of projectie vanwege haar eigen kutervaringenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:31 schreef Copycat het volgende:
Wait, whut? Op je elfde ontmaagd door een elfjarig joch? Okay.
Anywayz, ik krijg meer en meer het idee dat je van alles invult door met te achterdochtige ogen te kijken.
Dat is het zeker niet, echter geloof ik nog steeds niet dat dit allemaal echt is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:32 schreef simmu het volgende:
[..]
of projectie vanwege haar eigen kutervaringen![]()
ontmaagd op je elfde is niet ok
Normaal is anders...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:34 schreef helloisitme het volgende:
Ik was 11 en hij 12. zaten samen op Hylands high school en was me eerste vriendje. geen kut ervaring, absoluut niet.
mannen kijken nou eenmaal naar secondaire geslachtskenmerken, dat is evolutionair zo bepaaldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:37 schreef helloisitme het volgende:
Ik snap je zin niet helemaal Re maar de strekking wel. Toch vind ik het allemaal maar raar. het blijft door me hoofd spoken, hoe hij naar ze keek in dat zwembad. me jongste rende voorbij en hij keek goedkeurend naar haar billen, hij staarde haar echt helemaal na (jongste is wat gezet met stevige billen). bij me oudste bleef hij maar naar dr borsten kijken...ik hoop echt dat ik me dat allemaal ingebeeld heb.
Dat is zo, maar is het ook normaal voor iemand die heeft beweerd "vaderlijke liefde" te voelen voor degenen naar wie zijn starend blik gericht is?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:38 schreef Re het volgende:
[..]
mannen kijken nou eenmaal naar secondaire geslachtskenmerken, dat is evolutionair zo bepaald
Vermakelijk, dit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:58 schreef helloisitme het volgende:
Oke ff hier afkoelen. meneer weigert elke vorm van gesprek over dit onderwerp. Begint gelijk te schelden en kwaad te doen. "Kom ik godverdehoeren net van me werk kom jij weer zeiken met je paranoia gezeik, opzouten" en "je bent gewoon gestoord" etc. etc. Ben nu echt kwaad!!!!! :-(
Tja, als jij hem acties in de schoenen schuift (net als hier op het forum) in plaats van een constructief gesprek, dan begrijp ik hem wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:58 schreef helloisitme het volgende:
Oke ff hier afkoelen. meneer weigert elke vorm van gesprek over dit onderwerp. Begint gelijk te schelden en kwaad te doen. "Kom ik godverdehoeren net van me werk kom jij weer zeiken met je paranoia gezeik, opzouten" en "je bent gewoon gestoord" etc. etc. Ben nu echt kwaad!!!!! :-(
Hoe begon je het gesprek? Begon je ook al toen hij net binnen was en zijn jas nog uit moest doen? Laat het toch rusten, ik denk dat het meer aan jouw onzekerheid ligt dan dat er daadwerkelijk wat aan de hand is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef helloisitme het volgende:
Re er is niet eens een gesprek geweest. dit was hooguit 60 seconden en weg was hij, met de auto. zie de auto nu iig niet op de parkeerplaats staan.
Hoe kan hij je nou uitmaken voor paranoia als hij slechts 60 seconden binnen was ? Als hij binnen de minuut én heeft moeten horen wat jij vond én zijn eigen mening nog moest ventileren...... mocht hij wel zijn jas uit doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef helloisitme het volgende:
Re er is niet eens een gesprek geweest. dit was hooguit 60 seconden en weg was hij, met de auto. zie de auto nu iig niet op de parkeerplaats staan.
Hoe begon je dit gesprek?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef helloisitme het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |