Ik zou me voor kunnen stellen dat, wanneer je vier jaar lang samen bent, de dame in kwestie misschien geen relatie meer met TS ziet zitten maar hij dusdanig bij haar leven "hoort" dat het voor haar ook heel raar voelt om hem compleet "los te laten".quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat ze je gedumpt heeft om die twee zomermaanden lekker rond te neuken, sorry dat ik het zeg. Wil je echt nog met zo iemand omgaan? Ze heeft nota bene vier jaar een relatie met jou en toch is haar poes vol laten pompen in Loret (of zoiets) belangrijker dan haar vriendje.
Sorry dat ik het zo grof breng, maar ze speelt met je. "Misschien dat we over een paar jaar weer bij elkaar kunnen zijn", lekker makkelijk. Als ze een fatsoenlijk persoon was geweest, had ze niet zulke spelletjes met je gespeeld.
Ohhhh you better believe it! Ze ligt waarschijnlijk al iemand te knallen terwijl jij deze comment plaatstequote:Op donderdag 7 juni 2012 18:38 schreef dennis03 het volgende:
Ik ken dr al 6 jaar en ikk weet 100% zeker dat ze niet met iedereen loopt te knallen daar ken ik dr sws goed genoeg voor en dat is wat ze ook altijd zegt. maarja misschien heb je ook wel gelijk en wie weet doet ze dat wel idd! Nouja als je zolang iets met iemand hebt gehad dan heb je sws ook een vriendschapsband en het is gewoon raar dat je zo iemand dan na 6 jaar niet meer kan zien of spreken! En ja uiteraard wil ik dat het weer goedkomt en daardoor kan ik geen afscheid nemen maar misschien maakt het voor mij makkelijker om afscheid te nemen als ik weet dat ze met anderen heeft geknalt!
Heel goed. Wegwezen. Vrienden blijven en dan later nog aanhoren wat ze met andere kerels doet, want dat gaat een keer gebeuren, is pure zelfkastijding.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:40 schreef dennis03 het volgende:
Je kan toch geen relatieadvies geven aan je ex? Dan word je toch strondjaloers haha.. En als we bij elkaar zijn dan is het net alsof we nog wel wat hebben dus dat is ookniet goed lijkt me. Maar zoals de meesten hier ook zeggen het is idd vernederend als je ex 'vrienden' wil worden!! Ik kap dr gewoon helemaal mee en opzoek naar een nieeuwe:)
Erger nog, ze komt bij jou klagen/uithuilen als ze ruzie heeft met haar nieuwe vriendje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:54 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Heel goed. Wegwezen. Vrienden blijven en dan later nog aanhoren wat ze met andere kerels doet, want dat gaat een keer gebeuren, is pure zelfkastijding.
Misschien dat ik iets te snel met mijn oordeel was, maar ik vind het wel heel verdacht dat je een relatie van vier jaar uitmaakt omdat je vrij wilt zijn, vlak voor twee maanden vakantie in het buitenland. Ik ga er ook niet vanuit dat mevrouw een heilige is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:44 schreef -.Noir het volgende:
[..]
Ik zou me voor kunnen stellen dat, wanneer je vier jaar lang samen bent, de dame in kwestie misschien geen relatie meer met TS ziet zitten maar hij dusdanig bij haar leven "hoort" dat het voor haar ook heel raar voelt om hem compleet "los te laten".
Na vier jaar heb je nu eenmaal, naar alle waarschijnlijkheid, een bepaalde band die zich niet zo makkelijk laat verbreken.
Een uitspraak als "Misschien dat we over een paar jaar weer bij elkaar kunnen zijn", eventueel gedaan om de pijn voor de ander te verzachten, is waarschijnlijk gigantisch onhandig maar hoeft in principe natuurlijk niet per definitie te betekenen dat ze graag even op wat andere mensen wil gaan zitten om daarna weer terug te komen.
Ik zou in ieder geval niet meteen de conclusie willen trekken dat de dame in kwestie onfatsoenlijk is.
Kijk dat is de instelling!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:19 schreef dennis03 het volgende:
Het is ook verdacht en raar idd!! Maarja vrouwen... Ik heb dr een punt achter gezet voelme prima bij het gevoel dat ik dr over een tijdje overheen ben!
En hoop dat ze verneukt word door haar nieuwe vriend ofzo:)
Precies dit.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet doen! Zo lang je gevoelens houdt voor haar, is het een kwelling. Niets minder. De enige die iets haalt uit een vriendschap is zij.
Was dit je eerste relatie?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:38 schreef dennis03 het volgende:
Maar gaan die gevoelens echt helemaal 100% weg? Want ik kom dr nog best vaak tegen en dan is het toch elke keer weer van verdommmme!
Dit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat ze je gedumpt heeft om die twee zomermaanden lekker rond te neuken, sorry dat ik het zeg. Wil je echt nog met zo iemand omgaan? Ze heeft nota bene vier jaar een relatie met jou en toch is haar poes vol laten pompen in Loret (of zoiets) belangrijker dan haar vriendje.
Sorry dat ik het zo grof breng, maar ze speelt met je. "Misschien dat we over een paar jaar weer bij elkaar kunnen zijn", lekker makkelijk. Als ze een fatsoenlijk persoon was geweest, had ze niet zulke spelletjes met je gespeeld.
Vraag jezelf af wat je aan zo iemand hebt. Voegt een vriendschap met haar nog iets toe aan je leven?
LOL, wat denk je nu zelf? om niet vreemd te gaan maakt ze het uit, laat ze zich kapot neuken en over 3 maandjes wanneer vakantie voorbij is, mag je weer voor dr zorgen en leuke dingen doen met dr en leuke dingetjes geven.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:26 schreef dennis03 het volgende:
Hello everybody!
Na 4 jaar iets met een meisje gehad te hebben waarvan ik dacht dat het nooit meer uitging is het sinds 3 maanden nu toch uit.
Ze heeft me ineens vanuit het niets gedumpt omdat ze weer vrij wou zijn aangezien ze deze zomer 2 maand weg gaat, we hebben wel nogsteeds contact en ik heb wel 10x gezegt ondertussen dat ik geen contact meer wil maar dan kan ik het zelf ook niet volhouden.
ook zegt ze heel vaak dat ze hoopt dat we over een paar jaar wel weer bij elkaar terugkomen en dat het nu gewoon even niet meer werkt. En nu wil ze ineens ´´beste vrienden´´ worden.
Wat zouden jullie doen? diegene helemaal los laten terwijl je zo'n goede band met iemand hebt?
Elke dag voelt nogsteeds kut als ik denk dat ze nu met andere jongens aan het afspreken is enz. verder gaan we veel met dezelfde mensen om en komen we elkaar nog de heletijd tegen wat het voor mij ook zwaar kut maakt.
Zit nu al een tijdje behoorlijk in de put dus vandaar dat ik hier eens een account heb aangemaakt om te horen wat jullie zouden doen!
had niet gezin dat topic week oud was, trouwens wel snel achtergekomen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:50 schreef dennis03 het volgende:
Nou iedereen die hier zei dat ze wel met andere kerels aan het neuken is heeft gelijk!
Bah hoe kunjeje zo vergissen in iemand en wat voel ik me verschrikkelijk op het moment
iemand die je voor 2 maanden aan de kant zet zodat ze vrij kan rollebollen om later weer relatie te beginnen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:40 schreef dennis03 het volgende:
Ze had voor mij 1 andere jongen gehad waar ze 2x mee heeft geknalt ofzo! Ze is nu 20
Dus denken jullie echt dat ik een soa test moet gaan doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |