quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had tegen dateding gezegd dat jij vroeg wanneer ik weer naar hem ging omdat je wilde borrelen. Ik krijg het idee dat hij nu zit na te denken om niet te gaan darten vrijdag![]()
En dan gaat ie mee![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra de ouders er bij komen kijken
Wat datedingus nog niet?quote:
Heel gezond! Zolang je jezelf maar niet verliest in de relatie. En ga vooral niet zwanger worden omdat je relatie slecht gaat. Een baby is echt geen lijm!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:49 schreef arachide. het volgende:
Ik weet niet hoe gezond serieuze relaties op je 17e zijn, maar ach, what the heck.
Ghehe. Truequote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef twi het volgende:
[..]
Crutch heeft de subtitel weggemodereerd. Hij is ook mijn vriendje niet.
Vriendlief gaat op kamers en hij heeft keuze tussen meerdere steden, en dan denkt hij na wat de beste verbinding met Rotterdam is, zodat de afstand volgend jaar makkelijk te overbruggen is. Dat vind ik behoorlijk serieus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel gezond! Zolang je jezelf maar niet verliest in de relatie. En ga vooral niet zwanger worden omdat je relatie slecht gaat. Een baby is echt geen lijm!
Het stomme is wel dat als je later een jaar of 30 ben dan vraag je je af hoe je ooit hebt kunnen denken dat je als 15/16/17-jarige een serieuze relatie had.
Vaak, niet altijd natuurlijk.
Nopequote:
Tjah achquote:
En zoals het goede leiders betaamt straffen ze iedereen voor het gedrag van 1quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zoals het goede leiders betaamt straffen ze iedereen voor het gedrag van 1
Want jij gaat vrijwillig in Rotterdam studeren?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:56 schreef arachide. het volgende:
Vriendlief gaat op kamers en hij heeft keuze tussen meerdere steden, en dan denkt hij na wat de beste verbinding met Rotterdam is, zodat de afstand volgend jaar makkelijk te overbruggen is. Dat vind ik behoorlijk serieus.![]()
Jup.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:04 schreef twi het volgende:
[..]
Want jij gaat vrijwillig in Rotterdam studeren?
Nee, juist niet. We gaan hem niet belonen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar om dat systeem te laten werken zouden we allemaal drommel moeten rapen.
Omdat alleen Rotterdam mijn studie aanbiedt zoals ik hem wil. En rotterdam, gave stad.quote:
Ok, dan zou enkel heloef hem moeten rapen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, juist niet. We gaan hem niet belonen natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, dan zou enkel heloef hem moeten rapen.
Kan hij de rest van zijn leven niet meer squatten zonder zijn ingewanden in zijn broek te laten lopen.
Oh, dan snap ik het wel. Wat ga je doen dan? En tsja, niet heel veel tegen Rotterdam, maar ik hou toch meer van steden met een centrum waar enige sfeer hangt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat alleen Rotterdam mijn studie aanbiedt zoals ik hem wil. En rotterdam, gave stad.
Wat voor studie ga je doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat alleen Rotterdam mijn studie aanbiedt zoals ik hem wil. En rotterdam, gave stad.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap dus echt niets van dat supertrash jurkje
Ik heb net het filmpje bekeken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik snap maar 1 manier, de rest werkt allemaal niet
Vandaar dat ze er een broek onder aan heeft!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Deze snap ik, maar als ik dit doe dan is hij wel heeeeel erg kort
[ afbeelding ]
Algemene cultuurwetenschappenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:08 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik het wel. Wat ga je doen dan? En tsja, niet heel veel tegen Rotterdam, maar ik hou toch meer van steden met een centrum waar enige sfeer hangt.
Ja ik ga hem eerst nog even wassenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat ze er een broek onder aan heeft!!
Bah dat ding stinkt echt als een malle
Ik kom bij je eten. Wanneer?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit te bedenken wat voor vulling ik in mijn EK taart ga doen
Iemand ideetjes?
Ik ook!!quote:
Morgen! Moet je wel naar de verjaardag van mijn papa komenquote:
Gewoon van genietenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:49 schreef arachide. het volgende:
Ik weet niet hoe gezond serieuze relaties op je 17e zijn, maar ach, what the heck.
Iets met koffie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen! Moet je wel naar de verjaardag van mijn papa komen![]()
Maar vind het moeilijk, normaal banketbakkersroom en jam. maar ik wil wat anders
Ik ben erg benieuwd eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat blauwe jurkje met mn pumps eronder![]()
Helaas geen geschikte spiegel hier zodat ik een foto kan maken
Koffie vind ik viesquote:
Ja zat ik ook aan te denkenquote:
Dat snap ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd eigenlijk
[..]
Koffie vind ik vies
[..]
Ja zat ik ook aan te denken
Weet je hoeveel taartvullingen er zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:24 schreef twi het volgende:
Kom op dames, zoveel keuze is er ook weer niet. Is het nu echt zo moelijk om te bedenken dat chocolade wel een goede optie is? En hoe lang moet/kun je daar nu écht over nadenken?
De mijne zien bijna nooit zonlicht eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Straks eerst even panty's halen.
Die benen van mij zouden niet blootgesteld mogen worden aan de wereld.
Vast ontelbaar, maar ik weet dat ik chocolade en aardbeien het lekkerste vind. Dus komt het meestal wel op zoiets uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je hoeveel taartvullingen er zijn?
Nee, vertel?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel taartvullingen er zijn?
Nou normaal heb ik er schijt aan. Maar als je voor een "sexy" look gaat met leuk jurkje en pumps dan is het een dooddoener als daar van die spierwitte stelten vol met blauwe plekken bij staanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne zien bijna nooit zonlicht eigenlijk.
Receptenquote:
Niks met wortels? Want Oranje!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Recepten
***A***
Aangevette Slagroom
Aardbeienmousse
Aardbeienyoghurtbavarois
Advocaatmousse
Advocaattaart
After-eightvulling
Amandelbavarois
Amandelcrème
Ananasvlaaivulling
Appeltaartyoghurtvulling met gebakken appeltjes
Armagnac-chocoladevulling
***B***
Baileysvulling
Banaanvulling
Bananenconfituur
Bananenhopjesvulling
Banketbakkersroom
Bastognebotercrème
Bokkenpootjesbavarois
Bokkenpootjesvulling
Bonbonblocvulling
Bosvruchtenmousse
Botercrème (luchtig)
Botercrème extra
Botercreme met eiwitschuim (swiss meringue)
Botercrème (mix)
Botercrème (op basis van witte ganache)
***C***
Caramelganache
Champagnecrème
Cheesy banana fluff
Chocolade fudge
Chocoladeganache
Chocolade-kokosvulling
Chocolademousse, makkelijke
Chocolademousse met marshmellows
Chipolata
Citroenbavarois
Citroenkwarkmousse
Citroenvulling
***D***
Dadelbavarois
Daimmousse
Dulce de leche
***E***
***F***
Frambozenmousse
Fruity ganache
Fudge Icing
***G***
Ganache
Gele room (koemelkvrij)
Granny Smith Mousse
***H***
Hazelnootmousse
Hemelse Modder
***I***
***J***
***K***
Kersenbavarois
Kersenvlaaivulling
Koffiebavarois
Kokosmousse
Kwarkbavarois
***L***
Lemon Curd
Limoenbavarois
***M***
Marsmousse
Mascarpone met aarbeien en witte chocola
Mascarpone met advocaat en boerenjongens
Mascarpone met caramel
Mascarponevulling
Mergpijpjesvulling
Meringue botercrème
Mokkacrème
Monchoubavarois
Monchouvulling
***N***
Nogavulling
Notenbavarois
***O***
Oreovulling
***P***
Paastaart
Peren-anijsvulling
Praliné-crème
***R***
***S***
Sinaasappelcrème
Sinaasappellimoengelei
Sinaasappel-passievruchtcrème
Sinaasappelperzikvulling
Slagroommousse
***T***
Tiramisuvulling
Tobleronemousse
***U***
***V***
Vanillebavarois
Vruchtengelei
***W***
Werthers-echte-vulling
Witte-chocolade-yoghurtvulling
***Z***
Zoete kastanjecrème
Zwitserse room
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
Dit zijn de combinaties die lekker zijn:Holy crap..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dan doe je dat tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil eigenlijk iets met Baileys doen, want daar is mijn vader gek op
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Charmed, neem je Kyra ook mee naar je ouders?![]()
In dr oranje shirt!
Ja ik denk Laagje baileys-botercreme (roomboter gemengd met poedersuiker en baileys)quote:
Alsof je tijdens een wedstrijd van Oranje voor lul loopt met zo'n hond!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik moet haar alleen wel zelf uitlaten dan, want niemand wilt voor lul lopen zeggen ze
[..]
Ja ik denk Laagje baileys-botercreme (roomboter gemengd met poedersuiker en baileys)
Maar dan er nog wat bij, misschien wel gewoon verse slagroom
Gelukkig is het maar 1x in de 2 jaar feestquote:
Zal ff foto van Max dr outfit postenquote:
quote:
Hebben jullie het ook op hun facebook gezet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ff foto van Max dr outfit posten
Ik ga ook al om 16:00 uur op pad met haar, dan ben ik vast en zeker om half 6 weer terugquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof je tijdens een wedstrijd van Oranje voor lul loopt met zo'n hond!!
Wedden dat je veel leuke reacties gaat krijgen! Even snel hond uit laten is er niet bij hoor!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Max staat gewoon op MIJN facebook
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:58 schreef Myraela het volgende:
Dieren en kleren vind ik toch maar niets hoor.
Werkt bij Max ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
dat petje is zo leukDat gaat niet werken hoor bij Kyra
Ik zie vooral chihuahua's met kleertjes aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef Murdera het volgende:
Ik zie normaal allee achterbuurt tuig met kleertjes voor de hond eigenlijk.
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Vanaf 27juli paar dagen in Engeland![]()
Weer Ajax achterna voor oefenwedstrijden
geen idee wat bebogeen is, maar de eerste heflt klinkt lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Deze lijkt me ook best lekker
Laag hazelnotenpraliné chocoladepasta( eigen merk van de supermarkt met de smurfen) + laag bebogeen.
caramelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
geen idee wat bebogeen is, maar de eerste heflt klinkt lekker
Dan eet je moeder het niet, neem je het mee naar huis, en geef je het aan mij als verlaat verjaardagskadoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
caramel
Maar me moeder vind het te zoet
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet je moeder het niet, neem je het mee naar huis, en geef je het aan mij als verlaat verjaardagskado
Hihiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet je moeder het niet, neem je het mee naar huis, en geef je het aan mij als verlaat verjaardagskado
Ga Snowwhite and the Huntsman maar kijkenquote:
Gewoon oranje verfbus?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn kat kleed ik niet aan in oranje hoor Ek of niet
Wat is het eigenlijk voor film.. Misschien dat ik vanmiddag gaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga Snowwhite and the Huntsman maar kijken
Ik vind het een hele mooie goede film en vooral Charlize Theron ruled als de boze stiefmoeder. Het is fantasy moderne versie Snow white and the huntsman maar een vervolg hoeft van mij niet .quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk voor film.. Misschien dat ik vanmiddag gaHooray for Unlimited pas
Klinkt als een softie filmquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie goede film en vooral Charlize Theron ruled als de boze stiefmoeder. Het is fantasy moderne versie Snow white and the huntsman maar een vervolg hoeft van mij niet .
En je outfit compleet maken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef marbasnarf het volgende:
klaar met werken! Had echt veel afmeldingen... even wachten tot tlefoon gebracht is (tussen 12.30 - 13.30) hondjes uitlaten en dan nog ff kijken of ik nieuwe schoenen kan scoren!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef marbasnarf het volgende:
hm... mn telefoon is binnen, maar snap nu al niet waar de simkaart in moetheb gewoon een gebruikshandleiding nodig...
Die zit erbij schatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef marbasnarf het volgende:
hm... mn telefoon is binnen, maar snap nu al niet waar de simkaart in moetheb gewoon een gebruikshandleiding nodig...
nee de simkaart uit mn oude telefoon moet ik in de htc zetten.... en heb wel dekseltje eraf gehaald en dan staat er wel een pijltje waar de simkaart moet... maar hij hwrkent m niet... misschien ff opnieuw aan/uit? en batterij kan er niet uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zit erbij schat
Maarre, deksel achter eraf, batterij eruit en tada
hmm vreemd.. de X werkt heel anders, de kerel in de winkel moest ook m'n sim verknippen naar microsimquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee de simkaart uit mn oude telefoon moet ik in de htc zetten.... en heb wel dekseltje eraf gehaald en dan staat er wel een pijltje waar de simkaart moet... maar hij hwrkent m niet... misschien ff opnieuw aan/uit? en batterij kan er niet uit
Zie je wel, niet helemaal te blond dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:29 schreef marbasnarf het volgende:
geluktmoest opnieuw aan/uit om te detecteren (techniek van deze dagen ghehe)
Wtf ben je bij ahmed geweest voor je telefoon.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hmm vreemd.. de X werkt heel anders, de kerel in de winkel moest ook m'n sim verknippen naar microsim
Probeer het eens zou ik zeggen
Speciale tang en hop 30 secondenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wtf ben je bij ahmed geweest voor je telefoon.
Een normale winkel zet je simm gewoon om naar een micro simm. Is in 5 min gebeurd.
Dat kon de laptop van C_A ook al niet toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:40 schreef marbasnarf het volgende:
hm... hij kan geen verbinding maken met mn wifi....
Ja dat probleem had ik ook bij jouquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:40 schreef marbasnarf het volgende:
hm... hij kan geen verbinding maken met mn wifi....
hij kan geen ip adres verkrijgen... ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kon de laptop van C_A ook al niet toch?
Stug volhouden
maar ca kon wel appen bij mij... haar telefoon had wel toegang toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat probleem had ik ook bij jouDat ligt aan je modem/router...
Klinkt als hetzelfde probleem dat je had met de laptop voor de MM show.. Ik zou echt eens ter plekke moeten kijken wat het nou is.. want normaal moet het toch wel lukken..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij kan geen ip adres verkrijgen... ?
abo gaat pas over paar weken in, miet omgezet worden, maar heb al wel vast telefoon laten bezorgen, zodat ik thuis 9op de wifi) gebruik kan makenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef Myraela het volgende:
Heb je niet gewoon internet met je abonnement?
Ik kon appen omdat ik niet op de wifi zat maar op het 3G netwerkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar ca kon wel appen bij mij... haar telefoon had wel toegang toch?
owquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon appen omdat ik niet op de wifi zat maar op het 3G netwerk
Hmm, dat is wel vreemd dan.. zelfde provider ook en alles?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:53 schreef marbasnarf het volgende:
snap er echt helemaal niets van.... in mn vorige huis kon er wel gewoon met andere laptop gebruik worden gemaakt van internet en heb echt t zelfde kastje
Dat is vanzelfsprekend, anders had ze ook niet kunnen postenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb de neiging om te vragen of de stekker erin zit
zit nu toch ook achter internet flapdrolquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb de neiging om te vragen of de stekker erin zit
alles t zelfde, alleen ander huisquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel vreemd dan.. zelfde provider ook en alles?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:27 schreef marbasnarf het volgende:
was echt coowl, hij nam mn laptop over en muis bewoog uitzichzelf enzo en zag typen
leuk he teamviewerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:27 schreef marbasnarf het volgende:
was echt coowl, hij nam mn laptop over en muis bewoog uitzichzelf enzo en zag typen
jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
dus de M&M show kan ook weer bij jou
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jahij heeft iets verandert waardoor onbekende ipadressen nut och op mn internet kunnen.
ghehehe ik zal al mn naaktfotos postenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:33 schreef Royco1 het volgende:
Nu ben ik alleen vergeten om te zoeken naar naaktfoto's voordat ik uitlogde
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:33 schreef Royco1 het volgende:
Nu ben ik alleen vergeten om te zoeken naar naaktfoto's voordat ik uitlogde
niet alle nee.... maar nu kon alleen MIJN laptop erop (geen telefoon enzo) ga zo wel proberen een wachtwoord in te stellenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:36 schreef Myraela het volgende:
Maar je wilt toch niet dat alle ip-adressen op je internet kunnen?
Jawel hoor, zodra jij je telefoon bij je oor weghaalt krijg je gewoon een toetsenbordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:36 schreef marbasnarf het volgende:
ok... een heel practisch vraagje (naast mn watsapp vraag) werd gebeld door postcode loterij... en wil niet lid zijn blabla.. en toen krege ik t bandje van t belregister... en die zei dak "1 " moest drukken, maar dat kan niet, met touchscherm????
snarfquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:36 schreef marbasnarf het volgende:
ok... een heel practisch vraagje (naast mn watsapp vraag) werd gebeld door postcode loterij... en wil niet lid zijn blabla.. en toen krege ik t bandje van t belregister... en die zei dak "1 " moest drukken, maar dat kan niet, met touchscherm????
Jawel, eerst op toetsenblok drukken, dan komen de cijfersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:36 schreef marbasnarf het volgende:
nou ik zag alleen een soort alien-beestjequote:
nee nee... dat bedoel ik niet... ik bedoel tijdens t bellen, moest ik op "1 " drukken... (zon keuze menu) maar ik zag alleen een monstertje in mn scherm toen ik t aanraakte en de keuze om gesprek te beeindigenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, eerst op toetsenblok drukken, dan komen de cijfers
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schatjes van me! Hebben jullie me gemist?
Ik jullie wel.
Ik krijg veel stommere vragen te horen van mensenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moest lachen, ze lijkt op me schoonmoeder
Ja, en eronder een vierkantje met blokjes erin, daarop drukken, dan komen de nummertjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee nee... dat bedoel ik niet... ik bedoel tijdens t bellen, moest ik op "1 " drukken... (zon keuze menu) maar ik zag alleen een monstertje in mn scherm toen ik t aanraakte en de keuze om gesprek te beeindigen
quote:
Hoe poepjes van me.quote:
Niet eens gehosseld? Godverdomme jongen, wat moet dat nu worden met jou?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hoe poepjes van me.
Ik kom er net achter dat ik mijn jas in Drenthe heb laten liggen.
En ik heb ook niet gehosseld. Slechte week wel.
Er gaat echt een hele nieuwe wereld open voor Snarfquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:47 schreef marbasnarf het volgende:
coowl alle contacten + smsjes via bluetooth...
Nee, ik heb je geraakt. Vol in je gezicht, weet je het niet meer?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Schatjes van me! Hebben jullie me gemist?
Ik jullie wel.
Er waren 2 meisjes die ik wel wilde geven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet eens gehosseld? Godverdomme jongen, wat moet dat nu worden met jou?
Ik was heel dicht bij Groningen Drom.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik heb je geraakt. Vol in je gezicht, weet je het niet meer?
Ik voelde gewoon dat het me niet ging lukken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen te mooi, ik ken dit probleem niet
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:06 schreef marbasnarf het volgende:
ok ik heb whatsapp... maar kom allemaal mensen tegen die ik 3 jaar geleden al uit mn telefoon heb gegooid (oude werkgever, neukertje, een ex...)
nou neequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef Myraela het volgende:
Tijd om je neukertje maar weer eens te bellen dus.
bellenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan Kaneel bellen die heeft een grotere piemel
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan Kaneel bellen die heeft een grotere piemel
Je mag ook gewoon direct langskomen hoor.quote:
oeh wijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je mag ook gewoon direct langskomen hoor.
Bedje net verschoont, wijntje koud.
Was die vies dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je mag ook gewoon direct langskomen hoor.
Bedje net verschoont
Patat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh wijn![]()
neh geen tijd... krijg straks ene snelcursus hippe telefoon van een vriendin en dan ff schoenen kopen en misschien patatje eten, weet niet hoeveel tijd ze heeft
Het was een beetje bitter.quote:
Ik zie net dat het oranje is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:13 schreef Myraela het volgende:
kaneel, heb je al gezien dat mn haar rood is?
Ik hoorde dat je in mijn buurt zou zijn morgen. Kun je even doorgeven aan die reus van je dat ik niet in de Duke zit, maar in Olivier?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef Myraela het volgende:
Zo is het. Oranje achtig dus. Het moet roder, maar daar wacht ik nog wel even mee, ik ga morgen toch voetbal kijken en woensdag ook.
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je in mijn buurt zou zijn morgen. Kun je even doorgeven aan die reus van je dat ik niet in de Duke zit, maar in Olivier?
Arme jongen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:21 schreef heloef het volgende:
Woensdag moet ik werken en dan van uit werk rennen naar het eerste beste cafe met een scherm.
Ik moet Saskia ook nog in de steek laten best lullig eigenlijk. Maar voetbal gaat boven vrouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen.
Leuk dat je weer terug bent Loef. Heb ik nog mooie hossels gemist van je?
Wie is Saskia?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet Saskia ook nog in de steek laten best lullig eigenlijk. Maar voetbal gaat boven vrouwen.
Nee ik bereid me mentaal voor op Sziget.
Maak ik een programma mee.quote:
Augustus ergens.quote:
Komt myr naar ons toe?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je in mijn buurt zou zijn morgen. Kun je even doorgeven aan die reus van je dat ik niet in de Duke zit, maar in Olivier?
Jazeker.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker.
Het schijnt dat jouw kontje in de plaatselijke VVV wordt aangeprijsd.
Daarom waren al die mensen op de beestenmarkt dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is een run op VVV bonnen geweest. De hele stad is uitverkocht.
Verkapte "Mur, je bent een beest" post.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom waren al die mensen op de beestenmarkt dus.
Uitblazen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn cpu fan maakt herrie... Weet iemand een programma om dat aan te passen ofzo?
http://www.overclock.net/t/383317/adjust-fan-speedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn cpu fan maakt herrie... Weet iemand een programma om dat aan te passen ofzo?
Schoonmaken wil vaak nog wel helpenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
Dat heeft weinig zin als de koeler stoffig is. Eerst moet KT kijken of dat het probleem is of niet, anders wordt de CPU alleen maar heter dan ie al wasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.overclock.net/t/383317/adjust-fan-speed
Dat dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin als de koeler stoffig is. Eerst moet KT kijken of dat het probleem is of niet, anders wordt de CPU alleen maar heter dan ie al was
Hij zocht software, dat geef ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin als de koeler stoffig is. Eerst moet KT kijken of dat het probleem is of niet, anders wordt de CPU alleen maar heter dan ie al was
Zo kan hij tenminste wel naar z'n temps kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij zocht software, dat geef ik.
Ik ga er vanauit dat hij het zelf al heeft gechecked op stof
Dan proberen met speedfan iddquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
CPU is 30 graden, er zit een zalman cooler op.
Je kunt trouwens ook in sommige BIOSsen de snelheid en max temps van de CPU instellen, afhankelijk van je BIOS geeft ie veel of minder optiesquote:
wat is er aan de hand knul?quote:
Dan moet je daarmee ophouden!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef Myraela het volgende:
okay, ik ben echt al uren aan het SOG'gen, terwijl ik vanavond mn deadline heb.
De fan draait dus niet meer -.-quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
KT zit nu of in z'n BIOS te prutten, of z'n systeem is vastgelopen!
Gewoon doorgaan, als je de leraar pijpt dan slaag je ook welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef Myraela het volgende:
okay, ik ben echt al uren aan het SOG'gen, terwijl ik vanavond mn deadline heb.
Dikke tetten? Of weet je dat niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:25 schreef heloef het volgende:
Mijn Nederlands leraar gaat weg volgend jaar, er komt een grietje van 26 voor in de plaats.
Amen.
Geen idee. Ik zal er eens op letten. Ik zie haar altijd door de hal lopen.quote:
Dat is ook niet belangrijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijk aan tetten denken.Alsof dat zo belangrijk is.
Heeft ze een tweelingzus?
Hoi!!quote:
Ja hoor dat magquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Mag ik morgen bij jou voetbal komen kijken?
Dan ga ik niet aan de zuip hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ghehequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:35 schreef Myraela het volgende:
Liefst nog voor het eind van dit kwartaal, scheelt weer huiswerk.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik niet aan de zuip hoor
Jij en niet aan de zuip? ImpossibruSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal zorgen dat de HJ koud staat
Ach, zo ben ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey, wat leuk dat je me schatje noemt.
Ik wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik heb nooit doable leraren gehad
Hoeft niet, ik moet namelijk gewoon weer naar huis rijden na de wedstrijd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij en niet aan de zuip? Impossibru
Ik zal zorgen dat de HJ koud staat
quote:
En lekker zacht en helemaal niet kapot of iets. Was ik stiekem wel bang voor na de bleek, maar de verf maakte het zacht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef Myraela het volgende:
Zo is het. Oranje achtig dus. Het moet roder, maar daar wacht ik nog wel even mee, ik ga morgen toch voetbal kijken en woensdag ook.
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
En lekker zacht en helemaal niet kapot of iets. Was ik stiekem wel bang voor na de bleek, maar de verf maakte het zacht.
Neequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:21 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb er eens lang over nagedacht en CA je moet je haar eens bruin achtig verven zal veel leuker staan dan blond.
Ghehequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee![]()
heb ik 1 keer gehad en dat was geen gezicht
Post eens een foto uit die tijd, kan me het niet voorstellen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee![]()
heb ik 1 keer gehad en dat was geen gezicht
Uiteraardquote:
Nee!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Post eens een foto uit die tijd, kan me het niet voorstellen.
Hey jij wilde 's middags borrelen he? Kunnen we niet in de avond borrelen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Nee!
Het staat gewoon echt niet, krijg er een heel hard gezicht van. Streng gezicht.
Ik doe het echt nooit meer
Ja kan wel maar dan moeten we naar Paddysquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey jij wilde 's middags borrelen he? Kunnen we niet in de avond borrelen?
Is geen probleem!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kan wel maar dan moeten we naar Paddys
Die zenden voetbal uit![]()
Om 18:00 Zweden v. Engeland en om 20:45 uur Oekraïne v. Frankrijk
Okay danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]En ze hebben daar halve liters bier voor een redelijk prijsje
Ik snap het ook nog steeds niet! Ik ga maar een wijntje nemen ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:49 schreef screwloose het volgende:
Wacht ff, mogen we nou echt geen TT meer erbij zetten? Ik dacht dat het een grap was.
hey, ja die scheidsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Zo Griekenland word flink genaaid door die Spaanse scheidsWTF
[..]
Hoi
Hier is het 1e biertje ook al open!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog steeds niet! Ik ga maar een wijntje nemen ofzo
En terechtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Het was fucking mooi weer dus ik dacht even naar buiten, dikke orkaan ineens
Wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:49 schreef screwloose het volgende:
Wacht ff, mogen we nou echt geen TT meer erbij zetten? Ik dacht dat het een grap was.
Naar aanleiding van het geklaag over de SquatTT'squote:Op woensdag 6 juni 2012 21:59 schreef Re het volgende:
Stelletje zeikers, vanaf nu geen secondaire topictitels meer, ja? , mooi!
aah er is weer drama, eens even feedback lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Naar aanleiding van het geklaag over de SquatTT'sDezen zouden uitdagend en provocatief zijn terwijl in het verleden gewoon alle TT's konden ook al waren die in de trend van je moeder is een kankerslet die anaal vernederd word door 18 Nigerianen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
Niet dat ik erover geklaagd heb maar was die squat TT's ook wel zat, zelfde als met D66.
Ik ergerde me meer aan de D66 TTsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Naar aanleiding van het geklaag over de SquatTT'sDezen zouden uitdagend en provocatief zijn terwijl in het verleden gewoon alle TT's konden ook al waren die in de trend van je moeder is een kankerslet die anaal vernederd word door 18 Nigerianen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De kanker van de UDOWU verspreid zich alweer in het topicquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb wel geklaagd!
Moest ik doen van Drommel nadat ik hem er op had aangesproken dus tjah dan doe ik dat![]()
Dus graag gedaan!
Maar even wat anders kaneel, hoe staat het met jou dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
De treurigheid bereikt nieuwe diepten.
Je moet niet zo zeikenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De kanker van de UDOWU verspreid zich alweer in het topic
Jij wil echt heel graag je pandapunten resetten hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:04 schreef screwloose het volgende:
[..]
Maar even wat anders kaneel, hoe staat het met jou dan?
Lekkere boio van me! Is je haar alweer gegroeid tot oude lengte?
Ja, want ik loop hier te klagenquote:
De beslissing van de mods is wat mij betreft ook te ver hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De kanker van de UDOWU verspreid zich alweer in het topic
Ik zei dat als jij er last van hebt dat je mag gaan klagen maar dat de mods dit belachelijke geklaag serieus nemen heeft me verbaasd
Heb je kaneel wel eens irl gezien? Das echt een lekker ding heur! Pandapunten verliezen aan kaneel is iets om trots op te zijn!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil echt heel graag je pandapunten resetten he
Wat wou je hebben dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De beslissing van de mods is wat mij betreft ook te ver hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |