Van een collegaquote:
Neeeeh, dat is als je daadwerkelijk ergens op reageert!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dat is anders dan alleen slapen en zo
En Rennie, ik had meer het idee dat ze je spuugzat zouden worden als je telkens kamers weigerde
Compleet niet in verdiept zoals je merktquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeh, dat is als je daadwerkelijk ergens op reageert!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:52 schreef Kally het volgende:
Omg die slaat door ook, die heeft zelfs oranje randjes en Nl. vlaggetjes op der nagels
Mijn pc is echt zo vreselijk traag, moet er echt even iets aan doen, pagina's laden duurt eeuwigheid (nou ja in mijn ogen danquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ben m'n chatsnelheid ook kwijt, 2 Fok SC's en 1 chat op Facebook hou ik niet meer bij
da's ook niet chat-snelheidbevorderendquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn pc is echt zo vreselijk traag, moet er echt even iets aan doen, pagina's laden duurt eeuwigheid (nou ja in mijn ogen dan)
Nee, schiet niet op, als ik naar FB gaat duurt het een tijd voor ik kan reageren en hier ook pfffquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's ook niet chat-snelheidbevorderend
Tijd voor een upgrade-je. Of een laptopjequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, schiet niet op, als ik naar FB gaat duurt het een tijd voor ik kan reageren en hier ook pfff
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tijd voor een upgrade-je. Of een laptopje
Dattum. En anders een goedkoop pctje op de kop tikken specifiek voor je koters.quote:
Door wie laat je je voorlichten daaromtrent?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga eind deze maand een nieuwe laptop halen
*hoge C inzet*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
Haha, is vast geen karaoke van..quote:
Ja hebben ze maar die is oud en nog trager, maar ik word echt gek ervanquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dattum. En anders een goedkoop pctje op de kop tikken specifiek voor je koters.
Jou :pquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Door wie laat je je voorlichten daaromtrent?
Jij niet, apple shizzle enzulksquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Door wie laat je je voorlichten daaromtrent?
weet ik nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, is vast geen karaoke van..
Ik vond net een karaoke van defying gravity, 4 minuten, en toonhoogte kan ik halen...
morgen eens kijken of ik het kan
Apple hipsters.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar GEEEN, ik herhaal GEEEEEENN apple
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |