of projectie vanwege haar eigen kutervaringenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:31 schreef Copycat het volgende:
Wait, whut? Op je elfde ontmaagd door een elfjarig joch? Okay.
Anywayz, ik krijg meer en meer het idee dat je van alles invult door met te achterdochtige ogen te kijken.
Dat is het zeker niet, echter geloof ik nog steeds niet dat dit allemaal echt is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:32 schreef simmu het volgende:
[..]
of projectie vanwege haar eigen kutervaringen![]()
ontmaagd op je elfde is niet ok
Normaal is anders...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:34 schreef helloisitme het volgende:
Ik was 11 en hij 12. zaten samen op Hylands high school en was me eerste vriendje. geen kut ervaring, absoluut niet.
mannen kijken nou eenmaal naar secondaire geslachtskenmerken, dat is evolutionair zo bepaaldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:37 schreef helloisitme het volgende:
Ik snap je zin niet helemaal Re maar de strekking wel. Toch vind ik het allemaal maar raar. het blijft door me hoofd spoken, hoe hij naar ze keek in dat zwembad. me jongste rende voorbij en hij keek goedkeurend naar haar billen, hij staarde haar echt helemaal na (jongste is wat gezet met stevige billen). bij me oudste bleef hij maar naar dr borsten kijken...ik hoop echt dat ik me dat allemaal ingebeeld heb.
Dat is zo, maar is het ook normaal voor iemand die heeft beweerd "vaderlijke liefde" te voelen voor degenen naar wie zijn starend blik gericht is?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:38 schreef Re het volgende:
[..]
mannen kijken nou eenmaal naar secondaire geslachtskenmerken, dat is evolutionair zo bepaald
Vermakelijk, dit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:58 schreef helloisitme het volgende:
Oke ff hier afkoelen. meneer weigert elke vorm van gesprek over dit onderwerp. Begint gelijk te schelden en kwaad te doen. "Kom ik godverdehoeren net van me werk kom jij weer zeiken met je paranoia gezeik, opzouten" en "je bent gewoon gestoord" etc. etc. Ben nu echt kwaad!!!!! :-(
Tja, als jij hem acties in de schoenen schuift (net als hier op het forum) in plaats van een constructief gesprek, dan begrijp ik hem wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:58 schreef helloisitme het volgende:
Oke ff hier afkoelen. meneer weigert elke vorm van gesprek over dit onderwerp. Begint gelijk te schelden en kwaad te doen. "Kom ik godverdehoeren net van me werk kom jij weer zeiken met je paranoia gezeik, opzouten" en "je bent gewoon gestoord" etc. etc. Ben nu echt kwaad!!!!! :-(
Hoe begon je het gesprek? Begon je ook al toen hij net binnen was en zijn jas nog uit moest doen? Laat het toch rusten, ik denk dat het meer aan jouw onzekerheid ligt dan dat er daadwerkelijk wat aan de hand is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef helloisitme het volgende:
Re er is niet eens een gesprek geweest. dit was hooguit 60 seconden en weg was hij, met de auto. zie de auto nu iig niet op de parkeerplaats staan.
Hoe kan hij je nou uitmaken voor paranoia als hij slechts 60 seconden binnen was ? Als hij binnen de minuut én heeft moeten horen wat jij vond én zijn eigen mening nog moest ventileren...... mocht hij wel zijn jas uit doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef helloisitme het volgende:
Re er is niet eens een gesprek geweest. dit was hooguit 60 seconden en weg was hij, met de auto. zie de auto nu iig niet op de parkeerplaats staan.
Hoe begon je dit gesprek?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef helloisitme het volgende:
Dit, en misschien ook niet te beste tijd vlak nadat hij thuis is gekomen van werken, maar zo uit de slof schieten en direct weglopen/rijden is ook geen oplossing en staat niet erg chic om het mild uit te drukken. Zeg dan "ik ben net thuis van werken en wil eerst even uitrusten, daarna kunnen we wel praten" of zoiets.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef Re het volgende:
ligt er natuurlijk aan hoe je het gesprek in bent gegaan... waaschijnlijk iets te confronterend
ik zou ook weglopen als mijn partner me beschuldigt van geilen op zijn/mijn kinderenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef Re het volgende:
het was een eenzijdig gesprek blijkbaar... je rent niet voor niets weg, toch?
Na het lezen van dit begin ik me eerder zorgen te maken om jouw psychische gesteldheid.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:27 schreef helloisitme het volgende:
Weltschmerz, ik was op mijn tiende ongesteld en dus vruchtbaar. maar heb nooit gezien dat mannen geil naar me keken toen...een jaar later werd ik door een leeftijdsgenoot ontmaagd niet door een ouwe vieze kerel...
Mwoah, ik kan me dat levendig voorstellen. Kom je thuis, begint dat zeikwijf weer met haar paranoide en zwaar beledigende beschuldigingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef voskat het volgende:
Dit, en misschien ook niet te beste tijd vlak nadat hij thuis is gekomen van werken, maar zo uit de slof schieten en direct weglopen/rijden is ook geen oplossing en staat niet erg chic om het mild uit te drukken. Zeg dan "ik ben net thuis van werken en wil eerst even uitrusten, daarna kunnen we wel praten" of zoiets.
Goede relatie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:05 schreef helloisitme het volgende:
Hij kwam binnen, ik zette koud biertje voor hem op tafel. Jas enzo waren al uit. Ik heb gelijk maar gezegd: "wil eigenlijk nog even over iets praten met je." en hij begon gelijk: "zeker weer dat gezeik over pedofilie" en ik probeerde het nog te redden met "nee, wel daarover maar heb je nooit pedofiel genoemd" en toen barste hij los... :-( gore hoerenloper
als hij verstandig is komt hij nooit meer terug.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:05 schreef helloisitme het volgende:
Hij kwam binnen, ik zette koud biertje voor hem op tafel. Jas enzo waren al uit. Ik heb gelijk maar gezegd: "wil eigenlijk nog even over iets praten met je." en hij begon gelijk: "zeker weer dat gezeik over pedofilie" en ik probeerde het nog te redden met "nee, wel daarover maar heb je nooit pedofiel genoemd" en toen barste hij los... :-( gore hoerenloper
Zoals een vrouw die hem alleen maar uitmaakt voor gore hoerenloper.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Mirjam het volgende:
als hij verstandig is komt hij nooit meer terug.
hij kan vast beter krijgen dan een vrouw die hem voor pedofiel uitmaakt
Wtf...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:05 schreef helloisitme het volgende:
da's al beter dan pedofielquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals een vrouw die hem alleen maar uitmaakt voor gore hoerenloper.
Misschien omdat TS daar al eerder over was begonnen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Wtf...
Een volwassen gesprek was dus ver te zoeken?
Hoe kwam hij bij de term pedofilie?
Goede vraag, is deze term eerder gevallen tijdens jullie gesprekken?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Wtf...
Een volwassen gesprek was dus ver te zoeken?
Hoe kwam hij bij de term pedofilie?
Dan betaal je tenminste netjes voor je pedofiele neigingen die je botviert op zo'n barely legal allochtoontje.quote:
Raar he dat ie boos en onvergelijkt isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:19 schreef helloisitme het volgende:
Ben een vrouw van 38jr en sinds 3jr gescheiden. Heb twee tienerdochters eentje van 13 en eentje van 16.
Sinds anderhalf jaar heb ik een nieuwe vriend en na een jaar is hij ook bij ons ingetrokken. Hij had niks en wij hebben samen zijn leven op gebouwd.
Hij is helemaal weg van de meiden en zij in het begin ook van hem.
Nu is het zo dat ik best jalours kan worden op me dochters. Hun huid, haar en figuur zo jong en dun allemaal en dat doet me wel beseffen dat dat voor mij er niet meer in zit
Ben nog steeds slank maar alles wordt wat minder strak met de jaren en heb ook de eerste kraaiepootjes al ontdekt.
Die jalouzie zit me al een tijd dwars. heb verder een goede band met me dochters. Doen veel leuke dingen samen. Nu is het probleem...mn vriend. Hij is 3jr jonger dan mij en ik voel me soms echt een oud lijk naast hem. Van de week gingen we met zn allen zwemmen (toen het nog mooi weer was) en zag ik dat mn vriend echt naar me dochters zat te staren terwijl die in bikini voorbij dartelden. Die blik in zn ogen...ik meende er geiligheid in te zien. ik heb hem daarmee geconfronteerd op een subtiele manier en hij was helemaal verbaasd en zei dat dat vaderliefde was etc. en dat hij geen pedofiel is.
nu zijn er meer incidenten geweest. Ik ben erop gaan letten en het is me een paar keer opgevallen dat hij overdreven staart. Ook kwam me oudste een keer de gang op om naar de wc te gaan s nachts. zij slaapt naakt. mn vriend ging ook plassen en had haar naakt gezien per ongeluk. daarna stapt hij met een stijve lid het bed in en drukt hem gelijk bij mij naar binnen, zo geil was hij. Ik ben daarna heel overstuur geweest en heb hem gevraagd of hij zo geil was geworden omdat hij mijn dochter naakt gezien had in de badkamer.
toen is onze ruzie zwaar ge ecaleert. Hij noemt mij een paranoia wijf dat helemaal de draad kwijt is geraakt. Hij zegt dat ik onzeker ben en dit op me meiden projecteer. Ik weet niet meer wat ik moet denken zit met me handen in het haar. Ben ik nou gek...of is hier echt meer aan de hand?
Please een beetje normale reacties ik ben echt ten einde raad...
nu slapen en morgen kijken wat ik doe. wel of niet met oudste in gesprek...ben ten einde raad. Met hem in gesprek helpt niet. hij reageert boos of ver ongelijkt.
tip: als je een serieus goed gesprek wil over dit soort dingen, zet die gast dan om te beginnen niet om 3 uur al een biertje voor zn neus. dat gaat niet werken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:05 schreef helloisitme het volgende:
Nee?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:12 schreef simmu het volgende:
[..]
tip: als je een serieus goed gesprek wil over dit soort dingen, zet die gast dan om te beginnen niet om 3 uur al een biertje voor zn neus. dat gaat niet werken.
nou ja, had hem eerst kans gegeven het biertje op te drinken... best waardeloos als er zo'n vers koud flesje voor je staat en er begint iemand te kleppen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:12 schreef simmu het volgende:
[..]
tip: als je een serieus goed gesprek wil over dit soort dingen, zet die gast dan om te beginnen niet om 3 uur al een biertje voor zn neus. dat gaat niet werken.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:15 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, had hem eerst kans gegeven het biertje op te drinken... best waardeloos als er zo'n vers koud flesje voor je staat en er begint iemand te kleppen...
Misschien was het dat blikje nog van gisteravond, waaruit TS vanmorgen een een slok heeft genomen om zich moed in te drinken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:12 schreef simmu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:15 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, had hem eerst kans gegeven het biertje op te drinken... best waardeloos als er zo'n vers koud flesje voor je staat en er begint iemand te kleppen...
Ik had geen zin om alle reacties door te lezen, ik geef mn reactie op de OPquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:22 schreef Re het volgende:
dat stadium waren we allang weer gepasseerd stefan, je loopt een beetje achter...
Een authentiek vrijdagmiddag pareltje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ondanks dat het topic goed op de lachspieren werkt geloof ik er weinig van
nog een keertje dan, trolltopics etc worden hier niet gewaardeerd, denk nou niet dat we zulke dingen niet eerst checken, mocht het nou toch blijken dat het allemaal fake is dan zullen er echt wel maatregelen genomen worden, tot die tijd kun je er van uitgaan dat als zulke topics open blijven dat de account acht isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ondanks dat het topic goed op de lachspieren werkt geloof ik er weinig van
Hoe kun je nou een account checken op echtheid? Een nieuw account op een nieuw IP adres en je weet nog niks.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:38 schreef Re het volgende:
[..]
nog een keertje dan, trolltopics etc worden hier niet gewaardeerd, denk nou niet dat we zulke dingen niet eerst checken, mocht het nou toch blijken dat het allemaal fake is dan zullen er echt wel maatregelen genomen worden, tot die tijd kun je er van uitgaan dat als zulke topics open blijven dat de account acht is
quote:
Want?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:30 schreef Luxuria het volgende:
Volgens mij kun je die vent ook beter kwijt zijn dan rijk.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:58 schreef helloisitme het volgende:
Ja jezus, vindt je het gek?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef helloisitme het volgende:
nu is bij boos weg gegaan....fuck dit.
Wat hij zegt en hoe hij reageert is niet echt een voorbeeld voor de kinderen.quote:
Nou zij is ook niet echt een goed voorbeeld volgens mij, als je eerst 's morgens een borrel moetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat hij zegt en hoe hij reageert is niet echt een voorbeeld voor de kinderen.
En een goed voorbeeld is nou net wat ze nodig hebben.
ze zitten allebei in de puberteit dus ze zijn wel wat gewend.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat hij zegt en hoe hij reageert is niet echt een voorbeeld voor de kinderen.
En een goed voorbeeld is nou net wat ze nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |