Helemaal klaar met die periode.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Wat een held, hup die foto ook het water in.
Ja maar wel het shirt bewaard.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Helemaal klaar met die periode.
Inderdaad, er staat daar bij de zeelandbrug best veel stroming.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
Dat ding zal toch al lang met de stroming vertrokken zijn.
Benoni Beheytquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:43 schreef tong80 het volgende:
Van Poppel wie was de Belg die wereldkampioen werd maar werd verketterd omdat Rik van Looij het had moeten worden ?
Volgens mij wel.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Karina wil vast wel googlen
Prachtigquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Groenedaal die wint voor Nys en De Clerq
Ik was rerbij. De haat van de oh zo "vriendelijke" Belgische supporters.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Groenedaal die wint voor Nys en De Clerq
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Benoni Beheyt (Zwijnaarde, 27 september 1940) was een Belgisch wielrenner die vooral bekend werd door zijn legendarische overwinning op landgenoot Rik Van Looy tijdens het wereldkampioenschap in Ronse in 1963.
Klopt idd. 1963.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Karina wil vast wel googlen
Hij stak al zijn geld in een varkensboerderijen project. Maar zijn geldwaarnemer ging er met het geld vandoor. Toen ging Cruijffie maar weer voetballen. O.a. bij Levante.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Cruijff had ook ooit nog iets met varkens.
Met Wikipedia kom je een heel eind. Tot vijf minuten geleden had ik nog nooit van Benoni Beheyt gehoord.quote:
Kijk dat wist ik dan ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij stak al zijn geld in een varkensboerderijen project. Maar zijn geldwaarnemer ging er met het geld vandoor. Toen ging Cruijffie maar weer voetballen. O.a. bij Levante.
Ik kwam er toch maar mooi meequote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Wikipedia kom je een heel eind. Tot vijf minuten geleden had ik nog nooit van Benoni Beheyt gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |