Hier in het zkh zijn er juist wel maaltijden voor de partner in de verloskamer (maar wat kleingeld is geen overbodige luxe).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:04 schreef As1981 het volgende:
Daar hoef je toch die smiley niet voor neer te zetten. kan het me wel voorstellen. bespreken kan geen kwaad toch.
Lunta misschien wat kleingeld voor in de automaat.
Hadden wij niet bij ons en de kantine was niet open in de nacht. Het beleid was dat er geen eten is voor de partner. Gelukkig maakte ze voor ons een uitzondering en kreeg mijn man een boterham.
En vooral veel drinken zodat je snel moest plassen en naar huis mochtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Trek had k ook niet. Heb amper gedronken, alles wat k dronk kwam er toch weer uit
Maar idd.toen alles.achter de rug was was iets eten wel fijn![]()
Dat kan ook weer verschillend zijn geloof k. Althans ik weet dat gerbera na de.pomp wel redelijk snel naar.huis mocht, maar uiteindelijk moest blijven/bleef omdat ze duizelig oid was.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:43 schreef Lunta het volgende:
Son, kijk dat is ook weer nuttige informatie. Ze kunnen bij mij geen schatting doen hoe lang we moeten blijven, maar ik heb grote kans op een pomp, dus dan is het sowieso niet meteen naar huis.
Same here. Ik heb wel af en toe kleine slokjes genomen, zodat ik niet uit zou drogen. Na de bevalling heb ik toen wel 3 liter gedronken en ben toen tig keer wezen plassen (ze hadden alleen koud water in het zkh en dat was kkkkkoud in november!). Vanwege hoge bloeddruk en vacuumpomp moest ik ook langer in het zkh blijven (12 uur).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Trek had k ook niet. Heb amper gedronken, alles wat k dronk kwam er toch weer uit
Maar idd.toen alles.achter de rug was was iets eten wel fijn![]()
Hij wil er er bij zijn hoor! Maar hij moet sowieso van de afdeling af tussen 13:00 en 15:00, verplichte rusttijd en dan mag er echt geen bezoek zijn. En als het nog 3-4 dagen gaat duren dan is dat ook wel weer heel erg lang.. We weten het nog niet goed.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:56 schreef Lunta het volgende:
Ja, papieren zou ik meenemen! En wil hij er niet gewoon bij zijn? Die van mij mag van 9 tot 9 bij me zijn, maar ik heb al gezegd dat ik hem er waarschijnlijk tussendoor gewoon uit schop. Wij nemen een laptop mee met series (heb ik me heel erg voor moeten inhouden, om niet het nieuwe seizoen GoT te kijken). Maar ook mijn tablet gaat mee, dat werkt wat fijner in een bed. En mijn breiwerk natuurlijk ook, dat dekentje moet en zal af
Ik heb tijdens de bevalling ook een katheter gehad en heb er helemaal niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm Gerbera misschien wil/kan jij dan mijn vraag ook wel beantwoorden want ik ben een beetje nieuwsgierig hoe het voelt als ze zo'n katheter inzetten. Doet het pijn, voel je uberhaupt iets? Als je niet wilt beantwoorden begrijp ik dat hoor![]()
Sinds de voorlichting die ik laatst in het ziekenhuis heb gehad ben ik helemaal om v.w.b. ruggenprik, was daar eerst echt panisch voor maar da's gelukkig gezakt. Maar ik zit nog met die katheter in mijn maag die je er als cadeau bij krijgt.
Bij mij ook. Ik vond het een ongemakkelijk gevoel, maar pijn is een te groot woord.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef Kyara het volgende:
twinkle, bij mij werd de katheter na de ruggeprik gezet.
Uhm... als er iets niet past dan is dat het hoofd van je kind...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Niks om bang voor te zijn dus begrjip ik?![]()
Ik zal eens wat googlen om te kijken hoe ze zo'n ding eigenlijk zetten want dat heb ik ook nooit begrepen. Heb nu nog zoiets van: 'Dat past toch nooit?'![]()
Thanks!
Die naald zit er maar heel even hoor! Ze laten een heel dun slangetje zitten, geen hele naaldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:16 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor naalden ofzo, en eigenlijk ook niet voor pijn. Maar een naald tussen mijn ruggewervels vind ik toch zo'n akelig idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is mij echt 100% meegevallen. Ik dacht ook dat ik niet zou kunnen ontspannen voor de prik, maar de mensen op de ok bij ons waren zoooo lief en eigenlijk ging het vanzelf, ik heb er weinig tot niks van gevoeld!
Dat hebben ze bij ons niet in het ziekenhuis. Ruggeprik vind ik dan weer een stapje verder in pijnstilling. Weet wel dat ons kindje wel een beetje last heeft gehad van de Pethedine, maar ze houden het allemaal goed in de gaten. Toen het geboren is was ze niet suf ofzo.. ik begin zo langzamerhand zo benieuwd te worden of we een meisje of jongen krijgen ..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Hebben ze geen Remifentanil in jullie ziekenhuis Mereltje?
Ik heb tijdens de bevalling dus Remifentanil gehad en daar teken ik zo weer voorIk heb laatst bij mijn opname een Pethidine prik gehad en dat was niet onaangenaam, maar het idee als het dan heel snel gaat ineens en je kindje dus last kan hebben van de Pethidine (wat het niet heeft van de Remifentanil) staat me wat tegen....
ja bedankt! Heb het gelezen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:30 schreef NotTheSame het volgende:
Kwisted:
Misschien heb je hier wat aan?
Folder van het Slotervaart over soorten pijnstillers en de uitwerking.
Dat is verschillend per persoon, maar als je gaat schreeuwen zal het je op dat moment weinig boeienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:40 schreef Kwisted het volgende:
weetje waar ik ook een beetje over twijfel.. Ik zou wel thuis willen bevallen, maar het is ontzettend gehorig hier in huis. Is het nou echt zo dat je gaat schreeuwen enzo?![]()
![]()
Natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij ons niet in het ziekenhuis. Ruggeprik vind ik dan weer een stapje verder in pijnstilling. Weet wel dat ons kindje wel een beetje last heeft gehad van de Pethedine, maar ze houden het allemaal goed in de gaten. Toen het geboren is was ze niet suf ofzo.. ik begin zo langzamerhand zo benieuwd te worden of we een meisje of jongen krijgen ..
Ik maakte wel 'geluid' toen ik persweeën had. Maar qua hardheid van geluid valt het wel mee, het is meer de heftigheid van dat je de weeën niet kunt tegenhouden en je lichaam neemt het over.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:40 schreef Kwisted het volgende:
weetje waar ik ook een beetje over twijfel.. Ik zou wel thuis willen bevallen, maar het is ontzettend gehorig hier in huis. Is het nou echt zo dat je gaat schreeuwen enzo?![]()
![]()
Hier geen enkel effect op mijn ademhaling (de remifentanil..) ja die werd er rustiger doorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Dat zou echt het laatste zijn waar ik me druk om zou maken Kwisted. Kan jou het schelen
Ik heb gezegd dat ik, als ik het echt echt echt niet meer trek, voor een ruggeprik ga. Vind ik ook eng en liever zonder, maar ik bedacht me dat ik daar op dat moment vast niet meer aan denk... Pethidine wil ik niet en Remifentanil wist ik ook al niet zo zeker i.v.m. eventuele effecten op de ademhaling, waar ik toch al moeite mee heb om die onder controle te houden. Of is dat onzin?
Volgens de folder van de KNOV is er een kleine kans op ademstilstand bij de moeder. Maar goed, iedere vorm van pijnbestrijding heeft zijn eigen kleine kansen op ernstige bijwerkingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:12 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb er niet van gehoord ook dat het effect op je ademhaling zou kunnen hebben?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef Kersjes het volgende:
Ervaren dames, hebben jullie er ook zo'n zin in?
Die folder is het enige wat ik tot nu toe heb gelezen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh ok! Kun je nagaanzo ver had ik me nog niet eens ingelezen (destijds dus ook al niet
)
De.reden dat ik geen ruggenprik kreegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:34 schreef Kersjes het volgende:
De reden van het doorprikken van de vliezen bedoel je?
Je wordt toch bij iedere vorm van pijnbestrijding automatisch medisch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:29 schreef adesse het volgende:
Ik vond het pompje trouwens wel super. Ik kon er lekker van ontspannen. Doordat en de wee opwekkers ging het echt super snel.
Dat is juist extra veilig, kun je niet uitglijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef MeNicole2 het volgende:
Als mijn vliezen maar niet op de slaapkamer breken. Daar ligt tapijt
Bij uitzondering, ik mocht kiezen na de IUI. Of naar de verloskundige of bij de gyneacoloog blijven.quote:
Ja maar hoe krijg je dat schoon!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is juist extra veilig, kun je niet uitglijden
Je bent sowieso vrij om te kiezen voor vlos of gyn, je bent dan alleen niet in dat geval meteen 'medisch'.. Als je vrijwillig voor de gyn kiest en hebt een normale zkh bevalling beval je alsnog poliklinisch. (dus ook je eigen bijdrage betaal je dan zeg maar). Alleen wordt er vaak gaandeweg wel 'iets' gevonden, waardoor je toch medisch wordt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:45 schreef Kyara het volgende:
kun je vrijwillig medisch zijn dan
(behalve dan in geval van pijnbestrijding)
Denk dat er van elke 10 bevallingen in het ziekenhuis bij 8 wel iets gevonden word dat het medisch word.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:54 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Je bent sowieso vrij om te kiezen voor vlos of gyn, je bent dan alleen niet in dat geval meteen 'medisch'.. Als je vrijwillig voor de gyn kiest en hebt een normale zkh bevalling beval je alsnog poliklinisch. (dus ook je eigen bijdrage betaal je dan zeg maar). Alleen wordt er vaak gaandeweg wel 'iets' gevonden, waardoor je toch medisch wordt.
Kan ik me helemaal voorstellen, oorspronkelijk wilde ik ook helemaal geen ruggenprik. Maar toen de ontsluiting een gebed onder einde leek te worden (te zwakke weeën) en ik weeënopwekkers moest krijgen en men mij daarbij direct een ruggenprik aanbod, vond ik het allang best. Dus uiteindelijk tot geprikt. Het viel enorm mee, het prikken deed geen pijn, het spul werkte perfect en ik heb geen bijwerkingen gehad. En gelukkig gaat het in verreweg de meeste gevallen zo, vertelde de anaesthesist.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:16 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor naalden ofzo, en eigenlijk ook niet voor pijn. Maar een naald tussen mijn ruggewervels vind ik toch zo'n akelig idee
Hier hetzelfde beleid, maar aangezien zo'n maaltijd voor mij veeeeeeeeeeeeeel te veel is (magnetronmaaltijd) hebben we gewoon gevraagd om een 2e bord en dit was geen enkel probleem. Wij kregen de uitleg dat het verzekeringstechnisch is, en er maar 1 maaltijd per verzekering in rekening gebracht kan worden ofzo. Een boterham o.i.d had geen enkel probleem geweest daarintegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:04 schreef As1981 het volgende:
Daar hoef je toch die smiley niet voor neer te zetten. kan het me wel voorstellen. bespreken kan geen kwaad toch.
Lunta misschien wat kleingeld voor in de automaat.
Hadden wij niet bij ons en de kantine was niet open in de nacht. Het beleid was dat er geen eten is voor de partner. Gelukkig maakte ze voor ons een uitzondering en kreeg mijn man een boterham.
Ja, ik denk ook dat er uiteindelijk veel afhangt van of het allemaal een beetje opschiet. Ik hoorde een tijdje terug dat een ruggenprik meestal gegeven wordt bij bevallingen die erg lang duren (en ook omdat daar vaak weeënopwekkers aan te pas komen). Geen idee meer waar ik dat las, maar zo was 't in mijn geval in elk geval ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:59 schreef Gerberaatje het volgende:
Ruggeprik was mij ook een stap te ver, máár als mijn bevalling langer had geduurd had ik er vast om gevraagd
Op dit moment, als ik 37 weken zou zijn, had het van mij mogen beginnen (mits garantie geen na-weeen ofcquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef Kersjes het volgende:
Ervaren dames, hebben jullie er ook zo'n zin in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef Lunta het volgende:
Maffe, oei! Kruk d'rin! Veel te vroeg. Sterkte
Vandaag op pad geweest met een lieve vriend, nu echt alles in huis (met een ongezonde voorkeur voor polkadots, wedden dat ik die na mijn bevalling spontaan zat ben). Al de hele dag een drukkend gevoel tegen mijn bmm en krampen/harde buiken. Die kleine is ook hyperactief (pijnlijk).
En beetje smerig onder spoiler,k hou t bij een kurk ok? n kruk is wel heul grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Magnesium: ik krijg al bijvoeding, en mijn ervaring bij magnesium is obstipatie en om nou nog meer dan 30ml lactulose te gaan gebruiken wordt me een beetje te gek. krijg nu 110% van de ADH binnen van Magnesium en daar houden we het voor nu even bij.
Longrijpingsspuit: als het verergert moet ik die inderdaad gaan krijgen, maar dan is het wel tijdens een opname in Leiden (daar zit hier het neonatale centrum) probeer ik dus nog even uit te stellen zolang het gaat
En v.w.b je spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
k hou t bij een kurk ok? n kruk is wel heul groot
Inderdaad, bel even met de HAP voor overleg, in het ergste geval laten ze je nu even komen om naar je urine te kijken en anders morgen ochtend met ochtendurine. better to be save than sorryquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef OooLizaooO het volgende:
Is er hier een expert? Op een uur tijd en 2 liter later van "hmm is dit een blaasontsteking?" naar hevige aandrang + pijn + constant minibeetjes plassen (met heel veel pijn op het eind). Heb ook zo'n drukkend gevoel in m'n onderbuik. Word er gek van!
Valt wel mee toch? 10% volgens de ene bron begint met gebroken vliezen, andere bronnen zeggen 20% van alle bevallingen beginnen met gebroken vliezen. T is geen royale kans maar heel zeldzaam is t niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:56 schreef Juud79 het volgende:
Ik had spontaan gebroken vliezen, het komt bijna nooit voor hoorde ik tijdens mijn zwangerschap. Ik liep toen ik overtijd was met een matje rond, in de auto, op bezoek e.d. overal sleepte ik dat ding mee naartoe, alsof ik een voorgevoel had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Jeetje heftig!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:53 schreef OooLizaooO het volgende:
Net terug. Ik pies bijna puur bloed :/. En zoveel pijn! Nog nooit meegemaakt met een blaasontsteking. Monuril gekregen en genomen. Hoop dat 't snel wat beter gaat.
Hier ook niet. Idd het rustige in de buik heeft.ie later goed gemaaktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:10 schreef As1981 het volgende:
Dat ken ik dus niet. Yaro was relatief rustig in mijn buik. Maar daarbuiten
dat is dan weer het fijne. vond ik inderdaad ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:12 schreef Kersjes het volgende:
Wat dat betreft is het een voordeel om bij de gyn te lopen en elke keer een controle te hebben met echo erbij. Zorgen maken of het wel goed gaat met de kleine heb ik vrijwel niet hoeven doen, maar dat is ook een van de redenen daarvoor natuurlijk.
Ik heb best wel een hekel aan vreemden over de vloer, ik ga dan ook voor een kraamhotel de eerste dagen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:04 schreef Kersjes het volgende:
Oh ja, dat krijg je straks ook weer. Al die "vreemden" die al dan niet onaangekondigd bij je over de vloer komen...
De kraam natuurlijk, de vk die een paar keer langskomt, de gehoortest-mevrouw, de wijkverpleegkundige....
Dit had ik nog even gemist!! Gefeliciteerd! Hoever ben je?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:18 schreef freecell het volgende:
Hier de eerste keer met 37+0 (dat was schrikken!)
De tweede keer met 39+1
Dus nu gaan we voor 41+2?
Zo tof is het bij ons niet, helaas. Geregeld door de gemeente. Wel een dagtarief van 'maar' 13 euroquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:46 schreef Kyara het volgende:
Bij de meeste ziekenhuizen kun je ook een dag- of weekkaart kopen. Dan kun je ook makkelijk in- en uitrijden en het scheelt ook veel geld. Moeite waard om even te checken....
Proficiat! Lopen we bijna precies gelijkquote:
Meestal welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Proficiat! Lopen we bijna precies gelijk
Ik mag toch hopen dat een ziekenhuis inderdaad een regeling biedt qua parkeerkosten voor iemand die langere tijd moet blijven!
Ditquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:54 schreef As1981 het volgende:
Ik had helemaal niets met de vk. had steeds een andere. vond het ook niet erg om naar de gyn te gaan met 20 weken.
ze kwamen voor de nacontrole wel thuis dat hoefde van mij ook niet.
't zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Zwanger zijn en verwekingen dan even lekker een dutje gaan doen in bed en dan elke 5 minuten wakker schrikken van je eigen gesnurk
En welkomquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:29 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Kom hier ook maar even koekeloeren. Ben ook zwanger en "al" 27 weken zwanger.
4 september uitgerekend maar voorgevoel zegt dat het een augustus kindje word.
Krijg een mannetje en heb al een meiske van 4,5.
Bah Pardijntje, had zo gehoopt voor je dat dat niet nodig zou zijn! Aan de andere kant kun je nu wel echt de rust en de behandeling krijgen die jij en je kleintje nodig hebben...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:55 schreef pardijntje het volgende:
Ah nieuwe zwangere! Gefeliciteerd! Beide al een eindje op weg...
Liza fijn dat ab al wat doet!
Gerbera beetje bijgetankt wel?
Ik mag bijtanken in het ziekenhuis helaas
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:55 schreef pardijntje het volgende:
Ah nieuwe zwangere! Gefeliciteerd! Beide al een eindje op weg...
Liza fijn dat ab al wat doet!
Gerbera beetje bijgetankt wel?
Ik mag bijtanken in het ziekenhuis helaas
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:29 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Kom hier ook maar even koekeloeren. Ben ook zwanger en "al" 27 weken zwanger.
4 september uitgerekend maar voorgevoel zegt dat het een augustus kindje word.
Krijg een mannetje en heb al een meiske van 4,5.
Die snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:27 schreef Loodje het volgende:
@Lenehe, hoop het ook niet. Was wel vruchtwater maar volgens de vk kan het ene keertje een beetje lekken. Hoop dat het niet verder gaat lekken en dat ie nog ff 13 weken blijft zitten
Het ging mij om deze zin. Vanwaar die zekerheid? Want als dat inderdaad zeker ismag je je niet af laten schepen met de mededeling dat dan nou eenmaal af en toe eens voorkomt!quote:Was wel vruchtwater maar volgens de vk kan het ene keertje een beetje lekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Urine en afscheiding verliezen is allebei probleemloos en normaal maar een beetje vruchtwater verliezen kan niet hoor. Je bent ook niet een beetje zwanger en je gaat ook niet ooit een keer een beetje dood. Je vliezen breken, of niet. En gebroken vliezen op jouw termijn is écht niet wenselijk.
Ik zou t advies van poppedein aannemenprofessioneler krijg je niet op dit uur
:)
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja maar op Babybytes zegge se dat da gewoon kan.
dus. kweetniet waar hullie je infermatsie vandaan hallen?
Dan krijg je met 30 weken en net na de bevalling een prik met anti-dquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:12 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Wow wat veel reacties al het gaat snel hier haha
Noem me gerust LJ als dat makkelijker is![]()
@ loodje ditzelfde heb ik precies ook sinds vorige week en mijn vk zegt dat het gewoon ook afscheiding is. Bij mijn eerste moest mijn vliezen gebroken worden dus weet ook nie echt wat te verwachten. Het komt bij mij om de dag eigenlijk wel voor dat het langs mn benen loop en tog zeker weet dat ik niet moet plassen. Doe nu licht maandverbandje in want om nou steeds een natte plek te hebben is ook nie charmant haha
@pardijntje waarom moet jij het ziekenhuis in als ik vragen mag? Heb het grotendeels niet gevold en om nou het hele topic te gaan doorlezen![]()
Hebben jullie ook op 27 weken bloedtest gedaan omdat je bloedgroep negatief is? Ik heb dat vrijdag gedaan en vraag me af wat er nou gebeurt mocht je baby wel bloedgroep positief hebben..
soms denk ik wel eens dat ik op babybytes university ben belandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja maar op Babybytes zegge se dat da gewoon kan.
dus. kweetniet waar hullie je infermatsie vandaan hallen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:08 schreef pardijntje het volgende:
Dank allemaal voor het medeleven tis niet anders
voor nu alleen infuus maar nog steeds niet geplast, verpleegster zei al jou lijf haalt wat in
en nog beter ik hoef niks! Daar waar vorige keer gepusht tot eten enzo zegt ze nu jij kent jou lijf...
Meisje had het er wel moeilijk mee bleef zeggen mama ook thuis slapen
heb ons slaapliedje gezongen en kreeg wel dikke knuffel
is niet gek hoor, je weet gewoon dat je vanaf morgen voor de rest van je leven iemand hebt om voor te zorgen en van te houden.quote:Op zondag 10 juni 2012 08:36 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben best wel nerveus ja, stiekem. Maarja, komt wel goed
Oudste is weer thuis sinds woensdag. Fijn!quote:Op zondag 10 juni 2012 08:59 schreef becky27 het volgende:
Free, wat goed trouwens, derde kindje! Leuk zeg (had er wel iets van meegekregen op 1 of andere manier). Hoe is het nu met je oudste?
Dat vinden wij ook zo'n raar idee, de eerstvolgende nacht zijn we met zijn drieënquote:Op zondag 10 juni 2012 09:07 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vind het ook echt wel heel maf hoor! Kans is erg klein dat ons meisje er morgen al is, maar toch.. Dat ze morgen gaan beginnen is ook al spannend zat. En dat komende nacht mn laatste nacht thuis is zonder kindje, ik vind het nog zo enorm onwerkelijk!
quote:Als het weer vandaag zo blijft, dan wil ik ook echt nog even naar buiten, even een ijsje halen ofzo
Hier ookquote:Op zondag 10 juni 2012 09:32 schreef Marjolijntje het volgende:
Hihi, de ijsboer is hier de enige winkel (volgens mij) die open is op zondag
Dit viel mij gisteren ook al opquote:Op zondag 10 juni 2012 16:56 schreef Kersjes het volgende:
Nanadu, het is inderdaad zo oneerlijk verdeeld wat dat betreft. Dan heb je 10 rekken vol leuke meisjeskleren, en met een beetje geluk 2 rekken voor jongens waar heel misschien wat leuks tussen zit. Welkom in de wereld van jongensmama's![]()
Clauwheee, die van mij werken sowieso nogal raar vanwege de medicijnen die ik gebruik. Maar ik ben nog geen LLM
Als ik kijk naar wat jij bij Lindex bestelt is er in jouw smaak idd wel genoeg te koopquote:Op zondag 10 juni 2012 16:58 schreef Kyara het volgende:
voor jongens moet je iets beter zoeken maar er zijn heel veel leuke jongenkleertjes te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |