abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112576613
Hello everybody!
Na 4 jaar iets met een meisje gehad te hebben waarvan ik dacht dat het nooit meer uitging is het sinds 3 maanden nu toch uit.
Ze heeft me ineens vanuit het niets gedumpt omdat ze weer vrij wou zijn aangezien ze deze zomer 2 maand weg gaat, we hebben wel nogsteeds contact en ik heb wel 10x gezegt ondertussen dat ik geen contact meer wil maar dan kan ik het zelf ook niet volhouden.
ook zegt ze heel vaak dat ze hoopt dat we over een paar jaar wel weer bij elkaar terugkomen en dat het nu gewoon even niet meer werkt. En nu wil ze ineens ´´beste vrienden´´ worden.
Wat zouden jullie doen? diegene helemaal los laten terwijl je zo'n goede band met iemand hebt?
Elke dag voelt nogsteeds kut als ik denk dat ze nu met andere jongens aan het afspreken is enz. verder gaan we veel met dezelfde mensen om en komen we elkaar nog de heletijd tegen wat het voor mij ook zwaar kut maakt.
Zit nu al een tijdje behoorlijk in de put dus vandaar dat ik hier eens een account heb aangemaakt om te horen wat jullie zouden doen!
pi_112576658
Doe jezelf een plezier en verbreek alle contact.
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:31:54 #3
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112576807
Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat ze je gedumpt heeft om die twee zomermaanden lekker rond te neuken, sorry dat ik het zeg. Wil je echt nog met zo iemand omgaan? Ze heeft nota bene vier jaar een relatie met jou en toch is haar poes vol laten pompen in Loret (of zoiets) belangrijker dan haar vriendje.
Sorry dat ik het zo grof breng, maar ze speelt met je. "Misschien dat we over een paar jaar weer bij elkaar kunnen zijn", lekker makkelijk. Als ze een fatsoenlijk persoon was geweest, had ze niet zulke spelletjes met je gespeeld.

Vraag jezelf af wat je aan zo iemand hebt. Voegt een vriendschap met haar nog iets toe aan je leven?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_112577016
RUN! ze wil je als backup voor als ze niks beters kan vinden.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_112577071
Ik ken dr al 6 jaar en ikk weet 100% zeker dat ze niet met iedereen loopt te knallen daar ken ik dr sws goed genoeg voor en dat is wat ze ook altijd zegt. maarja misschien heb je ook wel gelijk en wie weet doet ze dat wel idd! Nouja als je zolang iets met iemand hebt gehad dan heb je sws ook een vriendschapsband en het is gewoon raar dat je zo iemand dan na 6 jaar niet meer kan zien of spreken! En ja uiteraard wil ik dat het weer goedkomt en daardoor kan ik geen afscheid nemen maar misschien maakt het voor mij makkelijker om afscheid te nemen als ik weet dat ze met anderen heeft geknalt!
pi_112577284
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat ze je gedumpt heeft om die twee zomermaanden lekker rond te neuken, sorry dat ik het zeg. Wil je echt nog met zo iemand omgaan? Ze heeft nota bene vier jaar een relatie met jou en toch is haar poes vol laten pompen in Loret (of zoiets) belangrijker dan haar vriendje.
Sorry dat ik het zo grof breng, maar ze speelt met je. "Misschien dat we over een paar jaar weer bij elkaar kunnen zijn", lekker makkelijk. Als ze een fatsoenlijk persoon was geweest, had ze niet zulke spelletjes met je gespeeld.
Ik zou me voor kunnen stellen dat, wanneer je vier jaar lang samen bent, de dame in kwestie misschien geen relatie meer met TS ziet zitten maar hij dusdanig bij haar leven "hoort" dat het voor haar ook heel raar voelt om hem compleet "los te laten".

Na vier jaar heb je nu eenmaal, naar alle waarschijnlijkheid, een bepaalde band die zich niet zo makkelijk laat verbreken.

Een uitspraak als "Misschien dat we over een paar jaar weer bij elkaar kunnen zijn", eventueel gedaan om de pijn voor de ander te verzachten, is waarschijnlijk gigantisch onhandig maar hoeft in principe natuurlijk niet per definitie te betekenen dat ze graag even op wat andere mensen wil gaan zitten om daarna weer terug te komen.

Ik zou in ieder geval niet meteen de conclusie willen trekken dat de dame in kwestie onfatsoenlijk is.
pi_112577489
Nee precies ze is ook totaaaal niet onfatsoenlijk meer een uber verwend kak kind wat ik totaal niet ben maar wat wel altijd heel goed is gegaan;) maarja moet ik dan wachten tot ze wel met iemand anders heeft geknald en dan nu doorgaan met moeite doen om te zorgen dat ze bij me terugkomt of nu gelijk al het contact verbreken en zeker weten dat het niet meer goed komt?!
pi_112577725
Ik zou voorlopig het contact verbreken. Ze gaat twee maand weg zeg je. Dan zit je straks twee maand in de put. En beste vrienden worden zou ik ook niet doen. Zij voelt zich dan wel goed omdat ze een beste vriend heeft en jij blijft je kut voelen omdat je hoopt dat er toch meer in zit. Ik zou het contact nu verbreken en als ze weer terug komt kun je altijd kijken wat jullie voor elkaar voelen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:56:36 #9
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_112577828
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_112577967
haha jaa dat plaatje zegt eigenlijk alles idd!
Maarja ik zal het weer gaan proberen voor de 20e keer om het contact te verbreken, en zoals ik me nu voel moet ik dat ook gewoon doen maar als ik het tegen haar heb gezegt dan komt gelijk weer dat gevoel van jaaa kutt nu komt ze sws niet meer terug....
Ach nog 3 week dan is ze weg en dan hopelijk na die maandjes ben ik dr wel overheen:)
pi_112579327
Lijkt me vrij lastig om nog contact te houden met je ex, zeker als er van jouw kant nog meerdere gevoelens zijn dan alleen ''vrienden''. Contact verbreken voor nu, en misschien dat je binnen een jaar gewoon als vrienden verder kunt.
pi_112580386
Nouja ik weet wel zeker dat ik niet als gewone vrienden met haar verder kan.. want die gevoelens zullen dr denkik altijd wel blijven of zal iig altijd die ´zwak?´ voor haar hebben! en zei zegt dat ze dat ook altijd zal houden.
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:00:57 #13
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_112580820
Wat denk je er zelf van kerel? Maak dat je wegkomt.
pi_112584213
Gewoon contact verbreken TS. Ik wilde het ook niet met mijn ex, maar ik ben blij dat ik het heb gedaan want ik vind haar nu eerder vervelend geworden dan leuk.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_112584338
Niets zo vernederend voor een man als een vrouw die beste vrienden met je wil zijn :')

Laat je daar niet voor gebruiken.
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:56:26 #16
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_112586695
Wil je echt een back-up zijn?
EN altijd eraan herinnerd worden dat ze je ineens dumpte, omdat ze 2 maanden op vakantie gaat?

It's not really fair to you :N
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 22:35:25 #17
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_112589230
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:38 schreef dennis03 het volgende:
Ik ken dr al 6 jaar en ikk weet 100% zeker dat ze niet met iedereen loopt te knallen daar ken ik dr sws goed genoeg voor en dat is wat ze ook altijd zegt. maarja misschien heb je ook wel gelijk en wie weet doet ze dat wel idd! Nouja als je zolang iets met iemand hebt gehad dan heb je sws ook een vriendschapsband en het is gewoon raar dat je zo iemand dan na 6 jaar niet meer kan zien of spreken! En ja uiteraard wil ik dat het weer goedkomt en daardoor kan ik geen afscheid nemen maar misschien maakt het voor mij makkelijker om afscheid te nemen als ik weet dat ze met anderen heeft geknalt!
Ohhhh you better believe it! Ze ligt waarschijnlijk al iemand te knallen terwijl jij deze comment plaatste :Y
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:39:04 #18
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_112589462
Ik ben toch vrienden gebleven met m'n exen, maar eerst hebben we ca. een half jaar lang afstand genomen. En in beide gevallen wisten we allemaal 100% zeker dat het niet goed zou komen.

Als het lukt, vind ik het zeer prettig. Je weet wat je aan elkaar hebt, en je kunt nog eens terugkijken en er van leren.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_112590487
Gewoon contact verbreken idd. Als je nu vrienden met haar blijft, zul je nooit over haar heen komen.
Van vriendje naar friendzone is een behoorlijke degradatie en vernedering. Zeg nee daar tegen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:11:48 #20
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_112591593
Ik zou gewoon vrienden blijven. Ook al ziet ze het niet meer zitten met je, dat betekent niet dat jullie geen vrienden blijven.

Lekker shoppen, dagjes uit, kleding voor haar uitzoeken en haar af en toe haar relatieadvies geven.

Niets aan het handje!
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_112593374
Je kan toch geen relatieadvies geven aan je ex? Dan word je toch strondjaloers haha.. En als we bij elkaar zijn dan is het net alsof we nog wel wat hebben dus dat is ookniet goed lijkt me. Maar zoals de meesten hier ook zeggen het is idd vernederend als je ex 'vrienden' wil worden!! Ik kap dr gewoon helemaal mee en opzoek naar een nieeuwe:)
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:54:03 #22
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112594128
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:40 schreef dennis03 het volgende:
Je kan toch geen relatieadvies geven aan je ex? Dan word je toch strondjaloers haha.. En als we bij elkaar zijn dan is het net alsof we nog wel wat hebben dus dat is ookniet goed lijkt me. Maar zoals de meesten hier ook zeggen het is idd vernederend als je ex 'vrienden' wil worden!! Ik kap dr gewoon helemaal mee en opzoek naar een nieeuwe:)
Heel goed. Wegwezen. Vrienden blijven en dan later nog aanhoren wat ze met andere kerels doet, want dat gaat een keer gebeuren, is pure zelfkastijding.
pi_112594641
Wel goed om dit allemaal te horen van mensen die dr niet direct mee te maken hebben!
Op de een of andere manier luister je daar eerder naar dan al die mensen die dr wel direct mee te maken hebben;)
pi_112635081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:54 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Heel goed. Wegwezen. Vrienden blijven en dan later nog aanhoren wat ze met andere kerels doet, want dat gaat een keer gebeuren, is pure zelfkastijding.
Erger nog, ze komt bij jou klagen/uithuilen als ze ruzie heeft met haar nieuwe vriendje.
(Wat achteraf natuurlijk meevalt, want na een halfuurtje hangen ze weer slijmerig met elkaar aan de telefoon :') )

Wegwezen inderdaad. Anders kom je er nooit overheen. Over een tijdje zul je je echt beter gaan voelen :)
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:04:13 #25
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112640250
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:44 schreef -.Noir het volgende:

[..]

Ik zou me voor kunnen stellen dat, wanneer je vier jaar lang samen bent, de dame in kwestie misschien geen relatie meer met TS ziet zitten maar hij dusdanig bij haar leven "hoort" dat het voor haar ook heel raar voelt om hem compleet "los te laten".

Na vier jaar heb je nu eenmaal, naar alle waarschijnlijkheid, een bepaalde band die zich niet zo makkelijk laat verbreken.

Een uitspraak als "Misschien dat we over een paar jaar weer bij elkaar kunnen zijn", eventueel gedaan om de pijn voor de ander te verzachten, is waarschijnlijk gigantisch onhandig maar hoeft in principe natuurlijk niet per definitie te betekenen dat ze graag even op wat andere mensen wil gaan zitten om daarna weer terug te komen.

Ik zou in ieder geval niet meteen de conclusie willen trekken dat de dame in kwestie onfatsoenlijk is.
Misschien dat ik iets te snel met mijn oordeel was, maar ik vind het wel heel verdacht dat je een relatie van vier jaar uitmaakt omdat je vrij wilt zijn, vlak voor twee maanden vakantie in het buitenland. Ik ga er ook niet vanuit dat mevrouw een heilige is.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')