Ik had geen zin om alle reacties door te lezen, ik geef mn reactie op de OPquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:22 schreef Re het volgende:
dat stadium waren we allang weer gepasseerd stefan, je loopt een beetje achter...
Een authentiek vrijdagmiddag pareltje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ondanks dat het topic goed op de lachspieren werkt geloof ik er weinig van
nog een keertje dan, trolltopics etc worden hier niet gewaardeerd, denk nou niet dat we zulke dingen niet eerst checken, mocht het nou toch blijken dat het allemaal fake is dan zullen er echt wel maatregelen genomen worden, tot die tijd kun je er van uitgaan dat als zulke topics open blijven dat de account acht isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ondanks dat het topic goed op de lachspieren werkt geloof ik er weinig van
Hoe kun je nou een account checken op echtheid? Een nieuw account op een nieuw IP adres en je weet nog niks.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:38 schreef Re het volgende:
[..]
nog een keertje dan, trolltopics etc worden hier niet gewaardeerd, denk nou niet dat we zulke dingen niet eerst checken, mocht het nou toch blijken dat het allemaal fake is dan zullen er echt wel maatregelen genomen worden, tot die tijd kun je er van uitgaan dat als zulke topics open blijven dat de account acht is
quote:
Want?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:30 schreef Luxuria het volgende:
Volgens mij kun je die vent ook beter kwijt zijn dan rijk.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:58 schreef helloisitme het volgende:
Oke ff hier afkoelen. meneer weigert elke vorm van gesprek over dit onderwerp. Begint gelijk te schelden en kwaad te doen. "Kom ik godverdehoeren net van me werk kom jij weer zeiken met je paranoia gezeik, opzouten" en "je bent gewoon gestoord" etc. etc. Ben nu echt kwaad!!!!! :-(
Ja jezus, vindt je het gek?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef helloisitme het volgende:
nu is bij boos weg gegaan....fuck dit.
Wat hij zegt en hoe hij reageert is niet echt een voorbeeld voor de kinderen.quote:
Nou zij is ook niet echt een goed voorbeeld volgens mij, als je eerst 's morgens een borrel moetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat hij zegt en hoe hij reageert is niet echt een voorbeeld voor de kinderen.
En een goed voorbeeld is nou net wat ze nodig hebben.
ze zitten allebei in de puberteit dus ze zijn wel wat gewend.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat hij zegt en hoe hij reageert is niet echt een voorbeeld voor de kinderen.
En een goed voorbeeld is nou net wat ze nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |