het is onbeleefd, als jij daar gewoon sorry voor zegt dan hebben zij ook zoiets van 'hey die meid is goed'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:32 schreef Royalchic het volgende:
@Maanvis...erken dat ik fouten heb gemaakt?
Welke fouten? Sinds wanneer is het een godszonde om niet je bord leeg te eten?
Is het onbeleefd om je bord niet leeg te eten? Dat is voor het eerst dat ik dat hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is onbeleefd, als jij daar gewoon sorry voor zegt dan hebben zij ook zoiets van 'hey die meid is goed'
Ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat dat nou het hele probleem is. Dat is inmiddels ook al meer dan een jaar geleden als ik het goed begrijp en daarna is het alleen van kwaad tot erger gegaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is onbeleefd, als jij daar gewoon sorry voor zegt dan hebben zij ook zoiets van 'hey die meid is goed'
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb 1 ding geleerd in de jaren: verhuis of blijf zo ver mogelijk weg van dat soort families. Verbreek het contact tot 1x per jaar.
Yep precies wat ik dacht toen ik het hoorde. Ik dacht echt bij mezelf huh,,,waar haalt dat mens het toch vandaan?quote:
Lijkt me zo'n typische familie die altijd over alles lopen te zeiken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:50 schreef Royalchic het volgende:
[..]
Yep precies wat ik dacht toen ik het hoorde. Ik dacht echt bij mezelf huh,,,waar haalt dat mens het toch vandaan?
Ja, en die een orgasme krijgen als door hun toedoen en machtsspelletjes dingen escaleren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
Lijkt me zo'n typische familie die altijd over alles lopen te zeiken.
Erg herkenbaar, gewoon negeren dat soort tuig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, en die een orgasme krijgen als door hun toedoen en machtsspelletjes dingen escaleren.
Ohquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat verwijt kreeg ze naar haar hoofd van schoonmoeder
Puur het feit dat hij haar niet dumpt omdat moeder en zus dat zeggen geeft al zo'n "onder de duim" reactie, want vroeger luisterde hij wel.... moeder en zus zijn dus gewoon pissig dat hij niet meer onder hun duim zit, maar hebben hem niet hoog genoeg zitten om te denken dat hij ook nog zonder duim boven zich kan bestaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:56 schreef karton2 het volgende:
Kapot laten vallen dat soort mensen.
.
verder vraag ik me af hoe ze kunnen weten dat jij je vriend onder de duim houdt, zendertjes in je huis geplaatst misschien?
Ik sluit me hier bij aan, wat moet je met zo'n slappe zak? Laat em is wat ballen groeien.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:09 schreef kovenant het volgende:
wanneer doet jouw vriend roepen naar zn moeder en zus dat ze het maar te hebben accepteren en hun b*k moeten houden.
Ik ben zijn eerste 'echte' vriendin zeg maar. Ik heb gehoord dat ze zijn vorige vriendin ook niet echt hoog in het vaandel hadden. Maar aangezien ik niet wegga en wij samenwonen en gelukkig zijn samen is het gewoon steeds erger aan het worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Royalchick, ben jij zijn eerste vriendin? Zo niet, deden ze tegen zijn vorige vriendin(nen) ook zo?
Doe gewoon wat ik zeg? Of denk er over na.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb 1 ding geleerd in de jaren: verhuis of blijf zo ver mogelijk weg van dat soort families. Verbreek het contact tot 1x per jaar.
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mee eens.
Het punt is namelijk ook niet dat zij haar eten niet opat, maar dit zijn mensen die constant zullen zoeken naar 'fouten' van anderen om daarover te gaan zeuren en ermee te treiteren als een soort zelfbevrediging.
Het feit dat ze familie zijn geeft geen vrijbrief de partner af te kraken....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef Re het volgende:
zolang je maar weet dat het wel familie is en dat hoe dom ze ook reageren en hoe strontvervelend ze zijn, het blijft familie
Dat is ook de reden waarom ik niet snap waarom ze het zo moeilijk maken voor hem en hij mij constant in bescherming moet nemen. Als familie wil je toch alleen dat je kind gelukkig is? Wie zijn hun om te bepalen wanneer hij gelukkig is en met wie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef Re het volgende:
zolang je maar weet dat het wel familie is en dat hoe dom ze ook reageren en hoe strontvervelend ze zijn, het blijft familie
Sterker nog; doordat hij jou constant moet verdedigen maken zij jullie relatie alleen maar sterkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:19 schreef Royalchic het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik niet snap waarom ze het zo moeilijk maken voor hem en hij mij constant in bescherming moet nemen. Als familie wil je toch alleen dat je kind gelukkig is? Wie zijn hun om te bepalen wanneer hij gelukkig is en met wie?
En dat is ook de reden waarom ik het nog een keer wil proberen. En erachter te komen wat nou werkelijk hun probleem is
Een gezamenlijke vijand verbindt mensen aan elkaar als niks anders.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog; doordat hij jou constant moet verdedigen maken zij jullie relatie alleen maar sterker
Beide 31 (dat maakt het nog erger)quote:
whuuut!?! Dan zou ik er al helemaal niet te veel tijd in stoppenquote:
Shit.. Dat is wel heel erg ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:25 schreef Royalchic het volgende:
[..]
Beide 31 (dat maakt het nog erger)
Ik heb ook al in een eerder gesprek aangegeven dat we beide volwassen mensen zijn die hun eigen beslissingen maken....maar dat ging er ook niet goed in. Ik werd toen letterlijk bijna aangevallen door zijn zus dat ik mij moest aanpassen naar hun familie en hun gezin. En zij zouden doen wat hun wilden.... was erg gezellig
Hij is behoorlijk over tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whuuut!?! Dan zou ik er al helemaal niet te veel tijd in stoppen
Wel in die vriend van je
31 en nog niet tegen je mama in durven gaan :,)
WTF !!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:25 schreef Royalchic het volgende:
[..]
Ik heb ook al in een eerder gesprek aangegeven dat we beide volwassen mensen zijn die hun eigen beslissingen maken....maar dat ging er ook niet goed in. Ik werd toen letterlijk bijna aangevallen door zijn zus dat ik mij moest aanpassen naar hun familie en hun gezin. En zij zouden doen wat hun wilden.... was erg gezellig
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:25 schreef Royalchic het volgende:
[..]
Hij woont al sinds zijn 23e op zichzelf en zorgde vanaf jongs af aan al voor zichzelf. Zijn moeder en zus kwamen amper over de vloer en deden niets voor hem, nog steeds niet. Hij is degene die elke keer bij hun langs moest komen. Ook werd hij altijd verteld dat hij van alles en nog wat niet goed deed.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef Leandra het volgende:
Woonde hij zelfstandig voor jullie gingen samenwonen of woonde hij nog thuis?
En als hij zelfstandig woonde, hoe vaak kwamen moeder en zus dan over de vloer om de was te doen, schoon te maken, enz.?
nou ja, het werkt natuurlijk 2 kanten op, ga je er volledig in mee, hakken in het zand of ga je er boven staan. Vriendlief zal echt niet zomaar zijn familie finaal de rug toe draaien, dan zul je dus ergens een compromis moeten sluitenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat ze familie zijn geeft geen vrijbrief de partner af te kraken....
Voor hetzelfde geld wordt de partner de moeder van je kind, en dan?
Hmmz.... dan is het niet helemaal logisch, behalve het gedeelte dat hij al 31 jaar lang pikt dat hem verteld wordt dat hij niets goed doet, en dat hij zich nu dus niets aantrekt van het feit dat z'n partnerkeuze niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:33 schreef Royalchic het volgende:
[..]
Hij woont al sinds zijn 23e op zichzelf en zorgde vanaf jongs af aan al voor zichzelf. Zijn moeder en zus kwamen amper over de vloer en deden niets voor hem, nog steeds niet. Hij is degene die elke keer bij hun langs moest komen. Ook werd hij altijd verteld dat hij van alles en nog wat niet goed deed.
Geen ballen hebben om te zeggen dat hij dit strontvervelend vind.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef _Megatron_ het volgende:
Waarom gaat hij er dan uberhaupt nog langs? wtf
Dat.... met als voordeel dat dat heksen ze kennelijk niet goed afgaat, anders hadden ze die verkering allang op magische wijze verbroken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Copycat het volgende:
Misschien wordt het eens tijd dat vriendlief de familiebanden wat los snijdt. Het komt allemaal niet bepaald over als een hechte, maar eerder als een heksenfamilie.
Dat heb ik ook al gezegd, maar niks durfen zeggen en dan ook nog langsgaan om je te laten afzeiken door je moeder en zusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen ballen hebben om te zeggen dat hij dit strontvervelend vind.
Verwachte reactie : "Ben jij het die nu praat of hoor ik alleen je vriendin?"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:37 schreef Franknfurter het volgende:
je vriend zou gewoon tegen zn moeder kunnen zeggen dat ze zich erbuiten mag houden en dat ze anders nooit kleinkinderen zal zien. Is dat mens helemaal van de pot gerukt?
Het gaat dus gewoon over de controle. Dominante mensen waarbij je het best voldoende afstand kunt bewaren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:25 schreef Royalchic het volgende:
[..]
Precies, ik stel in relaties ook altijd m'n familie boven m'n relatie. Familie is immers voor eeuwig en een relatie niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, het werkt natuurlijk 2 kanten op, ga je er volledig in mee, hakken in het zand of ga je er boven staan. Vriendlief zal echt niet zomaar zijn familie finaal de rug toe draaien, dan zul je dus ergens een compromis moeten sluiten
Dat is wel zorgelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:39 schreef _Megatron_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gezegd, maar niks durfen zeggen en dan ook nog langsgaan om je te laten afzeiken door je moeder en zus![]()
onzin, je kunt je familie niet kiezen, maar je kan er wel voor kiezen om bepaalde familieleden uit je leven te bannen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, ik stel in relaties ook altijd m'n familie boven m'n relatie. Familie is immers voor eeuwig en een relatie niet.
Daar moet je als partner mee leren leven, en omgekeerd ook.
Ik ga m'n hele leven al goed om met m'n familie, die ga ik echt niet verbannen omdat een passant er niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
onzin, je kunt je familie niet kiezen, maar je kan er wel voor kiezen om bepaalde familieleden uit je leven te bannen.
Deze vind ik leuk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef elgringo het volgende:
Diëten:
Ik leef momenteel op een slakken dieeten. 's morgen en 's avond 10 naaktslakken en als toetje een met een huisje, maar die zijn zo lastig te kauwen
ja, bij jou gaat dat wel zo. Bij anderen niet. Als ik zo'n gestoorde moeder en zus zou hebben die me op mn 31e nog proberen te sturen dan zou ik daar wel mn vraagtekens bij plaatsen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ga m'n hele leven al goed om met m'n familie, die ga ik echt niet verbannen omdat een passant er niet mee om kan gaan.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat je durfen in het bijzijn van schoonfamlie zegt, dan vraag je er ook wel om he
Jij ziet die verkering als een passant.... en wat als het om de moeder van je kinderen gaat, gaat je eigen moeder dan nog steeds voor op de vrouw die je kinderen gedragen, gebaard en gevoed heeft?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ga m'n hele leven al goed om met m'n familie, die ga ik echt niet verbannen omdat een passant er niet mee om kan gaan.
het lijkt me dat die problemen niet pas ontstaan als je op het moment van kinderen komt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij ziet die verkering als een passant.... en wat als het om de moeder van je kinderen gaat, gaat je eigen moeder dan nog steeds voor op de vrouw die je kinderen gedragen, gebaard en gevoed heeft?
Nee, en tot die tijd laat je je moeder beslissen of jouw verkering afgekraakt mag worden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het lijkt me dat die problemen niet pas ontstaan als je op het moment van kinderen komt.
nou niet helemaal, mijn partner is het belangrijkst maar familie zet je niet zomaar opzij, ook al wil de ander dat nog zo graag... het kan wel maar meestal zal er gewoon naar een compromis gezocht moeten wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, ik stel in relaties ook altijd m'n familie boven m'n relatie. Familie is immers voor eeuwig en een relatie niet.
Daar moet je als partner mee leren leven, en omgekeerd ook.
En het ligt natuurlijk ook aan de omstandigheden. Binnen de omstandigheden van TS en haar vriend ben je die familie liever kwijt dan rijk, lijkt me. Zeker als ze al zijn hele leven lang zo'n beetje alleen maar negatieve kritiek kunnen leveren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:06 schreef Re het volgende:
nou niet helemaal, mijn partner is het belangrijkst maar familie zet je niet zomaar opzij, ook al wil de ander dat nog zo graag... het kan wel maar meestal zal er gewoon naar een compromis gezocht moeten worden
Als er meteen problemen komen tussen m'n familie en m'n partner dan is die relatie echt niet langdurig hoor. Ik heb geen zin om m'n familie bij me weg te trappen alleen maar om een bitch te pleasen die in de toekomst het uit maakt omdat ze 'het niet meer voelt'.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en tot die tijd laat je je moeder beslissen of jouw verkering afgekraakt mag worden?
Misschien moet je je moeder gewoon een partner voor je laten zoeken, heb je dat probleem sowieso niet.
En daar ligt dus het probleem.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:13 schreef Royalchic het volgende:
En nee, hij durft niet zijn mond open te doen naar zijn moeder. Hij begint het wel te doen. En hij zal volgende maand wel moeten....
Ehm... wie zegt dat het een bitch is omdat jouw familie zich niet in je keuze kan vinden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als er meteen problemen komen tussen m'n familie en m'n partner dan is die relatie echt niet langdurig hoor. Ik heb geen zin om m'n familie bij me weg te trappen alleen maar om een bitch te pleasen die in de toekomst het uit maakt omdat ze 'het niet meer voelt'.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:10 schreef Maanvis het volgende:
k heb geen zin om m'n familie bij me weg te trappen alleen maar om een bitch te pleasen die in de toekomst het uit maakt omdat ze 'het niet meer voelt'.
Geen idee wat het betekent maar ik ben het er mee eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef Copycat het volgende:
Het hemd is misschien nader dan de rok, maar soms kun je beter topless gaan.
http://nl.wikipedia.org/w(...)reekwoorden_F-J#hemdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Geen idee wat het betekent maar ik ben het er mee eens.
En als zij nu ook een streepje vóór heeftquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)reekwoorden_F-J#hemd
ik wil de andere kant van het verhaal wel eens horenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Kunnen we dan nu weer over naar de reële situatie van TS?
laat ik eens uitgaan van een iets positievere aanpak, die familie weet eigenlijk ook niets anders, ze hebben nooit tegenspraak gehad, daar kun je volgens mij ook wel positief gebruik van maken, maar goed vorig jaar was er hier ook al zo'n topic over een partner zonder ballen. Het is zo makkelijk om gelijk te roepen... keer je rug toe naar je familie, 95% kans dat je dat niet zal lukken en partner de keuze tussen partner en familie laatr uitslaan naar de familie. Dus heb je een andere aanpak nodig, wat vaker op je handjes zitten, kleine attenties geven of doen.. het hoeft allemaal niet gemeend te zijn maar je vangt nog steeds meer vliegen met honing dan met azijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het ligt natuurlijk ook aan de omstandigheden. Binnen de omstandigheden van TS en haar vriend ben je die familie liever kwijt dan rijk, lijkt me. Zeker als ze al zijn hele leven lang zo'n beetje alleen maar negatieve kritiek kunnen leveren.
Het hemd is misschien nader dan de rok, maar soms kun je beter topless gaan.
Ik stel voor dat de schoonmoeder en schoonzus ook even een account aanmaken, dan kunnen zij hun kant van het verhaal neerzetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wil de andere kant van het verhaal wel eens horen
Hoezo is dat onbeleefd? Ik vind het juist fijn, dan weet ik dat ik voldoende gekookt heb. Als er niets over is, dan was er te weinig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Flinke boer erachteraan, want dan heeft het gesmaakt. Zullen ze ook wel waarderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoezo is dat onbeleefd? Ik vind het juist fijn, dan weet ik dat ik voldoende gekookt heb. Als er niets over is, dan was er te weinig.
Het is idd maar net hoe je dat bekijkt;quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoezo is dat onbeleefd? Ik vind het juist fijn, dan weet ik dat ik voldoende gekookt heb. Als er niets over is, dan was er te weinig.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:34 schreef Ffleamig het volgende:
TS? Vind jij jezelf wel zo'n leuk iemand, ik bedoel, er zal toch wel een reden zijn dat ze je zo uitkotsen? Als je echt een leuk vlot iemand zou zijn zouden ze toch wel wat meer met je weg lopen, toch?
Zeg Befke, ga eens in een van je eigen topics trollenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:34 schreef Ffleamig het volgende:
TS? Vind jij jezelf wel zo'n leuk iemand, ik bedoel, er zal toch wel een reden zijn dat ze je zo uitkotsen? Als je echt een leuk vlot iemand zou zijn zouden ze toch wel wat meer met je weg lopen, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |