Bij van der valk en Jess moet nu de centjes gaan verdienenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:36 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk dat Harry en Jess samen ergens op een hotelkamer zitten
Dat kan ze wel. Ze heeft ook de drugs voor haar ex-vriendje gekocht met haar kontjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:36 schreef Hanako het volgende:
[..]
Bij van der valk en Jess moet nu de centjes gaan verdienen
Iemand die je "kankerhoer" noemt, daar moet je sowieso al niet echt wat mee willen lijkt me zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef Hanako het volgende:
[..]
Maar wees dan wel zo eerlijk dat de schuld even hard bij TS ligt!
Zie topic 1. Moeder woonde toen samen met een Surninaamse drugsdealer. Hij was wel heel goed voor de kinderen en hield het huis schoon.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:56 schreef ChristianeF het volgende:
waarom liep de oudste dochter vorige keer weg met haar vriendje naar een drugspand, moet dat niet het gevolg van een conflict thuis zijn? of was er thuis niets aan de hand? wat ik moeilijk kan geloven als ik dit allemaal lees!
En wat heeft TS dan allemaal niet gezegd dat weten wij niet en laat maar dit topic verdient nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Iemand die je "kankerhoer" noemt, daar moet je sowieso al niet echt wat mee willen lijkt me zo.
Nope, maar ik ben slim genoeg om dat niet uit te sprekenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat dit echt was? Teveel hiaten in het verhaal
En binnen 12 uur al diverse wendingen mogen waarnemen.
Ik? Gekkie toch nee echt niet hoor dat niet veel te leuk om te lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nope, maar ik ben slim genoeg om dat niet uit te sprekenJe wil toch niet dat het topic dicht gaat?
Dat weten we niet, maar dat doet er eigenlijk helemaal niet toequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:11 schreef Hanako het volgende:
[..]
En wat heeft TS dan allemaal niet gezegd dat weten wij niet en laat maar dit topic verdient nietmaar
![]()
![]()
!
Nee doet er helemaal niet aan toe lees het topic nog een keer door en ook de voorgaande...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat weten we niet, maar dat doet er eigenlijk helemaal niet toe
Ok, dan doet het er niet toe, wat jij wil (en ik heb het topic gelezen hoor)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:28 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nee doet er helemaal niet aan toe lees het topic nog een keer door en ook de voorgaande...
TS ligt in een deuk achter de pcom de reacties.quote:
Die is met harry naar het drugspand van de ex kamergenoot van harry.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:25 schreef Marie30 het volgende:
Ik vraag me af waarom die dochter er dan zogenaamd ook ineens vandoor is?![]()
Dat wisten we alquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
TS ligt in een deuk achter de pcom de reacties.
ik kan topic 1 niet vinden : (quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zie topic 1. Moeder woonde toen samen met een Surninaamse drugsdealer. Hij was wel heel goed voor de kinderen en hield het huis schoon.![]()
Verder had ze niet echt een relatie met die man, enkel seks...en hoezee er werd een mooie zoon Joseph tijdens de onbestaande relatie verwekt. De Surinamer zit ondertussen in den bak, en het kind is door jeugdzorg bij moeders weggehaald want drie kinderen was er één te veelDat was de reden van jeugdzorg volgens de moeder dus...
Joseph zou nu door de familie van de dealer opgevoed worden. Maar buiten dit alles om, kon de moeder niet echt een reden geven waarom de dochter naar het drugspand gevlucht was.
Damn, ik weet te veel over deze mensen
Ben ik paranoia en jaloers of is hier iets helemaal mis....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:49 schreef ChristianeF het volgende:
[..]
ik kan topic 1 niet vinden : (
en dear god wat een situaties! ik ga mijn mening niet geven over kinderen afstaan want iedereen zal wel een goede reden hebben voor zijn of haar daden zeker
Spreken jullie ook zo tegen elkaar in het bijzijn van de kinderen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:55 schreef helloisitme het volgende:
hij heeft wel me jongste dochter geSMSt. iets in de trant van heey pappie hier hou je taai meis ik kom snel terug love you xxx
:-( kankerlijer
Flikker toch op met je Dagboek van een Onzeker Trutje met hete dochter.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:57 schreef helloisitme het volgende:
Ik ga nu verder zoeken kom vanavond laat nog wel even updaten.....in de hoop op een super goeie afloop!!!!!
Dat is toch niet normaal he, dat schelden? Je bent verdomme een moeder van twee kinderen, een voorbeeldfunctie..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:55 schreef helloisitme het volgende:
hij heeft wel me jongste dochter geSMSt. iets in de trant van heey pappie hier hou je taai meis ik kom snel terug love you xxx
:-( kankerlijer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |