abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:00:33 #226
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_112620189
Afgezien van of er nou wel of niet iets aan de hand is... Wat een stel tokkies zijn jullie. :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:10:27 #227
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_112620587
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:00 schreef CruellaDeVil het volgende:
Afgezien van of er nou wel of niet iets aan de hand is... Wat een stel tokkies zijn jullie. :')
Ja, maar dat was vanaf het begin af aan al duidelijk. Maar de mensen hier vinden het maar al te mooi ;)
Leef en Laten Leven
pi_112621773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:59 schreef Stefan het volgende:
Ik vind t trouwens nogal bizar dat je je dochter van 16 naakt door huis laat rondlopen als hij er is, dat doet die 16 jarige alleen om te provoceren
Ze ging s nachts naar het toilet staat er. Ik sneak ook 's nachts in m'n blootje door het huis naar de badkamer, je verwacht toch niemand tegen te komen?

Overigens ben ik benieuwd hoe zo'n erectiestand werkt; kun je daar echt niets tegen doen als man? Wat zorgt er precies voor dat vaders over het algemeen geen stijve krijgen van hun dochters? Of gebeurt dit ook gewoon? Het lijkt me namelijk niet iets lichamelijks dat een vader niet opgewonden wordt van z'n eigen dochter, dat lijkt me tussen de oren zitten. Gewoon door een soort zeer diepzittende vanzelfsprekende 'dit is mijn vlees en bloed, daar denk ik niet op die manier aan'. In dit geval, zou de stiefvader dan niet dezelfde gevoelens moeten ontwikkelen voor zijn stiefdochters? Geen seksuele gedachten toestaan?

Of krijgt men een stijve altijd buiten eigen invloed om?
pi_112621941
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:37 schreef Taurus het volgende:

[quote]Ze ging s nachts naar het toilet staat er. Ik sneak ook 's nachts in m'n blootje door het huis naar de badkamer, je verwacht toch niemand tegen te komen?
Uit de OP

Sinds anderhalf jaar heb ik een nieuwe vriend en na een jaar is hij ook bij ons ingetrokken.

Hij woont daar dus, dan kunnen de dochters dus ook verwachten dat ze hem een keer tegenkomen.

quote:
Overigens ben ik benieuwd hoe zo'n erectiestand werkt; kun je daar echt niets tegen doen als man? Wat zorgt er precies voor dat vaders over het algemeen geen stijve krijgen van hun dochters? Of gebeurt dit ook gewoon? Het lijkt me namelijk niet iets lichamelijks dat een vader niet opgewonden wordt van z'n eigen dochter, dat lijkt me tussen de oren zitten. Gewoon door een soort zeer diepzittende vanzelfsprekende 'dit is mijn vlees en bloed, daar denk ik niet op die manier aan'. In dit geval, zou de stiefvader dan niet dezelfde gevoelens moeten ontwikkelen voor zijn stiefdochters? Geen seksuele gedachten toestaan?

Die vraag mogen de heren beantwoorden :+
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:42:12 #230
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_112621972
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:37 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ze ging s nachts naar het toilet staat er. Ik sneak ook 's nachts in m'n blootje door het huis naar de badkamer, je verwacht toch niemand tegen te komen?

Oh, en andere mensen moeten niet naar de wc dan?
Leef en Laten Leven
pi_112622257
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Uit de OP

Sinds anderhalf jaar heb ik een nieuwe vriend en na een jaar is hij ook bij ons ingetrokken.

Hij woont daar dus, dan kunnen de dochters dus ook verwachten dat ze hem een keer tegenkomen.
True, maar dat vind ik nou niet zo bizar als je 's nachts dat risico neemt. Dat is toch echt ook afhankelijk van hoe de hal/gang/overloop/tijdstip 's nachts etc. eruit ziet. Ik heb mijn ouders ook nog wel eens in hun blootje gezien - per ongeluk badkamerdeur opentrekken bijvoorbeeld - op latere leeftijd, dat is toch niet raar? Het zijn m'n ouders. :') Ik vind eigenlijk dat deze stiefvader op dezelfde wijze zou moeten denken over deze dochters, ze zijn nog ontzettend jong ook. Het is niet zo dat deze meneer keuze heeft tussen twee volwassen vriendinnen of zussen, hij is samen met een moeder en die heeft jonge kinderen. Afblijven dus, niet naar staren en niet op die manier aan denken. Lijkt mij dat dit dusdanig fout is dat je dat ook wel zou moeten lukken.
quote:
Die vraag mogen de heren beantwoorden :+
:Y
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:49:40 #232
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_112622380
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:47 schreef Taurus het volgende:

Ik vind eigenlijk dat deze stiefvader op dezelfde wijze zou moeten denken over deze dochters, ze zijn nog ontzettend jong ook.
[..]

Hij is de vriend van dr moeder niet de stiefvader, en die naakte 16 jarige op de gang, dat is gewoon uitlokking
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_112622435
Ik denk toch wel dat er een verschil is als je een stiefdochter hebt vanaf kleins af aan of
als je ineens ''stiefvader'' wordt van een meisje van 15 jaar en nu dus 16 jaar.

Die moet je gewoon niet naakt door het huis te laten lopen.

Al was het alleen maar ''voor de zekerheid''
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:50:42 #234
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_112622445
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:47 schreef Taurus het volgende:

[ n en niet op die manier aan denken.
De TS weet niet of ie zo denkt, het zit in haar eigen kop
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_112622504
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:42 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Oh, en andere mensen moeten niet naar de wc dan?
Jawel maar in mijn geval hoor ik die wel. Ik hoef alleen maar naar de overkant van de gang te rennen, en ik zie het als de badkamer al bezet is (licht aan). Maar dan nog is er natuurlijk gewoon 'n kleine kans dat je perongeluk elkaar net even op een genant moment kruist, als ik iemand tegen kom bedek ik wel even snel m'n lichaam met m'n armen, je roept 'oeps' en haast je een andere ruimte in. Klaar. Dat is toch niet meteen bizar, provocatie of tokkie-achtig of iets dergelijks?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 17:52:53 #236
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_112622586
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:51 schreef Taurus het volgende:

[..]

Jawel maar in mijn geval hoor ik die wel. Ik hoef alleen maar naar de overkant van de gang te rennen, en ik zie het als de badkamer al bezet is (licht aan). Maar dan nog is er natuurlijk gewoon 'n kleine kans dat je perongeluk elkaar net even op een genant moment kruist, als ik iemand tegen kom bedek ik wel even snel m'n lichaam met m'n armen, je roept 'oeps' en haast je een andere ruimte in. Klaar. Dat is toch niet meteen bizar, provocatie of tokkie-achtig of iets dergelijks?
Ik zou, en zeker in het geval van de TS, sowieso het risico niet nemen. En dat heeft ook met opvoeding te maken.
Leef en Laten Leven
pi_112622629
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:49 schreef Stefan het volgende:

[..]

Hij is de vriend van dr moeder niet de stiefvader, en die naakte 16 jarige op de gang, dat is gewoon uitlokking
Zij noemde hem de stiefvader zag ik net ergens. En hij zegt zelf ook dat hij vadergevoelens heeft, staat in de OP.

Als een blote zestienjarige 's nachts op de gang op weg naar het toilet al uitlokking is heb je wel een heel negatief beeld van dit gezin. :') Waar uit dit verhaal blijkt nou dat die dochter loert op de vriend van haar moeder? Of aandacht trekt? Ik vind dat een beetje van het slechte/filmscenario uitgaan.
pi_112622810
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk toch wel dat er een verschil is als je een stiefdochter hebt vanaf kleins af aan of
als je ineens ''stiefvader'' wordt van een meisje van 15 jaar en nu dus 16 jaar.

Die moet je gewoon niet naakt door het huis te laten lopen.

Al was het alleen maar ''voor de zekerheid''
Wat 'voor de zekerheid' dan? Dat je je seksuele gevoelens niet in bedwang kunt houden, serieus? Is het bij het zien van een naakt lichaam zó moeilijk je gedachten op die manier te bedwingen, als je in een gezin nota bene de vaderrol krijgt toebedeeld en het zelf ook zo voelt, ook al is dit slechts een jaar lang zo?
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2012 @ 17:57:48 #239
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_112622827
Ik heb nog een technische kanttekening. De confrontatie tussen harry en dochter was maar erg kort natuurlijk, die zagen elkaar in een glimp, dan kan hij toch niet in een klap een stijve krijgen? Dat duurt wel even, ik neem aan dat hij direct in bed ging liggen met zijn stijve joris. De tijd van confrontatie naar bed was vermoedelijk minder dan 10 seconden, weinig om een volledig erecte penis te krijgen mijns inziens. Al eerder is besproken dat plassen met een erectie best lastig is, het is onmogelijk om alles eruit te krijgen met een erecte penis dus heel misschien was hij nog niet helemaal slap, maar dan is niet zijn volledige blaas geleegd...
:')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 18:01:22 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112623046
Ik vind het zorgelijker dat Harry opstaat om naar de WC te gaan terwijl hij weet dat de dochter net in de badkamer is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112623159
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog een technische kanttekening. De confrontatie tussen harry en dochter was maar erg kort natuurlijk, die zagen elkaar in een glimp, dan kan hij toch niet in een klap een stijve krijgen? Dat duurt wel even, ik neem aan dat hij direct in bed ging liggen met zijn stijve joris. De tijd van confrontatie naar bed was vermoedelijk minder dan 10 seconden, weinig om een volledig erecte penis te krijgen mijns inziens. Al eerder is besproken dat plassen met een erectie best lastig is, het is onmogelijk om alles eruit te krijgen met een erecte penis dus heel misschien was hij nog niet helemaal slap, maar dan is niet zijn volledige blaas geleegd...
:D Interessante puzzel zo.

Het verbaast mij echt een beetje dat veel mensen in dit topic een blote zestienjarige toch wel erg riskant vinden bij een oudere man, ook als deze al voorzien is van een vrouw en nota bene de vaderrol heeft. Reden om de zestienjarige te verdenken van uitlokking zelfs, en het logisch vinden dat de man die nu dienst moet doen als vader daar seksuele gevoelens bij krijgt. :')

Het zal wel aan mijn naiviteit liggen, maar wat mij het meest logisch lijkt is óf dat TS spoken ziet zoals de vriend zegt, óf dat het wel degelijk een viespeuk/eikel is, en niet dat het 'ergens tussenin ligt maar dat dat wel normaal is want een man is een man en een bloot zestienjarig meisje 's nachts op de gang is gewoon uitlokking'.
pi_112623267
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:01 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het zorgelijker dat Harry opstaat om naar de WC te gaan terwijl hij weet dat de dochter net in de badkamer is.
Dat zou wel raar zijn ja. Hoe weet je dat hij wist dat zij in de badkamer was? Leek mij een foutje.
pi_112624166
Wat een tokkie familie zeg! Nee, je dochter hoort ´s nachts niet naakt door het huis te lopen als jouw vriend er is. Nee, je vriend hoort daar geen stijve van te krijgen als hij zegt vader gevoelens te hebben. Nee, jij hoort niet jaloers te zijn op je dochters. Nee, het is niet geheel buiten jouw schuld om dat je dochter in een drugspand terecht is gekomen. Nee, het is niet normaal en gezond om op je 11de ontmaagd te worden (het idee alleen al :r ) Nee, het is niet vreemd dat je dochters niet met je willen praten als je dat de eerste 16 jaar van hun leven ook niet met ze gedaan hebt.

Eigenlijk is er niks normaal aan dit topic... Kan toch niet waar zijn dat dit een waar gebeurd iets is?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 18:26:12 #244
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_112624279
Wat mij voornamelijk verbaast, is dat TS vrijwel direct een relatie met Harry is begonnen. Ik bedoel, je wilt toch eerst weten wat voor vlees je in de kuip hebt? Zéker als moeder?
Het gebéúrt namelijk wél dat mannen de dochters van hun vriendinnen misbruiken. Je wilt als moeder toch te allen tijde dat je kinderen veilig zijn, óók als je zelf een nieuwe relatie hebt?

Komt niet zo verstandig over, TS. :N
pi_112624450
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef Poem het volgende:
Wat mij voornamelijk verbaast, is dat TS vrijwel direct een relatie met Harry is begonnen. Ik bedoel, je wilt toch eerst weten wat voor vlees je in de kuip hebt? Zéker als moeder?
Het gebéúrt namelijk wél dat mannen de dochters van hun vriendinnen misbruiken. Je wilt als moeder toch te allen tijde dat je kinderen veilig zijn, óók als je zelf een nieuwe relatie hebt?

Komt niet zo verstandig over, TS. :N
Meteen een relatie? :? Anderhalf jaar nadat ze is gescheiden? Dat is toch niet vrijwel direct?

En alsjeblieft zeg, wat een paranoide houding. Ik neem aan dat zij die Harry goed genoeg kent, vertrouwt en leuk vindt, dan hoeft ze echt niet bang te zijn voor de veiligheid van haar kinderen hoor. Ze heeft vrijwel geen aanwijzingen dan wat gestaar en een stijve 's nachts, bij haar in bed.
pi_112624503
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:23 schreef mirannie het volgende:
Wat een tokkie familie zeg! Nee, je dochter hoort ´s nachts niet naakt door het huis te lopen als jouw vriend er is. Nee, je vriend hoort daar geen stijve van te krijgen als hij zegt vader gevoelens te hebben. Nee, jij hoort niet jaloers te zijn op je dochters. Nee, het is niet geheel buiten jouw schuld om dat je dochter in een drugspand terecht is gekomen. Nee, het is niet normaal en gezond om op je 11de ontmaagd te worden (het idee alleen al :r ) Nee, het is niet vreemd dat je dochters niet met je willen praten als je dat de eerste 16 jaar van hun leven ook niet met ze gedaan hebt.
Eigenlijk is er niks normaal aan dit topic... Kan toch niet waar zijn dat dit een waar gebeurd iets is?
O. Ik heb blijkbaar gewoon de helft niet gevolgd. :P :@
pi_112624612
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:03 schreef Taurus het volgende:

[..]

:D Interessante puzzel zo.

Het verbaast mij echt een beetje dat veel mensen in dit topic een blote zestienjarige toch wel erg riskant vinden bij een oudere man, ook als deze al voorzien is van een vrouw en nota bene de vaderrol heeft. Reden om de zestienjarige te verdenken van uitlokking zelfs, en het logisch vinden dat de man die nu dienst moet doen als vader daar seksuele gevoelens bij krijgt. :')

Het zal wel aan mijn naiviteit liggen, maar wat mij het meest logisch lijkt is óf dat TS spoken ziet zoals de vriend zegt, óf dat het wel degelijk een viespeuk/eikel is, en niet dat het 'ergens tussenin ligt maar dat dat wel normaal is want een man is een man en een bloot zestienjarig meisje 's nachts op de gang is gewoon uitlokking'.
Sorry, maar een meisje dat al sexueel actief is, weet dondersgoed wat haar lichaam voor effect kan hebben op een man. En zelfs al heeft Harry niet daardoor een stijve gekregen, vind ik wel dat als er pas sindskort een man in huis woont, je gewoon even wat aan kan trekken als je je kamer uitkomt.
pi_112624694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:30 schreef Taurus het volgende:

[..]

O. Ik heb blijkbaar gewoon de helft niet gevolgd. :P :@
Haha, de 16 jarige naakte dochter was al eens weggelopen met haar 19 jarige vriend en toen onder andere in een drugspand terecht gekomen en in aanraking geweest met SM enzo. TS vindt dat ze daar geen schuld aan heeft... heeft m.i. toch wel degelijk met een bepaald gebrek in opvoeding te maken. En ze gaf zelf aan nooit eerder een normaal gesprek met de meiden gevoerd te hebben en daarom willen ze dat nu dus ook niet.
pi_112624740
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:33 schreef mirannie het volgende:

[..]

Sorry, maar een meisje dat al sexueel actief is, weet dondersgoed wat haar lichaam voor effect kan hebben op een man. En zelfs al heeft Harry niet daardoor een stijve gekregen, vind ik wel dat als er pas sindskort een man in huis woont, je gewoon even wat aan kan trekken als je je kamer uitkomt.
Een jaar vind ik niet sinds kort, en 's nachts naar het toilet gaan vind ik wat anders dan naakt of zelfs halfnaakt gewoon op de bank gaan zitten overdag of 's avonds. Je kunt best het risico nemen van snel naar de badkamer gaan om te plassen in je blote kont.

Niet alles is een seksuele verleiding, zulke beesten zijn we als mensen nu ook weer niet. :')
pi_112624803
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:35 schreef mirannie het volgende:

[..]

Haha, de 16 jarige naakte dochter was al eens weggelopen met haar 19 jarige vriend en toen onder andere in een drugspand terecht gekomen en in aanraking geweest met SM enzo. TS vindt dat ze daar geen schuld aan heeft... heeft m.i. toch wel degelijk met een bepaald gebrek in opvoeding te maken. En ze gaf zelf aan nooit eerder een normaal gesprek met de meiden gevoerd te hebben en daarom willen ze dat nu dus ook niet.
Dat is inderdaad een beetje 'n sjonnie-verhaal, maar zelfs in die context vind ik in je naakie naar de badkamer gaan om te plassen niet per definitie een provocatie/uitlokking of een verleidingstruukje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')