Van een collegaquote:
Neeeeh, dat is als je daadwerkelijk ergens op reageert!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dat is anders dan alleen slapen en zo
En Rennie, ik had meer het idee dat ze je spuugzat zouden worden als je telkens kamers weigerde
Compleet niet in verdiept zoals je merktquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeh, dat is als je daadwerkelijk ergens op reageert!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:52 schreef Kally het volgende:
Omg die slaat door ook, die heeft zelfs oranje randjes en Nl. vlaggetjes op der nagels
Mijn pc is echt zo vreselijk traag, moet er echt even iets aan doen, pagina's laden duurt eeuwigheid (nou ja in mijn ogen danquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ben m'n chatsnelheid ook kwijt, 2 Fok SC's en 1 chat op Facebook hou ik niet meer bij
da's ook niet chat-snelheidbevorderendquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn pc is echt zo vreselijk traag, moet er echt even iets aan doen, pagina's laden duurt eeuwigheid (nou ja in mijn ogen dan)
Nee, schiet niet op, als ik naar FB gaat duurt het een tijd voor ik kan reageren en hier ook pfffquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's ook niet chat-snelheidbevorderend
Tijd voor een upgrade-je. Of een laptopjequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, schiet niet op, als ik naar FB gaat duurt het een tijd voor ik kan reageren en hier ook pfff
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tijd voor een upgrade-je. Of een laptopje
Dattum. En anders een goedkoop pctje op de kop tikken specifiek voor je koters.quote:
Door wie laat je je voorlichten daaromtrent?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga eind deze maand een nieuwe laptop halen
*hoge C inzet*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
Haha, is vast geen karaoke van..quote:
Ja hebben ze maar die is oud en nog trager, maar ik word echt gek ervanquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dattum. En anders een goedkoop pctje op de kop tikken specifiek voor je koters.
Jou :pquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Door wie laat je je voorlichten daaromtrent?
Jij niet, apple shizzle enzulksquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Door wie laat je je voorlichten daaromtrent?
weet ik nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, is vast geen karaoke van..
Ik vond net een karaoke van defying gravity, 4 minuten, en toonhoogte kan ik halen...
morgen eens kijken of ik het kan
Apple hipsters.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar GEEEN, ik herhaal GEEEEEENN apple
volksstammen zweren erbijquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar GEEEN, ik herhaal GEEEEEENN apple
Gut.quote:
Ik was er zo bang voor, heb m'n handen in lijmklemmen gezet om de motorische handeling te doen slagen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef Lutte het volgende:
STERF! Net die hele klote poule ingevuld klik ik m weg. Janken
Ciao uberbabequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef Kally het volgende:
En met Lutte's STERF!! ga ik lekker slapen
Ciao bello's and bella's
Niet hij blijft kleiner dan die andere tweequote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef Kally het volgende:
Ciao bello's and bella's
Lekker slapen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef Kally het volgende:
Ciao bello's and bella's
trustequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef Kally het volgende:
Ciao bello's and bella's
Het ging ook echt in een stuip van m'n rechterhandquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was er zo bang voor, heb m'n handen in lijmklemmen gezet om de motorische handeling te doen slagen.
Snurk melodieus!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef Kally het volgende:
Ciao bello's and bella's
inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:07 schreef Lutte het volgende:
Wat ís dít? Siep heeft Koen op FB... EN IK NIET?
Ben al wegquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:06 schreef Lutte het volgende:
Kal stuurt me van hot naar herEn ik stuur d'r naar bed
ummmmmquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:12 schreef Lutte het volgende:
Hahaha Koen ik dacht dat jij Stuart op FB was hahaha. (Snap je m nog?)
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef Lutte het volgende:
Ja daarover gesproken, zo met die regenachtige lente. Een rode of een blauwe regenjas?
Is dat die uit Engeland? Die acteurquote:
whehehheheehhquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef Lutte het volgende:
Ja daarover gesproken, zo met die regenachtige lente. Een rode of een blauwe regenjas?
"Acteur"quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat die uit Engeland? Die acteur?
was hij acteur? dacht soort van nanny ofzo toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat die uit Engeland? Die acteur?
quote:
yep, maar hij zit op acting-class etcquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef gomi het volgende:
[..]
was hij acteur? dacht soort van nanny ofzo toch?
ah k. dat wist ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar hij zit op acting-class etc
jij en hij hadden altijd ruzie he?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef Lutte het volgende:
Nanny, acteur, omwikkeld met plasticfolie. Hij was zacht uitgedrukt van alle markten thuis.
You're the only one!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb volgens mij nooit ruzie met hem gehad tbh
ik ook zelden, 1x maarquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vond t altijd wel leuk om jullie te zien strijdenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef Lutte het volgende:
@gomi Niet altijd.. Ik heb het zelfs een paar keer proberen te sussen maar toen was ik de Sjaak. Wat Pat zegt dus eigenlijk
tss jij bent nog te jong om aan de oude dag voorziening te denken.anders had je m gelijk mogen okopen van me hoorquote:
Nicequote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:43 schreef Lutte het volgende:
Zometeen m'n verjaardagscadeautje halenDigitale camera, like
Het is 'm geworden! Nou wachten tot hij opgeladen is, saaaiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Canon is over het algemeen ook wel goed
Ons mam zei al: Fabian, Missy, duik onder nu het nog kan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan de buurt eens lekker gekpaparazzien!
Lutte Flits Flitsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is 'm geworden! Nou wachten tot hij opgeladen is, saaai
Had ik ook, ik wist het al via via dus verwachtte het niet meerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:01 schreef Zeroku het volgende:
3 maanden later reactie krijgen op je sollicitatie_______!
quote:
Ja belachelijke zooi.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Had ik ook, ik wist het al via via dus verwachtte het niet meer
Je doet ook mee met FOK!idols tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:17 schreef PatriQue89 het volgende:
godver ik moet mn liedje oefenen, brakke stem
Ok :pquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot 14 juli. Dus je hebt nog ruim een maand
Ik heb je expres al met rust gelaten.quote:
Kom je bij mij in bed liggen? Ik viel vanmiddag ook zo in slaapquote:
Ohhh lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom je bij mij in bed liggen? Ik viel vanmiddag ook zo in slaap
hihiquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef PatriQue89 het volgende:
En de tekst ken ik uit mijn hoofd
Nu de act nog verzinnen
Nah maar daarom ben ik nu moe, nu hele huis gedaan, morgen met een vriendin samen boodschapjes doen, en ik laat een ander het vlees bakkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan heb je maar een half weekend toch? Want morgen heb je alle drukte in huis...
Oooooooooooohw, beterrrrquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah maar daarom ben ik nu moe, nu hele huis gedaan, morgen met een vriendin samen boodschapjes doen, en ik laat een ander het vlees bakken
Ik doe niks, oh ja ik geef drank
Hoppa roodquote:
Was twee jaar terug toch ook zo ergquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Openingswedstrijd... *bam* 2 rode kaarten
Had niemand verwachtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Openingswedstrijd... *bam* 2 rode kaarten
Nederlandquote:
Die negeert hijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ondanks dat er een Marokkaan in speelt?
Ik denk Griekenland, als ik mag gokken, zag net ook al een opmerking over Polen voorbijkomen op FBquote:
Ja, die is gesloten..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kom niet meer in mijn voorspelling in de pool./.. kan dat kloppen?
Denk na de wedstrijd, dan kun je nu niks veranderen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kom niet meer in mijn voorspelling in de pool./.. kan dat kloppen?
Ik 1-0 en 1 kaartquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:34 schreef Kally het volgende:
Ik had geloof ik 2-1 voor Polen dus ik ga aanmoedigen, voor de puntjes voor TAL
Ik heb 2-1 en 4 kaartenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:34 schreef Kally het volgende:
Ik had geloof ik 2-1 voor Polen dus ik ga aanmoedigen, voor de puntjes voor TAL
Heb ik volgens mij ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:36 schreef Kally het volgende:
Ik heb veel kaarten gedaan, gezien het laatste WK, en in de FB poule zegt 64% dat Duitsland het EK gaat winnen
Ik ben er ook bang voor
Preciesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:40 schreef Kally het volgende:
Ik zit me bijna nog meer te verheugen op Duitsland - Portugal en ik heb hoop dat een Duitser Ronaldo een blindgier geeft
Dat wordt wat met mijn collega's hier en ik kijkend naar die jankmuil, ik word dan echt een soort van grrrrrrrrrrrquote:
Ik kijk uit naar zondag met Italie - Spanje en Eire - Hrvatskaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:40 schreef Kally het volgende:
Ik zit me bijna nog meer te verheugen op Duitsland - Portugal en ik heb hoop dat een Duitser Ronaldo een blindgier geeft
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef Kally het volgende:
Laat Polen maar scoren heb iig de winnaar goed
Ja die ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar zondag met Italie - Spanje en Eire - Hrvatska
HET IS HUN VADER!!!1!1quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:55 schreef Kally het volgende:
Over voetbal gesproken, de jongens willen er allebei op (handig ook met tijden enzo) en papa heeft alvast gemeld dat hij niet altijd kan als ze bij hem zijn
Dus wie mag er dan weer wel
Njah, maar dan zit hij met die kleine, en dat is zo'n moppie, neem der mee vindt ze vast geweldigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
HET IS HUN VADER!!!1!1
Echt geef me z'n adres en een koekenpan, wat een flapdrol is het toch ook
he wat vervelend, wat een ei zegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:55 schreef Kally het volgende:
Over voetbal gesproken, de jongens willen er allebei op (handig ook met tijden enzo) en papa heeft alvast gemeld dat hij niet altijd kan als ze bij hem zijn
Dus wie mag er dan weer wel
Dank uquote:
quote:
Het went, hoe erg dat eigenlijk ook isquote:
Hij lijkt op barneyquote:
Jaquote:
Wie?quote:
Wassupppppquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:04 schreef Kally het volgende:
Op FB: Is mijn man een keer thuis gaat voetbal op, nou ik ga wel in bed liggen kijken...\
Als je hem dan zo mist enzo, ga er gewoon naast zitten zeiksnol
Ik ook niet, Dick heeft goed werk verrichtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
Tsjechie wordt ingemaakt door Rusland... Had ik niet verwacht
Iedereen die er nu overvalt dat er Dirk staat ipv Dick.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, Dick heeft goed werk verricht
Ohw, dat is het verhaaltje wat net werd verteld? Ik volgde het maar halfquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen die er nu overvalt dat er Dirk staat ipv Dick.![]()
![]()
![]()
Dirk is gewoon de naam die in zijn paspoort staat, alleen wordt hij hier gewoon Dick genoemd..
Dan mogen ze bij die Russen ook wel het e.e.a. veranderen, als ze kijken naar het paspoort.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen die er nu overvalt dat er Dirk staat ipv Dick.![]()
![]()
![]()
Dirk is gewoon de naam die in zijn paspoort staat, alleen wordt hij hier gewoon Dick genoemd..
Dat is niet wat ik helemaal bedoel. Maar goed..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan mogen ze bij die Russen ook wel het e.e.a. veranderen, als ze kijken naar het paspoort.
Ik snap je punt wel, maar het is onzin om iemand Dirk te noemen als iedereen hem heel z'n leven lang al Dick noemt, ook al is dat zijn officiële naam.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik helemaal bedoel. Maar goed..
Doet me denken aan Everything for Free van Ks Choice.. Maar het is het niet..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
Hey, I just met you
And this is crazy
But here's my number
So call me maybe?
Het zit al weekikveelhoelang in mijn hoofd
Je kent hem nog niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Everything for Free van Ks Choice.. Maar het is het niet..toch
In het Nederlands is het helemaal om te janken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
Hey, I just met you
And this is crazy
But here's my number
So call me maybe?
Het zit al weekikveelhoelang in mijn hoofd
Bij de Rangers werd hij ook geen Dick genoemd hoor. Om een vrij simpel verklaarbare manier en misschien heeft de regie van het toernooi hiertoe ook wel besloten..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar het is onzin om iemand Dirk te noemen als iedereen hem heel z'n leven lang al Dick noemt, ook al is dat zijn officiële naam.
ik luister bijna nooit meer naar de radio, en de radio die ik luister is een uurtje metal/hardrockquote:
Ja prachtig hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
In het Nederlands is het helemaal om te janken.
'He ik heb je net ontmoet
En dit is gek
Maar hier is mijn nummer
Bel me misschien?'
Ik wil haar ook wel bellen, maar mij geeft ze haar nummer nietquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil haar ook wel bellen, maar mij geeft ze haar nummer niet![]()
Ze wil het wel nog een keer geven, denk ik.quote:
Nah ze mag Baros zijn nummer wel gevenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze wil het wel nog een keer geven, denk ik.
Z'n rugnummer?quote:
Ook, en zijn pincode mag ookquote:
Heb je zo weinig aan zonder pasjequote:
Daar valt wat aan te doenquote:
Galatasaray ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
Dick in zijn trainingspak
Waar speelt Baros?
quote:
Bij Tsjechië.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:24 schreef Kally het volgende:
Dick in zijn trainingspak
Waar speelt Baros?
quote:
quote:
quote:
Pak maar... ik kijk wel voor jequote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:29 schreef Zeroku het volgende:
Kut, mijn bier staat op de andere tafel.
Wedden als ik opsta dat ik een goal mis.
UITROEIEN!1!1quote:
Toen was je 8 zeker?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
EK '88, wij kijken in de stad op een groot scherm, niks gebeurde er, ik moest naar een kroeg lopen om te plassen GOAL, ik na een tijdje weer plassen GOAl, ik werd gewoon weggestuurd
15quote:
Maar niet zo beleefd als ik het deedquote:
Ja, en dat het dan opeens 0-4 voor Denemarken staat zekerquote:
GODVERquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en dat het dan opeens 0-4 voor Denemarken staat zeker.
Bier halen, mijn fles is leeg nu.quote:
quote:
quote:
Passen ze aan op de gemiddelde kijker.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef Kally het volgende:
Wtf hebben ze allemaal domme wijven reclames tussen het voetbal door, ik bedoel over domme wijven dan he?
jij kijkt ook he?quote:
Ik maak het gemiddelde nog enigszins acceptabel.quote:
Exact op tijdquote:
Truequote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik maak het gemiddelde nog enigszins acceptabel.
Een pot natquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die andere was toch de champions league finale van 1995?
Euh?quote:
quote:
Liever tweequote:
Mezelf, over twee jaar.quote:
Dan heb je twee lesbiennes, heb jij niet veel aanquote:
Aan eentje heb ik nog minder.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan heb je twee lesbiennes, heb jij niet veel aan
Is een mop, nou ja een gebbetje die ik aan mijn lesbische cheffin ooit vertelde, wat heb je als er 2 lesbiennes zijn waarvan er 1 geil is? 1 pot natquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Is een mop, nou ja een gebbetje die ik aan mijn lesbische cheffin ooit vertelde, wat heb je als er 2 lesbiennes zijn waarvan er 1 geil is? 1 pot nat
En je weet niet misschien turn je haar wel
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Is een mop, nou ja een gebbetje die ik aan mijn lesbische cheffin ooit vertelde, wat heb je als er 2 lesbiennes zijn waarvan er 1 geil is? 1 pot nat
En je weet niet misschien turn je haar wel
Leuk zo'n gala van de middelbare school.quote:Fleur
Flikkert er niemand OP de rode loper flikker ik der langs...
Ik moet het haar nageven, ze lachte het hardstquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Leuk zo'n gala van de middelbare school.
Oh, daar heb ik nog wel iets voor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:51 schreef Kally het volgende:
Ik ben melig, je weet wat dat betekent Sjeffrie?
Ik zit weer te lachen
Die heb jij gewoon opgeslagen staan voor wanneer nodigquote:
Daar zijn bookmarks voorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb jij gewoon opgeslagen staan voor wanneer nodig
God ik moet weer aan die plank denken en dan nog zeggen ik heb net geneukt
Lekker hoerig ook, ik heb net geneukt, nou meid wees er trots opquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:54 schreef Zeroku het volgende:
Die imitatie zal ik ook niet snel vergeten.
SNEL OP FOK! POSTEN!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker hoerig ook, ik heb net geneukt, nou meid wees er trots op
Tinychatquote:
Hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |