Volgens mij mag je in dat geval gewoon aangifte doen tegen je buren en hopen dat het opgelost wordt. Van de posterijen hoef je iig geen service te verwachten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan nog is het de fout van de post als daarna dat pakketje verdwijnt lijkt mij
jij kunt er toch niets aan doen als de postbode er voor kiest om iets bij de buren neer te leggen ipv naar het postkantoor terug te brengen bijv en dat de buren er dan mee vandoor gaan?
ik weet niet of dat juridisch gezien ook zo isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij mag je in dat geval gewoon aangifte doen tegen je buren en hopen dat het opgelost wordt. Van de posterijen hoef je iig geen service te verwachten.
Ik weet het antwoord al als je ze belt: "had je het maar aangetekend moeten laten versturen"
Ja, dat. Dat heb ik eerder gehad. Maar die optie was er niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij mag je in dat geval gewoon aangifte doen tegen je buren en hopen dat het opgelost wordt. Van de posterijen hoef je iig geen service te verwachten.
Ik weet het antwoord al als je ze belt: "had je het maar aangetekend moeten laten versturen"
Je druk maken om voetbalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
wat is dat trouwens voor gezeik dat van Persie en Afellay het 'te goed kunnen vinden'
ja nu gaan we verliezen want ze haten elkaar niet
whuuut?quote:
Het voetbalwereldje is nog steeds erg conservatief als het om homoseksualiteit gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
wat is dat trouwens voor gezeik dat van Persie en Afellay het 'te goed kunnen vinden'
ja nu gaan we verliezen want ze haten elkaar niet
arme Tquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerste helft mis ik sowieso, tweede helft zit ik waarschijnlijk in de bus naar huis.
ja dat wil ik ook maar ik weet niet of mijn vrienden dat willenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We starten het EK hier overigens op oer-Hollandsche wijze: kijken bij vrienden in de tuin met bier en bitterballen.
Hier is het al weken geleden geplanned. Die gastvrouw heeft er de wind goed onder bij onsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat wil ik ook maar ik weet niet of mijn vrienden dat willen
ik haat het wel dat dat gewoon niet ff gefixt kan worden
ik heb vorige week al gezegd jongens wat gaan we doen?
ik weet zeker dat ik morgen om 17.00 nog naar de ap moet opzoek naar de laatste bitterballen op aarde omdat bij gebrek aan een plan iedereen maar naar ons toe komt
ik wil dat ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier is het al weken geleden geplanned. Die gastvrouw heeft er de wind goed onder bij ons.
Waarbij ik de indruk heb dat dat meer ligt aan de (al wat oudere en/of gewoon tokkie) fans dan aan de heren voetballers zelf over het algemeen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het voetbalwereldje is nog steeds erg conservatief als het om homoseksualiteit gaat.
Alles is de schuld van de babyboomers!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
alles ligt aan de oudere en de tokkies in de wereld!
jeetje dat zou een goeie TT zijn
Gebrek aan homoacceptatie rechtpraten met behulp van normen en waarden uit het jaar nul kunnen wel grotendeels op die drempel gelegd worden, ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
alles ligt aan de oudere en de tokkies in de wereld!
Whut?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
owja en nu ik toch aan het zeiken ben: kan iemand die viktoria koblenko even aangeven bij de oekrainse geheime politie of zo?
met d'r gouden oor
O best grappig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zeg. Laat haar lekker een grote oorbel dragen zeg.
Niet als ze tussen 1945 en 1950 zijn geboren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*mep* Kinderen zijn leuk en lief, meestal.
Oef, dan hebben mijn ouders nog geluk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet als ze tussen 1945 en 1950 zijn geboren.
ja prima maar doe er dan niet dom overquote:
Mijne ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oef, dan hebben mijn ouders nog geluk.
Inderdaad, " gewoon omdat ik het leuk vind".quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja prima maar doe er dan niet dom over
als je zoiets doet krijg je vragen
zeg dan gewoon ja ik vond het wel leuk
of ff geen zin in een 'wat draag je nu weer voor iets' vraag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Tegan het volgende:
Maarja, dat is overduidelijk de reden. Want wat kan het anders zijn. Misschien beantwoord ze nooit privevragen?
Alsof je dr je bed uit zou schopppenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of ff geen zin in een 'wat draag je nu weer voor iets' vraag.
Kan ik me in haar geval wel voorstellen
In 2010 had ze die gouden al eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Dat is al tig jaar geleden, dat is iedereen alweer vergeten
Ik ook, ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:16 schreef MissMSX het volgende:
Poeh, straf windje hier. Dat wordt 10 minuten eerder vertrekken zo
En een kusje voor T![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nou vooruit, ben de beroerdste niet vandaagquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou vooruit, ben de beroerdste niet vandaag
Wat doe jij hier eigenlijk? Singles nu eindelijk echt dood?quote:
Neuh, zag jou in de ATquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk? Singles nu eindelijk echt dood?
Oew, I'm a babe magnetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, I'm a babe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Allemaal huilend in hun bedje, omdat ze kansloos zijnquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:17 schreef MissMSX het volgende:
En voor iedereen die het gebruiken kan:Could be still worse. Wat een kromme zin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ze meer luxe gewend waren dan dit topic.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:21 schreef MissMSX het volgende:
Waar zijn al die asielzoekers van vorige week gebleven eigenlijk?
Weggejaagd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:21 schreef MissMSX het volgende:
Waar zijn al die asielzoekers van vorige week gebleven eigenlijk?
alsof ik 'r überhaupt ooit in m'n bed zou aantreffenquote:
Zo, die zitten goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:06 schreef Bengeltje het volgende:
Kijk andere aandachts uhh teefjes. In de "nieuwe" auto.
[ afbeelding ]
Ruimte zat dacht ik zo. Moet wel nog opletten dat Tessa de veiligheidsriem, die aan het plafond vast zit, met rust laat.quote:
Duct tape fixted alles!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
75 eu voor een nieuw achterwiel. Ik hoopte dat een paar spaken vervangen genoeg zou zijn maar helaas.
Daar miste het wiel iets teveel spaken voorquote:
weekendje wegquote:
quote:
jaquote:
Ik zou ze bijna leuk gaan vindenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:06 schreef Bengeltje het volgende:
Kijk andere aandachts uhh teefjes. In de "nieuwe" auto.
[ afbeelding ]
In de soep jaquote:
Ik zat hier dus al 28 minuten op te wachten he?quote:
Ja, sorry... Ik was ff boodschappen doen. Je had ook namens mij mogen posten hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik zat hier dus al 28 minuten op te wachten he?![]()
Ik kom daar niet mee weg, ik word direct vulgair genoemdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, sorry... Ik was ff boodschappen doen. Je had ook namens mij mogen posten hoor.
Het is oneerlijk verdeeld in de wereld. Ik word er op aangesproken als ik niks vulgairs zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik kom daar niet mee weg, ik word direct vulgair genoemd
Ach, bij Air hebben ze gewoon de hoop al opgegevenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom daar niet mee weg, ik word direct vulgair genoemd
Verwachtingsmanagement.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:40 schreef MissMSX het volgende:
Ach, bij Air hebben ze gewoon de hoop al opgegeven
Tsja, maar wie managed nu wiequote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is oneerlijk verdeeld in de wereld. Ik word er op aangesproken als ik niks vulgairs zeg.
Arme Airquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, bij Air hebben ze gewoon de hoop al opgegeven
Ik geloof niet dat hij er last van heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |