quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had tegen dateding gezegd dat jij vroeg wanneer ik weer naar hem ging omdat je wilde borrelen. Ik krijg het idee dat hij nu zit na te denken om niet te gaan darten vrijdag![]()
En dan gaat ie mee![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra de ouders er bij komen kijken
Wat datedingus nog niet?quote:
Heel gezond! Zolang je jezelf maar niet verliest in de relatie. En ga vooral niet zwanger worden omdat je relatie slecht gaat. Een baby is echt geen lijm!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:49 schreef arachide. het volgende:
Ik weet niet hoe gezond serieuze relaties op je 17e zijn, maar ach, what the heck.
Ghehe. Truequote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef twi het volgende:
[..]
Crutch heeft de subtitel weggemodereerd. Hij is ook mijn vriendje niet.
Vriendlief gaat op kamers en hij heeft keuze tussen meerdere steden, en dan denkt hij na wat de beste verbinding met Rotterdam is, zodat de afstand volgend jaar makkelijk te overbruggen is. Dat vind ik behoorlijk serieus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel gezond! Zolang je jezelf maar niet verliest in de relatie. En ga vooral niet zwanger worden omdat je relatie slecht gaat. Een baby is echt geen lijm!
Het stomme is wel dat als je later een jaar of 30 ben dan vraag je je af hoe je ooit hebt kunnen denken dat je als 15/16/17-jarige een serieuze relatie had.
Vaak, niet altijd natuurlijk.
Nopequote:
Tjah achquote:
En zoals het goede leiders betaamt straffen ze iedereen voor het gedrag van 1quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zoals het goede leiders betaamt straffen ze iedereen voor het gedrag van 1
Want jij gaat vrijwillig in Rotterdam studeren?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:56 schreef arachide. het volgende:
Vriendlief gaat op kamers en hij heeft keuze tussen meerdere steden, en dan denkt hij na wat de beste verbinding met Rotterdam is, zodat de afstand volgend jaar makkelijk te overbruggen is. Dat vind ik behoorlijk serieus.![]()
Jup.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:04 schreef twi het volgende:
[..]
Want jij gaat vrijwillig in Rotterdam studeren?
Nee, juist niet. We gaan hem niet belonen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar om dat systeem te laten werken zouden we allemaal drommel moeten rapen.
Omdat alleen Rotterdam mijn studie aanbiedt zoals ik hem wil. En rotterdam, gave stad.quote:
Ok, dan zou enkel heloef hem moeten rapen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, juist niet. We gaan hem niet belonen natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, dan zou enkel heloef hem moeten rapen.
Kan hij de rest van zijn leven niet meer squatten zonder zijn ingewanden in zijn broek te laten lopen.
Oh, dan snap ik het wel. Wat ga je doen dan? En tsja, niet heel veel tegen Rotterdam, maar ik hou toch meer van steden met een centrum waar enige sfeer hangt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat alleen Rotterdam mijn studie aanbiedt zoals ik hem wil. En rotterdam, gave stad.
Wat voor studie ga je doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat alleen Rotterdam mijn studie aanbiedt zoals ik hem wil. En rotterdam, gave stad.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap dus echt niets van dat supertrash jurkje
Ik heb net het filmpje bekeken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik snap maar 1 manier, de rest werkt allemaal niet
Vandaar dat ze er een broek onder aan heeft!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Deze snap ik, maar als ik dit doe dan is hij wel heeeeel erg kort
[ afbeelding ]
Algemene cultuurwetenschappenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:08 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik het wel. Wat ga je doen dan? En tsja, niet heel veel tegen Rotterdam, maar ik hou toch meer van steden met een centrum waar enige sfeer hangt.
Ja ik ga hem eerst nog even wassenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat ze er een broek onder aan heeft!!
Bah dat ding stinkt echt als een malle
Ik kom bij je eten. Wanneer?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit te bedenken wat voor vulling ik in mijn EK taart ga doen
Iemand ideetjes?
Ik ook!!quote:
Morgen! Moet je wel naar de verjaardag van mijn papa komenquote:
Gewoon van genietenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:49 schreef arachide. het volgende:
Ik weet niet hoe gezond serieuze relaties op je 17e zijn, maar ach, what the heck.
Iets met koffie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen! Moet je wel naar de verjaardag van mijn papa komen![]()
Maar vind het moeilijk, normaal banketbakkersroom en jam. maar ik wil wat anders
Ik ben erg benieuwd eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat blauwe jurkje met mn pumps eronder![]()
Helaas geen geschikte spiegel hier zodat ik een foto kan maken
Koffie vind ik viesquote:
Ja zat ik ook aan te denkenquote:
Dat snap ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd eigenlijk
[..]
Koffie vind ik vies
[..]
Ja zat ik ook aan te denken
Weet je hoeveel taartvullingen er zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:24 schreef twi het volgende:
Kom op dames, zoveel keuze is er ook weer niet. Is het nu echt zo moelijk om te bedenken dat chocolade wel een goede optie is? En hoe lang moet/kun je daar nu écht over nadenken?
De mijne zien bijna nooit zonlicht eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Straks eerst even panty's halen.
Die benen van mij zouden niet blootgesteld mogen worden aan de wereld.
Vast ontelbaar, maar ik weet dat ik chocolade en aardbeien het lekkerste vind. Dus komt het meestal wel op zoiets uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je hoeveel taartvullingen er zijn?
Nee, vertel?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel taartvullingen er zijn?
Nou normaal heb ik er schijt aan. Maar als je voor een "sexy" look gaat met leuk jurkje en pumps dan is het een dooddoener als daar van die spierwitte stelten vol met blauwe plekken bij staanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne zien bijna nooit zonlicht eigenlijk.
Receptenquote:
Niks met wortels? Want Oranje!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Recepten
***A***
Aangevette Slagroom
Aardbeienmousse
Aardbeienyoghurtbavarois
Advocaatmousse
Advocaattaart
After-eightvulling
Amandelbavarois
Amandelcrème
Ananasvlaaivulling
Appeltaartyoghurtvulling met gebakken appeltjes
Armagnac-chocoladevulling
***B***
Baileysvulling
Banaanvulling
Bananenconfituur
Bananenhopjesvulling
Banketbakkersroom
Bastognebotercrème
Bokkenpootjesbavarois
Bokkenpootjesvulling
Bonbonblocvulling
Bosvruchtenmousse
Botercrème (luchtig)
Botercrème extra
Botercreme met eiwitschuim (swiss meringue)
Botercrème (mix)
Botercrème (op basis van witte ganache)
***C***
Caramelganache
Champagnecrème
Cheesy banana fluff
Chocolade fudge
Chocoladeganache
Chocolade-kokosvulling
Chocolademousse, makkelijke
Chocolademousse met marshmellows
Chipolata
Citroenbavarois
Citroenkwarkmousse
Citroenvulling
***D***
Dadelbavarois
Daimmousse
Dulce de leche
***E***
***F***
Frambozenmousse
Fruity ganache
Fudge Icing
***G***
Ganache
Gele room (koemelkvrij)
Granny Smith Mousse
***H***
Hazelnootmousse
Hemelse Modder
***I***
***J***
***K***
Kersenbavarois
Kersenvlaaivulling
Koffiebavarois
Kokosmousse
Kwarkbavarois
***L***
Lemon Curd
Limoenbavarois
***M***
Marsmousse
Mascarpone met aarbeien en witte chocola
Mascarpone met advocaat en boerenjongens
Mascarpone met caramel
Mascarponevulling
Mergpijpjesvulling
Meringue botercrème
Mokkacrème
Monchoubavarois
Monchouvulling
***N***
Nogavulling
Notenbavarois
***O***
Oreovulling
***P***
Paastaart
Peren-anijsvulling
Praliné-crème
***R***
***S***
Sinaasappelcrème
Sinaasappellimoengelei
Sinaasappel-passievruchtcrème
Sinaasappelperzikvulling
Slagroommousse
***T***
Tiramisuvulling
Tobleronemousse
***U***
***V***
Vanillebavarois
Vruchtengelei
***W***
Werthers-echte-vulling
Witte-chocolade-yoghurtvulling
***Z***
Zoete kastanjecrème
Zwitserse room
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
Dit zijn de combinaties die lekker zijn:Holy crap..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dan doe je dat tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil eigenlijk iets met Baileys doen, want daar is mijn vader gek op
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Charmed, neem je Kyra ook mee naar je ouders?![]()
In dr oranje shirt!
Ja ik denk Laagje baileys-botercreme (roomboter gemengd met poedersuiker en baileys)quote:
Alsof je tijdens een wedstrijd van Oranje voor lul loopt met zo'n hond!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik moet haar alleen wel zelf uitlaten dan, want niemand wilt voor lul lopen zeggen ze
[..]
Ja ik denk Laagje baileys-botercreme (roomboter gemengd met poedersuiker en baileys)
Maar dan er nog wat bij, misschien wel gewoon verse slagroom
Gelukkig is het maar 1x in de 2 jaar feestquote:
Zal ff foto van Max dr outfit postenquote:
quote:
Hebben jullie het ook op hun facebook gezet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ff foto van Max dr outfit posten
Ik ga ook al om 16:00 uur op pad met haar, dan ben ik vast en zeker om half 6 weer terugquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof je tijdens een wedstrijd van Oranje voor lul loopt met zo'n hond!!
Wedden dat je veel leuke reacties gaat krijgen! Even snel hond uit laten is er niet bij hoor!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Max staat gewoon op MIJN facebook
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:58 schreef Myraela het volgende:
Dieren en kleren vind ik toch maar niets hoor.
Werkt bij Max ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
dat petje is zo leukDat gaat niet werken hoor bij Kyra
Ik zie vooral chihuahua's met kleertjes aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef Murdera het volgende:
Ik zie normaal allee achterbuurt tuig met kleertjes voor de hond eigenlijk.
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Vanaf 27juli paar dagen in Engeland![]()
Weer Ajax achterna voor oefenwedstrijden
geen idee wat bebogeen is, maar de eerste heflt klinkt lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Deze lijkt me ook best lekker
Laag hazelnotenpraliné chocoladepasta( eigen merk van de supermarkt met de smurfen) + laag bebogeen.
caramelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
geen idee wat bebogeen is, maar de eerste heflt klinkt lekker
Dan eet je moeder het niet, neem je het mee naar huis, en geef je het aan mij als verlaat verjaardagskadoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
caramel
Maar me moeder vind het te zoet
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet je moeder het niet, neem je het mee naar huis, en geef je het aan mij als verlaat verjaardagskado
Hihiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet je moeder het niet, neem je het mee naar huis, en geef je het aan mij als verlaat verjaardagskado
Ga Snowwhite and the Huntsman maar kijkenquote:
Gewoon oranje verfbus?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:54 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn kat kleed ik niet aan in oranje hoor Ek of niet
Wat is het eigenlijk voor film.. Misschien dat ik vanmiddag gaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga Snowwhite and the Huntsman maar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |