Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:02 schreef ChristianeF het volgende:
je moet wel naar je gevoel luisteren hoor!
als er volgens jou iets niet pluis is dan is dit waarschijnlijk ook zo...
Mja oke never mind.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:49 schreef helloisitme het volgende:
alles is hier geescaleert...zit met me handen in het haar. Harry is nog steeds weg hij heeft een SMS gestuurt dat hij de 1e 24u geen trek heeft om terug te komen. hij scheld met kankerhoer etc. Jess, me oudste is ervan door geen idee waarheen heeft dr telefoon uit gezet... ben bij al dr vrienden geweest niemand heeft haar gezien of gehoord. me jongste is bang dat Harry en Jess nooit meer terug komen....moet ik aangifte doen van vermissing??? en zo ja wanneer??? hoe ga ik dit regelen met Jeugdzorg?? ik weet het niet meer!!!!!
Meh, gebeurt wel vaker bij me heur dat ie binnen een paar seconden omhoog is. Is niee zo raarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog een technische kanttekening. De confrontatie tussen harry en dochter was maar erg kort natuurlijk, die zagen elkaar in een glimp, dan kan hij toch niet in een klap een stijve krijgen? Dat duurt wel even, ik neem aan dat hij direct in bed ging liggen met zijn stijve joris. De tijd van confrontatie naar bed was vermoedelijk minder dan 10 seconden, weinig om een volledig erecte penis te krijgen mijns inziens. Al eerder is besproken dat plassen met een erectie best lastig is, het is onmogelijk om alles eruit te krijgen met een erecte penis dus heel misschien was hij nog niet helemaal slap, maar dan is niet zijn volledige blaas geleegd...
Dit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:59 schreef Leandra het volgende:
Flikker Harry z'n spullen lekker naar buiten en vertel hem dat ie weg kan blijven, als je na een half jaar samenwonen dit soort shit hebt dan gaat t toch niets worden.
En als Harry de deur uit is heb je extra veel tijd om je dochters op te voeden, gebruik die daar ook voor.
En ik weet zeker dat die vent haar ook liever kwijt isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit.
En wat een overdreven reactie van hem zeg.
Zoals ik al eerder zei: die vent ben je beter kwijt dan rijk.
Ja maar weet even wel dat we weer eens een kant van het verhaal horen. En nee in alle maten ik vertrouw TS voor geen meter.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet ie sowieso gewoon wegblijven.
Maakt niet uit, simpele feit is dat als je na een half jaar samenwonen zulke ellende en gezeik hebt dat je dan ook niet meer terug moet willen, ongeacht de schuldvraag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:09 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ja maar weet even wel dat we weer eens een kant van het verhaal horen. En nee in alle maten ik vertrouw TS voor geen meter.
Maar wees dan wel zo eerlijk dat de schuld even hard bij TS ligt!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, simpele feit is dat als je na een half jaar samenwonen zulke ellende en gezeik hebt dat je dan ook niet meer terug moet willen, ongeacht de schuldvraag.
Dat maakt het verhaal nog spannender lieve kijkbuiskinderenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:25 schreef Marie30 het volgende:
Ik vraag me af waarom die dochter er dan zogenaamd ook ineens vandoor is?![]()
Dat zal best, ik reageer primair op de alarmbellen; claimen vaderlijke gevoelens te koesteren en een puber in bikini daarom "liefdevol" bekijken, 's nachts naar de WC gaan als de puber ook net gaat, en tot slot een SMSje met dat soort termen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef Hanako het volgende:
[..]
Maar wees dan wel zo eerlijk dat de schuld even hard bij TS ligt!
Dat is de cliffhanger dadelijk zijn harry en jes samen op vakantie naar loret.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:25 schreef Marie30 het volgende:
Om de suggestie te wekken dat ze er met Harry vandoor is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:25 schreef Marie30 het volgende:
Het is al een pareltje, maar dat zou dit het topic van het jaar maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is de cliffhanger dadelijk zijn harry en jes samen op vakantie naar loret.
Ja dat was ook al zo mijn gedacht... maar euh komaan zegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om de suggestie te wekken dat ze er met Harry vandoor is.
Wat Hanako al zegt dus.
Natuurlijk als iemand die ik zou kennen naar de jongen hier kijkt op een manier dan gooi ik hem er ook uit maar dit topic is gewoon nep al wist ik dat vanaf het begin. Maar toch leuk voor een discussie ansich.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal best, ik reageer primair op de alarmbellen; claimen vaderlijke gevoelens te koesteren en een puber in bikini daarom "liefdevol" bekijken, 's nachts naar de WC gaan als de puber ook net gaat, en tot slot een SMSje met dat soort termen?
Nah, ongeacht hoe fout TS is vind ik dat al redenen om de relatie direct en definitief te beëindigen.
Dacht je nou echt dat dit echt was? Teveel hiaten in het verhaalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja dat was ook al zo mijn gedacht... maar euh komaan zeg![]()
Dan nog een paar FOK!kers die tijdens hun vakantie in Spanje helpen zoeken en we zijn compleetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:31 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Het is al een pareltje, maar dat zou dit het topic van het jaar maken.
Ik heb niks met Spanjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog een paar FOK!kers die tijdens hun vakantie in Spanje helpen zoeken en we zijn compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |