Oh wat snel!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is m'n bril vandaag al verstuurd, misschien krijg ik hem dan morgen of maandag
fijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is m'n bril vandaag al verstuurd, misschien krijg ik hem dan morgen of maandag
Dan heb je hem vast morgen al! Leukquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ging uit van de aangegeven 2 weken, jee, dat is wel heul snelquote:
wel foto he!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ging uit van de aangegeven 2 weken, jee, dat is wel heul snelBen ik even blij dat ik vannacht al heb zitten 'passen'
![]()
Strega heb jij een bril of lenzen? Even voor de statistiek van de aanwezige brillen hier in de SCquote:
hier igg beidequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Strega heb jij een bril of lenzen? Even voor de statistiek van de aanwezige brillen hier in de SC
Nee, alleen een leesbril en een zonnebril.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Strega heb jij een bril of lenzen? Even voor de statistiek van de aanwezige brillen hier in de SC
Ja van jou wist ik het door je opmerking van vanmiddag, zo geestig, zoveel brillen hierquote:
Oke Pagan dus ook op het lijstjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, alleen een leesbril en een zonnebril.![]()
Pagan heeft bril en heel soms daglenzen. (aan het strand enzo.)
wat heb je dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:24 schreef Lutte het volgende:
Het zijn er echt veel![]()
Als m'n ogen weer hersteld zijn krijg ik ook een nieuwe
Ja Bos draagt hem ook heel mooi! En Lutte is ook zooo leuk met brilquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:25 schreef Strega het volgende:
Pagan heeft een tijdje geleden een nieuwe bril gekocht, waarvan ik vind dat ie erg goed staat.
Ik vind Bos z'n bril ook goed staan.
Ja, dat is waardeloos, je gehoor wel goed? Een oom van mij was aan 1 oor doof na die tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:24 schreef Ynske het volgende:
lang leve een hersenvliesontsteking op mn 15e
daarvoor zag ik als een havik
daar is gelukkig niets mee aan de handquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is waardeloos, je gehoor wel goed? Een oom van mij was aan 1 oor doof na die tijd.
Oververmoeid, normaal rond de -2 en nu haal ik makkelijk -4 (en dan wisselt het nog gedurende de dagquote:
Thanksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Bos draagt hem ook heel mooi! En Lutte is ook zooo leuk met bril
sow das irriquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oververmoeid, normaal rond de -2 en nu haal ik makkelijk -4 (en dan wisselt het nog gedurende de dag). Dus ff wachten tot het weer stabiel is voor een zinnige meting.
Heb je nog meer overgehouden aan die hersenvliesontsteking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |