Mannen hebben toch vaker een grotere maag of nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]k had een kleine friet en een kaassoufflé en kreeg de frieten niet op
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mannen hebben toch vaker een grotere maag of niet![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet quoten, haal hem zo weer wegIk was nog op tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mo doet me denken aan een vriend van ons, grappig is dat
![]()
Op zich valt die prijs ook mee, in feite zetten ze toch het hele zaakie opnieuw en die afmeting nieuw ben je dit ook wel kwijt tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, jezus!![]()
Iets groter dan mijn enkel litteken. Cm of 15 denk ik lang en cm of 5 a 6 breed.
Dan is die prijs niet gekquote:
Ik heb al gegeten, maar krijg bijna trek, lekker Bosquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou valt mee, maar het wil er wel eens erg druk zijn. NU viel het reuze mee en heb nu alles al op (kleine friet (niet helemaal), portie kipnuggett, gehaktbal en een kaassouflé
![]()
Net wel nu niet meer. Heel erg kort een enorme hoosbui, toen ik net 1 minuut binnen wasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik waai hier zowat de sloot in, waait het bij jullie ook zo hard?
De bomen hangen hier de hele dag al zo'n beetje dubbel en dan af en toe zo'n heftige bui waarbij het tegen de ramen striemt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net wel nu niet meer. Heel erg kort een enorme hoosbui, toen ik net 1 minuut binnen was
Heeft flink gehoosd iddquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net wel nu niet meer. Heel erg kort een enorme hoosbui, toen ik net 1 minuut binnen was
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heeft flink gehoosd iddFabian kon bijna vliegen
Ja maar ik schreef wind Bos, of is die zo ineens gaan liggen?:@quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zat ook wel flink wat wind bij hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik schreef wind Bos, of is die zo ineens gaan liggen?:@
Oh dat is jammer, haasten bij iets leuks als de bieb is niet fijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:13 schreef Ynske het volgende:
baal echt van de nieuwe openingstijden van de bieb. moet me echt haasten
maar goed, weer een lading binnen om de komende dagen zoet te zijn
quote:
ze hadden altijd avondopenstelling op dinsdagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, haasten bij iets leuks als de bieb is niet fijn.
Wat een lastig tijd voor een zaterdag... avond is idd lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze hadden altijd avondopenstelling op dinsdag
heerlijk
maar das niet meer
en zaterdag van 10-13 vind ik zo'n rottijd, en de rest is tijdens kantooruren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |