Thanks, zal gloom eens proberen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Mja, gewoon zorgen dat je dex/vitality items hebt en je doet zat damage maar wordt ook niet geoneshot.
Wat ik trouwens fijn vindt om te gebruiken is Shadow power + gloom. De lifesteal in combinatie met de gigantische damage reduce werkt wonderen op momenten dat het echt even kiele kiele wordt (lees: wall/prison/fast mobs). Smoke screen is OP, ik weet, maar die damage reduce vind ik regelmatig net zo goed en in gevallen van insluiting door walls oid zelfs beter.
Maar ieder zijn ding natuurlijk. Als vuistregel zou ik gewoon aanhouden dat je dex prioriteit geeft, maar optimaal is in combinatie met wat degelijke VIT. Dat zijn dan ook vaak de dure items op de AH
Dat is trouwens act 1 ervaring. Ik ben bij act 2 maar gestopt met proberen want ik voel niet zoveel voor urenlange kites waarbij één foutje instadeath betekent, ondanks mijn degelijke vitality.Ik wacht wel even op de nerfpatch.
Mortarsquote:Op zondag 10 juni 2012 00:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Normale packs wel, champion packs (sommige combo's) slaan me echt binnen 3 seconden dood. Zucht
houd in je inventory een paar items met + life on hit, ff switchen // uitrekenenen hoeveel je nodig hebt, en ze zijn vet simpel!quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 08:19 schreef outcast_within het volgende:
Hydra dps up met Attackspeed up en critchance up?
Blizzard dps up met crit chance up?
En net de Butcher weer eens afgemaakt en level 15 gehaald.quote:Op zondag 10 juni 2012 02:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben ook maar eens begonnen met een Demon Hunter. Ze is nu level 9.
Op 52 level 60 wapens dragen met 700 dps. <3 lower level requirementsquote:Op zondag 10 juni 2012 12:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Voor 1200 coins mijn DPS met 2000 verhogen.
Heerlijk die AH.
Ik liep op mijn level 48 monk met een 800dps wapen rond. Hij gaf ook nog iets van 200 dexquote:Op zondag 10 juni 2012 12:18 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Op 52 level 60 wapens dragen met 700 dps. <3 lower level requirements
Met inferno? Leen mij ff je 2hander dan kan ik er ook ff doorheen raggenquote:Op zondag 10 juni 2012 13:58 schreef Bart het volgende:
Uitgespeeld. Eindconclusie: leuk spel, maar Titan Quest is beter.
Alles is simpel tot infernoquote:Op zondag 10 juni 2012 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Belial was echt fucking simpel op nightmare
Kan er wel aan liggen dat ik 2500 dps deed en 14.3k health had op m'n wizard
Ik had titan quest vorig jaar ergens nog geprobeerd (zelfs diablo 2 gaat vervelen op een zeker moment) maar ik vond het echt verschrikkelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 13:58 schreef Bart het volgende:
Mwa, ik heb wel een paar keer in paniek gezeten hoorquote:
Hoe lang deed je over Diablo @ inferno?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:58 schreef Bart het volgende:
Wow, je hebt alle achievements al?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:58 schreef Bart het volgende:
veel plezier met titan quest. ik moet zelf nog even, begin net met infernoquote:Op zondag 10 juni 2012 13:58 schreef Bart het volgende:
Ik ruim 20 minuten met m'n barb, solo. Heb um nu op farm modequote:Op zondag 10 juni 2012 14:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoe lang deed je over Diablo @ inferno?
Solo gespeeld?
Tot aan inferno kan je steeds goedkoop upgraden in de AH als je de tijd neemt om te zoeken kan je goede dingen voor rond de 10/20k halen, dan wordt het een stuk makkelijker.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ik heb wel een paar keer in paniek gezeten hoorLoop je een groep blues in met shielding/desecrating/fast, dikke damage over time op je kop enzo... wil ik vluchten, ren ik zo een andere groep in die vooral walling en vampiric hadden
Ben sowieso wel 4x doodgegaan, allen in Act II (die kut insecten).
Meh wil ik ookquote:Op zondag 10 juni 2012 14:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik ruim 20 minuten met m'n barb, solo. Heb um nu op farm mode
Ik kijk er ook wel elke 3 of 4 lvls even jaquote:Op zondag 10 juni 2012 16:14 schreef kensei het volgende:
[..]
Tot aan inferno kan je steeds goedkoop upgraden in de AH als je de tijd neemt om te zoeken kan je goede dingen voor rond de 10/20k halen, dan wordt het een stuk makkelijker.
[..]
Meh wil ik ook
Ik zie het steeds te laat als hij gaat teleporten..quote:
Nee, gewoon normal.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Met inferno? Leen mij ff je 2hander dan kan ik er ook ff doorheen raggen
Oh? Hoezo dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik had titan quest vorig jaar ergens nog geprobeerd (zelfs diablo 2 gaat vervelen op een zeker moment) maar ik vond het echt verschrikkelijk
Gewoon normal dus. Solo ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoe lang deed je over Diablo @ inferno?
Solo gespeeld?
Achievements doe ik niet aan hoor, gaat mij gewoon om het verhaal en de beleving. Ik geniet van het spel, niet van 10 nietszeggende puntjes krijgen voor het eentonig afmaken voor drie miljoen mannetjes.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:41 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Wow, je hebt alle achievements al?Dan pas heb je het "uitgespeeld" vind ik
zin om een keer samen diablo te vermoorde?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik ruim 20 minuten met m'n barb, solo. Heb um nu op farm mode
Heb last van mijn muishand i.p.v. de toetsenbord hand.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:44 schreef kensei het volgende:
Als je de skills op 1234 laat staan krijg je wel RSI ja, maar dat kan je veranderen. Anders heb je gewoon een stomme houding
Inderdaadquote:
Hier net zo, Waar ik het in diablo nog kan opbrengen om die acts nog een keer uit te spelen heb ik titans quest niet eens tot halverwege gespeeld.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik had titan quest vorig jaar ergens nog geprobeerd (zelfs diablo 2 gaat vervelen op een zeker moment) maar ik vond het echt verschrikkelijk
quote:
Je moet echt overal lopen, hij komt alleen als je over hem heen loopt.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
Heb al tig keer die Cavern of Frost bezocht maar ik kom dat monster met die Gem niet tegen. Irritant.
niet altijdquote:Op maandag 11 juni 2012 00:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet echt overal lopen, hij komt alleen als je over hem heen loopt.
Klopt, hij is er niet altijd. Maar dat zul je alleen weten als je echt naar elk hoekje in loopt. Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
niet altijdwel zit hij altijd in part 2 van de caverns
Schouderklopje: ik heb daar een uur of vier/vijf over gedaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
Heb al tig keer die Cavern of Frost bezocht maar ik kom dat monster met die Gem niet tegen. Irritant.
Dat zijn de ecktenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:57 schreef AssyriskaFF het volgende:
Oke ik loop echt overal overheen. Ik laat nooit een gaatje leeg. Niks gevonden. Nog maar een keer proberen.
bij mij stond hij gewoon al in de cavern en ik hoefde hem niet te "spawnen"quote:Op maandag 11 juni 2012 00:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt, hij is er niet altijd. Maar dat zul je alleen weten als je echt naar elk hoekje in loopt. Dat bedoel ik eigenlijk.
Heb ik ook met mijn lv 56 Wizard in Act II op Hell. Vooral die lasers en mortars in kleine ruimten zijn dodelijk. 30k HP en 5k DPS, heb zo rond de 100K in de AH uitgegeven aan betere gear.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lvl 57 nu, nog bezig met act II op Hell.
Kom soms mobs tegen waar ik wel 5 keer dood tegen ga.
Heb ook veel te weinig HP, 13k oid, maar ik kom weinig leuke items tegen die ook vitality hebben.
Netjes, 't is mij nog niet geluktquote:
Een goede massage zou moeten helpen.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:09 schreef Aleria het volgende:
[..]
Heb last van mijn muishand i.p.v. de toetsenbord hand.![]()
Irritante is dat ik normaal (vrijwel) nooit last heb van een muisarm/hand. Maar goed.
* Aleria is bezig de items voor de staff of herding te farmen
Doe lekker rustig aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hey,
Speel het nu een aantal dagen. Ben lvl 21 en ben halverwege Act 2 op normal.
Is dit goed? of lvl ik te langzaam?
uhm ja maar ik wil wel weten of ik goed op weg ben haha. Anders moet ik ff farmen (waar ik het ook mee naar me zin heb haha)quote:Op maandag 11 juni 2012 10:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe lekker rustig aan.Zolang je er nog plezier in hebt gaat het goed toch?
Farmen hoeft niet op normalquote:Op maandag 11 juni 2012 10:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
uhm ja maar ik wil wel weten of ik goed op weg ben haha. Anders moet ik ff farmen (waar ik het ook mee naar me zin heb haha)
en daarbij wil ik ook fun hebben in Act 3 enzo en niet weggeslagen worden haha
NAB!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:27 schreef genakt het volgende:
Ik heb gister diablo verslagen op level 21maar je mag pas naar nightmare op level 25
Ja met hulp zeker...quote:Op maandag 11 juni 2012 11:28 schreef Lamabal het volgende:
[..]
NAB!
Ik zat op 4. Gewoon vragen of iemand dat voor je wilt doen. En dan op 25 door naar nightmare
Of iemand wat voor je wil doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:28 schreef Lamabal het volgende:
[..]
NAB!
Ik zat op 4. Gewoon vragen of iemand dat voor je wilt doen. En dan op 25 door naar nightmare
Woops. Ja bedoel ikquote:
Kijk als je een nieuwe char aan maakt heb ik echt geen zin om alle bosses opnieuw weer te verslaan. Ik rush er liever door heen dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of iemand wat voor je wil doen?
En op level 4 diablo slopen?
Ik net wel, kijken hoe het daarmee allemaal werkt en rustig de nieuwe skills ontdekken en uitproberen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Woops. Ja bedoel ik
[..]
Kijk als je een nieuwe char aan maakt heb ik echt geen zin om alle bosses opnieuw weer te verslaan. Ik rush er liever door heen dan.
Ja oke. Maar late game word dat soms nog wel is veranderd.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik net wel, kijken hoe het daarmee allemaal werkt en rustig de nieuwe skills ontdekken en uitproberen.
hoe kom je op 21 nou al bij diablo?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:27 schreef genakt het volgende:
Ik heb gister diablo verslagen op level 21maar je mag pas naar nightmare op level 25
Kwestie van 5 minuutjesquote:Op maandag 11 juni 2012 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik net wel, kijken hoe het daarmee allemaal werkt en rustig de nieuwe skills ontdekken en uitproberen.
Ik heb nog geen goede reden kunnen ontdekken om dat te doen eigenlijk. Voor zover ik begrijp en heb meegemaakt is een 2h + quiver vele malen sterker.quote:Ik heb wel steeds maar 1 boog gebruikt, straks ga ik eens kijken hoe die werkt met 2 bows.
Doorheen gerushed gewoonquote:Op maandag 11 juni 2012 12:00 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
hoe kom je op 21 nou al bij diablo?
wat over geslagen?
ben meestal 38-31 bij diablo
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Voor de geïnteresseerde verkoop ik Diablo Inferno achievement runs, voeg me toe als je interesse hebt: MVP#2476
Voor de geïnteresseerde verkoop ik Diablo Inferno achievement runs, voeg me toe als je interesse hebt: MVP#2476
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |