondering voor hebben. 99% van de supporters van het nederlands elftal, zijn dat omdat ze zelf nederlander zijn.
Ik ben ook nooit voor het Nederlands Elftal geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben met voetbal eigenlijk altijd voor Zweden geweest. Ik heb in het algemeen weinig met Nederlandse sporters.
Het ziet er goed uit. De plu's zijn weg en het zeil wordt nu drooggedweild.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben met voetbal eigenlijk altijd voor Zweden geweest. Ik heb in het algemeen weinig met Nederlandse sporters.
Ik zeg toch ook niet dat 99% van de nederlanders voor Nederland is. Ik zeg dat 99% van de supporters van Nederland, voor Nederland is omdat ze nederlander zijn. Niet omdat oranje zo mooi kleurt bij het behang, of vanwege het fantastische voetbal.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit voor het Nederlands Elftal geweest
Ik ben fan van Murray en verder gaat met mij alles goed!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk inderdaad. Maar fan zijn van Murray is ook niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |