Hier Rayban kwaliteitscontrole gecopy paste:quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:05 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ongetwijfeld is de kwaliteit beter, maar wat rechtvaardigt zo'n groot verschil, ik bedoel kan je er met een vrachtwagen overheen rijden en is dan nog steeds heel? Blokkeert ie alle uv-straling zonder belemmering van het zicht? Waar zit em dat dan in.
quote:Ray-Ban glazen bieden bescherming tegen schadelijke U.V.-stralen en zijn zo sterk dat er een stalen kogel op kan vallen. Ieder Ray-Ban glas wordt op deze manier getest. Alle Ray-Ban glazen zijn gemaakt van zuiver optische kwaliteit. Dit voorkomt vermoeide ogen omdat er geen vertekening optreedt.
Er zijn verschillende kleuren Ray-Ban glazen met verschillende lichtabsorpties variërend van 71% t/m 85%. Dit kunt u beter zelf bij ons in de winkel bekijken, want er zijn er te veel om ze allemaal op te noemen. In ieder geval heeft Ray-Ban ook een Driving-serie genaamd: Chromax. Deze is ontwikkeld voor het beter waarnemen van de belangrijkste kleuren in het verkeer: rood, geel/oranje en groen en neutraliseert schitteringen uit alle hoeken. Dit Chromax-glas heeft een absorptie van 80% en is speciaal effectief tegen schitteringen die van laag (bijvoorbeeld het wegdek) komen. Het Chromaxglas heeft slechts 0.8% reflectie van achteren en dat is speciaal van belang in cabrio's en auto's met zonnedaken. Bovendien filtert het glas gemiddeld 96.4% van het blauwe licht. Blauw licht kan voor visuele problemen zorgen: het wordt makkelijk verstrooid door vocht, stof en uitlaatgassen in de lucht en veroorzaakt dan een waas; details worden scherper gemaakt, terwijl de natuurgetrouwde kleurweergave behouden blijft. Ray-Ban monturen zijn flexibel om hun model, pasvorm en duurzaamheid te behouden.
Tijdens kwaliteitstests worden de monturen meer dan 1.000 maal vér buiten hun normale positie gebogen. Elk Ray-Ban montuur is bestand tegen invloeden van buitenaf, veerkrachtig en kleurstabiel. Elke Ray-Ban zonnebril wordt 20 maal geïnspecteerd tijdens het produktieproces om een perfect eindresultaat te garanderen.
Ook in de monturen zijn ontzettend veel soorten, kleuren en smaken. Er zijn monturen voor iedere doelgroep: jongeren en ouderen, moderne en traditionele. Prijsklasse is variërend van E 85.00 tot ongeveer E 200.00. Maar ook in hogere prijsklassen kunt u een Ray-Ban verkrijgen (bijvoorbeeld écht goud!-echter alleen in traditionele vorm).
Tevens kunt u ook een Ray-Ban met correctieglazen verkrijgen. Ze zijn te leveren in verschillende monturen (echter niet ieder montuur). Ze worden gemaakt in het G-15 glas.
Dit glas heeft een grijze kleur en heeft een lichtabsorptie van 85% en houdt de kleuren natuurgetrouw. Natuurlijk zit op dit glas het originele Ray-Ban logo en de glazen zijn voorzien van het B&L-merk (=Baush & Lomb) wat de echtheid garandeert. De glazen zijn door-en-door gekleurd dus is het niet in alle sterkten te krijgen. Anders krijgt u namelijk bij een hogere sterkte kleurverschil in de glazen.
Ofcourse betaal je voor het merk, dat ontken ik ook niet. Maar niet ALLEEN voor het merk. De kwaliteit is ook echt 3000x beterquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:06 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Natuurlijk zit er een groot deel in de merknaam, mede omdat het een bepaalde niche is. Maar ze zijn ook wel degelijk van een hogere bouwkwaliteit.
Ah dankjequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hier Rayban kwaliteitscontrole gecopy paste:
[..]
Ray-Ban met levenslange garantiequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ofcourse betaal je voor het merk, dat ontken ik ook niet. Maar niet ALLEEN voor het merk. De kwaliteit is ook echt 3000x beterDat merk je, dat voel je.
Je kunt me niet wijsmaken dat 2 euro brillen ook op die manier getest wordenquote:
Ray-Ban is overigens ook een flink nagemaakt merk. Soms zijn ze ook best goed nagemaakt.quote:
Dat doe ik ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je kunt me niet wijsmaken dat 2 euro brillen ook op die manier getest worden
Ik bedoelde het niet zo persoonlijk btwquote:
Al moet ik alleen hier blijven om jou te frustreren....quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:02 schreef sthomass het volgende:
[..]
Verdwijn gelijk van het forum. Onzin posts hier allemaal van je
Ik haat het niet aangezien ik toch nooit zie of het echt of nep is, ik let daar helemaal niet op.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:52 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Volgens mij zegt (gelukkig) ook niemand dat je alleen maar merk moet kopen, vooral ik niet, want ik heb ook gewoon normale kleren, maar ik haat op die nagemaakte zooi
Ik bedoelde het als een bevestigend lachjequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:22 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Als je een pauperleven leidt is dat inderdaad onbegrijpelijk voor je.
En zo hoort dat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als een bevestigend lachje
Ik ben het er mee eens
Ja heel jaloers.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Doe ik stoer met m'n merkkleding?Of ben jij gewoon jaloers dat je alleen wolven t-shirts bezit?
Niet weten van die gucci wolvenshirts.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Doe ik stoer met m'n merkkleding?Of ben jij gewoon jaloers dat je alleen wolven t-shirts bezit?
Je ziet dat het echt is omdat het er niet op staat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef Michielos het volgende:
Hier foto van mijn LV wolvenshirt:
[ afbeelding ]
424,- bij LV store op de PC hooftstraat te Adam
Het merklogo is niet duidelijk zichtbaar. Dit is van de duurdere lijn van LVquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Je ziet dat het echt is omdat het er niet op staat.
Nee, gewoon Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:22 schreef SOG het volgende:
En trouwens: de goedkope lijn van een duur merk pauper vinden en de dure lijn dan helemaal de hemel in prijzen![]()
Ik heb nog meer respect voor die gasten die die nepmerkkleding kopen dan degenen die 1500 euro per maand netto verdienen en dan in een shirtje van 150 euro lopen die wel echt is hoor! Want het merkje zit er heel subtiel op! De echte kenner weet het wel hoorchristus op een stok zeg
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het merklogo is niet duidelijk zichtbaar. Dit is van de duurdere lijn van LV
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het merklogo is niet duidelijk zichtbaar. Dit is van de duurdere lijn van LV
Wtf?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus je wil zeggen dat ik de goedkope lijn gekocht heb? Kostte me een fortuin dit shirt.
Dit haha, zie zoveel chicks met fake LV tassen. Ook wel een aantal met echte, maar die hebben dan een half jaar studiefinanciering gespaard om het te kunnen kopenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Die Emporio Armani/EA7 is inderdaad afschuwelijk, maar die neppe gucci-petten bij jongens, en die neppe LV-bags bij meisjes zijn echt hoogtepunten
Bij die lui met die neppe krijg ik altijd meteen zo een weemoedig gevoel ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit haha, zie zoveel chicks met fake LV tassen. Ook wel een aantal met echte, maar die hebben dan een half jaar studiefinanciering gespaard om het te kunnen kopen.
Wil je nu serieus zeggen dat je geen verschil ziet tussen het Emporio Armani t-shirt hierboven of een pagina terug en een duur Giorgio Armani pak?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:22 schreef SOG het volgende:
En trouwens: de goedkope lijn van een duur merk pauper vinden en de dure lijn dan helemaal de hemel in prijzen![]()
Ik heb nog meer respect voor die gasten die die nepmerkkleding kopen dan degenen die 1500 euro per maand netto verdienen en dan in een shirtje van 150 euro lopen die wel echt is hoor! Want het merkje zit er heel subtiel op! De echte kenner weet het wel hoorchristus op een stok zeg
Mooi shirt. Vrij exclusief Louis Vuitton shirt. Dit is inderdaad de goedkoepre lijn. Kun je zien aan het LV logo op het shirt bij de maan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:55 schreef xSouL het volgende:
[..]
Wtf?
Daar wil je dood nog niet in gevonden worden.
Stylish hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:56 schreef Michielos het volgende:
btw. Givenchy t-shirts hebben mijns inziens wel wat weg van wolvenshirts:
[ afbeelding ]![]()
Price – Around £150
Dat inderdaad, van die meisjes van 15 of die de rest van hun outfit bij de CoolCat kopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Bij die lui met die neppe krijg ik altijd meteen zo een weemoedig gevoel ofzoSorry, maar dat zijn mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en er gewoon graag bij willen horen. LV is niet alleen duur, maar ook kwalitatief erg goed. Het is een luxemerk. Niet iedereen kan er gewoon mee rondlopen. Zoals ik al eerder zei: Meestal haal je ze er zo uit. Een superdure tas en dan een meisje van 15. Rara... wat klopt er niet? Een dure tas en dan een Adidas trainingspak ofzo (aka, totaal geen verstand van stijl whatsoever). Rara, wat klopt er niet?
Vind Louis Vuitton op zich wel vet, maar dat shirt vind ik weer 10x niks.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mooi shirt. Vrij exclusief Louis Vuitton shirt. Dit is inderdaad de goedkoepre lijn. Kun je zien aan het LV logo op het shirt bij de maan.
Ik zag ook laatst :LV wolvenshirt maar dan met het monogram op de achterzijde. Echt ORGASME waardig
dude, its just photoshopquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:22 schreef xSouL het volgende:
[..]
Vind Louis Vuitton op zich wel vet, maar dat shirt vind ik weer 10x niks.
Gewoon een print met wolven erop. Had elke Metalhead kunnen dragen.
ik heb m niet geshoppedquote:
Waarom koop je dan het nepmerk zonnebril en niet de 2 euro versie zonder merk erop die je gewoon bij elke kledingzaak krijgt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb wel wat van die neppe merk zonnebrillen, maar dat is meer omdat ik ze gewoon leuk vind en geen zin heb om daar belachelijk veel geld aan uit te geven. Het gaat me dan ook niet om het (nep)merkje dat erop staat.
Omdat ik deze toevallig alleen als nepmerk versie kon vinden en niet zonder een merkje eropquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom koop je dan het nepmerk zonnebril en niet de 2 euro versie zonder merk erop die je gewoon bij elke kledingzaak krijgt?
link?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik deze toevallig alleen als nepmerk versie kon vinden en niet zonder een merkje erop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |