Hebben ze al een beestje gekweekt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu zegt de dokter misschien pas zaterdag naar huis. Ja doei.
Zou toch maar naar ome dokter luisteren als ik jou was.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is dat vanwege de koorts?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en omdat ik niet eet... Dus net tegen heug en meug een bakje puree naar binnen gewerktquote:
Ach, je ligt er kennelijk niet voor zweetvoeten, dus...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en omdat ik niet eet... Dus net tegen heug en meug een bakje puree naar binnen gewerkt![]()
Beestje is bijna af maar volgens de dokter zijn ze nauwelijks geïnteresseerd. Ze weten dat het een bacteriële infectie is en dat het niet de gevaarlijke besmettelijke is. Het kan vanalles zijn, maar de enige naam die ik heb onthouden is salmonella
Net als vorig jaar...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Nou. MaJo zorgt wel dat die loterij spannend blijft.
Daar gaat de verrassing voor tijdens de BBQ.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi, ik ben DW, het FOK!-kind van C4.
Neem een heel grote taart mee...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar gaat de verrassing voor tijdens de BBQ.
Zo groot is DW nu ook weer niet.quote:
19 november, toch? Gelijk met Diaan?quote:
jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
19 november, toch? Gelijk met Diaan?
quote:
Een spuitbus slagroom is wel genoeg.quote:
Wel zo rustig. Heb je ook niet van die speeches waar niemand op zit te wachtenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef Soempie het volgende:
HT, ik doe geen uitreiking. Als je zo lang over je studie doet haal je hem gewoon een keer 's middags op in een bedompt hokje.
Morgen even bellen hoe dat te regelen.
Als jij nou zorgt dat je dat aan het einde van de dag doet, dan kom ik je ophalen van de uni en gaan we iets leuks doenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef Soempie het volgende:
HT, ik doe geen uitreiking. Als je zo lang over je studie doet haal je hem gewoon een keer 's middags op in een bedompt hokje.
Morgen even bellen hoe dat te regelen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als jij nou zorgt dat je dat aan het einde van de dag doet, dan kom ik je ophalen van de uni en gaan we iets leuks doen
Dat had ik ook. Wilde het gewoon thuis laten sturen, maar toen wilde mijn moeder wel naar de uitreiking komen. Daarna toch ook maar uit eten geweest (kangoeroequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef Soempie het volgende:
Als je zo lang over je studie doet haal je hem gewoon een keer 's middags op in een bedompt hokje.
Je bedoelt dat je dat etentje mooi in je zak kon steken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Wilde het gewoon thuis laten sturen, maar toen wilde mijn moeder wel naar de uitreiking komen. Daarna toch ook maar uit eten geweest (kangoeroe).
Niet dat ik weet. Is dat ontploft?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
Mensen hier met familie/vrienden in Montfort?
Die hebben net een windhoos op hun dak gekregen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Is dat ontploft?
Ik weet het niet. De postbode heeft de lootjes nog niet gebracht.quote:
En een mooi cadeau. Ik kreeg toen mijn stethoscoop.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je bedoelt dat je dat etentje mooi in je zak kon steken?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef Soempie het volgende:
[..]Tof!
HT, we gaan zaterdag wat leuks doen. Ook omdat we dan -een dag later- een jaar getrouwd zijn.
Wel een hele dure ponssetquote:
Was dat lekker?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Wilde het gewoon thuis laten sturen, maar toen wilde mijn moeder wel naar de uitreiking komen. Daarna toch ook maar uit eten geweest (kangoeroe).
Ja, daar was nu ruimte voor.quote:
En groot gelijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Was dat lekker?
[..]
Ja, daar was nu ruimte voor.
Hoezo, heb je de loten nog niet binnenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Nou. MaJo zorgt wel dat die loterij spannend blijft.
quote:
quote:
Ik zie het jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]Anders was het zondag geweest, maar de kans op neerslag is dan veel groter.
Etcie, leuke dag!
Ja, maar volgens mij vond ik het verder niet heel uitzonderlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[quote]Op donderdag 7 juni 2012 22:56 schreef Soempie het volgende:
Was dat lekker?
Zwaar werk heb je.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef Etcetera het volgende:
Hoimoe, toffe dag gehad: boogschieten, strandzeilen, lekker eten en lol met collega's gehad
strandzeilen is gaaaaaf
Oei oei oei, wat zal TM hiervan zeggen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
Dat hadt je trouwens ook kunnen vermelden hoor
Hmmm vreemdquote:
't Is pas net bedacht.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie het ja
Dat hadt je trouwens ook kunnen vermelden hoor
Bij de post is het de laatste tijd wel vaker dat het een paar dagen later is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm vreemdJojo heeft ze dus wel ontvangen en ik heb ze gelijkertijd op de bus gedaan. Als ze maar niet kwijt zijn
Er deed niemand iets onzinnings?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Ja echt heel naar een teamuitjeook nog vervelend mooi weer gehad
![]()
Met boogschieten 1x bullseye geraakt
Ja, soms zelfs een hele week.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:06 schreef ß het volgende:
[..]
Bij de post is het de laatste tijd wel vaker dat het een paar dagen later is.
De Ikea?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:06 schreef Soempie het volgende:
Etcie.
We weten ook nog niet wat we dan gaan doen trouwens. Wiebelsoempie gaat mee, dus als jullie nog tips hebben...
Ik zou niet naar de film gaanquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:06 schreef Soempie het volgende:
Etcie.
We weten ook nog niet wat we dan gaan doen trouwens. Wiebelsoempie gaat mee, dus als jullie nog tips hebben...
Hopen dat ze morgen in de bus liggen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm vreemdJojo heeft ze dus wel ontvangen en ik heb ze gelijkertijd op de bus gedaan. Als ze maar niet kwijt zijn
Klopt. In Den Bosch was het de bedoeling dat de boel "gestroomlijnd" moest gaan worden en dat er 250 mensen moesten gaan werken. Er werken er op dit moment 750 en de boel is nog niet opgelost.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:08 schreef Soempie het volgende:
De ingrijpende reorganisatie bij PostNL is tijdelijk stilgelegd. Aanleiding hiervoor zijn de problemen met de postbezorging in Brabant en Utrecht. (omroep Brabant, twee maanden geleden)
Alleen sindsdien is het nog steeds ruk.
Er schijnt een babybios te komen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zou niet naar de film gaan![]()
Wat voor weer wordt het?
Ja ze zijn natuurlijk gestopt waar ze gebleven waren en hebben er niets meer aan gedaan, het zou eens geld kunnen kostenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:08 schreef Soempie het volgende:
De ingrijpende reorganisatie bij PostNL is tijdelijk stilgelegd. Aanleiding hiervoor zijn de problemen met de postbezorging in Brabant en Utrecht. (omroep Brabant, twee maanden geleden)
Alleen sindsdien is het nog steeds ruk.
Babybios waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er schijnt een babybios te komen.![]()
En ik heb echt geen idee. 40% kans op neerslag geloof ik, dus dat zegt ook niks.
Een bios met kindercreche ofzo?quote:
Dierentuin, high tea, uit eten...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Babybios waarom in godsnaam?
Met mooi weer zou ik luxe gaan picknicken of naar de dierentuin
Die twee opties had ik ook staan: picknick/ lunchboerderij in het bos hier + boerderij of dierentuin.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Babybios waarom in godsnaam?
Met mooi weer zou ik luxe gaan picknicken of naar de dierentuin
Wat kost het extra ten opzichte van een normale bios? Anders gezegd: is het niet handiger/goedkoper een oppas te regelen en lekker alleen te gaan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die twee opties had ik ook staan: picknick/ lunchboerderij in het bos hier + boerderij of dierentuin.![]()
En die babybios weet ik niet goed meer. Las het in zo'n babymagazine. Iets van dat ze makkelijk naast je kunnen liggen slapen ofzo. De film staat ook zachter, er is de mogelijkheid langs de zijkant van de zaal te verschonen, enz.
Opzich een aardig concept, ware het niet dat er natuurlijk mininaal 1 gaat huilen en de rest dus ook wakker wordt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die twee opties had ik ook staan: picknick/ lunchboerderij in het bos hier + boerderij of dierentuin.![]()
En die babybios weet ik niet goed meer. Las het in zo'n babymagazine. Iets van dat ze makkelijk naast je kunnen liggen slapen ofzo. De film staat ook zachter, er is de mogelijkheid langs de zijkant van de zaal te verschonen, enz.
Ik denk dat ik mini liever uitbesteed voor een avondje grotemensenbios...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Draaien ze wel 12+ films?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Liever VK gehad? http://www.volkskrant.nl/(...)ar-de-babybios.dhtmlquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.viva.nl/2012/0(...)nencinemum-redactie/
Viva
Alleen als ze in de buurt woont...quote:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef Soempie het volgende:
ik dacht eerst dat wyccie dit postte, toen als ik het weer en daarna zag ik pas dat ze het niet wasquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Alleen als ze in de buurt woont...
Er deed net iets *doenk* van binnenuit tegen mijn hand, en stevig ook
Het lijkt me in ieder geval niet voor ieder kind geschikt... Babyvriendelijke hotels ben ik wel voor, kindvriendelijke restaurants alleen als het ook daar de bedoeling is dat ze behoorlijk aan tafel leren zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:21 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof er ook niks van dat baby's er niets van meekrijgen.Ben wel benieuwd naar dat onderzoek.
Je gedachtengang en zin missen wat samenhangquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat wyccie dit postte, toen als ik het weer en daarna zag ik pas dat ze het niet was
Goeie tip. Downloadingquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef Soempie het volgende:
De eerste minuut van de film Extremely Loud & Incredibly Close is nog niet verstreken of er begint een baby te huilen. De meeste bioscoopbezoekers zouden geërgerd omkijken, maar de ouders in deze zaal zijn immuun voor het gekir en gekuch van de dertig baby's.
Sorry, maar ik vind het al vervelend als er 1 baby huilt.
En ik moest even twee keer lezen wat ze bedoelde. Ik dacht dat ze het figuurlijke gat in de hand uitbeeldde (ivm baby-oppas regelen, maar oma is gratis, dus ik snapte het niet).quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik dacht eerst dat wyccie dit postte, toen als ik het weer en daarna zag ik pas dat ze het niet was
je hebt een puntquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je gedachtengang en zin missen wat samenhang![]()
Had misschien beter in een losse post gekund, mijn linkerhand lag op mijn buik en werd ineens omhooggewerktquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik moest even twee keer lezen wat ze bedoelde. Ik dacht dat ze het figuurlijke gat in de hand uitbeeldde (ivm baby-oppas regelen, maar oma is gratis, dus ik snapte het niet).
Nee, je had er al een enter tussen gezet. Maar ik had nog niet door waar jij je hand had.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Had misschien beter in een losse post gekund, mijn linkerhand lag op mijn buik en werd ineens omhooggewerkt
Hoi kleine lieverd.quote:
Ik ben ook bang dat het belangrijkste voordeel hem zit in het hebben van een master. Ik zou er nog wel een schakelprogramma tussen moeten plakken, ik heb net als Soemp een moederdiploma, maar dan een ander smaakjequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ken iemand die dat heeft gedaan, die is met enige moeite aan een baan gekomen, ze werkte voor de universiteit, maar wat ze precies deed weet ik niet meer. Het had niet heel direct iets met de studie te maken.
Hoeveel gaat je dat in totaal kosten?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben ook bang dat het belangrijkste voordeel hem zit in het hebben van een master. Ik zou er nog wel een schakelprogramma tussen moeten plakken, ik heb net als Soemp een moederdiploma, maar dan een ander smaakje
Minder dan je zou denken omdat de hele boel weer aftrekbaar is bij de belastingdienstquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoeveel gaat je dat in totaal kosten?
Je kunt het naast je baan doen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Minder dan je zou denken omdat de hele boel weer aftrekbaar is bij de belastingdienst
Daddyquote:
Queen of Winter, throned?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoi!
Jouw username doet me aan Cradle of Filth denken![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ook. Ik vind CoF echt zo kut tegenwoordigquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
A Gothic Romance![]()
Toen was ik nog een postpuberaal opstandig Opheliaatje
Ik ben wel benieuwd, thnx alvast!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:54 schreef Soempie het volgende:
Studiegenoten die voor onderwijskunde hebben gekozen zijn volgens mij vooral terecht gekomen bij uitgevers. Maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik zal kijken of ik het morgen kan navragen...
Ik luister inderdaad niet meer uit mezelf naar nieuwe albums, maar de albums die ik uit die periode heb liggen zijn me wel erg dierbaar en ik vind het niet vervelend om die af en toe nog te horen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Ik vind CoF echt zo kut tegenwoordigHeb V Empire nog wel hier ergens liggen..
Hoi allemaal, long time no see!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:54 schreef Soempie het volgende:
Studiegenoten die voor onderwijskunde hebben gekozen zijn volgens mij vooral terecht gekomen bij uitgevers. Maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik zal kijken of ik het morgen kan navragen...
Neequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:11 schreef Mikkie het volgende:
Hey Cobra! Alles nog onder controle hier?
Hawaii_Tim, hoor ik trouwens net van Soempie dat je ook een leuk programma hebt in de tweede week van juli?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Anyways, bedtijd en zo![]()
Nog even snel een taartje voor LB
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NeeIk moet dan met een of ander teringbarrel duizenden kilometers door Europa gaan rijden en kamperen
met nog honderden anderen
![]()
![]()
Nice, dan moet ik je toch een keer gaan opzoeken daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk team zit je/rijdt jullie barrel wel? Wij ervaren nog enige problemen, dus hebben nog wel wat kluswerk staan.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ik wil ook graag weer naar Londen maar ik ben bang dat ik dan meer kijk naar wat ik zelf wil dan wat hij leuk vindtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
Londen, bandjes kijken in Soho. En alle platenzaken van Berwick Street bezoeken.
Licht eens toe?quote:
Jij bent tenminste wel een goede gids.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil ook graag weer naar Londen maar ik ben bang dat ik dan meer kijk naar wat ik zelf wil dan wat hij leuk vindtal heeft hij wel aangegeven graag eens naar Londen te gaan
Je bent er zelf nooit geweest, dat is heel wat leuker om samen te doen/ontdekken dan dat je hem alle ins en outs gaat vertellen van London. Bovendien is Ierland gewoon heel gezellig.quote:
quote:
ja van een paar uurquote:
Hopen dat er op het vliegveld dan wat te beleven valt.quote:
Neequote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hopen dat er op het vliegveld dan wat te beleven valt.
Van sneeuwstormen zul je nu wel geen last hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neeheb er vorig jaar 7 uur vast gezeten vanwege die Europese sneeuw stormen
dat kloptquote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van sneeuwstormen zul je nu wel geen last hebben.
Ja, zal je zien. Zit jij in de stad vertrekt de vlucht toch nog.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat kloptoverwoog om de stad in te gaan maar dat is vast niet slim
Ik zie de pm graag tegemoetquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slaap ze!
Zal straks even met mw. MM afstemmen vwb de BBQ...
Oehquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er deed net iets *doenk* van binnenuit tegen mijn hand, en stevig ook
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NeeIk moet dan met een of ander teringbarrel duizenden kilometers door Europa gaan rijden en kamperen
met nog honderden anderen
![]()
![]()
Ik zal broer D. alvast waarschuwen dat je meedoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk komt het goed, Mikkiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef Mikkie het volgende:
Welk team zit je/rijdt jullie barrel wel? Wij ervaren nog enige problemen, dus hebben nog wel wat kluswerk staan.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hopen dat er op het vliegveld dan wat te beleven valt.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:04 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]ik had deze al klaar staan.
Thnx!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoi allemaal, long time no see!
Uitgevers zijn niet heel standaard. Je kunt ook rekenen op beleidsfunctie betreffende vormgeving van onderwijs (denk aan functies op hogescholen en ROC's), beleidsfuncties binnen de overheid (langdurige onderwijsbeleid vaststellen (denk aan de Tweede Fase e.d.)), maar soms ook uitvoerende onderwijstaken mits je een ondersteunende opleiding hebt. Of toetscentra zoals Cito.
Maar de arbeidsmarkt op dit moment is ronduit bagger voor Onderwijskundigen. Ik ken er meerdere en slechts ééntje heeft een baan in haar studierichting gevonden, de rest is nog wat aan het hobby'en via een uitzendbureau. Sterkte
Oh en LB gefeliciteerd.
Dat is natuurlijk waar ik eigenlijk voor langs kwam![]()
Zo erg ben ik toch niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oei oei oei, wat zal TM hiervan zeggen.
Mikkie leeft nogquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoi allemaal, long time no see!
Uitgevers zijn niet heel standaard. Je kunt ook rekenen op beleidsfunctie betreffende vormgeving van onderwijs (denk aan functies op hogescholen en ROC's), beleidsfuncties binnen de overheid (langdurige onderwijsbeleid vaststellen (denk aan de Tweede Fase e.d.)), maar soms ook uitvoerende onderwijstaken mits je een ondersteunende opleiding hebt. Of toetscentra zoals Cito.
Maar de arbeidsmarkt op dit moment is ronduit bagger voor Onderwijskundigen. Ik ken er meerdere en slechts ééntje heeft een baan in haar studierichting gevonden, de rest is nog wat aan het hobby'en via een uitzendbureau. Sterkte
Oh en LB gefeliciteerd.
Dat is natuurlijk waar ik eigenlijk voor langs kwam![]()
Ons teamnummer is 298, en we doen mee met een Subaru Impreza station. Die doet het over het algemeen best aardjg, alleen doet ie soms wat moeilijk over starten met een koude motor. Gelukkig start ie uiteindelijk wel altijd en hebben we ontdekt dat het probleem een stuk minder is als je de auto eerst een paar seconden op contact zet voor je echt probeert te starten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nice, dan moet ik je toch een keer gaan opzoeken daar!
Welk team zit je/rijdt jullie barrel wel? Wij ervaren nog enige problemen, dus hebben nog wel wat kluswerk staan.
Tofquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ons teamnummer is 298, en we doen mee met een Subaru Impreza station. Die doet het over het algemeen best aardjg, alleen doet ie soms wat moeilijk over starten met een koude motor. Gelukkig start ie uiteindelijk wel altijd en hebben we ontdekt dat het probleem een stuk minder is als je de auto eerst een paar seconden op contact zet voor je echt probeert te starten.
is het een diesel?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ons teamnummer is 298, en we doen mee met een Subaru Impreza station. Die doet het over het algemeen best aardjg, alleen doet ie soms wat moeilijk over starten met een koude motor. Gelukkig start ie uiteindelijk wel altijd en hebben we ontdekt dat het probleem een stuk minder is als je de auto eerst een paar seconden op contact zet voor je echt probeert te starten.
Ja, dat helpt wel meequote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tofen het is gelukkig zomer, en niet de winter-editie van de carbagerun
Nee, benzine. Subaru maakt pas diesels sinds 2007 geloof ik, en deze komt uit 1994. Van voorgloeien zou dus geen sprake hoeven zijnquote:
De glitters verspringen nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:18 schreef kwakz0r het volgende:
Happy birthday LB!
met een prachtig plaatje van seniorennet:
[ afbeelding ]
Heuj! Bezoekersgroep hier is niet heel veel veranderd volgens mij hèquote:
Mja, we gaan het hopen. Aantal mogelijke oplossing hebben we, waarbij de kosten variëren en nul euro (schoonmaken) tot 1.000+ euro (arbeidsloon + vervanging), dus het wordt even hopen. Ik stuur je wel een DM met onze teamnaam om nog een beetje anoniem te blijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 06:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hopelijk komt het goed, Mikkiewelk team zit je?
Klopt, ik heb 't sowieso nogal druk tegenwoordig. Maar op verzoek van Soempie, die ik heel af en toe nog spreek, kwam ik even een studievraagje beantwoordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:17 schreef Etcetera het volgende:
Goedemorgen![]()
LadyBlack gefeliciteerd
maak er een mooie dag van
![]()
![]()
Wow Mikkielang niet gezien
Jazeker!quote:
Dat scheelt al. Dat barrel van ons start regelmatig helemaal niet en we hebben accuproblemen, dus enige research is nog noodzakelijk...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mja, ik snap 't wel. Als je zelf in de zorg werkt, merk je al gauw dat iedereen die belt zijn eigen zaak als spoed beoordeelt. Iedereen wil snel geholpen worden, maar dat kan simpelweg niet. Als je iedereen een spoedbehandeling geeft, komt er gewoon een wachtlijst van weken voor spoedbehandeling. Dus daarom zal men altijd proberen om e.e.a. over het weekend heen te tillen en iets uit te stellen, zodat er nog enige ruimte blijft voor mogelijke crises.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:25 schreef Mark het volgende:
Oudste heeft pijn aan zijn kies, dus papa belt het nummer voor spoedeisende hulp van de jeugdtandverzorging om er nog voor het weekend naar te laten kijken.
Antwoord:"Kunt U maandag?"![]()
Daarna toch maar even duidelijk gemaakt dat ik vandaag verwachtte en voila: vanmiddag kunnen we ineens langskomen.
Absoluut waar, alleen is tandpijn voor een kind een stuk moeilijker te handelen dan voor een volwassene.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:35 schreef Mikkie het volgende:
En tandpijn is dan lastig...want het is natuurlijk erg vervelend om te hebben, anderzijds is het over het algemeen ook niet zo dat iemand het weekend niet overleeft als ie niet vandaag nog gezien wordt.
Mjah, even druk zetten helptquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:25 schreef Mark het volgende:
Oudste heeft pijn aan zijn kies, dus papa belt het nummer voor spoedeisende hulp van de jeugdtandverzorging om er nog voor het weekend naar te laten kijken.
Antwoord:"Kunt U maandag?"![]()
Daarna toch maar even duidelijk gemaakt dat ik vandaag verwachtte en voila: vanmiddag kunnen we ineens langskomen.
Nou, er zijn een aantal oud-gedienden niet meer onder ons, en een aantal nieuwe(re) gezichten, maar de kern is en blijft een heel gezellige AKQSCquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:35 schreef Mikkie het volgende:
Heuj! Bezoekersgroep hier is niet heel veel veranderd volgens mij hè
DM terugquote:Mja, we gaan het hopen. Aantal mogelijke oplossing hebben we, waarbij de kosten variëren en nul euro (schoonmaken) tot 1.000+ euro (arbeidsloon + vervanging), dus het wordt even hopen. Ik stuur je wel een DM met onze teamnaam om nog een beetje anoniem te blijven
Dat hoort een beetje bij de charme van auto's onder de 500 Equote:Dat scheelt al. Dat barrel van ons start regelmatig helemaal niet en we hebben accuproblemen, dus enige research is nog noodzakelijk...
Accu al doorgemeten of een andere accu geprobeerd? Mocht het nodig zijn: ik heb een tijdje terug bij de Action een acculader gekocht voor 11,95 die mij al meermaals heeft geholpenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat scheelt al. Dat barrel van ons start regelmatig helemaal niet en we hebben accuproblemen, dus enige research is nog noodzakelijk...
Dat dus. Daarnaast is dit de eerste keer dat ik voor zoiets bel, en ze kunnen in zijn dossier zien dat hij een zwak gebit heeft (buiten zijn schuld overigens, zwak glazuur). En dan vind ik 3 dagen wachten echt te lang.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Absoluut waar, alleen is tandpijn voor een kind een stuk moeilijker te handelen dan voor een volwassene.
True. Maar een tandarts blijft natuurlijk naar de planning kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Absoluut waar, alleen is tandpijn voor een kind een stuk moeilijker te handelen dan voor een volwassene.
Nou, begin eens, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:40 schreef Soempie het volgende:
Wie maakt er even een samenvatting van de afgelopen 3 jaar voor Mikkie?
Er is toch best veel gebeurd hier.
Wie zijn er vertrokken dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, er zijn een aantal oud-gedienden niet meer onder ons, en een aantal nieuwe(re) gezichten, maar de kern is en blijft een heel gezellige AKQSC
[..]
Dat hoort een beetje bij de charme van auto's onder de 500 E
Accu is in principe prima, maar lijkt soms toch nog wat spanning te verliezen. Misschien gaan we binnenkort voor de zekerheid toch even een andere accu proberen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Accu al doorgemeten of een andere accu geprobeerd? Mocht het nodig zijn: ik heb een tijdje terug bij de Action een acculader gekocht voor 11,95 die mij al meermaals heeft geholpen. Daarmee zou je de dag voor de start de accu nog even van wat extra prik kunnen voorzien
Asmodian, al een hele tijd geleden. Verder Daffodil, Nestle, Jojoortje, Supersheep en nog wel een paar van de originele cast.quote:
Eventueel een bevriende garage die jullie kan helpen? M'n broertje z'n team heeft hulp op die manier, dat scheeltquote:En ja, dat heeft charme en veel van die charme kan ik zelf wel oplossen, alleen de elektronica dus niet, en da's wel lastig. Maar we gaan er binnenkort met goede moed tegenaan!
je vergeet Mikkie, die hebben we ook in tijden niet gezienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Asmodian, al een hele tijd geleden. Verder Daffodil, Nestle, Jojoortje, Supersheep en nog wel een paar van de originele cast.
[..]
Eventueel een bevriende garage die jullie kan helpen? M'n broertje z'n team heeft hulp op die manier, dat scheelt
Een accu ontkoppelen en een nieuwe erin zetten kan in ongeveer tien minuten. Heb je niet een bevriend team in de buurt zitten? Even accu's wisselen en dan kijken of het beter gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Accu is in principe prima, maar lijkt soms toch nog wat spanning te verliezen. Misschien gaan we binnenkort voor de zekerheid toch even een andere accu proberen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
LB ik ben trouwens wel heel benieuwd naar je taart!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brakke telefoonfoto van gisteravond, maar toch
Mooi geworden!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Still going strong!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jazeker!Hoe is 't met jou en schaapmans?
Wie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je vergeet Mikkie, die hebben we ook in tijden niet gezien
Jarige LBquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg maar dat het hier zo gezellig is, misschien dat hij toch nog even komt zwaaienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef B.ertha het volgende:
Still going strong!
Maar hij komt hier niet meer inderdaad. Ik ben hier trouwens ook totaal bijna een jaar niet geweest. Toch weer terug
Nah, hij gelooft me nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg maar dat het hier zo gezellig is, misschien dat hij toch nog even komt zwaaien
Volgend jaar is 8 juni op een zaterdag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:27 schreef Mark het volgende:
LB en Diaan, allebei gefeliciteerd!
Diaan: volgend jaar zou je wel eens recht op een verlofdag kunnen hebben. Ik had dat namelijk ook toen mijn ouders 40 jaar getrouwd waren. Is de moeite om het even na te kijken!
Dat je ouders daar geen rekening mee hebben gehoudenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgend jaar is 8 juni op een zaterdag.
Wow wat een mooietaart.
![]()
Schande inderdaad!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat je ouders daar geen rekening mee hebben gehouden
Maakt niet uitquote:
Dat is het ook. Gelukkig kun je na enig aandringen vanmiddag wel terecht!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:47 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat dus. Daarnaast is dit de eerste keer dat ik voor zoiets bel, en ze kunnen in zijn dossier zien dat hij een zwak gebit heeft (buiten zijn schuld overigens, zwak glazuur). En dan vind ik 3 dagen wachten echt te lang.
Ai, da's na de verkiezingen. Dan is dat, vanwege de bezuinigingen, al niet meer mogelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Schande inderdaad!
Ik bedenk me net.. Op 16 november zijn mn schoonouders 40 jaar getrouwd. En dat is op een vrijdag!!![]()
Bedenk me net dat dat een paar jaar geleden ook is afgeschaft. Gelijk met een dag vrij voor een verhuizing.quote:Kan ik verlof krijgen voor het huwelijksjubileum van mijn ouders of grootouders?
Nee
Hij kijkt je met de nek aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef Soempie het volgende:
![]()
Er ligt een onthoofd vogeltje in de badkamer.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ieks.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef Soempie het volgende:
![]()
Da's jammer, bij ons staat er nog steeds een dag voor verhuizing en een dag voor - 25-, 40-, 50- en 60- jarig huwelijk van hetzij de medewerker, zijn kinderen, (schoon)ouders of grootoudersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
Het is sowieso niet meer mogelijk lees ik net op ons intranet:
Bedenk me net dat dat een paar jaar geleden ook is afgeschaft. Gelijk met een dag vrij voor een verhuizing.
Rome, Dublin of Brighton.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:41 schreef MaJo het volgende:
Feli LB!
Aangezien G. zijn verjaardagscadeau geraden heeft (kaartjes voor Jack white) ben ik nu aan het kijken naar een ander cadeauik kijk nu naar vliegtickets voor Londen, Dublin of Rome. Londen heeft mijn voorkeur maar ik ben bang dat ik bevooroordeeld ben
G is er in ieder geval alleen als kind geweest. In Italië is hij nog nooit geweest dus dat zal hij zeker leuk vinden. Dublin zijn we beiden nooit geweest. Welke van de drie denken jullie dat het leukst is?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Er ligt een onthoofd vogeltje bij Soempie in de badkamer
Erg jammer inderdaad. Was ivm bezuinigingen dat die vrije dagen eraf zijn gegaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Da's jammer, bij ons staat er nog steeds een dag voor verhuizing en een dag voor - 25-, 40-, 50- en 60- jarig huwelijk van hetzij de medewerker, zijn kinderen, (schoon)ouders of grootouders
Mijn ouders zitten inmiddels op 45½ jaar, dus dat is nog even wachten
Herfstvakantiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en MaJo, wanneer had je dat tripje gepland? Rome in de zomer is geen aanrader.
Nu nog Asmo, ik zal hem eens op Facebook porrenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Hey mikkiegezellig dat je weer eens langskomt
laatst Andy ook al, het lijkt wel een reünie
Ik ga zo naar de fysio, ik hoop dat hij ook wat gaat kraken
Dan heeft Rome juist qua weer het voordeel tegenover de andere opties denk ikquote:
Met blokjes carbid?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:32 schreef iamredleader het volgende:
Hier gelukkig geen last van onthoofde vogeltjes of dode mollen, wel het vermoeden dat er (weer) muizen in huis zijnik ga vanavond vallen zetten
Mijn opa vilde ze altijd. Van het velletje maakten ze handschoenen, dacht ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Wij hadden trouwens laatst weer een dode mol in de woonkamer liggen, mooie beesten zijn dat
om in de tuin te werken?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef Mark het volgende:
[..]
Mijn opa vilde ze altijd. Van het velletje maakten ze handschoenen, dacht ik.
En de restanten op de BBQ zeker.quote:
Om hun medemollen af te schrikkenquote:
Speaking of which, ik heb vanochtend een gasbarbecue aangeschaft via eBayquote:
Je bedoelt toch dit met c4 in de muizenval, en niet cobra?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, je mag ook in je geheel komen
Ik wil eigenlijk een tuinhaard annex BBQquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Speaking of which, ik heb vanochtend een gasbarbecue aangeschaft via eBay. Met deksel, thermometer, dubbele branders, zijbrander... fancy dingetje hoor! Nu nog een gasfles en koppelstuk vinden en bedenken waar ik het apparaat in godsnaam ga laten
Obviouslyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef ß het volgende:
Je bedoelt toch dit met c4 in de muizenval, en niet cobra?
Ik niet. Doe mij maar een flinke stenen BBQ waar ik houtskool, kooltjes en/of ruw hout in kan verbranden, met een grille van een meter breedquote:
Ook een erg mooi ding, maar ik woon in een huurhuis met gezamenlijke tuin (die bovendien vanaf de straat toegankelijk is). Verplaatsbaarheid van het geheel is dan wel een belangrijk puntquote:
Hmm, dan moet ik maar bescherming meenemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, je mag ook in je geheel komen
Had Silk nog over van de ABO meet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
Hmm, dan moet ik maar bescherming meenemen.
Geen idee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Had Silk nog over van de ABO meet?
Helaas. Alleen een achterafgarage met een tarief dat nog te overzien is, maar het blijft duur.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Asmodian, al een hele tijd geleden. Verder Daffodil, Nestle, Jojoortje, Supersheep en nog wel een paar van de originele cast.
[..]
Eventueel een bevriende garage die jullie kan helpen? M'n broertje z'n team heeft hulp op die manier, dat scheelt
Anders even aan Bart vragen?quote:
Oeh, lekkerquote:Maar ik vraag DW wel. Die schopt jullie allemaal in elkaar.
Dat is dan wel jammerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:55 schreef Mikkie het volgende:
Helaas. Alleen een achterafgarage met een tarief dat nog te overzien is, maar het blijft duur.
Dat denk ik niet. Het is hier altijd gezelligquote:En wat een weglopers zeg. Vonden ze het niet meer leuk genoeg?
We hebben nog voldoende reserveaccu's staan, dus da's het probleem niet. Dat zit vooral in het feit dat ie 't de ene keer wel doet en de andere keer niet. Paar keer starten kost flink vermogen, als ie dan niet voldoende bijlaadt is het gebeurd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een accu ontkoppelen en een nieuwe erin zetten kan in ongeveer tien minuten. Heb je niet een bevriend team in de buurt zitten? Even accu's wisselen en dan kijken of het beter gaat.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je vergeet Mikkie, die hebben we ook in tijden niet gezien
Nice! Leuk voor julliequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Still going strong!
Maar hij komt hier niet meer inderdaad. Ik ben hier trouwens ook totaal bijna een jaar niet geweest. Toch weer terug
Ja, tot je klappen krijgt van haar.quote:
Volgens mij moet het in haar geval andersom toch?quote:
quote:
ik zie alleen de naam, want afbeelding geblockt hier, maar dat is van syngenta zeker? ik zag al zoiets voorbij komen laatst..echt, wie verzint dat en is daarvoor waarschijnlijk dik betaald?quote:
Dat kun je tijdens de BBQ vragen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij moet het in haar geval andersom toch?
In dit geval is het honorarium mogelijk wel terecht. Je had de reclame vast niet op een forum gezien als het een standaarduiting was, of wel?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zie alleen de naam, want afbeelding geblockt hier, maar dat is van syngenta zeker? ik zag al zoiets voorbij komen laatst..echt, wie verzint dat en is daarvoor waarschijnlijk dik betaald?
onder het motto 'negatieve publiciteit is ook publiciteit' ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In dit geval is het honorarium mogelijk wel terecht. Je had de reclame vast niet op een forum gezien als het een standaarduiting was, of wel?
Syngenta? Geloof het niet. Maar het staat op GeenStijl dus die zal wel geblocked zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zie alleen de naam, want afbeelding geblockt hier, maar dat is van syngenta zeker? ik zag al zoiets voorbij komen laatst..echt, wie verzint dat en is daarvoor waarschijnlijk dik betaald?
Daar ben ik 95% zeker weten nietquote:
Nou, eigenlijk verveelde ik me gewoon stierlijk tijdens het schrijven van mijn scriptie, terwijl ik wel fulltime op kantoor zatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We hebben nog voldoende reserveaccu's staan, dus da's het probleem niet. Dat zit vooral in het feit dat ie 't de ene keer wel doet en de andere keer niet. Paar keer starten kost flink vermogen, als ie dan niet voldoende bijlaadt is het gebeurd.
Maar soms doet ie 't ook een week goed.
[..]
[..]
Nice! Leuk voor jullie. Kon je het oude nest niet missen?
[..]!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk verveelde ik me gewoon stierlijk tijdens het schrijven van mijn scriptie, terwijl ik wel fulltime op kantoor zatMaar toen was het toch wel erg gezellig en ben ik weer blijven hangen.
Oh, dan zul je het hier moeten vragen.quote:
Lijkt me overbodig. Iets met K...quote:
quote:
Je bent niet echt een goede lezer he?quote:
Ik heb vijf pagina's teruggelezen en toen zag ik het pas staanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent niet echt een goede lezer he?
En je ziet het niet boven het invoerveld staan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb vijf pagina's teruggelezen en toen zag ik het pas staan
Zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb vijf pagina's teruggelezen en toen zag ik het pas staan
Twee gaatjes is minder. Maar goed zittend haar is goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:56 schreef Etcetera het volgende:
Kapper geweest
Tandarts geweest2 gaatjes, momenteel is de verdoving aan het uitwerking. Een half-verdoofde neus is raar
(verdoving bij m'n voortanden, die trekt dus door naar je neus)
Pics van het resultaat?quote:
Hopelijk valt dan de pijn mee... ik hou niet van verdovingen (nog minder van de reden voor de verdoving, maar dan nog).quote:Tandarts geweest2 gaatjes, momenteel is de verdoving aan het uitwerking. Een half-verdoofde neus is raar
(verdoving bij m'n voortanden, die trekt dus door naar je neus)
Ik heb heel bewust een vrouwelijke tandarts.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn tandarts heeft van die zoekplaatjes en raadsels aan het plafond hangen, heb je iets om naar te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen camera bij de handquote:
Nog nergens last van, denk dat het ook niet echt zal komen want heb wel vaker een gaatje gehad (jammer genoeg). Ik moet meer flossenquote:Hopelijk valt dan de pijn mee... ik hou niet van verdovingen (nog minder van de reden voor de verdoving, maar dan nog).
Ik durf het eerlijk niet te zeggen... maar we wachten even afquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij heeft asmo nooit in de SC gepost, alleen in de AKQ zelf
Ik ben gemasseerd en een beetje gekraakt
En het is nog wel op dezelfde dag als Iarl en Tinu's jubileum.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:58 schreef B.ertha het volgende:
Jubileum gemist
Die verdient z'n geld ruimschoots. Er wordt over gepraat, en daar gaat het om. Alleen de boodschap mist het doel, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:14 schreef B.ertha het volgende:
Tja, daar was ik dus niet bij. Ik was druk met registreren
Ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:58 schreef B.ertha het volgende:
Jubileum gemist
Hier juist niet, de hele middag al aan het bellenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff ik heb geen zin meer om te werken vanmiddag. Het is hartstikke rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |