abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112578709
Meid leren kennen, stapelverliefd en 3 supermaanden samen beleefd.

Het probleem: ze woont nog met haar vent en is getrouwd (ook al is die relatie kapot) en daarnaast heeft ze 3 kinderen. We hebben altijd afgesproken om voor de middenweg te gaan, dat betekent dat onze relatie voorlopig geheim zou blijven voor de buitenwereld. Nu na 3 maanden is ze ervan overtuigd dat ze met mij verder wil voor de rest van haar leven en wil ze grote beslissingen maken, oftewel bij mij intrekken met 3 kids.

Hoe gek je ook op iemand bent, mijn punt is dat ik nooit na 3 maanden samen zou gaan wonen en 3 kids erbij zou nemen, dat is nogal wat. Je kent elkaar amper. Nee ik zou zeggen gewoon eerst aankijken een tijd en dan later kijken hoe verder. Op haar komt dat over als een afwijzing, dat ik niet genoeg om haar geef wat ik ook kan begrijpen. Mijn gevoel voor haar is echter supersterk (nooit eerder meegemaakt dit) alleen denk ik dus anders over wat verstandig is.

Nadat ik heb aangegeven hoe ik het zie is het misgegaan, zij heeft er een punt achter gezet omdat ze niet meer met onze dagen zonder elkaar om kan gaan en dus altijd samen wil zijn. Oftewel ik kan haar niet geven wat zij wil. Verder heeft ze elke dag superveel bevestiging en aandacht nodig, geeft aan dat ze niet meer om kan gaan met de situatie thuis en zit er dagelijks goed doorheen.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand na 3 maanden alles op wil geven en de stap gaat zetten om samen te gaan wonen met iemand die je net kent (ook al zijn het prachtige maanden geweest en ben je knettergek van elkaar). Andere optie is dat ik iedereen had kunnen zijn en dat ze alleen maar weg wil thuis, maar zo mag ik misschien niet denken.

Heb ik er verstandig aan gedaan? Ik weet van mezelf dat ik knettergek ben van haar.
Ik maak me ook grote zorgen om haar, kan ik iets van me laten horen of werk ik mezelf dan weer in de nesten?
pi_112578799
Tot en met de eerste zin van de tweede alinea gelezen, conclusie: sukkel ende kneus.

:').

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 19:21:24 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:25:16 #3
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112578993
sowieso samenwonen met een vrouw die getrouwd(dus vreemdgaat)en kinderen heeft :')
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:26:35 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112579042
quote:
13s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:21 schreef zarGon het volgende:
Tot en met de eerste zin van de tweede alinea gelezen, conclusie: sukkel ende kneus.

Onzin, vind 'm juist erg verstandig.
Gourmetten of steengrillen?
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2012 @ 19:27:28 #5
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112579094
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

pi_112579110
Ten eerste komt ze vrij wanhopig over, lijkt mij voor haar kinderen ook geen gezonde situatie om zomaar bij een vreemde man in te trekken. Ten tweede dat ze er dan gelijk een punt achter zet geeft mij te denken dat het idd meer een vlucht is dan dat ze werkelijk om je geeft...anders zou een gesprek erover toch gewoon mogelijk moeten zijn?

Verstandige beslissing om niet door te gaan...
pi_112579239
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef Sekhmet het volgende:
Ten eerste komt ze vrij wanhopig over, lijkt mij voor haar kinderen ook geen gezonde situatie om zomaar bij een vreemde man in te trekken. Ten tweede dat ze er dan gelijk een punt achter zet geeft mij te denken dat het idd meer een vlucht is dan dat ze werkelijk om je geeft...anders zou een gesprek erover toch gewoon mogelijk moeten zijn?
Dat heb ik haar ook gezegd dat het voor haar kinderen nooit goed kan zijn. Gesprekken hebben we genoeg gehad en daar komt alleen maar uit dat ik haar niet begrijp: ze zegt dat ze me al weken iets probeert duidelijk te maken, namelijk dat ze voorgoed met mij verder wil. Is nu de 4e keer dat het klapt, maar nu is het echt geklapt.
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:32:25 #8
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_112579319
Klinkt als een erg stabiel en betrouwbaar persoon TS.
Ik zou er voor gaan. ^O^
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_112579357
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef Sekhmet het volgende:
Verstandige beslissing om niet door te gaan...
pi_112579381
quote:
13s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:21 schreef zarGon het volgende:

I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_112579488
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:30 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Dat heb ik haar ook gezegd dat het voor haar kinderen nooit goed kan zijn. Gesprekken hebben we genoeg gehad en daar komt alleen maar uit dat ik haar niet begrijp: ze zegt dat ze me al weken iets probeert duidelijk te maken, namelijk dat ze voorgoed met mij verder wil. Is nu de 4e keer dat het klapt, maar nu is het echt geklapt.
Wordt ze thuis mishandeld ofzo? Want dan kan ik mij voorstellen dat ze snel weg wilt, maar dan nog is dit niet de juiste manier/oplossing. Als ze voorgoed met je samen wil zijn, moet dat ook op een rustige manier opgebouwd kunnen worden. Zij zou daarin ook meer begrip voor jou mogen hebben. Oftewel, volgens mij is zij niet helemaal stabiel en wil je daar dan wel mee verder?
pi_112579510
Ik snap die vrouw wel... maar ik snap jou beter, dus niet samenwonen! ^O^
pi_112579627
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Wordt ze thuis mishandeld ofzo? Want dan kan ik mij voorstellen dat ze snel weg wilt, maar dan nog is dit niet de juiste manier/oplossing. Als ze voorgoed met je samen wil zijn, moet dat ook op een rustige manier opgebouwd kunnen worden. Zij zou daarin ook meer begrip voor jou mogen hebben. Oftewel, volgens mij is zij niet helemaal stabiel en wil je daar dan wel mee verder?
Ik mis inderdaad begrip voor mijn situatie. Ik heb alsmaar het idee dat ik vooral begripvol moet zijn naar haar toe, omdat ik dat van mezelf moet. Geen mishandeling, gewoon een relatie die totaal kapot is. Alleen maar ruzie en gezeik. Ik weet dat ze niet stabiel is, ik maak mezelf wijs dat dat overgaat als we voorgoed samenzijn denk ik... Ik zie natuurlijk zoveel kanten van haar waar ik gek op ben, die mis ik enorm...daardoor neem je de mindere zaken voor lief.
pi_112579792
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:39 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ik mis inderdaad begrip voor mijn situatie. Ik heb alsmaar het idee dat ik vooral begripvol moet zijn naar haar toe, omdat ik dat van mezelf moet. Geen mishandeling, gewoon een relatie die totaal kapot is. Alleen maar ruzie en gezeik. Ik weet dat ze niet stabiel is, ik maak mezelf wijs dat dat overgaat als we voorgoed samenzijn denk ik... Ik zie natuurlijk zoveel kanten van haar waar ik gek op ben, die mis ik enorm...daardoor neem je de mindere zaken voor lief.
Begrijpelijk...teken dat je echt om haar geeft. Maar dan wordt het een hart vs verstand verhaal. En het gaat niet alleen om jullie twee, maar ook om haar kinderen...alleen om die reden zou ik persoonlijk al voor het verstand gaan, hoe moeilijk dat ook is. Die kinderen moeten het aller belangrijkst zijn (iig voor haar).
pi_112579947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Begrijpelijk...teken dat je echt om haar geeft. Maar dan wordt het een hart vs verstand verhaal. En het gaat niet alleen om jullie twee, maar ook om haar kinderen...alleen om die reden zou ik persoonlijk al voor het verstand gaan, hoe moeilijk dat ook is. Die kinderen moeten het aller belangrijkst zijn (iig voor haar).
Klopt, zij heeft echter alle vertrouwen in de kinderen omdat die een superklik hebben met mij en andersom. Maar ja, drie maanden...waar praten we over.
pi_112579989
Na drie "fantastische" maanden vanuit het huis van je ex-man rechtstreeks naar je nieuwe vriend gaan verhuizen en nog drie kinderen meeslepen ook?

Ik heb letterlijk in tijden niet zo'n belachelijk idee gelezen.
pi_112580233
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Klopt, zij heeft echter alle vertrouwen in de kinderen omdat die een superklik hebben met mij en andersom. Maar ja, drie maanden...waar praten we over.
Maar mag toch hopen dat die vader en zijn kinderen ook een band hebben. Makkelijk zou dat zeker niet gaan worden. Volgens mij haal je jezelf een heleboel ellende op de hals als je zou gaan samenwonen. Zij moet mi eerst gewoon netjes bij haar man weg en dat goed afronden en geen overhaaste beslissingen maken. Straks werkt het niet...worden die kinderen ook van hot naar her gesleept.
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 19:52:36 #18
184769 crew  Deisyy
pi_112580276
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

De kinderen hebben dus al kennis gemaakt met hun stiefpapa terwijl ze nog met mama bij papa wonen. Dat moet toch wel een hele vreemde situatie zijn voor de kinderen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_112580317
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Maar mag toch hopen dat die vader en zijn kinderen ook een band hebben. Makkelijk zou dat zeker niet gaan worden. Volgens mij haal je jezelf een heleboel ellende op de hals als je zou gaan samenwonen. Zij moet mi eerst gewoon netjes bij haar man weg en dat goed afronden en geen overhaaste beslissingen maken. Straks werkt het niet...worden die kinderen ook van hot naar her gesleept.
Die band is er zeker. Ik voelde me ook schuldig om tussen hem en de kinderen te komen, daar werd zij kwaad over en flipte op me.
pi_112580407
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:53 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Die band is er zeker. Ik voelde me ook schuldig om tussen hem en de kinderen te komen, daar werd zij kwaad over en flipte op me.
Weg bij haar! Dit gaat alleen maar over haar haat jegens hem...
pi_112581032
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Weg bij haar! Dit gaat alleen maar over haar haat jegens hem...
Daar zeg je wat...
pi_112581147
Belachelijk dat ze dit wil doen. Arme kinderen dat er zo aan hen voorbij gegaan wordt.

Ikben nu ruim 4 jaar weg bij mijn ex, die in de tussentijd een stuk of 5 vriendinnen heeft gehad, waarvan hij met eentje vrij snel ging samenwonen en haar na een jaar het huis uit heeft gezet, hij zei gewoon tegen de kinderen dat ze er niet meer was. Andere vriendin had een zoontje dat ze heel leuk vonden, was ook constant bij hem, zei ook van de ene op de andere dag dat ze haar nooit meer zouden zien en nu is hij na drie mnd en drie ontmoetingen gaan samenwonen met een vrouw met kind wat helemaal niet klikt met haar dochter en die van ons..

Mijn jongste dochter heeft daar erg veel moeite mee en wil eigenlijk niet meer naar haar vader toe.

Probeeer haar ajb duidelijk te maken dat ze het belang van haar kinderen voorop moet stellen en niet haar gevoel moet laten regeren.
compact en kleverig.
pi_112586662
NIET DOEN!! Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten en het wel gedaan en ik raad het je echt af! Onder andere om deze redenen:

1. Het is slecht voor de kinderen. Het is voor kinderen al een schok om te horen dat papa en mama gaan scheiden en ik weet niet hoe oud die kinderen zijn maar vaak begrijpen ze het ook nog niet echt. Als ze dan ook nog ineens bij een andere, voor hun vreemde, man gaan wonen snappen ze er al helemaal niks meer van.

2. In een scheiding van een ander terecht komen is verschrikkelijk. Een scheiding: duurt ontzettend lang, geeft ontzettend veel stress, is ontzettend veel werk, is ontzettend duur, brengt meer emoties teweeg dan zij en jij nu kunnen inschatten en het ergste voor jou is dat je er midden in zit maar niks kan doen alleen maar kan toekijken.

3. Je hebt kans dat als ze uiteindelijk de papier moet tekenen om te scheiden dat ze gaat twijfelen, op dit moment denkt zij van niet maar als het moment daar is heb je grote kans dat ze het er toch moeilijker mee zal hebben dan dat zij nu denkt. Het beëindigen van een huwelijk is iets wat je niet moet onderschatten en is iets wat vaak toch zwaarder valt dan in eerste instantie wordt gedacht.

4. De kans is groot dat je in feite een 'rebound' bent, dit voelt voor haar nu niet zo maar over een paar maanden, max. 1,5 jaar zal ze gaan inzien dat ze eerst tijd voor zichzelf had moeten nemen. Ze moet nog heel veel verwerken en weer tot haar zelf komen en dat kan niet als ze zich gelijk weer in een relatie stort.

5. Je moet eerst elkaar beter kennen voor je gaat samenwonen en je moet ook weten of het wel klikt tussen jou en haar kinderen. Klikt het niet tussen jou en haar kinderen dan is het einde relatie.

6. Voor dat je met haar en haar kinderen gaat samenwonen moet je goed weten wat zij verwacht van jou rol in het leven van haar kinderen en goede afspraken maken over jou rol in het leven van de kinderen.

7. Je moet goed weten of jij je kan vinden in haar manier van opvoeden want als jij het niet eens bent met haar manier van opvoeden zal dat veel problemen geven. Je denkt nu misschien dat dit wel mee zal vallen, maar als zij bepaald gedrag acceptabel vind en jij vind dat gedrag onacceptabel dan ga jij je er op den duur ontzettend aan het irriteren, vooral omdat je er niks van kan en mag zeggen.

8. Stel dat jullie relatie geen stand houd dan raken is dat opnieuw een klap voor de kinderen.

Zoals JaniceBrownie ook al zei, zij moet haar kinderen vooropstellen en aangezien zij dat nu niet doet moet jij de verstandigste zijn en het wel doen. Als jullie relatie echt zo sterk is als jullie nu denken en jullie echt voor de rest van jullie leven samen zullen blijven dan kunnen jullie best rustig aan doen, want zeg nou zelf wat is nou +/- 1 jaar op de rest van jullie leven?!
Geef de kinderen de tijd om eraan te wennen dat papa en mama gaan scheiden voor je de kinderen ontmoet. Zorg dat zij de tijd neemt om de scheiding te verwerken voor jullie je echt in de relatie storten. En ik weet niet of zij dit weet maar als zij gaat samenwonen hoeft haar man geen alimentatie voor haar te betalen, ik weet niet hoe zij financieel zit, maar dat gaat vaak om redelijke bedragen dus dat is ook wel iets om rekening mee te houden.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_112588294
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef mangler_fcu het volgende:
NIET DOEN!! Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten en het wel gedaan en ik raad het je echt af! Onder andere om deze redenen:

1. Het is slecht voor de kinderen. Het is voor kinderen al een schok om te horen dat papa en mama gaan scheiden en ik weet niet hoe oud die kinderen zijn maar vaak begrijpen ze het ook nog niet echt. Als ze dan ook nog ineens bij een andere, voor hun vreemde, man gaan wonen snappen ze er al helemaal niks meer van.

2. In een scheiding van een ander terecht komen is verschrikkelijk. Een scheiding: duurt ontzettend lang, geeft ontzettend veel stress, is ontzettend veel werk, is ontzettend duur, brengt meer emoties teweeg dan zij en jij nu kunnen inschatten en het ergste voor jou is dat je er midden in zit maar niks kan doen alleen maar kan toekijken.

3. Je hebt kans dat als ze uiteindelijk de papier moet tekenen om te scheiden dat ze gaat twijfelen, op dit moment denkt zij van niet maar als het moment daar is heb je grote kans dat ze het er toch moeilijker mee zal hebben dan dat zij nu denkt. Het beëindigen van een huwelijk is iets wat je niet moet onderschatten en is iets wat vaak toch zwaarder valt dan in eerste instantie wordt gedacht.

4. De kans is groot dat je in feite een 'rebound' bent, dit voelt voor haar nu niet zo maar over een paar maanden, max. 1,5 jaar zal ze gaan inzien dat ze eerst tijd voor zichzelf had moeten nemen. Ze moet nog heel veel verwerken en weer tot haar zelf komen en dat kan niet als ze zich gelijk weer in een relatie stort.

5. Je moet eerst elkaar beter kennen voor je gaat samenwonen en je moet ook weten of het wel klikt tussen jou en haar kinderen. Klikt het niet tussen jou en haar kinderen dan is het einde relatie.

6. Voor dat je met haar en haar kinderen gaat samenwonen moet je goed weten wat zij verwacht van jou rol in het leven van haar kinderen en goede afspraken maken over jou rol in het leven van de kinderen.

7. Je moet goed weten of jij je kan vinden in haar manier van opvoeden want als jij het niet eens bent met haar manier van opvoeden zal dat veel problemen geven. Je denkt nu misschien dat dit wel mee zal vallen, maar als zij bepaald gedrag acceptabel vind en jij vind dat gedrag onacceptabel dan ga jij je er op den duur ontzettend aan het irriteren, vooral omdat je er niks van kan en mag zeggen.

8. Stel dat jullie relatie geen stand houd dan raken is dat opnieuw een klap voor de kinderen.

Zoals JaniceBrownie ook al zei, zij moet haar kinderen vooropstellen en aangezien zij dat nu niet doet moet jij de verstandigste zijn en het wel doen. Als jullie relatie echt zo sterk is als jullie nu denken en jullie echt voor de rest van jullie leven samen zullen blijven dan kunnen jullie best rustig aan doen, want zeg nou zelf wat is nou +/- 1 jaar op de rest van jullie leven?!
Geef de kinderen de tijd om eraan te wennen dat papa en mama gaan scheiden voor je de kinderen ontmoet. Zorg dat zij de tijd neemt om de scheiding te verwerken voor jullie je echt in de relatie storten. En ik weet niet of zij dit weet maar als zij gaat samenwonen hoeft haar man geen alimentatie voor haar te betalen, ik weet niet hoe zij financieel zit, maar dat gaat vaak om redelijke bedragen dus dat is ook wel iets om rekening mee te houden.
Sterk. Dank u !

Dat over mijn rol straks tav de kinderen is een typisch voorbeeld waar ik veel over heb nagedacht.

Wat betreft financien: hij verdient geen drol, zij verdient meer.
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 22:25:29 #25
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_112588594
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:19 schreef BountyHunter340 het volgende:

Nu na 3 maanden is ze ervan overtuigd dat ze met mij verder wil voor de rest van haar leven

Na deze regel stopte ik al met lezen....... :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:26:37 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112588668
Hoe haalt ze het in haar hoofd dat ze bij haar man weg kan gaan en dan gelijk bij haar verse verkering in kan trekken?
En dan niet in haar uppie, maar met haar 3 kinderen...

Echt van de zotte; als haar relatie zo slecht is dan moet ze daar eerst uit stappen.
Laat haar maar een tijdje alleen wonen met haar kinderen, maar gelijk bij een ander intrekken slaat nergens op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:20:22 #27
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_112601357
quote:

Het probleem: ze woont nog met haar vent en is getrouwd (ook al is die relatie kapot) en daarnaast heeft ze 3 kinderen. We hebben altijd afgesproken om voor de middenweg te gaan, dat betekent dat onze relatie voorlopig geheim zou blijven voor de buitenwereld. Nu na 3 maanden is ze ervan overtuigd dat ze met mij verder wil voor de rest van haar leven en wil ze grote beslissingen maken, oftewel bij mij intrekken met 3 kids.

Hoe gek je ook op iemand bent, mijn punt is dat ik nooit na 3 maanden samen zou gaan wonen en 3 kids erbij zou nemen, dat is nogal wat. Je kent elkaar amper. Nee ik zou zeggen gewoon eerst aankijken een tijd en dan later kijken hoe verder. Op haar komt dat over als een afwijzing, dat ik niet genoeg om haar geef wat ik ook kan begrijpen. Mijn gevoel voor haar is echter supersterk (nooit eerder meegemaakt dit) alleen denk ik dus anders over wat verstandig is.

Nadat ik heb aangegeven hoe ik het zie is het misgegaan, zij heeft er een punt achter gezet omdat ze niet meer met onze dagen zonder elkaar om kan gaan en dus altijd samen wil zijn. Oftewel ik kan haar niet geven wat zij wil. Verder heeft ze elke dag superveel bevestiging en aandacht nodig, geeft aan dat ze niet meer om kan gaan met de situatie thuis en zit er dagelijks goed doorheen.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand na 3 maanden alles op wil geven en de stap gaat zetten om samen te gaan wonen met iemand die je net kent (ook al zijn het prachtige maanden geweest en ben je knettergek van elkaar). Andere optie is dat ik iedereen had kunnen zijn en dat ze alleen maar weg wil thuis, maar zo mag ik misschien niet denken.

Heb ik er verstandig aan gedaan? Ik weet van mezelf dat ik knettergek ben van haar.
Ik maak me ook grote zorgen om haar, kan ik iets van me laten horen of werk ik mezelf dan weer in de nesten?
Emotionele chantage. Ze vindt iets in jou wat haar toekomstige ex niet had en ziet jou als uitvlucht uit haar huwelijk. Waarschijnlijk is het die eerste verliefdheid die haar nu zo besluitvaardig maakt. Let op, als dat samenwonen niet blijkt te werken, is ze zo weer weg. Samenwonen is niet altijd makkelijk en het lijkt me dat in één keer drie kinderen erbij ook niet niks is.
Een scheiding geeft veel gedoe en spanningen en die kunnen lang aanhouden. Zeg haar dat ze eerst een eigen huisje moet betrekken met de kinderen en eerst alles goed op orde moet hebben voordat jullie gaan samenwonen. Het onderstreept jouw gevoelens voor haar, want je wilt een goede basis aanleggen.

Succes, TS. :)
pi_112606344
ik vind het behoorlijk onverstandig om na drie maanden met drie kinderen bij je in te willen trekken. Alleen voor de kinderen is het al behoorlijk bizar. Ze kan beter eerst zelfstandig een leven opbouwen met haar drie kinderen, zorgen dat alles op rolletjes gaat lopen met haar ex wat betreft bezoek en opvang van de kinderen. Daarna kan ze rustig aan met jou iets opbouwen en de kinderen rustig aan jou laten wennen en andersom.

Lijkt mij dat je er verstandig aan doet de boot af te houden.. drie maanden waar praat je over.
pi_112611785
Zij gooit het er vooral op dat ik risico's moet nemen, niet alles moet afwegen, en dat de kinderen en haar vent haar probleem zijn.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:08:51 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112612484
Nee, op het moment dat zij met haar kinderen bij jou komt wonen worden haar kinderen jouw probleem.

Al even afgezien van de hele grote kans dat de relatie al een stuk minder spannend, leuk en geweldig is als hij niet meer stiekem is, en nog veel minder leuk en geweldig als jullie samenwonen.
En wat gaat ze doen als dat samenwonen niet bevalt? Bij jou blijven wonen en ondertussen een volgende zoeken die er intrapt?

Zij moet eens een risico durven nemen, want als ze niet zo schijterig was, dan was ze allang (met haar kinderen) bij haar man weggegaan en op zichzelf gaan wonen, maar kennelijk is ze bang om alleen te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 8 juni 2012 @ 14:10:40 #31
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112612563
Klinkt als een goede basis voor een stabiele lange relatie, go for it.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_112612774
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef BountyHunter340 het volgende:
Zij gooit het er vooral op dat ik risico's moet nemen, niet alles moet afwegen, en dat de kinderen en haar vent haar probleem zijn.
Wat een onzin :')

Echt, gewoon niet doen, zij moet juist eat meer nadenken. Wat denkt ze nou? Dat alles op zn pootjes terecht komt als ze maar graag genoeg wil?

zo werkt het helaas niet :N
compact en kleverig.
pi_112616957
quote:
Wanneer het erop aan zou komen dat jij die kinderen in huis krijgt en dus ook deels opvoed, zijn die kinderen ook deels jouw probleem.

Als zij echt op lange termijn verder wil, dan zal ze moeten accepteren dat ze eerst iets voor zichzelf zal moeten zoeken. Persoonlijk vind ik het wel een teken dat iemand wat sommige zaken betreft zo makkelijk in het leven staat. Je hart volgen is een heel romantisch idee, maar is nogal lastig uit te voeren wanneer je nog moet gaan scheiden en er kinderen in het spel zijn.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:03:39 #34
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_112617800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:55 schreef mangler_fcu het volgende:

Prachtige post, dit is waarom ik naar R&P kom. Klasse. Openhartig en informatief.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_112617803
Na drie maanden al samenwonen met één of andere kerel waarmee je vreemd bent gegaan en de kinderen nog meenemen ook ― sinds tijden niet meer zo'n geschikt plan op R&P gelezen.
pi_112624322
quote:
Dat kan zij wel leuk zeggen maar er zijn situaties waarin je geen risico's moet nemen en daar is dit er één van. Als er geen kinderen bij betrokken waren was het een ander verhaal geweest, alhoewel ik het je dan alsnog af zou raden aangezien ze nog niet gescheiden is (zie mijn eerdere post), maar er zijn wel kinderen bij betrokken en met kinderen kun/mag je geen risico's nemen. Daarbij komt nog dat als ze bij jou intrekt het automatisch ook jou zaak is, dus wat zij zegt gaat sowieso niet op.

Als ik jou was zou ik nog maar eens goed gaan nadenken of ze wel echt zo'n geweldige vrouw is, ik zou persoonlijk niet (nog eens) met iemand samen willen zijn die zo onverantwoordelijk met zijn/haar kinderen om gaat. Ze stelt haar eigen geluk nu voor wat goed is voor haar kinderen, dat is een duidelijk teken dat ze (erg) egocentrisch/egoïstisch is, dat lijkt me toch wel iets om over na te denken. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om met iemand samen te leven die constant zijn eigen geluk/behoefte voorop stelt en als jij er dan tegen in gaat komt er ruzie of een verhaal over hoe moeilijk hij/zij het had tijdens het huwelijk of, dit is de ergste, 'als ik dit niet kan/mag doen van jou ben je zoals mijn ex!' (emotionele chantage, doet ze nu al dus bereidt je voor...)

Offtopic: zij ze letterlijk dat de kinderen haar probleem waren? :|W zoja :r mensen die naar hun eigen kinderen verwijzen als 'hun probleem'.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_112652449
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:26 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Dat kan zij wel leuk zeggen maar er zijn situaties waarin je geen risico's moet nemen en daar is dit er één van. Als er geen kinderen bij betrokken waren was het een ander verhaal geweest, alhoewel ik het je dan alsnog af zou raden aangezien ze nog niet gescheiden is (zie mijn eerdere post), maar er zijn wel kinderen bij betrokken en met kinderen kun/mag je geen risico's nemen. Daarbij komt nog dat als ze bij jou intrekt het automatisch ook jou zaak is, dus wat zij zegt gaat sowieso niet op.

Als ik jou was zou ik nog maar eens goed gaan nadenken of ze wel echt zo'n geweldige vrouw is, ik zou persoonlijk niet (nog eens) met iemand samen willen zijn die zo onverantwoordelijk met zijn/haar kinderen om gaat. Ze stelt haar eigen geluk nu voor wat goed is voor haar kinderen, dat is een duidelijk teken dat ze (erg) egocentrisch/egoïstisch is, dat lijkt me toch wel iets om over na te denken. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om met iemand samen te leven die constant zijn eigen geluk/behoefte voorop stelt en als jij er dan tegen in gaat komt er ruzie of een verhaal over hoe moeilijk hij/zij het had tijdens het huwelijk of, dit is de ergste, 'als ik dit niet kan/mag doen van jou ben je zoals mijn ex!' (emotionele chantage, doet ze nu al dus bereidt je voor...)

Offtopic: zij ze letterlijk dat de kinderen haar probleem waren? :|W zoja :r mensen die naar hun eigen kinderen verwijzen als 'hun probleem'.
Zij stelt dat ze weet wat het beste is voor de kinderen :')
En verder krijg ik alleen maar te horen dat ik bang ben om de stap te maken, dat ik een denker ben, alles veel te veel afweeg, enz. Het enige dat telt volgens haar is dat wij bij elkaar zijn.

Over dat laatste, nee niet letterlijk,
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:24:17 #38
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112653026
Ik vind het vreemd dat ze het meteen als een afwijzing ziet. De vriendin van mijn vader (ook gescheiden) heeft ook drie kids, maar die kwam ook niet meteen bij hem intrekken (toen waren mijn ouders al uit elkaar en niet meer in één huis). Ze hebben eerst nog een tijd een lat-relatie gehad. Zij woonde al apart met haar kids voor ze elkaar kende, maar toch ...

Waarom kan jouw vriendin niet eerst een huisje gaan zoeken met haar kids? Misschien ook wel verstandiger voor haar, dan heeft zij haar eigen plekje en zitten haar drie kids niet meteen met een man opgescheept die ze niet kennen. Zij hebben jou nog nooit ontmoet en dan zouden zij ineens met je samenwonen. Lijkt me niet erg leuk voor ze, ook al ben je misschien een supertoffe vent.
Heeft ze hier überhaupt wel over nagedacht?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_112653089
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:24 schreef Fera het volgende:
Ik vind het vreemd dat ze het meteen als een afwijzing ziet. De vriendin van mijn vader (ook gescheiden) heeft ook drie kids, maar die kwam ook niet meteen bij hem intrekken (toen waren mijn ouders al uit elkaar en niet meer in één huis). Ze hebben eerst nog een tijd een lat-relatie gehad. Zij woonde al apart met haar kids voor ze elkaar kende, maar toch ...

Waarom kan jouw vriendin niet eerst een huisje gaan zoeken met haar kids? Misschien ook wel verstandiger voor haar, dan heeft zij haar eigen plekje en zitten haar drie kids niet meteen met een man opgescheept die ze niet kennen. Zij hebben jou nog nooit ontmoet en dan zouden zij ineens met je samenwonen. Lijkt me niet erg leuk voor ze, ook al ben je misschien een supertoffe vent.
Heeft ze hier überhaupt wel over nagedacht?
Ik ken ook de kinderen, sinds 3 maanden dus. We zijn supervaak met ze weggeweest en er is een superklik. Dus dat is voor haar geen issue. Als het nu klikt zal het dan ook wel klikken denkt ze.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:27:34 #40
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112653115
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ik ken ook de kinderen, sinds 3 maanden dus. We zijn supervaak met ze weggeweest en er is een superklik. Dus dat is voor haar geen issue. Als het nu klikt zal het dan ook wel klikken denkt ze.
Dus de kinderen kennen jou ook, maar die vader weet van niets? You sure?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_112653170
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:27 schreef Fera het volgende:

[..]

Dus de kinderen kennen jou ook, maar die vader weet van niets? You sure?
Ja, ze roepen zelfs steeds wanneer ik weer langskom. Ik ken zelfs de vader. Ik kom gewoon thuis daar. Die denkt dat wij special friends zijn en maakt er geen probleem van als ik met haar en de kids een dag wegga. Hou even in gedachten dat hun relatie wel al kapot was voor ze mij leerde kennen.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:30:17 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112653184
quote:

[..]

Ik denk dat als mijn vent zoiets zou flikken, en onze zoon zelfs al aan zijn buitenechtelijke neukertje zou hebben voorgesteld dat hij dan nog een flink probleem zou krijgen voor hij een normale omgangsregeling zou hebben...

Echt, dit getuigt van zo'n compleet gebrek aan inzicht qua ouderschap.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:32:04 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112653229
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:29 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ja, ze roepen zelfs steeds wanneer ik weer langskom. Ik ken zelfs de vader. Ik kom gewoon thuis daar. Die denkt dat wij special friends zijn en maakt er geen probleem van als ik met haar en de kids een dag wegga. Hou even in gedachten dat hun relatie wel al kapot was voor ze mij leerde kennen.
Hun relatie is naar de filistijnen en ineens heeft zij een special friend waarmee ze leuke dingen doet?
En hij heeft het niet door?? Is hij doof en blind? Of gewoon blij dat hij binnenkort van haar af is?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112653355
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hun relatie is naar de fillistijnen en ineens heeft zij een special friend waarmee ze leuke dingen doet?
En hij heeft het niet door?? Is hij doof en blind? Of gewoon blij dat hij binnenkort van haar af is?
Hij is naief. Hij weet zelfs dat ze bij mij slaapt. Maar hij zal ergens ook wel moeten weten dat er meer is. Ik denk niet dat hij blij is als hij van haar af is, hij blijft liever met haar onder een dak wonen voor de kids. Of hij nog gelooft in de relatie met haar weet ik niet, ik weet dat zij in elk geval blij is als ze van hem af is.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:52:05 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112653874
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:36 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Hij is naief. Hij weet zelfs dat ze bij mij slaapt. Maar hij zal ergens ook wel moeten weten dat er meer is. Ik denk niet dat hij blij is als hij van haar af is, hij blijft liever met haar onder een dak wonen voor de kids. Of hij nog gelooft in de relatie met haar weet ik niet, ik weet dat zij in elk geval blij is als ze van hem af is.
Waarom gaat ze dan niet bij hem weg?
Daar kan ik niet bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 12:56:46 #46
184769 crew  Deisyy
pi_112654034
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom gaat ze dan niet bij hem weg?
Daar kan ik niet bij.
Omdat ze eerst op zoek is naar een gespreid bedje en dat dacht te vinden bij TS, maar hij heeft daar duidelijk geen zin in.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:00:48 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112654138
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Omdat ze eerst op zoek is naar een gespreid bedje en dat dacht te vinden bij TS, maar hij heeft daar duidelijk geen zin in.
Hij heeft gelijk, als hij daar intrapt dan is hij niet goed wijs....
Als hij het wel doet dan heeft hij er over een paar maanden waarschijnlijk ook een huisvriend bij, die regelmatig met haar op stap gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:01:21 #48
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_112654163
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Inderdaad...
* GizartFRL mompelt iets over oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt...
:r
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:02:52 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112654213
Zijn die 3 kinderen trouwens allemaal van de man waarmee ze nu (nog) getrouwd is?
Want je hebt het erover dat zij 3 kinderen heeft, niet dat ze 3 kinderen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 13:04:27 #50
184769 crew  Deisyy
pi_112654258
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk, als hij daar intrapt dan is hij niet goed wijs....
Als hij het wel doet dan heeft hij er over een paar maanden waarschijnlijk ook een huisvriend bij, die regelmatig met haar op stap gaat.
Hij heeft zeker gelijk, het lijkt er namelijk op dat ze "verliefd" op hem is omdat hij haar ontsnapping aan haar huwelijk zou kunnen zijn, vandaar dat ze in paniek raakte toen hij zei dat niet te willen.

Ik vind het sowieso niet verstandig om van het ene bed meteen in het andere te stappen, terwijl er ook nog eens een scheiding geregeld moet worden, waar ook nog eens kinderen bij betrokken zijn. TS zou gek zijn als hij haar bij hem in liet trekken.
pi_112654318
Can I get a RE RE RE RE RE RE RE RE REBOUUUUUUUUUUUUUUUUUUWOUUUUUUUUUND?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:06:39 #52
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_112654326
quote:
Nadat ik heb aangegeven hoe ik het zie is het misgegaan, zij heeft er een punt achter gezet omdat ze niet meer met onze dagen zonder elkaar om kan gaan en dus altijd samen wil zijn.
Ze heeft er eerder een punt achter gezet zodat ze op zoek kan naar iemand die wel haar en haar drie kinderen na drie maanden in huis neemt.

Je bent gebruikt.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:08:12 #53
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_112654373
quote:

[..]

Allemaal van die argumenten om jou te overtuigen. Maar met dit soort dingen moet je ook je gevoel laten tellen, goed dat je dat hebt gedaan.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_112654383
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:02 schreef Leandra het volgende:
Zijn die 3 kinderen trouwens allemaal van de man waarmee ze nu (nog) getrouwd is?
Want je hebt het erover dat zij 3 kinderen heeft, niet dat ze 3 kinderen hebben.
Ja
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:08:53 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112654398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hij heeft zeker gelijk, het lijkt er namelijk op dat ze "verliefd" op hem is omdat hij haar ontsnapping aan haar huwelijk zou kunnen zijn, vandaar dat ze in paniek raakte toen hij zei dat niet te willen.

Ik vind het sowieso niet verstandig om van het ene bed meteen in het andere te stappen, terwijl er ook nog eens een scheiding geregeld moet worden, waar ook nog eens kinderen bij betrokken zijn. TS zou gek zijn als hij haar bij hem in liet trekken.
Idd, dat soort zaken werken trouwens vaak ook niet; want je zoekt dan iemand die compleet anders is dan de partner die je zat bent, maar na verloop van tijd zie je dat die ook wat eigenschappen mist die je belangrijk vind, je werd immers niet voor niets verliefd op de partner daarvoor.
Dan blijf je van tegenstelling naar tegenstelling vluchten, terwijl je eigenlijk iemand zoekt met eigenschappen van beiden, of bepaalde eigenschappen wat minder sterk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:09:22 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112654413
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:08 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ja
En waarom gaat ze dan niet bij hem weg?
Hoe oud zijn de kinderen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112654435
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:06 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ze heeft er eerder een punt achter gezet zodat ze op zoek kan naar iemand die wel haar en haar drie kinderen na drie maanden in huis neemt.

Je bent gebruikt.
Als ze niks in mij zag zou ze ook niet in willen trekken, maar goed ik had ook pietje of jantje kunnen zijn misschien.
pi_112654460
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:08 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Allemaal van die argumenten om jou te overtuigen. Maar met dit soort dingen moet je ook je gevoel laten tellen, goed dat je dat hebt gedaan.
Mijn verstand bedoel je neem ik aan? Dat zegt niet doen, gevoel zegt 24/7 samen willen zijn.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:11:32 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112654476
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:10 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Als ze niks in mij zag zou ze ook niet in willen trekken, maar goed ik had ook pietje of jantje kunnen zijn misschien.
Nu blijft ze bij een vent wonen die ze niet moet, ik weet niet hoe leuk je woont, maar als dat leuk genoeg is zou dat al reden genoeg kunnen zijn, ze heeft er duidelijk geen moeite mee bij iemand te wonen die ze niet (meer) moet, doet ze nu ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112654487
quote:

[..]

Zolang je maar niet alleen-op-de-bank-met-drie-jengelende-koters bent...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_112654568
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

En waarom gaat ze dan niet bij hem weg?
Hoe oud zijn de kinderen?
3, 5 en 8

Ik weet niet waarom ze niet weggaat, misschien angst om alleen te zijn. Ze zegt dat ze er wel mee bezig was maar dat was net voordat ik in de picture kwam. Op dit moment zou alleen gaan wonen ook niet passen in haar plaatje want ze moet 24/7 bij mij zijn zegt ze. Ze draait compleet door op dagen dat we elkaar niet zien ook.
pi_112654609
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:14 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

3, 5 en 8

Ik weet niet waarom ze niet weggaat, misschien angst om alleen te zijn. Ze zegt dat ze er wel mee bezig was maar dat was net voordat ik in de picture kwam. Op dit moment zou alleen gaan wonen ook niet passen in haar plaatje want ze moet 24/7 bij mij zijn zegt ze. Ze draait compleet door op dagen dat we elkaar niet zien ook.
Klinkt als een mentaal stabiele dame, waar je echt een gezonde, gelijkwaardige relatie mee kunt hebben! ^O^ ^O^
pi_112654663
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nu blijft ze bij een vent wonen die ze niet moet, ik weet niet hoe leuk je woont, maar als dat leuk genoeg is zou dat al reden genoeg kunnen zijn, ze heeft er duidelijk geen moeite mee bij iemand te wonen die ze niet (meer) moet, doet ze nu ook.
Woon heel leuk, groot huis, 5 slaapkamers, nieuwbouw, voor mij alleen :)
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:17:50 #64
351921 CruellaDeVil
pi_112654700
quote:

[..]

Lekker naïef, maar ja, je bent dan ook een 'relatie' aangegaan met een getrouwde vrouw. :')
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:18:16 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112654715
Ze draait door op dagen dat jullie elkaar niet zien?? Is ze 16 ofzo?

Maar 3 koters van die leeftijden en dan gelijk confronteren met je buitenechtelijke neukertje en er ook nog eens na 3 maanden verkering bij willen intrekken?

Laat haar maar eigen woonruimte regelen, dan kun jij wel bij haar intrekken.... eerst een half jaartje (of langer) terwijl je je eigen huis ook nog aanhoudt, als het dan werkelijk wat wordt kunnen jullie altijd nog samen in jouw huis als dat geschikter is, maar als je haar nu bij je in laat trekken dan zit je ermee opgescheept als het 3 maanden later niet blijkt te werken.... want dan heeft ze niets meer, en kun je het niet maken haar met haar gebroed op straat te zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:18:57 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112654753
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Woon heel leuk, groot huis, 5 slaapkamers, nieuwbouw, voor mij alleen :)
Dat verbaast me nou weer niets.... het verbaast me zelfs niet als jij leuker woont dan zij nu met haar man en kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112654796
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat verbaast me nou weer niets.... het verbaast me zelfs niet als jij leuker woont dan zij nu met haar man en kinderen.
Klopt, ik verdien hetzelfde wat zij samen verdienen :')
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:20:01 #68
351921 CruellaDeVil
pi_112654798
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
Ze draait door op dagen dat jullie elkaar niet zien?? Is ze 16 ofzo?

Maar 3 koters van die leeftijden en dan gelijk confronteren met je buitenechtelijke neukertje en er ook nog eens na 3 maanden verkering bij willen intrekken?

Laat haar maar eigen woonruimte regelen, dan kun jij wel bij haar intrekken.... eerst een half jaartje (of langer) terwijl je je eigen huis ook nog aanhoudt, als het dan werkelijk wat wordt kunnen jullie altijd nog samen in jouw huis als dat geschikter is, maar als je haar nu bij je in laat trekken dan zit je ermee opgescheept als het 3 maanden later niet blijkt te werken.... want dan heeft ze niets meer, en kun je het niet maken haar met haar gebroed op straat te zetten.
Bingo. *O*
pi_112654931
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:17 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Lekker naïef, maar ja, je bent dan ook een 'relatie' aangegaan met een getrouwde vrouw. :')
Ik zal haar iets geven wat ze eerst miste, er zal altijd wel iets van gevoel moeten zijn voor je bij iemand intrekt. Ik denk niet dat het gespeeld is, dan ga je niet 24/7 op iemands lip zitten. Maar het is me duidelijk dat ik iedereen had kunnen zijn die haar zoiets gaf.

Tsja en een relatie aangaan met een getrouwde vrouw, het gevoel wint het dan van het verstand. Het begon als een avontuurtje zonder dat ik serieus verder wilde, maar uiteindelijk krijg je toch superveel gevoel voor iemand.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:23:47 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112654956
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Klopt, ik verdien hetzelfde wat zij samen verdienen :')
Goh... ze heeft de jackpot gevonden en moet hem nog zien binnen te slepen...
Beetje jammer dat ze je kennelijk zo onderschat dat ze denkt dat je desperate genoeg bent om haar en haar gebroed maar klakkeloos op te nemen in jouw leventje.

Echt, wat ze nu doet is hoe ze is.... en je moet geen relatie willen met een vrouw die tijdens jullie relatie een relatie met een ander begint en ook nog schaamteloos bij die ander wil intrekken met jullie kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:24:48 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112654997
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:23 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ik zal haar iets geven wat ze eerst miste, er zal altijd wel iets van gevoel moeten zijn voor je bij iemand intrekt. Ik denk niet dat het gespeeld is, dan ga je niet 24/7 op iemands lip zitten. Maar het is me duidelijk dat ik iedereen had kunnen zijn die haar zoiets gaf.

Tsja en een relatie aangaan met een getrouwde vrouw, het gevoel wint het dan van het verstand. Het begon als een avontuurtje zonder dat ik serieus verder wilde, maar uiteindelijk krijg je toch superveel gevoel voor iemand.
Fijn dat ze goed in bed is, maar ga er niet vanuit dat het nog steeds zo leuk is als je ermee samenwoont.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:29:08 #72
351921 CruellaDeVil
pi_112655182
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:23 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ik zal haar iets geven wat ze eerst miste, er zal altijd wel iets van gevoel moeten zijn voor je bij iemand intrekt. Ik denk niet dat het gespeeld is, dan ga je niet 24/7 op iemands lip zitten.
:|W :')
pi_112655356
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

:|W :')
Want jij trekt in bij iemand die je eigenlijk niet mag maar als je maar in een gespreid bedje terecht komt dan neem je dat voor lief... ?
pi_112655463
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:34 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Want jij trekt in bij iemand die je eigenlijk niet mag maar als je maar in een gespreid bedje terecht komt dan neem je dat voor lief... ?
Misschien als ik 3 bloedjes te onderhouden had wel...
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:53:31 #75
351921 CruellaDeVil
pi_112655950
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:34 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ik niet, maar ik ben dan ook geen getrouwde vrouw die een 'relatie' met iemand anders aangaat en na drie maanden in wilt trekken met haar drie koters.

Ach ja, zoals ik al zei, als je niet zo naïef was geweest had je je überhaupt niet met haar ingelaten.
pi_112656012
quote:
Nu na 3 maanden is ze ervan overtuigd dat ze met mij verder wil voor de rest van haar leven en wil ze grote beslissingen maken, oftewel bij mij intrekken met 3 kids.
Heel schattig, maar dat kun je na 3 maanden nog niet weten.

Goed dat TS het ook zo ziet.
pi_112656242
Zeker omdat er kinderen in het spel zijn vind ik haar wel behoorlijk impulsief. Samenwonen met een man, niet de vader, die je nog maar 3 maanden kent. En als dat fout gaat, verliezen die kinderen weer een vaderfiguur.
pi_112656318
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Zeker omdat er kinderen in het spel zijn vind ik haar wel behoorlijk impulsief. Samenwonen met een man, niet de vader, die je nog maar 3 maanden kent. En als dat fout gaat, verliezen die kinderen weer een vaderfiguur.
Sowieso die kinderen nu een nieuw vaderfiguur opdringen, terwijl ze nog niet eens weten dat ze van de vorige "afscheid moeten nemen" :') Dan kun je mij niet wijsmaken dat je dat wat het beste voor de kinderen is voor ogen hebt.
pi_112656342
Niet doen

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 09-06-2012 14:36:05 ]
pi_112656349
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sowieso die kinderen nu een nieuw vaderfiguur opdringen, terwijl ze nog niet eens weten dat ze van de vorige "afscheid moeten nemen" :') Dan kun je mij niet wijsmaken dat je dat wat het beste voor de kinderen is voor ogen hebt.
Inderdaad.
pi_112656357
Weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 09-06-2012 14:34:48 ]
Rustig aan.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:19:09 #82
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_112656862
Das hetzelfde als zeggen dat je je kinderen op gaat eten als de chips uitverkocht zijn.
Als je geen kinderen hebt of ooit krijgt, dan is zo'n uitspraak onschuldiger dan wanneer je met een buggy loopt. ;)
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:33:38 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112657430
Hou op met zuigen kingtoppie, je zit al op de grens namelijk...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:49:10 #84
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112657940
TS, misschien wil je het niet horen maar ik denk dat het haar meer toe doen is om het grote, leuke huis met vijf slaapkamers. Perfect toch, als je drie kinderen hebt? Misschien is het niet zo, maar zoals het er uit ziet is het wel of niet samenwonen wel een dealbreaker voor haar. Ze zet er immers om die reden een punt achter. Beetje vreemd, aangezien ze zo'n geweeeeeldige toekomst met jou voor zich zag. :{
pi_112657956
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:49 schreef Fera het volgende:
TS, misschien wil je het niet horen maar ik denk dat het haar meer toe doen is om het grote, leuke huis met vijf slaapkamers. Perfect toch, als je drie kinderen hebt? Misschien is het niet zo, maar zoals het er uit ziet is het wel of niet samenwonen wel een dealbreaker voor haar. Ze zet er immers om die reden een punt achter. Beetje vreemd, aangezien ze zo'n geweeeeeldige toekomst met jou voor zich zag. :{
Goed punt
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:52:35 #86
351921 CruellaDeVil
pi_112658052
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:49 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Goed punt
Dat probeer ik je al de hele tijd duidelijk te maken. :')
pi_112658202
Sowieso TS.. Wil je met een vrouw zijn die haar eigen beslissingen niet durft te maken? Die pas weg durft te gaan uit een ongelukkig relatie wanneer het volgende gespreide bedje voor haar klaar ligt?

Dan heb je toch geen ruggegraat? Wil je daar mee samen zijn?
pi_112658258
Ben vooral benieuwd of ze de scheiding doorzet nu ze er bij jou een punt achter heeft gezet. Zo niet, dan ging ze met jou om de verkeerde redenen.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Strawberry- op 09-06-2012 15:31:56 ]
pi_112658417
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:49 schreef Fera het volgende:
De reden dat ze er een punt achter zet is dat ze niet meer om kan gaan met het dubbelleven, ene moment bij mij en andere moment bij haar thuis met de kids en vent. Ze wordt gek van afscheid nemen van mij en niet altijd samen kunnen zijn. Ik denk zelf ook dat wanneer ik haar grote liefde was ze dat allemaal voor lief zou nemen.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:26:41 #90
351921 CruellaDeVil
pi_112659280
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

De reden dat ze er een punt achter zet is dat ze niet meer om kan gaan met het dubbelleven, ene moment bij mij en andere moment bij haar thuis met de kids en vent. Ze wordt gek van afscheid nemen van mij en niet altijd samen kunnen zijn. Ik denk zelf ook dat wanneer ik haar grote liefde was ze dat allemaal voor lief zou nemen.
Is zij de eerste die ooit interesse in je heeft getoond of zo dat je hier intrapt? |:(
pi_112659820
quote:
13s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef -.Noir het volgende:
Na drie "fantastische" maanden vanuit het huis van je ex-man rechtstreeks naar je nieuwe vriend gaan verhuizen en nog drie kinderen meeslepen ook?

Ik heb letterlijk in tijden niet zo'n belachelijk idee gelezen.
om je nieuwe liefde vervolgens te dumpen omdat hij 'haar niet kan geven wat ze wil' (lees: niet meteen doet wat zij wil) ..

sounds like a keeper!
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:42:48 #92
351921 CruellaDeVil
pi_112659890
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:41 schreef probeer het volgende:

[..]

om je nieuwe liefde vervolgens te dumpen omdat hij 'haar niet kan geven wat ze wil' (lees: niet meteen doet wat zij wil) ..

sounds like a keeper!
En TS kennende krijgt zij hem ook nog zo ver één of ander contract te tekenen waardoor als het straks uit is zij zijn huis mag houden. :D
pi_112660652
quote:

[..]

veel verstandige reacties hier.

even een andere vraag; wil jij wel instant 3 kinderen? want ze kan lullen als brugman, als zij bij je komt wonen met die kinderen, dan heb jij wel degelijk een flinke rol in het leven van die kinderen. hoe hadden jullie dat dan gezien? hoe denk je daar over?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_112660693
quote:

[..]

Ik heb echt in bijna exact dezelfde situatie gezeten. Zij speelt het gevoel niet, maar het is ook niet echt. Ze krijgt van jou wat ze mist in haar huwelijk en daar klampt ze zich aan vast, het gevoel voor een rebound is vaak heel intens en heel heftig maar ook maar van korte duur. Ze moet eerst de relatie waarin zij zit afsluiten en alles verwerken vóór ze weer een echte relatie aan kan gaan. Nu voelt dat voor haar niet zo omdat ze zich zo in jullie relatie stort maar door er niet mee te dealen verwerkt ze het niet en dan komt het op een later moment naar boven. Ik heb in jou schoenen gestaan en ik weet hoe zwaar het is als het ineens allemaal boven komt en ik weet hoe zwaar het is om in de scheiding van iemand anders terecht te komen en ik kan het niet vaak genoeg zeggen, DOE HET NIET! Zorg dat ze eerst haar scheiding rond heeft en haar eigen plekje heeft en alles verwerkt heeft voor dat je echt aan een relatie begint, het zal je heel veel pijn en frustratie schelen als je wacht.

Daarnaast blijf ik bij mijn punten uit mijn eerdere post, zorg dat je eerst duidelijke afspraken hebt gemaakt over jou rol in de leven van de kinderen en of jij je kan vinden in haar manier van opvoeden enz. Na 3 maanden met iemand gaan samen wonen die en getrouwd is en kinderen heeft is echt een heel erg slecht idee ongeacht jullie gevoelens nu.
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2012 @ 16:16:37 #95
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_112661093
Ik heb óók al in zo'n soort situatie gezeten, waarbij ik (ook) de sukkel was die viel op een vrouw met 2 kids die in een scheiding lag. Toen ik aangaf eerst maar eens een tijdje te latten, dus ik hield mijn eigen woonruimte, maar was in de praktijk elk weekend of vaker bij haar & de kids, leek dat een compromis wat ze graag accepteerde.

Ik merkte echter na anderhalf jaar dat ze ondertussen wel steeds minder stiekem verder zocht naar iemand die haar wel volledig wilde onderhouden en ik trok de conclusie waar ik nu nog elke dag blij mee ben: ik verbrak de relatie en vertrok. Het waren 2 mooie jaren, echt.

Zij heeft nu 4 kinderen van minimaal 3 vaders en is uiteindelijk alleen...
Ik ben getrouwd en gelukkig. Maar niet met haar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:30:22 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112661533
Je moet je vooral afvragen of je wel samen wilt zijn met iemand die het welzijn van haar (3!) kinderen zo makkelijk ondergeschikt maakt aan haar eigen behoeftes.
Veel egoïstischer dan dat ga je ze niet vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112661671
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:30 schreef Leandra het volgende:
Je moet je vooral afvragen of je wel samen wilt zijn met iemand die het welzijn van haar (3!) kinderen zo makkelijk ondergeschikt maakt aan haar eigen behoeftes.
Veel egoïstischer dan dat ga je ze niet vinden.
En dit dus inderdaad!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:38:10 #98
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112661770
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb óók al in zo'n soort situatie gezeten, waarbij ik (ook) de sukkel was die viel op een vrouw met 2 kids die in een scheiding lag. Toen ik aangaf eerst maar eens een tijdje te latten, dus ik hield mijn eigen woonruimte, maar was in de praktijk elk weekend of vaker bij haar & de kids, leek dat een compromis wat ze graag accepteerde.

Ik merkte echter na anderhalf jaar dat ze ondertussen wel steeds minder stiekem verder zocht naar iemand die haar wel volledig wilde onderhouden en ik trok de conclusie waar ik nu nog elke dag blij mee ben: ik verbrak de relatie en vertrok. Het waren 2 mooie jaren, echt.

Zij heeft nu 4 kinderen van minimaal 3 vaders en is uiteindelijk alleen...
Ik ben getrouwd en gelukkig. Maar niet met haar.
Wauw, wat een verhaal. Ziet er inderdaad naar uit dat je de juiste beslissing hebt genomen. Wel zielig. Niet voor haar, maar voor die kinderen van drie vaders ... :{
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:44:45 #99
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112661986
quote:

[..]

Als ze gek wordt van het dubbelleven, dan moet ze een keuze maken. Ze kan wel voor jou kiezen, maar als ze echt om je geeft doet ze dat toch ook zonder het samenwonen? Misschien is ze er gewoon nog niet helemaal uit. Bang om het veilige nest te laten en zelf iets nieuws op te bouwen. Bij iemand intrekken die al een huis heeft is nu eenmaal makkelijker. Ergens kan ik dit ook wel begrijpen, maar goedkeuren doe ik het zeker niet. Het is voor meerdere vrouwen in een soortgelijke situatie misschien moeilijk om ineens weer op eigen benen te staan, vooral als je de kinderen mee wilt nemen. Dus samenwonen is gewoon een veilige en makkelijke oplossen (immers, ze hoeft niet zelf intensief op zoek naar een plekje en bezig zijn dat bewoonbaar maken, nu koopt ze drie bedden en is het bij wijze van spreke klaar).

Ik denk wel dat het verstandig is voor jullie beiden om een tijdje te LAT-ten. Dan kun je een beetje van een afstand zien hoe de relatie ontwikkelt en of het inderdaad niet slechts een opwelling was vanuit haar kant. Maar goed, als ze er definitief een punt achter zet, houdt het natuurlijk op.

Is het nu ook definitief voorbij? Hebben jullie nog contact?
pi_112662764
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:44 schreef Fera het volgende:

Is het nu ook definitief voorbij? Hebben jullie nog contact?
Dat was het even. Zij heeft gezegd dat ze niet meer kon. Nu stuurt ze weer berichten en belt ze dat ze me mist en huilt ze.

Ze wil dat ik nu naar haar toe kom omdat ze erdoor heen zit, toen ik zei dat ik eerst Nederland - Denemarken ging kijken was het natuurlijk helemaal mis. Dus ja zal voorbij zijn.
pi_112662841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:04 schreef simmu het volgende:

[..]

veel verstandige reacties hier.

even een andere vraag; wil jij wel instant 3 kinderen? want ze kan lullen als brugman, als zij bij je komt wonen met die kinderen, dan heb jij wel degelijk een flinke rol in het leven van die kinderen. hoe hadden jullie dat dan gezien? hoe denk je daar over?
Ik denk dat ik eerst moet wennen aan drie kinderen en zij aan mij, daarom zou ik liever eerst eens een hele tijd met ze omgaan zoals we de afgelopen weken hebben gedaan. Ik ben vooral bezorgd over de impact die dit kan hebben op de kinderen en ik kom ook nog eens tussen hen en de vader.
pi_112663443
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 17:11 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik eerst moet wennen aan drie kinderen en zij aan mij, daarom zou ik liever eerst eens een hele tijd met ze omgaan zoals we de afgelopen weken hebben gedaan. Ik ben vooral bezorgd over de impact die dit kan hebben op de kinderen en ik kom ook nog eens tussen hen en de vader.
ook dat klinkt verstandig, dan neem je dat toch als uitgangspunt. als zij daar moeilijk over doet (wat ze doet zo te horen) weet jij dat je hard moet wegrennen. want dat jij je zulke dingen bedenkt is ook je gevoel. maar dat weet je allemaal wel :*
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2012 @ 18:04:18 #103
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_112664405
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 17:09 schreef BountyHunter340 het volgende:
...toen ik zei dat ik eerst Nederland - Denemarken ging kijken was het natuurlijk helemaal mis. Dus ja zal voorbij zijn.
Het wordt steeds gekker. Ze is niet goed, hoor. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_112668681
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 18:04 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

idd, jeez, ik zou dr echt een punt achter zetten...
pi_112673455
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 18:04 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou niet goed, ze is over de zeik en boos. Tja als je voetbal voor gaat ;) Wel een teken aan de wand is vriend. Echt joh, niet doen. Zelfs goede seks is over als een peuter om 6 uur op je springt.
Kies voor een gezin als je er kaar voor bent en niet een kant en klaar nest.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2012 @ 21:20:21 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_112674204
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Soury het volgende:
Nou niet goed, ze is over de zeik en boos.
Ze lijkt niet heel veel reden te hebben om boos te zijn. Nou ja, ze krijgt haar zin niet. Tenminste, als TS verstandig is.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 22:15:26 #107
370039 Morera
more more more
pi_112676265
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

pi_112680440
Her loss, not yours. Je bent beter af TS.
pi_112683566
Ts komt niet toevallig uit twente :p
pi_112686642
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 02:15 schreef donnie1992 het volgende:
Ts komt niet toevallig uit twente :p
Nee gelukkig niet ;)
pi_112686796
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 17:31 schreef simmu het volgende:

[..]

ook dat klinkt verstandig, dan neem je dat toch als uitgangspunt. als zij daar moeilijk over doet (wat ze doet zo te horen) weet jij dat je hard moet wegrennen. want dat jij je zulke dingen bedenkt is ook je gevoel. maar dat weet je allemaal wel :*
Ze zegt dat ik teveel heb gelezen en gehoord over impact op de kinderen, dat zij weet wat het beste is voor hen en dat de kinderen nooit een normaal gezin hebben gekend aangezien pappa altijd werkt in de avond en de weekenden. Dat ik het dus niet kan vergelijken met alles wat ik er zelf over weet en over gelezen heb.

En ze heeft over mij geen twijfel, dat kun je nooit weten na zo'n korte periode zeg ik tegen haar. We kennen elkaar op veel gebieden door en door maar op genoeg gebieden helemaal niet, zij ziet dat niet zo.

Haar uitgangspunt is veel meer dat je nu de stap moet maken en de problemen aanpakt zodra ze zich voordoen, wetende dat we er altijd uitkomen omdat het gevoel zo sterk is :')
  zondag 10 juni 2012 @ 11:10:07 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112686888
TS, stukje Jupiter kopen?

Textbook dit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 10 juni 2012 @ 11:14:40 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112686986
Als zij het type was dat problemen aanpakt als ze zich voordoen dan had ze of haar huwelijk gered toen het op de klippen liep, of ze was toen bij hem weggegaan.

Ze pakt helemaal geen problemen aan als ze er zijn, ze helpt zichzelf in de problemen en verwacht dan dat ze wel door iemand gered zal worden.
Ze gaat er vanuit dat een ander haar probleem aanpakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 10 juni 2012 @ 11:16:13 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112687018
Echt, het egoïsme waarmee zij het welzijn van haar kinderen aan de kant zet is stuitend.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112687560
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:16 schreef Leandra het volgende:
Echt, het egoïsme waarmee zij het welzijn van haar kinderen aan de kant zet is stuitend.
Zij verwijt mij nu ook dat ik er een punt achter heb gezet omdat ik haar niet laat intrekken met haar 3 koters. Ik zeg dat zij er een punt achter heeft gezet omdat zij besloten heeft zo niet verder te willen. Als de liefde zo sterk was had ze wel op me gewacht.
  zondag 10 juni 2012 @ 11:49:13 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112687682
Hou maar op moeite te verspillen aan dat soort jouw schuld - mijn schuld wedstrijdjes, want daarmee houdt ze gewoon jullie verkering warm.

Ophouden met reageren is waarschijnlijk het beste, maar dan heb je kans dat ze haar ongelijk gaat toegeven, ben je er nog niet vanaf.

Echt, je wilt je leven niet delen met iemand die haar kinderen zo opzij schuift om met jou te kunnen samenwonen.
Dat doet ze ook niet voor jou, maar alleen voor zichzelf, zoals ze altijd haar belang voor dat van anderen zal stellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 10 juni 2012 @ 11:50:56 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112687711
Je zou haar eens moeten vragen wat het belangrijkste is in haar leven, ieder ander antwoord dan haar kinderen is in principe fout.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112687716
Ze durft het dus niet aan om alleen met haar 3 kinderen te wonen? Want dàt is de logische volgende stap, niet intrekken bij de volgende vent die haar pad kruist. Afhankelijk type die niet inziet dat ze met behulp van zeer onvolwassen gedrag (emotionele chantage) haar zin probeert te krijgen.

Wat je ook doet: niet nu al samen gaan wonen. Ik wed dat ze dan bij haar man blijft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 juni 2012 @ 14:08:47 #119
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_112691597
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:43 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Zij verwijt mij nu ook dat ik er een punt achter heb gezet omdat ik haar niet laat intrekken met haar 3 koters. Ik zeg dat zij er een punt achter heeft gezet omdat zij besloten heeft zo niet verder te willen. Als de liefde zo sterk was had ze wel op me gewacht.
Ik begrijp niet waarom jullie zo rationeel praten over iets dat duidelijk een gevoelskwestie is. De argumenten vliegen heen en weer, maar de kern wordt nooit geraakt.

Jij bent gevoelsmatig er niet klaar voor om drie kinderen en een vrouw in je leven op te nemen.

Zij wil iemand die haar verzorgt en beschermt.

Waarom zou je nog verder erover praten?
pi_112691759
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:08 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom jullie zo rationeel praten over iets dat duidelijk een gevoelskwestie is. De argumenten vliegen heen en weer, maar de kern wordt nooit geraakt.

Jij bent gevoelsmatig er niet klaar voor om drie kinderen en een vrouw in je leven op te nemen.

Zij wil iemand die haar verzorgt en beschermt.

Waarom zou je nog verder erover praten?
Ik zie het als rationeel. Mijn gevoel zegt dat ik 24/7 bij haar wil zijn, mijn verstand zegt niet doen.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:18:05 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112691900
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:13 schreef BountyHunter340 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ik 24/7 bij haar wil zijn.
Ook nu ze zich zo 'typisch' ontpopt?
pi_112692040
quote:
11s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook nu ze zich zo 'typisch' ontpopt?
O+ CC eufemisme O+
pi_112692420
Hoe groot is de kans dat ze een golddigger is TS? Kan ze zichzelf onderhouden?
pi_112692512
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe groot is de kans dat ze een golddigger is TS? Kan ze zichzelf onderhouden?
Je geeft heel wat geld uit, maar ze teert niet op mijn zak.
Ze komt net rond per maand.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:42:19 #125
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_112692602
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:39 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Je geeft heel wat geld uit, maar ze teert niet op mijn zak.
Ze komt net rond per maand.
Nóg niet, nee.
TS, je ziet zelf toch ook wel in dat dit geen lang leven beschoren is?
  zondag 10 juni 2012 @ 14:43:09 #126
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_112692622
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:13 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ik zie het als rationeel. Mijn gevoel zegt dat ik 24/7 bij haar wil zijn, mijn verstand zegt niet doen.
OK, nou ik zou de discussie stoppen, of deze nou op inhoud of gevoel gevoerd wordt. Nee is nee, en daar moet ook respect voor zijn. Voor dit soort zaken moet je met volledige motivatie achter staan, anders wordt het in de toekomst te zwaar, zo dunkt mij.
pi_112692726
quote:

Als ze niet het respect voor jouw kant in de relatie kan opbrengen dan is stoppen ermee het beste wat je lan doen. Dalijk zit jij met een wijf dat weer een ander heeft gevonden (het gras is aktijd groener) en daar na 3 maanden bij itnrekt, de rokende puinhopen bij jou achterlatend.

Ik zou oppassen en zeker niet te snel trouwen, kinderen adopteren etc. Als je samen gaat wonen alles goed vastleggen in het samenlevingscontract, oa wat van wie is en hoe het geregeld wordt als je uit elkaar gaat...

Dit zaakje ruikt naar een vrouw die jou niet alleen leuk vindt, maar er ook wat meer uit wil slepen.. lekker makkelijk.
Whatever...
pi_112693268
BountyHunter, je zou overigens niet de eerste man zijn die denkt dat het de beste relatie ooit is qua gevoel om vervolgens later bedrogen uit te komen.

Heeft ze die slechte relatie met haar man al beëindigd? En wat doet ze als je haar dat zou vragen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_112693339
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:00 schreef Isabeau het volgende:
BountyHunter, je zou overigens niet de eerste man zijn die denkt dat het de beste relatie ooit is qua gevoel om vervolgens later bedrogen uit te komen.

Heeft ze die slechte relatie met haar man al beëindigd? En wat doet ze als je haar dat zou vragen.
Inderdaad, laat haar eerst maar eens weg gaan bij die man van haar. Dat moet niet van jou afhangen.
pi_112693383
quote:

Nog niet, dat doet ze op het moment dat ik zeg dat ik voorgoed met haar verder wil, voor haar betekent dat het moment dat ik zeg dat ze bij mij kan intrekken.
  zondag 10 juni 2012 @ 15:03:59 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112693414
quote:

"Dat wil ik wel, maar ik heb nergens om naartoe te gaan, met mijn bloedjes van kinderen. Mogen we dan bij jou komen wonen? Liefde van me, die ik in drie maanden zo goed ken dat ik zeker weet dat we elkaar de rest van onze levens intens gelukkig gaan maken."
pi_112693437
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:03 schreef BountyHunter340 het volgende:

Nog niet, dat doet ze op het moment dat ik zeg dat ik voorgoed met haar verder wil, voor haar betekent dat het moment dat ik zeg dat ze bij mij kan intrekken.
Je bent overduidelijk de nieuwe schoen.

Maar eigenlijk is het dan best wel een secreet hè, zo lang vreemdgaan en daar maar mee doorgaan terwijl je plannen maakt om bij een ander (met je kinderen!) in te trekken. Ooit hield ze ook heel erg veel van haar man, anders ga je niet trouwen en krijg je 3 kinderen. Dat besef je toch wel?
pi_112693511
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:03 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Believe you me. Die zit over 2 jaar nog bij d'r vent als jij nu wegloopt. Tenzij ze een nieuwe jij tegenkomt die er wel in gaat trappen...

Je moet je afvragen of je met zo iemand wilt zijn, iemand die geen verantwoordelijkheid voor haar eigen leven en dat van haar kinderen wil nemen.
pi_112693574
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent overduidelijk de nieuwe schoen.

Maar eigenlijk is het dan best wel een secreet hè, zo lang vreemdgaan en daar maar mee doorgaan terwijl je plannen maakt om bij een ander (met je kinderen!) in te trekken. Ooit hield ze ook heel erg veel van haar man, anders ga je niet trouwen en krijg je 3 kinderen. Dat besef je toch wel?
Ja ze zijn 12 jaar samen, kan me heel goed voorstellen dat ze de eerste jaren wel degelijk met elkaar ervoor gingen en wilden trouwen en kinderen nemen. Het is kapotgegaan na een jaar of 10 ofzo, ze bleven bij elkaar voor de kinderen.
pi_112693603
Ik ben overigens 1x een relatie begonnen met iemand die nog een ander had en dus eigenlijk met mij vreemd ging. Liefde van mijn leven! O+ Raad eens? Juist ja, hij ging tijdens onze relatie vreemd en verliet me voor een ander. Zo makkelijk als je dat gedrag al gewend bent en normaal bent gaan vinden.
pi_112693636
Ik zie het natuurlijk ook wel, maar ben niet zo helder als een buitenstaander.
Maar is er een kans dat ze mij als persoon wel echt ziet zitten of denkt ze dat maar?
  zondag 10 juni 2012 @ 15:10:02 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112693641
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens 1x een relatie begonnen met iemand die nog een ander had en dus eigenlijk met mij vreemd ging. Liefde van mijn leven! O+ Raad eens? Juist ja, hij ging tijdens onze relatie vreemd en verliet me voor een ander. Zo makkelijk als je dat gedrag al gewend bent en normaal bent gaan vinden.
Hé, we hebben dezelfde ex!
Ik ben er zelfs nog voor van A'dam terug naar Ehv verhuisd. Mijn soulmate, mijn allesie. Mijn vreemdgaande junk zonder geweten.
  zondag 10 juni 2012 @ 15:10:29 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112693654
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:09 schreef BountyHunter340 het volgende:
Maar is er een kans dat ze mij als persoon wel echt ziet zitten of denkt ze dat maar?
Ik denk eerlijk gezegd dat zij dat niet eens zelf denkt, maar jou dat maar wat graag voedt.
pi_112693730
quote:
17s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:10 schreef Copycat het volgende:

Hé, we hebben dezelfde ex!
Ik ben er zelfs nog voor van A'dam terug naar Ehv verhuisd. Mijn soulmate, mijn allesie. Mijn vreemdgaande junk zonder geweten.
Ik wist 100% zeker dat we samen oud zouden worden, alles zat zo goed *;
(oprecht dus, geen sarcasme)

Tsja. Je kan je voorstellen dat ik nu wat anders denk over 'soulmate' en 'De Ware' en op mijn gevoel vertrouw ik wat relaties betreft al helemaal niet meer.

BountyHunter, hoogstwaarschijnlijk is ze absoluut dol op je en ziet ze jou in ieder geval nu meer zitten dan haar echtgenoot. Maar er is geen enkele garantie dat ze over tig jaar niet ook op jou is uitgekeken. En ik vind het een slecht teken dat ze niet bij haar man weg gaat en een leven voor haarzelf en kinderen opbouwt zonder afhankelijk te zijn van de buitenstaander waar ze nu even haar hart aan heeft verloren (jij dus).
  zondag 10 juni 2012 @ 15:14:55 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112693825
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:12 schreef Isabeau het volgende:

Ik wist 100% zeker dat we samen oud zouden worden, alles zat zo goed *;
(oprecht dus, geen sarcasme)

Tsja. Je kan je voorstellen dat ik nu wat anders denk over 'soulmate' en 'De Ware' en op mijn gevoel vertrouw ik wat relaties betreft al helemaal niet meer.

Ik ook, heel oprecht. Het voelde in alles zo goed en intens. Hij begreep me echt en ik hem. Dit oversteeg alles.
Tot ik inderdaad naar Eindhoven verhuisde en alles razendsnel in elkaar stortte. Heeft me aardig wat kruim en zelfvertrouwen gekost, toentertijd.
  zondag 10 juni 2012 @ 15:16:03 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112693858
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:09 schreef BountyHunter340 het volgende:
Nu waarschijnlijk wel, met haar roze bril die voornamelijk een bevrijding van haar man ziet en dan ook nog eens een bevrijding die een groter huis en meer bestedingsruimte oplevert.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112693978
Mag ik overigens zeggen dat ik je serieus heel verstandig vind dat je er goed over nadenkt en heel gezond vindt dat je op dit punt in de relatie nog niet wilt gaan samenwonen? Menig man was al lang gezwicht voor de emotionele chantage of alleen op zijn gevoel af gegaan.

En gevoel is echt waar een beroerde raadgever.
pi_112694065
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik overigens zeggen dat ik je serieus heel verstandig vind dat je er goed over nadenkt en heel gezond vindt dat je op dit punt in de relatie nog niet wilt gaan samenwonen? Menig man was al lang gezwicht voor de emotionele chantage of alleen op zijn gevoel af gegaan.

En gevoel is echt waar een beroerde raadgever.
Thanks, het heeft dan ook wel heel wat emotionele avonden opgeleverd de afgelopen dagen. Ik schaam me kapot voor al het huilen. Ze probeerde me steeds weer te overtuigen en snapt niet waarom ik de stap niet durf te zetten terwijl ik wel van haar hou. De stap niet willen zetten staat voor mij los van wat ik voor haar voel.
  zondag 10 juni 2012 @ 15:23:57 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112694138
Al was je allebei vrijgezel was het nog zot geweest om na 3 maanden te gaan samenwonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112694171
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:23 schreef Leandra het volgende:
Al was je allebei vrijgezel was het nog zot geweest om na 3 maanden te gaan samenwonen.
Klopt, dat soort mensen lach ik dan ook keihard uit altijd.
  zondag 10 juni 2012 @ 15:24:57 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112694172
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
Ze probeerde me steeds weer te overtuigen en snapt niet waarom ik de stap niet durf te zetten terwijl ik wel van haar hou.
Binnen drie maanden spreek jij al over houden van?
pi_112694193
quote:
11s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Binnen drie maanden spreek jij al over houden van?
Verliefd zijn dan.
pi_112694315
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:21 schreef BountyHunter340 het volgende:

Thanks, het heeft dan ook wel heel wat emotionele avonden opgeleverd de afgelopen dagen. Ik schaam me kapot voor al het huilen. Ze probeerde me steeds weer te overtuigen en snapt niet waarom ik de stap niet durf te zetten terwijl ik wel van haar hou. De stap niet willen zetten staat voor mij los van wat ik voor haar voel.
Ik hoop dat jullie er samen uitkomen :* Dit moet voor haar ook allemaal zwaar zijn en ze zag jou waarschijnlijk als een redder in nood.
pi_112696167
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:08 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ja ze zijn 12 jaar samen, kan me heel goed voorstellen dat ze de eerste jaren wel degelijk met elkaar ervoor gingen en wilden trouwen en kinderen nemen. Het is kapotgegaan na een jaar of 10 ofzo, ze bleven bij elkaar voor de kinderen.
weet die man van der dat? of is dat haar 'gevoel'?
pi_112696780
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:18 schreef simmu het volgende:

[..]

weet die man van der dat? of is dat haar 'gevoel'?
Ik weet dat meneer zich niet goed kan uiten en niet goed kan praten. Hij vindt de situatie wel goed zo om bij haar te blijven en de kids ondanks dat het kapot is tussen hen. Hij weet dat zij er klaar mee is.
pi_112696961
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:35 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Ik weet dat zij zegt dat meneer zich niet goed kan uiten en niet goed kan praten. Hij vindt de situatie wel goed zo om bij haar te blijven en de kids ondanks dat het kapot is tussen hen. Hij weet dat zij er klaar mee is.
Fixed.
pi_112697743
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Fixed.
Ts kent de man persoonlijk, hij komt gewoon bij hun over de vloer.. :')
pi_112697796
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:56 schreef mangler_fcu het volgende:
Ah, dus hij heeft ook regelmatig gesprekjes met hem over hoe slecht zijn huwelijk is en dat zij eigenlijk bij hem weg wil?
pi_112697810
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:56 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Precies. Zo haalde ik haar gisteren bij hem op, maakte een praatje met hem en bracht haar vanmorgen pas weer terug.
pi_112697876
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:58 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Precies. Zo haalde ik haar gisteren bij hem op, maakte een praatje met hem en bracht haar vanmorgen pas weer terug.
En hij weet dan dat jij haar gaat uitwonen?
pi_112697922
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

En hij weet dan dat jij haar gaat uitwonen?
Hij heeft al eerder gezegd dat de man denkt dat hij gewoon een goede vriend is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')