Onzin, vind 'm juist erg verstandig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:21 schreef zarGon het volgende:
Tot en met de eerste zin van de tweede alinea gelezen, conclusie: sukkel ende kneus..
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Onzin, vind 'm juist erg verstandig.
Dat heb ik haar ook gezegd dat het voor haar kinderen nooit goed kan zijn. Gesprekken hebben we genoeg gehad en daar komt alleen maar uit dat ik haar niet begrijp: ze zegt dat ze me al weken iets probeert duidelijk te maken, namelijk dat ze voorgoed met mij verder wil. Is nu de 4e keer dat het klapt, maar nu is het echt geklapt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef Sekhmet het volgende:
Ten eerste komt ze vrij wanhopig over, lijkt mij voor haar kinderen ook geen gezonde situatie om zomaar bij een vreemde man in te trekken. Ten tweede dat ze er dan gelijk een punt achter zet geeft mij te denken dat het idd meer een vlucht is dan dat ze werkelijk om je geeft...anders zou een gesprek erover toch gewoon mogelijk moeten zijn?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef Sekhmet het volgende:
Verstandige beslissing om niet door te gaan...
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:21 schreef zarGon het volgende:
Tot en met de eerste zin van de tweede alinea gelezen, conclusie: sukkel ende kneus..
Wordt ze thuis mishandeld ofzo? Want dan kan ik mij voorstellen dat ze snel weg wilt, maar dan nog is dit niet de juiste manier/oplossing. Als ze voorgoed met je samen wil zijn, moet dat ook op een rustige manier opgebouwd kunnen worden. Zij zou daarin ook meer begrip voor jou mogen hebben. Oftewel, volgens mij is zij niet helemaal stabiel en wil je daar dan wel mee verder?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:30 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Dat heb ik haar ook gezegd dat het voor haar kinderen nooit goed kan zijn. Gesprekken hebben we genoeg gehad en daar komt alleen maar uit dat ik haar niet begrijp: ze zegt dat ze me al weken iets probeert duidelijk te maken, namelijk dat ze voorgoed met mij verder wil. Is nu de 4e keer dat het klapt, maar nu is het echt geklapt.
Ik mis inderdaad begrip voor mijn situatie. Ik heb alsmaar het idee dat ik vooral begripvol moet zijn naar haar toe, omdat ik dat van mezelf moet. Geen mishandeling, gewoon een relatie die totaal kapot is. Alleen maar ruzie en gezeik. Ik weet dat ze niet stabiel is, ik maak mezelf wijs dat dat overgaat als we voorgoed samenzijn denk ik... Ik zie natuurlijk zoveel kanten van haar waar ik gek op ben, die mis ik enorm...daardoor neem je de mindere zaken voor lief.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wordt ze thuis mishandeld ofzo? Want dan kan ik mij voorstellen dat ze snel weg wilt, maar dan nog is dit niet de juiste manier/oplossing. Als ze voorgoed met je samen wil zijn, moet dat ook op een rustige manier opgebouwd kunnen worden. Zij zou daarin ook meer begrip voor jou mogen hebben. Oftewel, volgens mij is zij niet helemaal stabiel en wil je daar dan wel mee verder?
Begrijpelijk...teken dat je echt om haar geeft. Maar dan wordt het een hart vs verstand verhaal. En het gaat niet alleen om jullie twee, maar ook om haar kinderen...alleen om die reden zou ik persoonlijk al voor het verstand gaan, hoe moeilijk dat ook is. Die kinderen moeten het aller belangrijkst zijn (iig voor haar).quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:39 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik mis inderdaad begrip voor mijn situatie. Ik heb alsmaar het idee dat ik vooral begripvol moet zijn naar haar toe, omdat ik dat van mezelf moet. Geen mishandeling, gewoon een relatie die totaal kapot is. Alleen maar ruzie en gezeik. Ik weet dat ze niet stabiel is, ik maak mezelf wijs dat dat overgaat als we voorgoed samenzijn denk ik... Ik zie natuurlijk zoveel kanten van haar waar ik gek op ben, die mis ik enorm...daardoor neem je de mindere zaken voor lief.
Klopt, zij heeft echter alle vertrouwen in de kinderen omdat die een superklik hebben met mij en andersom. Maar ja, drie maanden...waar praten we over.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Begrijpelijk...teken dat je echt om haar geeft. Maar dan wordt het een hart vs verstand verhaal. En het gaat niet alleen om jullie twee, maar ook om haar kinderen...alleen om die reden zou ik persoonlijk al voor het verstand gaan, hoe moeilijk dat ook is. Die kinderen moeten het aller belangrijkst zijn (iig voor haar).
Maar mag toch hopen dat die vader en zijn kinderen ook een band hebben. Makkelijk zou dat zeker niet gaan worden. Volgens mij haal je jezelf een heleboel ellende op de hals als je zou gaan samenwonen. Zij moet mi eerst gewoon netjes bij haar man weg en dat goed afronden en geen overhaaste beslissingen maken. Straks werkt het niet...worden die kinderen ook van hot naar her gesleept.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Klopt, zij heeft echter alle vertrouwen in de kinderen omdat die een superklik hebben met mij en andersom. Maar ja, drie maanden...waar praten we over.
De kinderen hebben dus al kennis gemaakt met hun stiefpapa terwijl ze nog met mama bij papa wonen. Dat moet toch wel een hele vreemde situatie zijn voor de kinderen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Klopt, zij heeft echter alle vertrouwen in de kinderen omdat die een superklik hebben met mij en andersom. Maar ja, drie maanden...waar praten we over.
Die band is er zeker. Ik voelde me ook schuldig om tussen hem en de kinderen te komen, daar werd zij kwaad over en flipte op me.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar mag toch hopen dat die vader en zijn kinderen ook een band hebben. Makkelijk zou dat zeker niet gaan worden. Volgens mij haal je jezelf een heleboel ellende op de hals als je zou gaan samenwonen. Zij moet mi eerst gewoon netjes bij haar man weg en dat goed afronden en geen overhaaste beslissingen maken. Straks werkt het niet...worden die kinderen ook van hot naar her gesleept.
Weg bij haar! Dit gaat alleen maar over haar haat jegens hem...quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:53 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Die band is er zeker. Ik voelde me ook schuldig om tussen hem en de kinderen te komen, daar werd zij kwaad over en flipte op me.
Daar zeg je wat...quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Weg bij haar! Dit gaat alleen maar over haar haat jegens hem...
Sterk. Dank u !quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef mangler_fcu het volgende:
NIET DOEN!! Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten en het wel gedaan en ik raad het je echt af! Onder andere om deze redenen:
1. Het is slecht voor de kinderen. Het is voor kinderen al een schok om te horen dat papa en mama gaan scheiden en ik weet niet hoe oud die kinderen zijn maar vaak begrijpen ze het ook nog niet echt. Als ze dan ook nog ineens bij een andere, voor hun vreemde, man gaan wonen snappen ze er al helemaal niks meer van.
2. In een scheiding van een ander terecht komen is verschrikkelijk. Een scheiding: duurt ontzettend lang, geeft ontzettend veel stress, is ontzettend veel werk, is ontzettend duur, brengt meer emoties teweeg dan zij en jij nu kunnen inschatten en het ergste voor jou is dat je er midden in zit maar niks kan doen alleen maar kan toekijken.
3. Je hebt kans dat als ze uiteindelijk de papier moet tekenen om te scheiden dat ze gaat twijfelen, op dit moment denkt zij van niet maar als het moment daar is heb je grote kans dat ze het er toch moeilijker mee zal hebben dan dat zij nu denkt. Het beëindigen van een huwelijk is iets wat je niet moet onderschatten en is iets wat vaak toch zwaarder valt dan in eerste instantie wordt gedacht.
4. De kans is groot dat je in feite een 'rebound' bent, dit voelt voor haar nu niet zo maar over een paar maanden, max. 1,5 jaar zal ze gaan inzien dat ze eerst tijd voor zichzelf had moeten nemen. Ze moet nog heel veel verwerken en weer tot haar zelf komen en dat kan niet als ze zich gelijk weer in een relatie stort.
5. Je moet eerst elkaar beter kennen voor je gaat samenwonen en je moet ook weten of het wel klikt tussen jou en haar kinderen. Klikt het niet tussen jou en haar kinderen dan is het einde relatie.
6. Voor dat je met haar en haar kinderen gaat samenwonen moet je goed weten wat zij verwacht van jou rol in het leven van haar kinderen en goede afspraken maken over jou rol in het leven van de kinderen.
7. Je moet goed weten of jij je kan vinden in haar manier van opvoeden want als jij het niet eens bent met haar manier van opvoeden zal dat veel problemen geven. Je denkt nu misschien dat dit wel mee zal vallen, maar als zij bepaald gedrag acceptabel vind en jij vind dat gedrag onacceptabel dan ga jij je er op den duur ontzettend aan het irriteren, vooral omdat je er niks van kan en mag zeggen.
8. Stel dat jullie relatie geen stand houd dan raken is dat opnieuw een klap voor de kinderen.
Zoals JaniceBrownie ook al zei, zij moet haar kinderen vooropstellen en aangezien zij dat nu niet doet moet jij de verstandigste zijn en het wel doen. Als jullie relatie echt zo sterk is als jullie nu denken en jullie echt voor de rest van jullie leven samen zullen blijven dan kunnen jullie best rustig aan doen, want zeg nou zelf wat is nou +/- 1 jaar op de rest van jullie leven?!
Geef de kinderen de tijd om eraan te wennen dat papa en mama gaan scheiden voor je de kinderen ontmoet. Zorg dat zij de tijd neemt om de scheiding te verwerken voor jullie je echt in de relatie storten. En ik weet niet of zij dit weet maar als zij gaat samenwonen hoeft haar man geen alimentatie voor haar te betalen, ik weet niet hoe zij financieel zit, maar dat gaat vaak om redelijke bedragen dus dat is ook wel iets om rekening mee te houden.
Na deze regel stopte ik al met lezen.......quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:19 schreef BountyHunter340 het volgende:
Meid leren kennen, stapelverliefd en 3 supermaanden samen beleefd.
Nu na 3 maanden is ze ervan overtuigd dat ze met mij verder wil voor de rest van haar leven
Emotionele chantage. Ze vindt iets in jou wat haar toekomstige ex niet had en ziet jou als uitvlucht uit haar huwelijk. Waarschijnlijk is het die eerste verliefdheid die haar nu zo besluitvaardig maakt. Let op, als dat samenwonen niet blijkt te werken, is ze zo weer weg. Samenwonen is niet altijd makkelijk en het lijkt me dat in één keer drie kinderen erbij ook niet niks is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:19 schreef BountyHunter340 het volgende:
Het probleem: ze woont nog met haar vent en is getrouwd (ook al is die relatie kapot) en daarnaast heeft ze 3 kinderen. We hebben altijd afgesproken om voor de middenweg te gaan, dat betekent dat onze relatie voorlopig geheim zou blijven voor de buitenwereld. Nu na 3 maanden is ze ervan overtuigd dat ze met mij verder wil voor de rest van haar leven en wil ze grote beslissingen maken, oftewel bij mij intrekken met 3 kids.
Hoe gek je ook op iemand bent, mijn punt is dat ik nooit na 3 maanden samen zou gaan wonen en 3 kids erbij zou nemen, dat is nogal wat. Je kent elkaar amper. Nee ik zou zeggen gewoon eerst aankijken een tijd en dan later kijken hoe verder. Op haar komt dat over als een afwijzing, dat ik niet genoeg om haar geef wat ik ook kan begrijpen. Mijn gevoel voor haar is echter supersterk (nooit eerder meegemaakt dit) alleen denk ik dus anders over wat verstandig is.
Nadat ik heb aangegeven hoe ik het zie is het misgegaan, zij heeft er een punt achter gezet omdat ze niet meer met onze dagen zonder elkaar om kan gaan en dus altijd samen wil zijn. Oftewel ik kan haar niet geven wat zij wil. Verder heeft ze elke dag superveel bevestiging en aandacht nodig, geeft aan dat ze niet meer om kan gaan met de situatie thuis en zit er dagelijks goed doorheen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand na 3 maanden alles op wil geven en de stap gaat zetten om samen te gaan wonen met iemand die je net kent (ook al zijn het prachtige maanden geweest en ben je knettergek van elkaar). Andere optie is dat ik iedereen had kunnen zijn en dat ze alleen maar weg wil thuis, maar zo mag ik misschien niet denken.
Heb ik er verstandig aan gedaan? Ik weet van mezelf dat ik knettergek ben van haar.
Ik maak me ook grote zorgen om haar, kan ik iets van me laten horen of werk ik mezelf dan weer in de nesten?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef BountyHunter340 het volgende:
Zij gooit het er vooral op dat ik risico's moet nemen, niet alles moet afwegen, en dat de kinderen en haar vent haar probleem zijn.
Wanneer het erop aan zou komen dat jij die kinderen in huis krijgt en dus ook deels opvoed, zijn die kinderen ook deels jouw probleem.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef BountyHunter340 het volgende:
Zij gooit het er vooral op dat ik risico's moet nemen, niet alles moet afwegen, en dat de kinderen en haar vent haar probleem zijn.
Prachtige post, dit is waarom ik naar R&P kom. Klasse. Openhartig en informatief.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef mangler_fcu het volgende:
NIET DOEN!! Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten en het wel gedaan en ik raad het je echt af! Onder andere om deze redenen:
Dat kan zij wel leuk zeggen maar er zijn situaties waarin je geen risico's moet nemen en daar is dit er één van. Als er geen kinderen bij betrokken waren was het een ander verhaal geweest, alhoewel ik het je dan alsnog af zou raden aangezien ze nog niet gescheiden is (zie mijn eerdere post), maar er zijn wel kinderen bij betrokken en met kinderen kun/mag je geen risico's nemen. Daarbij komt nog dat als ze bij jou intrekt het automatisch ook jou zaak is, dus wat zij zegt gaat sowieso niet op.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef BountyHunter340 het volgende:
Zij stelt dat ze weet wat het beste is voor de kinderenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Dat kan zij wel leuk zeggen maar er zijn situaties waarin je geen risico's moet nemen en daar is dit er één van. Als er geen kinderen bij betrokken waren was het een ander verhaal geweest, alhoewel ik het je dan alsnog af zou raden aangezien ze nog niet gescheiden is (zie mijn eerdere post), maar er zijn wel kinderen bij betrokken en met kinderen kun/mag je geen risico's nemen. Daarbij komt nog dat als ze bij jou intrekt het automatisch ook jou zaak is, dus wat zij zegt gaat sowieso niet op.
Als ik jou was zou ik nog maar eens goed gaan nadenken of ze wel echt zo'n geweldige vrouw is, ik zou persoonlijk niet (nog eens) met iemand samen willen zijn die zo onverantwoordelijk met zijn/haar kinderen om gaat. Ze stelt haar eigen geluk nu voor wat goed is voor haar kinderen, dat is een duidelijk teken dat ze (erg) egocentrisch/egoïstisch is, dat lijkt me toch wel iets om over na te denken. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om met iemand samen te leven die constant zijn eigen geluk/behoefte voorop stelt en als jij er dan tegen in gaat komt er ruzie of een verhaal over hoe moeilijk hij/zij het had tijdens het huwelijk of, dit is de ergste, 'als ik dit niet kan/mag doen van jou ben je zoals mijn ex!' (emotionele chantage, doet ze nu al dus bereidt je voor...)
Offtopic: zij ze letterlijk dat de kinderen haar probleem waren?zoja
mensen die naar hun eigen kinderen verwijzen als 'hun probleem'.
Ik ken ook de kinderen, sinds 3 maanden dus. We zijn supervaak met ze weggeweest en er is een superklik. Dus dat is voor haar geen issue. Als het nu klikt zal het dan ook wel klikken denkt ze.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:24 schreef Fera het volgende:
Ik vind het vreemd dat ze het meteen als een afwijzing ziet. De vriendin van mijn vader (ook gescheiden) heeft ook drie kids, maar die kwam ook niet meteen bij hem intrekken (toen waren mijn ouders al uit elkaar en niet meer in één huis). Ze hebben eerst nog een tijd een lat-relatie gehad. Zij woonde al apart met haar kids voor ze elkaar kende, maar toch ...
Waarom kan jouw vriendin niet eerst een huisje gaan zoeken met haar kids? Misschien ook wel verstandiger voor haar, dan heeft zij haar eigen plekje en zitten haar drie kids niet meteen met een man opgescheept die ze niet kennen. Zij hebben jou nog nooit ontmoet en dan zouden zij ineens met je samenwonen. Lijkt me niet erg leuk voor ze, ook al ben je misschien een supertoffe vent.
Heeft ze hier überhaupt wel over nagedacht?
Dus de kinderen kennen jou ook, maar die vader weet van niets? You sure?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik ken ook de kinderen, sinds 3 maanden dus. We zijn supervaak met ze weggeweest en er is een superklik. Dus dat is voor haar geen issue. Als het nu klikt zal het dan ook wel klikken denkt ze.
Ja, ze roepen zelfs steeds wanneer ik weer langskom. Ik ken zelfs de vader. Ik kom gewoon thuis daar. Die denkt dat wij special friends zijn en maakt er geen probleem van als ik met haar en de kids een dag wegga. Hou even in gedachten dat hun relatie wel al kapot was voor ze mij leerde kennen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus de kinderen kennen jou ook, maar die vader weet van niets? You sure?
Ik denk dat als mijn vent zoiets zou flikken, en onze zoon zelfs al aan zijn buitenechtelijke neukertje zou hebben voorgesteld dat hij dan nog een flink probleem zou krijgen voor hij een normale omgangsregeling zou hebben...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik ken ook de kinderen, sinds 3 maanden dus. We zijn supervaak met ze weggeweest en er is een superklik. Dus dat is voor haar geen issue. Als het nu klikt zal het dan ook wel klikken denkt ze.
Hun relatie is naar de filistijnen en ineens heeft zij een special friend waarmee ze leuke dingen doet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:29 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja, ze roepen zelfs steeds wanneer ik weer langskom. Ik ken zelfs de vader. Ik kom gewoon thuis daar. Die denkt dat wij special friends zijn en maakt er geen probleem van als ik met haar en de kids een dag wegga. Hou even in gedachten dat hun relatie wel al kapot was voor ze mij leerde kennen.
Hij is naief. Hij weet zelfs dat ze bij mij slaapt. Maar hij zal ergens ook wel moeten weten dat er meer is. Ik denk niet dat hij blij is als hij van haar af is, hij blijft liever met haar onder een dak wonen voor de kids. Of hij nog gelooft in de relatie met haar weet ik niet, ik weet dat zij in elk geval blij is als ze van hem af is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hun relatie is naar de fillistijnen en ineens heeft zij een special friend waarmee ze leuke dingen doet?
En hij heeft het niet door?? Is hij doof en blind? Of gewoon blij dat hij binnenkort van haar af is?
Waarom gaat ze dan niet bij hem weg?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:36 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Hij is naief. Hij weet zelfs dat ze bij mij slaapt. Maar hij zal ergens ook wel moeten weten dat er meer is. Ik denk niet dat hij blij is als hij van haar af is, hij blijft liever met haar onder een dak wonen voor de kids. Of hij nog gelooft in de relatie met haar weet ik niet, ik weet dat zij in elk geval blij is als ze van hem af is.
Omdat ze eerst op zoek is naar een gespreid bedje en dat dacht te vinden bij TS, maar hij heeft daar duidelijk geen zin in.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom gaat ze dan niet bij hem weg?
Daar kan ik niet bij.
Hij heeft gelijk, als hij daar intrapt dan is hij niet goed wijs....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze eerst op zoek is naar een gespreid bedje en dat dacht te vinden bij TS, maar hij heeft daar duidelijk geen zin in.
Inderdaad...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze eerst op zoek is naar een gespreid bedje en dat dacht te vinden bij TS, maar hij heeft daar duidelijk geen zin in.
Hij heeft zeker gelijk, het lijkt er namelijk op dat ze "verliefd" op hem is omdat hij haar ontsnapping aan haar huwelijk zou kunnen zijn, vandaar dat ze in paniek raakte toen hij zei dat niet te willen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, als hij daar intrapt dan is hij niet goed wijs....
Als hij het wel doet dan heeft hij er over een paar maanden waarschijnlijk ook een huisvriend bij, die regelmatig met haar op stap gaat.
Ze heeft er eerder een punt achter gezet zodat ze op zoek kan naar iemand die wel haar en haar drie kinderen na drie maanden in huis neemt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:19 schreef BountyHunter340 het volgende:
Nadat ik heb aangegeven hoe ik het zie is het misgegaan, zij heeft er een punt achter gezet omdat ze niet meer met onze dagen zonder elkaar om kan gaan en dus altijd samen wil zijn.
Allemaal van die argumenten om jou te overtuigen. Maar met dit soort dingen moet je ook je gevoel laten tellen, goed dat je dat hebt gedaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:02 schreef Leandra het volgende:
Zijn die 3 kinderen trouwens allemaal van de man waarmee ze nu (nog) getrouwd is?
Want je hebt het erover dat zij 3 kinderen heeft, niet dat ze 3 kinderen hebben.
Idd, dat soort zaken werken trouwens vaak ook niet; want je zoekt dan iemand die compleet anders is dan de partner die je zat bent, maar na verloop van tijd zie je dat die ook wat eigenschappen mist die je belangrijk vind, je werd immers niet voor niets verliefd op de partner daarvoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft zeker gelijk, het lijkt er namelijk op dat ze "verliefd" op hem is omdat hij haar ontsnapping aan haar huwelijk zou kunnen zijn, vandaar dat ze in paniek raakte toen hij zei dat niet te willen.
Ik vind het sowieso niet verstandig om van het ene bed meteen in het andere te stappen, terwijl er ook nog eens een scheiding geregeld moet worden, waar ook nog eens kinderen bij betrokken zijn. TS zou gek zijn als hij haar bij hem in liet trekken.
Als ze niks in mij zag zou ze ook niet in willen trekken, maar goed ik had ook pietje of jantje kunnen zijn misschien.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:06 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ze heeft er eerder een punt achter gezet zodat ze op zoek kan naar iemand die wel haar en haar drie kinderen na drie maanden in huis neemt.
Je bent gebruikt.
Mijn verstand bedoel je neem ik aan? Dat zegt niet doen, gevoel zegt 24/7 samen willen zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:08 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Allemaal van die argumenten om jou te overtuigen. Maar met dit soort dingen moet je ook je gevoel laten tellen, goed dat je dat hebt gedaan.
Nu blijft ze bij een vent wonen die ze niet moet, ik weet niet hoe leuk je woont, maar als dat leuk genoeg is zou dat al reden genoeg kunnen zijn, ze heeft er duidelijk geen moeite mee bij iemand te wonen die ze niet (meer) moet, doet ze nu ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:10 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Als ze niks in mij zag zou ze ook niet in willen trekken, maar goed ik had ook pietje of jantje kunnen zijn misschien.
Zolang je maar niet alleen-op-de-bank-met-drie-jengelende-koters bent...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:10 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Als ze niks in mij zag zou ze ook niet in willen trekken, maar goed ik had ook pietje of jantje kunnen zijn misschien.
3, 5 en 8quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waarom gaat ze dan niet bij hem weg?
Hoe oud zijn de kinderen?
Klinkt als een mentaal stabiele dame, waar je echt een gezonde, gelijkwaardige relatie mee kunt hebben!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
3, 5 en 8
Ik weet niet waarom ze niet weggaat, misschien angst om alleen te zijn. Ze zegt dat ze er wel mee bezig was maar dat was net voordat ik in de picture kwam. Op dit moment zou alleen gaan wonen ook niet passen in haar plaatje want ze moet 24/7 bij mij zijn zegt ze. Ze draait compleet door op dagen dat we elkaar niet zien ook.
Woon heel leuk, groot huis, 5 slaapkamers, nieuwbouw, voor mij alleenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu blijft ze bij een vent wonen die ze niet moet, ik weet niet hoe leuk je woont, maar als dat leuk genoeg is zou dat al reden genoeg kunnen zijn, ze heeft er duidelijk geen moeite mee bij iemand te wonen die ze niet (meer) moet, doet ze nu ook.
Lekker naïef, maar ja, je bent dan ook een 'relatie' aangegaan met een getrouwde vrouw.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:10 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Dat verbaast me nou weer niets.... het verbaast me zelfs niet als jij leuker woont dan zij nu met haar man en kinderen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Woon heel leuk, groot huis, 5 slaapkamers, nieuwbouw, voor mij alleen
Klopt, ik verdien hetzelfde wat zij samen verdienenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verbaast me nou weer niets.... het verbaast me zelfs niet als jij leuker woont dan zij nu met haar man en kinderen.
Bingo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
Ze draait door op dagen dat jullie elkaar niet zien?? Is ze 16 ofzo?
Maar 3 koters van die leeftijden en dan gelijk confronteren met je buitenechtelijke neukertje en er ook nog eens na 3 maanden verkering bij willen intrekken?
Laat haar maar eigen woonruimte regelen, dan kun jij wel bij haar intrekken.... eerst een half jaartje (of langer) terwijl je je eigen huis ook nog aanhoudt, als het dan werkelijk wat wordt kunnen jullie altijd nog samen in jouw huis als dat geschikter is, maar als je haar nu bij je in laat trekken dan zit je ermee opgescheept als het 3 maanden later niet blijkt te werken.... want dan heeft ze niets meer, en kun je het niet maken haar met haar gebroed op straat te zetten.
Ik zal haar iets geven wat ze eerst miste, er zal altijd wel iets van gevoel moeten zijn voor je bij iemand intrekt. Ik denk niet dat het gespeeld is, dan ga je niet 24/7 op iemands lip zitten. Maar het is me duidelijk dat ik iedereen had kunnen zijn die haar zoiets gaf.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Lekker naïef, maar ja, je bent dan ook een 'relatie' aangegaan met een getrouwde vrouw.
Goh... ze heeft de jackpot gevonden en moet hem nog zien binnen te slepen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Klopt, ik verdien hetzelfde wat zij samen verdienen
Fijn dat ze goed in bed is, maar ga er niet vanuit dat het nog steeds zo leuk is als je ermee samenwoont.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:23 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik zal haar iets geven wat ze eerst miste, er zal altijd wel iets van gevoel moeten zijn voor je bij iemand intrekt. Ik denk niet dat het gespeeld is, dan ga je niet 24/7 op iemands lip zitten. Maar het is me duidelijk dat ik iedereen had kunnen zijn die haar zoiets gaf.
Tsja en een relatie aangaan met een getrouwde vrouw, het gevoel wint het dan van het verstand. Het begon als een avontuurtje zonder dat ik serieus verder wilde, maar uiteindelijk krijg je toch superveel gevoel voor iemand.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:23 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik zal haar iets geven wat ze eerst miste, er zal altijd wel iets van gevoel moeten zijn voor je bij iemand intrekt. Ik denk niet dat het gespeeld is, dan ga je niet 24/7 op iemands lip zitten.
Want jij trekt in bij iemand die je eigenlijk niet mag maar als je maar in een gespreid bedje terecht komt dan neem je dat voor lief... ?quote:
Misschien als ik 3 bloedjes te onderhouden had wel...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:34 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Want jij trekt in bij iemand die je eigenlijk niet mag maar als je maar in een gespreid bedje terecht komt dan neem je dat voor lief... ?
Ik niet, maar ik ben dan ook geen getrouwde vrouw die een 'relatie' met iemand anders aangaat en na drie maanden in wilt trekken met haar drie koters.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:34 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Want jij trekt in bij iemand die je eigenlijk niet mag maar als je maar in een gespreid bedje terecht komt dan neem je dat voor lief... ?
Heel schattig, maar dat kun je na 3 maanden nog niet weten.quote:Nu na 3 maanden is ze ervan overtuigd dat ze met mij verder wil voor de rest van haar leven en wil ze grote beslissingen maken, oftewel bij mij intrekken met 3 kids.
Sowieso die kinderen nu een nieuw vaderfiguur opdringen, terwijl ze nog niet eens weten dat ze van de vorige "afscheid moeten nemen"quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Zeker omdat er kinderen in het spel zijn vind ik haar wel behoorlijk impulsief. Samenwonen met een man, niet de vader, die je nog maar 3 maanden kent. En als dat fout gaat, verliezen die kinderen weer een vaderfiguur.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sowieso die kinderen nu een nieuw vaderfiguur opdringen, terwijl ze nog niet eens weten dat ze van de vorige "afscheid moeten nemen"Dan kun je mij niet wijsmaken dat je dat wat het beste voor de kinderen is voor ogen hebt.
Goed puntquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:49 schreef Fera het volgende:
TS, misschien wil je het niet horen maar ik denk dat het haar meer toe doen is om het grote, leuke huis met vijf slaapkamers. Perfect toch, als je drie kinderen hebt? Misschien is het niet zo, maar zoals het er uit ziet is het wel of niet samenwonen wel een dealbreaker voor haar. Ze zet er immers om die reden een punt achter. Beetje vreemd, aangezien ze zo'n geweeeeeldige toekomst met jou voor zich zag.
De reden dat ze er een punt achter zet is dat ze niet meer om kan gaan met het dubbelleven, ene moment bij mij en andere moment bij haar thuis met de kids en vent. Ze wordt gek van afscheid nemen van mij en niet altijd samen kunnen zijn. Ik denk zelf ook dat wanneer ik haar grote liefde was ze dat allemaal voor lief zou nemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:49 schreef Fera het volgende:
TS, misschien wil je het niet horen maar ik denk dat het haar meer toe doen is om het grote, leuke huis met vijf slaapkamers. Perfect toch, als je drie kinderen hebt? Misschien is het niet zo, maar zoals het er uit ziet is het wel of niet samenwonen wel een dealbreaker voor haar. Ze zet er immers om die reden een punt achter. Beetje vreemd, aangezien ze zo'n geweeeeeldige toekomst met jou voor zich zag.
Is zij de eerste die ooit interesse in je heeft getoond of zo dat je hier intrapt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
De reden dat ze er een punt achter zet is dat ze niet meer om kan gaan met het dubbelleven, ene moment bij mij en andere moment bij haar thuis met de kids en vent. Ze wordt gek van afscheid nemen van mij en niet altijd samen kunnen zijn. Ik denk zelf ook dat wanneer ik haar grote liefde was ze dat allemaal voor lief zou nemen.
om je nieuwe liefde vervolgens te dumpen omdat hij 'haar niet kan geven wat ze wil' (lees: niet meteen doet wat zij wil) ..quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef -.Noir het volgende:
Na drie "fantastische" maanden vanuit het huis van je ex-man rechtstreeks naar je nieuwe vriend gaan verhuizen en nog drie kinderen meeslepen ook?
Ik heb letterlijk in tijden niet zo'n belachelijk idee gelezen.
En TS kennende krijgt zij hem ook nog zo ver één of ander contract te tekenen waardoor als het straks uit is zij zijn huis mag houden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:41 schreef probeer het volgende:
[..]
om je nieuwe liefde vervolgens te dumpen omdat hij 'haar niet kan geven wat ze wil' (lees: niet meteen doet wat zij wil) ..
sounds like a keeper!
veel verstandige reacties hier.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
De reden dat ze er een punt achter zet is dat ze niet meer om kan gaan met het dubbelleven, ene moment bij mij en andere moment bij haar thuis met de kids en vent. Ze wordt gek van afscheid nemen van mij en niet altijd samen kunnen zijn. Ik denk zelf ook dat wanneer ik haar grote liefde was ze dat allemaal voor lief zou nemen.
Ik heb echt in bijna exact dezelfde situatie gezeten. Zij speelt het gevoel niet, maar het is ook niet echt. Ze krijgt van jou wat ze mist in haar huwelijk en daar klampt ze zich aan vast, het gevoel voor een rebound is vaak heel intens en heel heftig maar ook maar van korte duur. Ze moet eerst de relatie waarin zij zit afsluiten en alles verwerken vóór ze weer een echte relatie aan kan gaan. Nu voelt dat voor haar niet zo omdat ze zich zo in jullie relatie stort maar door er niet mee te dealen verwerkt ze het niet en dan komt het op een later moment naar boven. Ik heb in jou schoenen gestaan en ik weet hoe zwaar het is als het ineens allemaal boven komt en ik weet hoe zwaar het is om in de scheiding van iemand anders terecht te komen en ik kan het niet vaak genoeg zeggen, DOE HET NIET! Zorg dat ze eerst haar scheiding rond heeft en haar eigen plekje heeft en alles verwerkt heeft voor dat je echt aan een relatie begint, het zal je heel veel pijn en frustratie schelen als je wacht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
En dit dus inderdaad!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:30 schreef Leandra het volgende:
Je moet je vooral afvragen of je wel samen wilt zijn met iemand die het welzijn van haar (3!) kinderen zo makkelijk ondergeschikt maakt aan haar eigen behoeftes.
Veel egoïstischer dan dat ga je ze niet vinden.
Wauw, wat een verhaal. Ziet er inderdaad naar uit dat je de juiste beslissing hebt genomen. Wel zielig. Niet voor haar, maar voor die kinderen van drie vaders ...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb óók al in zo'n soort situatie gezeten, waarbij ik (ook) de sukkel was die viel op een vrouw met 2 kids die in een scheiding lag. Toen ik aangaf eerst maar eens een tijdje te latten, dus ik hield mijn eigen woonruimte, maar was in de praktijk elk weekend of vaker bij haar & de kids, leek dat een compromis wat ze graag accepteerde.
Ik merkte echter na anderhalf jaar dat ze ondertussen wel steeds minder stiekem verder zocht naar iemand die haar wel volledig wilde onderhouden en ik trok de conclusie waar ik nu nog elke dag blij mee ben: ik verbrak de relatie en vertrok. Het waren 2 mooie jaren, echt.
Zij heeft nu 4 kinderen van minimaal 3 vaders en is uiteindelijk alleen...
Ik ben getrouwd en gelukkig. Maar niet met haar.
Als ze gek wordt van het dubbelleven, dan moet ze een keuze maken. Ze kan wel voor jou kiezen, maar als ze echt om je geeft doet ze dat toch ook zonder het samenwonen? Misschien is ze er gewoon nog niet helemaal uit. Bang om het veilige nest te laten en zelf iets nieuws op te bouwen. Bij iemand intrekken die al een huis heeft is nu eenmaal makkelijker. Ergens kan ik dit ook wel begrijpen, maar goedkeuren doe ik het zeker niet. Het is voor meerdere vrouwen in een soortgelijke situatie misschien moeilijk om ineens weer op eigen benen te staan, vooral als je de kinderen mee wilt nemen. Dus samenwonen is gewoon een veilige en makkelijke oplossen (immers, ze hoeft niet zelf intensief op zoek naar een plekje en bezig zijn dat bewoonbaar maken, nu koopt ze drie bedden en is het bij wijze van spreke klaar).quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Dat was het even. Zij heeft gezegd dat ze niet meer kon. Nu stuurt ze weer berichten en belt ze dat ze me mist en huilt ze.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
Is het nu ook definitief voorbij? Hebben jullie nog contact?
Ik denk dat ik eerst moet wennen aan drie kinderen en zij aan mij, daarom zou ik liever eerst eens een hele tijd met ze omgaan zoals we de afgelopen weken hebben gedaan. Ik ben vooral bezorgd over de impact die dit kan hebben op de kinderen en ik kom ook nog eens tussen hen en de vader.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:04 schreef simmu het volgende:
[..]
veel verstandige reacties hier.
even een andere vraag; wil jij wel instant 3 kinderen? want ze kan lullen als brugman, als zij bij je komt wonen met die kinderen, dan heb jij wel degelijk een flinke rol in het leven van die kinderen. hoe hadden jullie dat dan gezien? hoe denk je daar over?
ook dat klinkt verstandig, dan neem je dat toch als uitgangspunt. als zij daar moeilijk over doet (wat ze doet zo te horen) weet jij dat je hard moet wegrennen. want dat jij je zulke dingen bedenkt is ook je gevoel. maar dat weet je allemaal welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:11 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst moet wennen aan drie kinderen en zij aan mij, daarom zou ik liever eerst eens een hele tijd met ze omgaan zoals we de afgelopen weken hebben gedaan. Ik ben vooral bezorgd over de impact die dit kan hebben op de kinderen en ik kom ook nog eens tussen hen en de vader.
Het wordt steeds gekker. Ze is niet goed, hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:09 schreef BountyHunter340 het volgende:
...toen ik zei dat ik eerst Nederland - Denemarken ging kijken was het natuurlijk helemaal mis. Dus ja zal voorbij zijn.
idd, jeez, ik zou dr echt een punt achter zetten...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker. Ze is niet goed, hoor.
Nou niet goed, ze is over de zeik en boos. Tja als je voetbal voor gaatquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker. Ze is niet goed, hoor.
Ze lijkt niet heel veel reden te hebben om boos te zijn. Nou ja, ze krijgt haar zin niet. Tenminste, als TS verstandig is.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Onzin, vind 'm juist erg verstandig.
Ze zegt dat ik teveel heb gelezen en gehoord over impact op de kinderen, dat zij weet wat het beste is voor hen en dat de kinderen nooit een normaal gezin hebben gekend aangezien pappa altijd werkt in de avond en de weekenden. Dat ik het dus niet kan vergelijken met alles wat ik er zelf over weet en over gelezen heb.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:31 schreef simmu het volgende:
[..]
ook dat klinkt verstandig, dan neem je dat toch als uitgangspunt. als zij daar moeilijk over doet (wat ze doet zo te horen) weet jij dat je hard moet wegrennen. want dat jij je zulke dingen bedenkt is ook je gevoel. maar dat weet je allemaal wel
Zij verwijt mij nu ook dat ik er een punt achter heb gezet omdat ik haar niet laat intrekken met haar 3 koters. Ik zeg dat zij er een punt achter heeft gezet omdat zij besloten heeft zo niet verder te willen. Als de liefde zo sterk was had ze wel op me gewacht.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:16 schreef Leandra het volgende:
Echt, het egoïsme waarmee zij het welzijn van haar kinderen aan de kant zet is stuitend.
Ik begrijp niet waarom jullie zo rationeel praten over iets dat duidelijk een gevoelskwestie is. De argumenten vliegen heen en weer, maar de kern wordt nooit geraakt.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:43 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Zij verwijt mij nu ook dat ik er een punt achter heb gezet omdat ik haar niet laat intrekken met haar 3 koters. Ik zeg dat zij er een punt achter heeft gezet omdat zij besloten heeft zo niet verder te willen. Als de liefde zo sterk was had ze wel op me gewacht.
Ik zie het als rationeel. Mijn gevoel zegt dat ik 24/7 bij haar wil zijn, mijn verstand zegt niet doen.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:08 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom jullie zo rationeel praten over iets dat duidelijk een gevoelskwestie is. De argumenten vliegen heen en weer, maar de kern wordt nooit geraakt.
Jij bent gevoelsmatig er niet klaar voor om drie kinderen en een vrouw in je leven op te nemen.
Zij wil iemand die haar verzorgt en beschermt.
Waarom zou je nog verder erover praten?
Ook nu ze zich zo 'typisch' ontpopt?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:13 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ik 24/7 bij haar wil zijn.
quote:
Je geeft heel wat geld uit, maar ze teert niet op mijn zak.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe groot is de kans dat ze een golddigger is TS? Kan ze zichzelf onderhouden?
Nóg niet, nee.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:39 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Je geeft heel wat geld uit, maar ze teert niet op mijn zak.
Ze komt net rond per maand.
OK, nou ik zou de discussie stoppen, of deze nou op inhoud of gevoel gevoerd wordt. Nee is nee, en daar moet ook respect voor zijn. Voor dit soort zaken moet je met volledige motivatie achter staan, anders wordt het in de toekomst te zwaar, zo dunkt mij.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:13 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik zie het als rationeel. Mijn gevoel zegt dat ik 24/7 bij haar wil zijn, mijn verstand zegt niet doen.
Als ze niet het respect voor jouw kant in de relatie kan opbrengen dan is stoppen ermee het beste wat je lan doen. Dalijk zit jij met een wijf dat weer een ander heeft gevonden (het gras is aktijd groener) en daar na 3 maanden bij itnrekt, de rokende puinhopen bij jou achterlatend.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:19 schreef BountyHunter340 het volgende:
Het probleem: ze woont nog met haar vent en is getrouwd (ook al is die relatie kapot) en daarnaast heeft ze 3 kinderen. We hebben altijd afgesproken om voor de middenweg te gaan, dat betekent dat onze relatie voorlopig geheim zou blijven voor de buitenwereld. Nu na 3 maanden is ze ervan overtuigd dat ze met mij verder wil voor de rest van haar leven en wil ze grote beslissingen maken, oftewel bij mij intrekken met 3 kids.
Hoe gek je ook op iemand bent, mijn punt is dat ik nooit na 3 maanden samen zou gaan wonen en 3 kids erbij zou nemen, dat is nogal wat. Je kent elkaar amper. Nee ik zou zeggen gewoon eerst aankijken een tijd en dan later kijken hoe verder. Op haar komt dat over als een afwijzing, dat ik niet genoeg om haar geef wat ik ook kan begrijpen. Mijn gevoel voor haar is echter supersterk (nooit eerder meegemaakt dit) alleen denk ik dus anders over wat verstandig is.
Nadat ik heb aangegeven hoe ik het zie is het misgegaan, zij heeft er een punt achter gezet omdat ze niet meer met onze dagen zonder elkaar om kan gaan en dus altijd samen wil zijn. Oftewel ik kan haar niet geven wat zij wil. Verder heeft ze elke dag superveel bevestiging en aandacht nodig, geeft aan dat ze niet meer om kan gaan met de situatie thuis en zit er dagelijks goed doorheen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand na 3 maanden alles op wil geven en de stap gaat zetten om samen te gaan wonen met iemand die je net kent (ook al zijn het prachtige maanden geweest en ben je knettergek van elkaar). Andere optie is dat ik iedereen had kunnen zijn en dat ze alleen maar weg wil thuis, maar zo mag ik misschien niet denken.
Heb ik er verstandig aan gedaan? Ik weet van mezelf dat ik knettergek ben van haar.
Ik maak me ook grote zorgen om haar, kan ik iets van me laten horen of werk ik mezelf dan weer in de nesten?
Inderdaad, laat haar eerst maar eens weg gaan bij die man van haar. Dat moet niet van jou afhangen.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:00 schreef Isabeau het volgende:
BountyHunter, je zou overigens niet de eerste man zijn die denkt dat het de beste relatie ooit is qua gevoel om vervolgens later bedrogen uit te komen.
Heeft ze die slechte relatie met haar man al beëindigd? En wat doet ze als je haar dat zou vragen.
Nog niet, dat doet ze op het moment dat ik zeg dat ik voorgoed met haar verder wil, voor haar betekent dat het moment dat ik zeg dat ze bij mij kan intrekken.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:00 schreef Isabeau het volgende:
BountyHunter, je zou overigens niet de eerste man zijn die denkt dat het de beste relatie ooit is qua gevoel om vervolgens later bedrogen uit te komen.
Heeft ze die slechte relatie met haar man al beëindigd? En wat doet ze als je haar dat zou vragen.
"Dat wil ik wel, maar ik heb nergens om naartoe te gaan, met mijn bloedjes van kinderen. Mogen we dan bij jou komen wonen? Liefde van me, die ik in drie maanden zo goed ken dat ik zeker weet dat we elkaar de rest van onze levens intens gelukkig gaan maken."quote:Op zondag 10 juni 2012 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Je bent overduidelijk de nieuwe schoen.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:03 schreef BountyHunter340 het volgende:
Nog niet, dat doet ze op het moment dat ik zeg dat ik voorgoed met haar verder wil, voor haar betekent dat het moment dat ik zeg dat ze bij mij kan intrekken.
Believe you me. Die zit over 2 jaar nog bij d'r vent als jij nu wegloopt. Tenzij ze een nieuwe jij tegenkomt die er wel in gaat trappen...quote:Op zondag 10 juni 2012 15:03 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nog niet, dat doet ze op het moment dat ik zeg dat ik voorgoed met haar verder wil, voor haar betekent dat het moment dat ik zeg dat ze bij mij kan intrekken.
Ja ze zijn 12 jaar samen, kan me heel goed voorstellen dat ze de eerste jaren wel degelijk met elkaar ervoor gingen en wilden trouwen en kinderen nemen. Het is kapotgegaan na een jaar of 10 ofzo, ze bleven bij elkaar voor de kinderen.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent overduidelijk de nieuwe schoen.
Maar eigenlijk is het dan best wel een secreet hè, zo lang vreemdgaan en daar maar mee doorgaan terwijl je plannen maakt om bij een ander (met je kinderen!) in te trekken. Ooit hield ze ook heel erg veel van haar man, anders ga je niet trouwen en krijg je 3 kinderen. Dat besef je toch wel?
Hé, we hebben dezelfde ex!quote:Op zondag 10 juni 2012 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens 1x een relatie begonnen met iemand die nog een ander had en dus eigenlijk met mij vreemd ging. Liefde van mijn leven!Raad eens? Juist ja, hij ging tijdens onze relatie vreemd en verliet me voor een ander. Zo makkelijk als je dat gedrag al gewend bent en normaal bent gaan vinden.
Ik denk eerlijk gezegd dat zij dat niet eens zelf denkt, maar jou dat maar wat graag voedt.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:09 schreef BountyHunter340 het volgende:
Ik zie het natuurlijk ook wel, maar ben niet zo helder als een buitenstaander.
Maar is er een kans dat ze mij als persoon wel echt ziet zitten of denkt ze dat maar?
Ik wist 100% zeker dat we samen oud zouden worden, alles zat zo goedquote:Op zondag 10 juni 2012 15:10 schreef Copycat het volgende:
Hé, we hebben dezelfde ex!
Ik ben er zelfs nog voor van A'dam terug naar Ehv verhuisd. Mijn soulmate, mijn allesie. Mijn vreemdgaande junk zonder geweten.
Ik ook, heel oprecht. Het voelde in alles zo goed en intens. Hij begreep me echt en ik hem. Dit oversteeg alles.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist 100% zeker dat we samen oud zouden worden, alles zat zo goed![]()
(oprecht dus, geen sarcasme)
Tsja. Je kan je voorstellen dat ik nu wat anders denk over 'soulmate' en 'De Ware' en op mijn gevoel vertrouw ik wat relaties betreft al helemaal niet meer.
Nu waarschijnlijk wel, met haar roze bril die voornamelijk een bevrijding van haar man ziet en dan ook nog eens een bevrijding die een groter huis en meer bestedingsruimte oplevert.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:09 schreef BountyHunter340 het volgende:
Ik zie het natuurlijk ook wel, maar ben niet zo helder als een buitenstaander.
Maar is er een kans dat ze mij als persoon wel echt ziet zitten of denkt ze dat maar?
Thanks, het heeft dan ook wel heel wat emotionele avonden opgeleverd de afgelopen dagen. Ik schaam me kapot voor al het huilen. Ze probeerde me steeds weer te overtuigen en snapt niet waarom ik de stap niet durf te zetten terwijl ik wel van haar hou. De stap niet willen zetten staat voor mij los van wat ik voor haar voel.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik overigens zeggen dat ik je serieus heel verstandig vind dat je er goed over nadenkt en heel gezond vindt dat je op dit punt in de relatie nog niet wilt gaan samenwonen? Menig man was al lang gezwicht voor de emotionele chantage of alleen op zijn gevoel af gegaan.
En gevoel is echt waar een beroerde raadgever.
Klopt, dat soort mensen lach ik dan ook keihard uit altijd.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:23 schreef Leandra het volgende:
Al was je allebei vrijgezel was het nog zot geweest om na 3 maanden te gaan samenwonen.
Binnen drie maanden spreek jij al over houden van?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
Ze probeerde me steeds weer te overtuigen en snapt niet waarom ik de stap niet durf te zetten terwijl ik wel van haar hou.
Verliefd zijn dan.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Binnen drie maanden spreek jij al over houden van?
Ik hoop dat jullie er samen uitkomenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
Thanks, het heeft dan ook wel heel wat emotionele avonden opgeleverd de afgelopen dagen. Ik schaam me kapot voor al het huilen. Ze probeerde me steeds weer te overtuigen en snapt niet waarom ik de stap niet durf te zetten terwijl ik wel van haar hou. De stap niet willen zetten staat voor mij los van wat ik voor haar voel.
weet die man van der dat? of is dat haar 'gevoel'?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja ze zijn 12 jaar samen, kan me heel goed voorstellen dat ze de eerste jaren wel degelijk met elkaar ervoor gingen en wilden trouwen en kinderen nemen. Het is kapotgegaan na een jaar of 10 ofzo, ze bleven bij elkaar voor de kinderen.
Ik weet dat meneer zich niet goed kan uiten en niet goed kan praten. Hij vindt de situatie wel goed zo om bij haar te blijven en de kids ondanks dat het kapot is tussen hen. Hij weet dat zij er klaar mee is.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:18 schreef simmu het volgende:
[..]
weet die man van der dat? of is dat haar 'gevoel'?
Fixed.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:35 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik weet dat zij zegt dat meneer zich niet goed kan uiten en niet goed kan praten. Hij vindt de situatie wel goed zo om bij haar te blijven en de kids ondanks dat het kapot is tussen hen. Hij weet dat zij er klaar mee is.
Ts kent de man persoonlijk, hij komt gewoon bij hun over de vloer..quote:
Ah, dus hij heeft ook regelmatig gesprekjes met hem over hoe slecht zijn huwelijk is en dat zij eigenlijk bij hem weg wil?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:56 schreef mangler_fcu het volgende:
Ts kent de man persoonlijk, hij komt gewoon bij hun over de vloer..
Precies. Zo haalde ik haar gisteren bij hem op, maakte een praatje met hem en bracht haar vanmorgen pas weer terug.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:56 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ts kent de man persoonlijk, hij komt gewoon bij hun over de vloer..
En hij weet dan dat jij haar gaat uitwonen?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:58 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Precies. Zo haalde ik haar gisteren bij hem op, maakte een praatje met hem en bracht haar vanmorgen pas weer terug.
Hij heeft al eerder gezegd dat de man denkt dat hij gewoon een goede vriend is.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
En hij weet dan dat jij haar gaat uitwonen?
Nee, maar dat kan ie zelf wel bedenken lijkt me. Hij denkt nog steeds dat wij "close friends" zijn. Iemand waar ze terecht kan omdat de relatie en thuissituatie een puinhoop is.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En hij weet dan dat jij haar gaat uitwonen?
Ja. Dus hij weet van niets.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan ie zelf wel bedenken lijkt me. Hij denkt nog steeds dat wij "close friends" zijn. Iemand waar ze terecht kan omdat de relatie en thuissituatie een puinhoop is.
Ah, haar gejengel voor het voetbal heeft toch effect gehad, je hebt haar alsnog opgehaald.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:58 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Precies. Zo haalde ik haar gisteren bij hem op, maakte een praatje met hem en bracht haar vanmorgen pas weer terug.
Heb ik over nagedacht natuurlijk en voelt zeker niet goed, maar ik ben hem ook geen verantwoording schuldig.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:48 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het nogal ongepast hoe jij je in die relatie wringt en hoe jij je opstelt naar haar man ,bah ,ik heb medelijden met die man
sure ,sus je geweten maarquote:Op zondag 10 juni 2012 17:54 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Heb ik over nagedacht natuurlijk en voelt zeker niet goed, maar ik ben hem ook geen verantwoording schuldig.
Pijnlijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder gezegd dat de man denkt dat hij gewoon een goede vriend is.
Totdat het jou overkomt.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:03 schreef N.icka het volgende:
[..]
Lastig he ,als iemand je op je eigen verantwoording wijst
Een verhouding met een bezet iemand overkomt je niet. Daar ben je zelf bij en daar kies je zelf voor.quote:
jaja, da's net als per ongeluk vreemdgaan. "oeps, ik struikelde en die pik gleed er zo floeps! vanzelf in"quote:
waarom doe je het dan? als het niet goed voelt? je zegt steeds dat je gevoel en je verstand niet op 1 lijn zitten, maar je gevoel is er toch niet goed over?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:54 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Heb ik over nagedacht natuurlijk en voelt zeker niet goed, maar ik ben hem ook geen verantwoording schuldig.
Voor een relatie met een bezet persoon kies je inderdaad maar verliefd worden op een bezet persoon kan je overkomen.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:09 schreef simmu het volgende:
[..]
jaja, da's net als per ongeluk vreemdgaan. "oeps, ik struikelde en die pik gleed er zo floeps! vanzelf in"
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:58 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon ontzettend naïef was en immoreel bezig door een relatie met een getrouwde vrouw te hebben, maar nee, je bent gewoon walgelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan ie zelf wel bedenken lijkt me. Hij denkt nog steeds dat wij "close friends" zijn. Iemand waar ze terecht kan omdat de relatie en thuissituatie een puinhoop is.
Beweert er dan iemand het tegendeel?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:13 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Voor een relatie met een bezet persoon kies je inderdaad maar verliefd worden op een bezet persoon kan je overkomen.
Het juiste woord is 'verliefd'. Voor die toestand zijn oorlogen gevoerd en moorden gepleegd. Dus dit valt dan nog mee hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 18:25 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik dacht dat je gewoon ontzettend naïef was en immoreel bezig door een relatie met een getrouwde vrouw te hebben, maar nee, je bent gewoon walgelijk.
Ik blijf bij walgelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het juiste woord is 'verliefd'. Voor die toestand zijn oorlogen gevoerd en moorden gepleegd. Dus dit valt dan nog mee hoor![]()
Interessant om te kijken:
The brain in Love
Why we love and cheat
Ik vind dat vooral walgelijk van haar als ik eerlijk ben en je weet niet wat er echt speelt, want hij hoort ook maar één kant van het verhaal: dat van haar. Misschien vertelt ze BountyHunter wel dat haar relatie héél slecht is en is haar man zich daar niet eens van bewust. BountyHunter kan daar pas zeker van zijn als die man dat tegen hem zou zeggen.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik blijf bij walgelijk.
Dat schijnheilige gedrag richting haar man, waar hij bijna trots op lijkt te zijn.
Ik ook. Zeker. Ik heb ook nergens gezegd van niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat vooral walgelijk van haar als ik eerlijk ben
Dat vermoeden heb ik al sinds het begin van dit topic. Het is een welbekend trucje als ik denk aan alle verhalen over vreemdgaan die ik ooit gelezen heb.quote:en je weet niet wat er echt speelt, want hij hoort ook maar één kant van het verhaal: dat van haar. Misschien vertelt ze BountyHunter wel dat haar relatie héél slecht is en is haar man zich daar niet eens van bewust. BountyHunter kan daar pas zeker van zijn als die man dat tegen hem zou zeggen.
Dat snap ik dus echt nooit in dit soort situaties. Zie je iemand die met jou vreemdgaat gewoon als een eh, neukobject, om het maar even plat te zeggen, dan snap ik dat het je niets uitmaakt, maar ook echt een relatie met zo'n persoon willen...quote:Je moet je alleen afvragen of je echt een relatie wil met een vrouw die zo met haar echtgenoot om gaat. Ze kan blijkbaar prima dingen voor zich houden en liegen. En dat tov iemand waar ze ooit ook zo enorm van hield dat ze volmondig 'ja' heeft gezegd.
Dit.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:25 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat je gewoon ontzettend naïef was en immoreel bezig door een relatie met een getrouwde vrouw te hebben, maar nee, je bent gewoon walgelijk.
Ja want iemand die zich niet bewust is van een slechte relatie accepteert het ook dat je vrouw wordt opgehaald om ergens anders te gaan slapen... kom op zeg.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:50 schreef CruellaDeVil het volgende:
Dat vermoeden heb ik al sinds het begin van dit topic. Het is een welbekend trucje als ik denk aan alle verhalen over vreemdgaan die ik ooit gelezen heb.
Het is niet aan TS om haar man in te lichten. Dat moet zij zelf doen. Zij zit in die relatie en is de verplichtingen aangegaan. Trouwens, het zou voor de man ook veel harder zijn als het nieuwe vriendje dit even komt aankondigen. Het is ook om die reden beter dat de vrouw haar eigen zaken zelf regelt.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:08 schreef N.icka het volgende:
[..]
Een verhouding met een bezet iemand overkomt je niet. Daar ben je zelf bij en daar kies je zelf voor.
Jij was er bij toen ze hem verteld dat en waarom ze bij jou bleef slapen?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:53 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja want iemand die zich niet bewust is van een slechte relatie accepteert het ook dat je vrouw wordt opgehaald om ergens anders te gaan slapen... kom op zeg.
Weet jij veel wat zij hem op de mouw speldt.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:53 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja want iemand die zich niet bewust is van een slechte relatie accepteert het ook dat je vrouw wordt opgehaald om ergens anders te gaan slapen... kom op zeg.
Dat zie je inderdaad bijna altijd in situaties waarin iemand vreemd gaat. Ze gaan ook zelden fatsoenlijk eerst bij hun partner weg voor ze zich in een nieuwe relatie storten. En deze dame wil zelfs volledige zekerheid bij een andere man (die voor haar kinderen kan zorgen) voor ze de huidige aan de kant gaat zetten. Heel primitief biologisch eigenlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 18:50 schreef CruellaDeVil het volgende:
Dat vermoeden heb ik al sinds het begin van dit topic. Het is een welbekend trucje als ik denk aan alle verhalen over vreemdgaan die ik ooit gelezen heb.
TS realiseert zich niet welke gevolgen deze relatie kan hebben.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:53 schreef Leandra het volgende:
En verkijk je niet op wat de bedrogen echtgenoot mogelijk doet als hij erachter komt dat de huisvriend eigenlijk het buitenechtelijke neukertje van z'n vrouw was... Want daar gaat hij achterkomen.
Hij durft het misschien niet aan te kaarten, bang om haar kwijt te raken. Ze heeft misschien al ooit geroepen dat ze meer vrijheid en vertrouwen wil etc. Vrouwen weten dat soort dingen mooi te draaien.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:53 schreef BountyHunter340 het volgende:
Ja ik was erbij want ik was al bij haar thuis, zij belde hem op zijn werk of ze bij mij kon gaan slapen en we moesten wachten tot hij thuiskwam.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:55 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jij was er bij toen ze hem verteld dat en waarom ze bij jou bleef slapen?
Onder het mom van "Ik heb ruimte en vrijheid nodig".quote:Op zondag 10 juni 2012 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij durft het misschien niet aan te kaarten, bang om haar kwijt te raken. Ze heeft misschien al ooit geroepen dat ze meer vrijheid en vertrouwen wil etc. Vrouwen weten dat soort dingen mooi te draaien.
Ja, en straks is zij het zieligst; vriendje vermoord, man in de bak en niemand die op de kinderen past als ze wil gaan stappen.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TS realiseert zich niet welke gevolgen deze relatie kan hebben.
Familiedrama's genoeg
En hij vraagt dan niet waarom ze bij jou slaapt?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:58 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja ik was erbij want ik was al bij haar thuis, zij belde hem op zijn werk of ze bij mij kon gaan slapen en we moesten wachten tot hij thuiskwam.
Nopequote:Op zondag 10 juni 2012 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij vraagt dan niet waarom ze bij jou slaapt?
Die heb ik zelfs gebruikt toen ik niet meer van mijn ex hieldquote:Op zondag 10 juni 2012 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Onder het mom van "Ik heb ruimte en vrijheid nodig".
Echt absurd ditquote:Op zondag 10 juni 2012 18:58 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja ik was erbij want ik was al bij haar thuis, zij belde hem op zijn werk of ze bij mij kon gaan slapen en we moesten wachten tot hij thuiskwam.
Je kan wel overdrijven zegquote:Op zondag 10 juni 2012 18:58 schreef Leandra het volgende:
Ja, en straks is zij het zieligst; vriendje vermoord, man in de bak en niemand die op de kinderen past als ze wil gaan stappen.
Yepquote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij maakt daar dankbaar gebruik van.
Hij kan ook de hand aan zichzelf en de kinderen slaan waarna het in de krant eufemistisch als 'familiedrama' komt te staan?quote:
Ik zei dat én waarom. Je hebt dus geen idee wat zij hem wijs heeft gemaakt omtrent het waarom.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:58 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
En kan je jezelf nog in de spiegel aan kijken.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs gebruikt toen ik niet meer van mijn ex hieldIk dacht dat dat de oplossing zou zijn, maar dat was het ook niet.
Ik ging niet vreemd trouwens; ben gewoon bij hem weg gegaan en lange tijd als vrijgezel alleen gewoond.
Jawel want daar was ik bij, tijdens het telgesprek zei ze dat ze erdoorheen zat en liever bij mij wilde zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik zei dat én waarom. Je hebt dus geen idee wat zij hem wijs heeft gemaakt omtrent het waarom.
Mwah... Laat ik nou net een situatie kennen waarbij het buitenechtelijke neukertje om zeep geholpen is...quote:
Preciesquote:Op zondag 10 juni 2012 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij kan ook de hand aan zichzelf en de kinderen slaan waarna het in de krant eufemistisch als 'familiedrama' komt te staan?
huh? Wat is er mis mee als je zegt dat je wat vrijheid en ruimte nodig hebt?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:03 schreef Deisyy het volgende:
En kan je jezelf nog in de spiegel aan kijken.
Mijn post was een reactie in kleine lettertjes, dat je niet vreemd bent gegaan, maar wel weg bent gegaan. Daarom kan je jezelf nog in de spiegel kijkenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? Wat is er mis mee als je zegt dat je wat vrijheid en ruimte nodig hebt?
Dat dat meer ruimte geeft om vreemd te gaan?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? Wat is er mis mee als je zegt dat je wat vrijheid en ruimte nodig hebt?
Oh wacht! Ik heb zoiets zelf meegemaaktquote:Op zondag 10 juni 2012 19:03 schreef Leandra het volgende:
Mwah... Laat ik nou net een situatie kennen waarbij het buitenechtelijke neukertje om zeep geholpen is...
Door iemand die nog nooit met justitie in aanraking geweest was.
Dan nog weet je niet wat zij hem allemaal over jou verteld heeft. Zie mijn vorige post.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:03 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Jawel want daar was ik bij, tijdens het telgesprek zei ze dat ze erdoorheen zat en liever bij mij wilde zijn.
Ik zou me kapot schamen als ik vreemd zou gaanquote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Mijn post was een reactie in kleine lettertjes, dat je niet vreemd bent gegaan, maar wel weg bent gegaan. Daarom kan je jezelf nog in de spiegel kijken
Het was ook geen vraag van mij maar een constatering.
Dat bedoelde ik dus nietquote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef Nightanimal het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n mak schaap als ex-man gezien dan dit, voorspelt niet veel goeds.
[..]
Dat dat meer ruimte geeft om vreemd te gaan?
Ik ook en TS mag zich ook schamen voor het smerige spelletje dat hij meespeelt.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen als ik vreemd zou gaan
k heb gewoon medelijden met die ex-manquote:Op zondag 10 juni 2012 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook en TS mag zich ook schamen voor het smerige spelletje dat hij meespeelt.
Hij is niet haar ex, ze zijn gewoon nog getrouwd.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:09 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
k heb gewoon medelijden met die ex-man
Mother of god, TS wil alle moeders van FOK op zijn dak met dit topicquote:Op zondag 10 juni 2012 19:13 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij is niet haar ex, ze zijn gewoon nog getrouwd.
Ik heb overigens vooral medelijden met de drie jonge kinderen.
TS, dat je accepteert hoe zij haar man behandelt is nog tot daar aan toe, maar hoe durf je die kinderen dit gestook tussen hun ouders aan te doen.
Eh ja, want dit alles walgelijk vinden kan niet wanneer je geen moeder bent.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:18 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Mother of god, TS wil alle moeders van FOK op zijn dak met dit topic
u better watch it TS
TS heeft zelfs al een superklik met haar kinderen, want ze maken ook gezellig als een gezinnetje uitstapjesquote:Op zondag 10 juni 2012 19:13 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij is niet haar ex, ze zijn gewoon nog getrouwd.
Ik heb overigens vooral medelijden met de drie jonge kinderen.
TS, dat je accepteert hoe zij haar man behandelt is nog tot daar aan toe, maar hoe durf je die kinderen dit gestook tussen hun ouders aan te doen.
Om het nog net dat extra beetje om te kotsen te maken.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TS heeft zelfs al een superklik met haar kinderen, want ze maken ook gezellig als een gezinnetje uitstapjes
TS VERDIENT het om gebashed te worden. Een beetje drie kinderen naarquote:Op zondag 10 juni 2012 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aah, het oud-foks-TS-continu-bashen is weer begonnen zie ik![]()
Atijd goed voor het inhoudsniveau van een topic.
Dat heeft hij toch echt aan zichzelf te danken. Het is niet voor niets dat het gebash sterker werd naarmate TS meer details prijsgaf.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aah, het oud-foks-TS-continu-bashen is weer begonnen zie ik![]()
Atijd goed voor het inhoudsniveau van een topic.
Ik heb hem alleen na zien denken over wat mogelijk nadelig zou kunnen zijn voor hem.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:16 schreef Leandra het volgende:
Fijn, want nu TS gebashed wordt gaat hij zich natuurlijk pas echt wat aantrekken van wat hier gepost wordt....
Wees blij dat hij nog nadenkt over de ellende waar hij zichzelf in stort.
hoe hard het ook klinkt, dat is toch vrij normaal?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen na zien denken over wat mogelijk nadelig zou kunnen zijn voor hem.
Haar man en haar kinderen kunnen hem voor zover ik heb kunnen zien helemaal niets schelen.
Of hijzelf hierdoor in de problemen raakt zal mij een worst wezen.
Ah, je post dus vooral om (af) te zeiken.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen na zien denken over wat mogelijk nadelig zou kunnen zijn voor hem.
Haar man en haar kinderen kunnen hem voor zover ik heb kunnen zien helemaal niets schelen.
Ja, dat is helaas normaal.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:26 schreef simmu het volgende:
[..]
hoe hard het ook klinkt, dat is toch vrij normaal?
het is haar man, niet de zijne, haar kinderen, niet de zijne. hij heeft ook geen benul van wat het doet, want hij *is* de buitenstaander.
ik keur het niet goed hoor, zodra er kinderen in het spel zijn moet je die meenemen in je vraag/probleemstelling. maar hij heeft zelf geen kinderen, dus ook geen benul over hoe dat bij kinderen werkt.
Dat is niet wat ik zei danwel suggereerde, maar wat jij in mijn post wilt zien.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je post dus vooral om (af) te zeiken.
Hmmm, dat zou idd ook kunnen. Ik neeg zelf meer naar "je eigen morele superioriteit tentoonstellen" maar afzeiken kan het idd ook zijn jaquote:Op zondag 10 juni 2012 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je post dus vooral om (af) te zeiken.
Als een vrouw met 3 kinderen gaat scheiden, maar ondertussen alvast een nieuwe man zoekt om bij in te trekken is ze toch vooral zélf verantwoordelijk voor haar leven en dat van haar 3 kinderen?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
Dat heb ik nergens ontkend.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als een vrouw met 3 kinderen gaat scheiden, maar ondertussen alvast een nieuwe man zoekt om bij in te trekken is ze toch vooral zélf verantwoordelijk voor haar leven en dat van haar 3 kinderen?
Nou dan.quote:Ik weet uit eigen ervaring dat het 'niet altijd handig' is een relatie te beginnen met iemand die nog getrouwd is, maar ook daar voelde ik me niet echt verantwoordelijk voor. Ik ben geen maatschappelijk werker of zo. In mijn geval woonden ze ook al niet meer samen trouwens.
Heb je de laatste paar pagina's bekeken? Het is niet alsof TS ergens een vrouw heeft leren kennen die getrouwd is en die kinderen heeft waarbij hij met de man en kinderen niets te maken heeft. Hij speelt een aardig smerig spelletje met zowel haar man als haar kinderen door zich voor te doen als een familievriend.quote:Je pakt TS onterecht hard aan. Zij wil kennelijk met kids en al bij hem intrekken en hij is daar (terecht) nog niet uit.
Ik weet niet wat voor pagina-indeling jij hebt, maar dat was in post 41 al duidelijk.... niet bepaald van "de laatste pagina's".quote:Op zondag 10 juni 2012 21:13 schreef CruellaDeVil het volgende:
Heb je de laatste paar pagina's bekeken? Het is niet alsof TS ergens een vrouw heeft leren kennen die getrouwd is en die kinderen heeft waarbij hij met de man en kinderen niets te maken heeft. Hij speelt een aardig smerig spelletje met zowel haar man als haar kinderen door zich voor te doen als een familievriend.
Die man hoopt dat ze van zijn bed in het jouwe stapt en hij op die manier het betalen van 12 jaar partneralimentatie ontloopt. En gelijkt heeft 'ie.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:53 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
oh, goeie!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die man hoopt dat ze van zijn bed in het jouwe stapt en hij op die manier het betalen van 12 jaar partneralimentatie ontloopt. En gelijkt heeft 'ie.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef BountyHunter340 het volgende:
Wat betreft financien: hij verdient geen drol, zij verdient meer.
Gek genoeg geloof ik dat niet zo. Ik denk dat ze een golddigger is die TS wil laten geloven dat ze een goede partij is. Maar ondertussenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:35 schreef Leandra het volgende:
Oei, dan mag TS wel uitkijken dat zijn inkomen niet mee gaat tellen voor de partneralimentatie die zij aan hem moet betalen...
[..]
Dat kan wel zijn, maar als haar ex straks pissig is en partneralimentatie gaat aanvragen, dan kan TS er nog een redelijke dobber aan hebben zijn inkomen buiten beschouwing te laten bij de berekening voor partneralimentatie.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gek genoeg geloof ik dat niet zo. Ik denk dat ze een golddigger is die TS wil laten geloven dat ze een goede partij is. Maar ondertussen
Welnee, dat haal ik nergens uit. Ik denk dat ze gewoon behoorlijk ongelukkig is in haar huwelijk, maar ze is niet dapper genoeg om zelf op te stappen. Dat is nogal een stap namelijk, met 3 kinderen. Ze heeft nu TS gevonden waar ze zich wèl gelukkig bij voelt en ziet in hem direct de oplossing voor haar probleem: een dak boven haar hoofd en dat van de kinderen zodat ze nu de knoop door kan hakken met haar echtgenoot.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Gek genoeg geloof ik dat niet zo. Ik denk dat ze een golddigger is die TS wil laten geloven dat ze een goede partij is. Maar ondertussen
Jij niet, maar ik welquote:
Ik vind TS behoorlijk helder denken anders, zeker voor een verliefde ventquote:Ik denk dat ze de spreekwoordelijke kat in het nauw is. TS verder is gewoon een vent die verliefd is en tsja, dan kan je niet zo helder denken en kan je je al helemaal niet druk maken over de vorige liefde van je vriendin. Ik vind dat overigens ook niet zijn verantwoordelijkheid. Fatsoenlijk is misschien weer iets heel anders.
Godzijdank wel ja, anders was TS net klaar geweest met de rotzooi opruimen nadat zijn nieuwe liefde de kinderen had ingestopt.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind TS behoorlijk helder denken anders, zeker voor een verliefde vent
Nadat hij eerst 3 weekenden bij Ikea had doorgebracht en daarna de bedden voor de kinderen in elkaar mocht zetten....quote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Godzijdank wel ja, anders was TS net klaar geweest met de rotzooi opruimen nadat zijn nieuwe liefde de kinderen had ingestopt.
Leer lezen. De reden dat ik de stap niet gezet heb is juist vanwege de impact op de kinderen en dat ik tussen hem en zijn kids kom. Ik heb niets anders gedaan dan daarover nadenken.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Omdat ze een beetje een dramaqueen is?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef Leandra het volgende:
Maar waarom is het sinds donderdag al 3 keer uit, want het was donderdag al uit, en zaterdag helemaal omdat je voetbal wilde kijken, en toen heb je haar zaterdagavond toch weer opgehaald...
You say Dramaqueen... like... it's a bad thing..?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze een beetje een dramaqueen is?
Zij of hij?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze een beetje een dramaqueen is?
Cruella is een van de users die er gewoonlijk wijst wanneer je moreel een scheve schaats rijdt. Dat jij erop in gaat, betekent dat je een nog wat nauwgezettere analyse gaat terugkrijgen :-)quote:Op maandag 11 juni 2012 20:49 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Leer lezen. De reden dat ik de stap niet gezet heb is juist vanwege de impact op de kinderen en dat ik tussen hem en zijn kids kom. Ik heb niets anders gedaan dan daarover nadenken.
En denk maar niet dat ik trots ben op de situatie.
Truetrue, en ik snap dat ook nog wel, als je verliefd bent zie je de dingen niet zo helder, maar toch... ik hoop toch dat ik op dit soort bizarre situaties iets meer op mijn eigen oordeel zal kunnen vertrouwen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat TS ook een beetje op twee gedachten hinkt.. Het is moeilijk om het juiste ding te doen... Juist is vaak gelinkt aan ratio en gevoel spreekt vaak zo veel luider... Dus dan zit je in een flinke spagaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |