Toen ze daar mee begonnen waren ze al niet meer tof.quote:
Yup... Ik heb weinig afknappers, maar als een vent meer make-up gebruikt dan ik?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen ze daar mee begonnen waren ze al niet meer tof.
Wel heel benieuwd naar de 3 nieuwe albums...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen ze daar mee begonnen waren ze al niet meer tof.
664 keer in meiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
Hoor net dat m'n vogel een stuk van het refrein meezingt van dit nummer. Kapotgedraaid dus
Volgens mij het eerste... En natuurlijk trek je dan een mesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef CindieY het volgende:
Was er nou maar 1 paar schoenen dat ze ruzie kregen of was het een gevalletje 'we willen niet dezelfde schoenen hebben'?
Waarom lieg je tegen me? Heb er de hele nacht van liggen dromenquote:
Wanneer kon er ook alweer een clubje bij je komen eten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:41 schreef borisz het volgende:
Vanavond een ouderwetse kindermaaltijd. Pasta met gehaktballetjes in tomatensaus.
Klinkt meer als 2 honden...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Wanneer kon er ook alweer een clubje bij je komen eten?
Wat Minthy zegt!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:41 schreef borisz het volgende:
Vanavond een ouderwetse kindermaaltijd. Pasta met gehaktballetjes in tomatensaus.
De ballen volgens geheim recept![]()
Aaah, lief!quote:
Jij rijdt he naar 040?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat Minthy zegt!
En we moeten ook eens bij Roel eten als ik Instagram moet geloven!
Ja!! Oh, wat ziet dat er elke keer weer als een feestje uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat Minthy zegt!
En we moeten ook eens bij Roel eten als ik Instagram moet geloven!
Primaquote:
Jong, ik fiets wel een stukkie om, kun je zo achteropquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prima
Alhoewel de drankcollectie van Roel ook niet verkeerd is
Dat bedoel ik. Kan ik tenminste drinken. Maar goed die kelder is zo groot. Met dertig mensen moet je nog stevig doortanken om die kelder leeg te krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prima
Alhoewel de drankcollectie van Roel ook niet verkeerd is
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, ik fiets wel een stukkie om, kun je zo achterop
Ook goed!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slumberparty!
Volgende dag naar huis
Forum Opties | |
---|---|