abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112586586

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2011 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2011 Patch 3

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Met zonder. :')
-nee-
pi_112586719
Ik wou net openen en toen kon het niet meer :{

Hoe kan ik mijn reputatie verhogen na twee seizoenen spelen met Las Parmas?

Ik heb trouwens een heel erg lage balkje bij competitie bij het bestuurtabel.. Omdat ik 12e of 13e werd in de Liga BBVA terwijl ik in het eerste seizoen promoveerde van de Liga Adelante... Dus vind raar dat het balkje ''competitie'' erg laag is.
pi_112586780
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Andijvie_ het volgende:

Hoe kan ik mijn reputatie verhogen na twee seizoenen spelen met Las Parmas?

Ik heb trouwens een heel erg lage balkje bij competitie bij het bestuurtabel.. Omdat ik 12e of 13e werd in de Liga BBVA terwijl ik in het eerste seizoen promoveerde van de Liga Adelante... Dus vind raar dat het balkje ''competitie'' erg laag is.
Wat heb je als doelstelling gezet op het begin van het seizoen dan?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_112586787
Reputatie gaat geleidelijk omhoog, gepaard met resultaten en goede spelers etc
pi_112586870
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:57 schreef Silv het volgende:

[..]

Wat heb je als doelstelling gezet op het begin van het seizoen dan?
Kwalificatie EURO cup (europa league). Ik had het team hoog ingeschat.. Ik keek naar de speler stats en ze zagen er goed uit.. Had 30+ spelers gehaald met hoge pass ratings etc.
pi_112586940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:59 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Kwalificatie EURO cup (europa league)
Daar moet je dus ook hoger voor staan dan 12e of 13e. Als je een lagere doelstelling had gekozen (mid-table ofzo) was het bestuur waarschijnlijk wel blij geweest.
pi_112587374
Hoe zou ik mijn reputatie kunnen verhogen? Duurt dat langer dan twee seizoenen en wat zou ik moeten doen voor een BOOST voor mijn reputatie, zodat ik gelijk aan de slag kan bij een nationaal elftal of een sterke ploeg. Iets als Chelsea ofzo.
pi_112587386
Ze zijn de promotie wel heel vlug vergeten dan. :P
-nee-
pi_112587412
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef Marsenal het volgende:
Ze zijn de promotie wel heel vlug vergeten dan. :P
hahaha ja :P
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:11:06 #10
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112587638
Maar eens een game begonnen met Rotherham United (alleen de naam al, lijkt er al zo op he :P ), startend in de League One. Heb de database aangepast, flink wat topploegen naar League 2 of Schotland gepleurt, daarvoor weer wat teams weggehaalt. Meesten ook een schuld gegeven, ben eigenlijk wel benieuwd naar een game waar nieuwe grootmachten opstaan, dus wie weet werkt dat zo.

Laatste tijd veel games gestart, hopenlijk lukt het hier wel om het plezier in te houden. Heb mijn succesvolle tacktiek uit FM 08 letterlijk gekopiëerd, t zal me benieuwen of hij hier ook zo werkt.

-------
Als jullie een club kiezen, letten jullie dan ook op Logo/clubkleuren als voornaamste reden, of ben ik die zonderling :D
pi_112587730
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:11 schreef Grifte het volgende:
Maar eens een game begonnen met Rotherham United (alleen de naam al, lijkt er al zo op he :P ), startend in de League One. Heb de database aangepast, flink wat topploegen naar League 2 of Schotland gepleurt, daarvoor weer wat teams weggehaalt. Meesten ook een schuld gegeven, ben eigenlijk wel benieuwd naar een game waar nieuwe grootmachten opstaan, dus wie weet werkt dat zo.

Laatste tijd veel games gestart, hopenlijk lukt het hier wel om het plezier in te houden. Heb mijn succesvolle tacktiek uit FM 08 letterlijk gekopiëerd, t zal me benieuwen of hij hier ook zo werkt.

-------
Als jullie een club kiezen, letten jullie dan ook op Logo/clubkleuren als voornaamste reden, of ben ik die zonderling :D
Het logo maakt de club. _O_
Maar serieus, ik let daar ook altijd op. Tenzij het een echte topclub is.
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:13:31 #12
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112587780
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef Silv het volgende:

[..]

Het logo maakt de club. _O_
Maar serieus, ik let daar ook altijd op. Tenzij het een echte topclub is.
Zeker, in Engeland heb je zoveel prachtige logo's, echt niet te bevatten. En dan kijk je hier in de Nederlandse competitie ;(
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:14:21 #13
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_112587835
Ik gebruik al 4 versie's van FM een variant op 4-5-1.
In het kort:
Verdedigers redelijk standaard.
1 DMC
1 ML (forward arrow) speed, stamina en voorzetten
1 MR (forward arrow) speed, stamina en voorzetten
2 AMC (swap position)
1 spits (lang, sterk, goede kopper (Dzeko, Carroll dat soort spelers)

Ga nu met Genoa iets proberen met 2 spitsen (4-4-2 Diamond-achtig)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_112587941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:14 schreef PirE het volgende:
Ik gebruik al 4 versie's van FM een variant op 4-5-1.
In het kort:
Verdedigers redelijk standaard.
1 DMC
1 ML (forward arrow) speed, stamina en voorzetten
1 MR (forward arrow) speed, stamina en voorzetten
2 AMC (swap position)
1 spits (lang, sterk, goede kopper (Dzeko, Carroll dat soort spelers)

Ga nu met Genoa iets proberen met 2 spitsen (4-4-2 Diamond-achtig)
Zou jij mij die tactiek kunnen sturen .TAC ? Ergens uploaden ofso? Zoiets heb ik al geprobeerd precies dezelfde tactiek, maar het is mij niet gelukt :(
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:40:35 #15
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_112589549
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:11 schreef Grifte het volgende:
-------
Logo/clubkleuren/shirts zijn belangrijk _O_.

Het heeft me een paar avonden gekost maar ik ben eindelijk klaar voor de voorbereiding van mijn 1e seizoen bij Genoa :D.

Volgende opdracht, de tactiek leren.

[ Bericht 1% gewijzigd door PirE op 07-06-2012 22:47:21 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_112591306
Mooie transfers.
-nee-
pi_112594041
Die Kara van Tromso is ook zo'n baas. Kost ook echt helemaal niets. _O_
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:14:27 #18
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_112602796
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef PirE het volgende:

[..]

Logo/clubkleuren/shirts zijn belangrijk _O_.

Het heeft me een paar avonden gekost maar ik ben eindelijk klaar voor de voorbereiding van mijn 1e seizoen bij Genoa :D.
[ afbeelding ]
Volgende opdracht, de tactiek leren.
Yiadom Boakye heb je netjes gedaan, voor 1 k. _O_ Geweldige speler vind ik dat. ^O^
Feyenoord-
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:15:17 #19
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_112602830
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Andijvie_ het volgende:
Degene met de laatste post moet de nieuwe openen, dus in dit geval Marsenal. ;)
Feyenoord-
pi_112604461
Na een seizoen bij Rostock en Belenenses ben ik nu aangenomen bij Shakhtar. Wat een spelers hebben die mensen zeg. Ik wist dat ze goede aanvallers hadden, maar dat hele team is geweldig. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Silv op 08-06-2012 11:17:33 ]
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:17:32 #21
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_112607678
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef Silv het volgende:
Na een seizoen bij Rostock en Belenenses ben ik nu aangenomen bij Shakhtar. Wat een spelers hebben die mensen zeg. Ik wist dat ze goede aanvallers hadden, maar dat hele team is geweldig. _O_
Zeker weten. _O_ Is Jádson bij jou nog aanwezig? Zo ja, zet hem als Advanced Playmaker. Die jongen is net Xavi, strooit met passjes alsof het niets is. _O_
Feyenoord-
pi_112609275
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:17 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Zeker weten. _O_ Is Jádson bij jou nog aanwezig? Zo ja, zet hem als Advanced Playmaker. Die jongen is net Xavi, strooit met passjes alsof het niets is. _O_
Die speelt bij ManU. Zieke stats heeft die man. _O_
Ik zoek alleen nog een goede Fullback op links. Kan alleen niemand vinden die ook wil komen. ;(
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:38:33 #23
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_112611147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:54 schreef Silv het volgende:

[..]

Die speelt bij ManU. Zieke stats heeft die man. _O_
Ik zoek alleen nog een goede Fullback op links. Kan alleen niemand vinden die ook wil komen. ;(
Welk seizoen zit je? Misschien is Artem Sukhotskyi al vergeten dat hij bij Dynamo Kyiv heeft gespeeld goede speler dat. :)
Feyenoord-
pi_112611320
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Welk seizoen zit je? Misschien is Artem Sukhotskyi al vergeten dat hij bij Dynamo Kyiv heeft gespeeld goede speler dat. :)
Zit nu in 2013/2014. Ben vooral op zoek naar een 24+ speler. Zit hier waarschijnlijk maar een jaartje, dus talentjes heb ik iets minder aan. ;)
pi_112614001
Ik kan het niet langer dan twee seizoenen volhouden bij Las Palmas. Het werd zo vreselijk saai dat ik alles begon te simuleren.. Ook niks aan de club deed of nieuws ging lezen of persconferenties.

Uiteindelijk een nieuw savegame begonnen. In plaats van werkloos beginnen, ben ik maar bij Fenerbahçe begonnen te coachen.

Het is zo eentonig en irritant om met een slechte tweede divisie club te spelen, omdat je geen ander keus heb, vanwege dat je werkloos begon en dat je dan bijna 80% van de wedstrijden te verliezen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')