quote:Op zondag 10 juni 2012 16:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is misschien niet goed, maar je moet toch iets doen tegen Duitsland, want hoe Afellay speelde wordt funest tegen Duitsland.
Ben benieuwd hoe de linksbacks van Duitsland en Portugal het tegen Rommedahl gaan doen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je toch 2 á 3 keer het bos in gestuurd wordt door Rommedahl dan moet je nog wat leren. Gelukkig gaat dat wel gebeuren, zie het talent wel in hem en hij komt er wel, maar juist dat is voor mij de reden dat hij duidelijk nog te jong is.
Ik vind Heitinga-Mathijssen gewoon een EK-waardig duo. Niet zo goed als die van Spanje bijvoorbeeld, maar in de top 5 zouden ze wel staan denk ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben dat niveau wel ja. De gehele verdediging heeft dat niveau niet, nooit gehad of moet nog naar dat niveau toe groeien. De enige over wie ik wel altijd gematigd positief ben in Oranje is Mathijsen of all people. Dat zegt toch wel genoeg.
Dehli liet vooral Van Bomel zijn onmacht goed zienquote:Op zondag 10 juni 2012 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de linksbacks van Duitsland en Portugal het tegen Rommedahl gaan doen.
Vond het erger dan die Krohn-Deli (geflopt bij fucking RKC) Heitinga en v Bommel zo te kijk zette.
Ik zou dat gewoon een keer proberen, want genoeg ploegen hebben bewezen dat je daar een prijs mee kan pakken. Maar dan komen er wel rellen na 1 van dat soort wedstrijd.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Een nog leuker idee (waarmee je wel de complete aanvallende impuls van het middenveld verneukt) is een beetje het idee Clasie - De Jong - Bommel. Drie controleurs die de hele pot kapot maken, écht afbraakvoetbal, en dan loeren op de counter met een Willems (vanaf LB een paar mooie dieptepasses) en snel uitkomende Robben op de flank.
Maargoed, dat zou wel echt zelfmoord zijn als Duitsland er doorheen weet te breken. En het zou tyfuslelijk voetbal opleveren.
Ik vond Heitinga meer fout doen dan v Bommel. Zal wel komen doordat v Bommel volgend jaar een PSV shirtje aan heeft dat jij dit zo zietquote:Op zondag 10 juni 2012 16:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dehli liet vooral Van Bomel zijn onmacht goed zienHeitinga zat veel teveel op rechts door een kuttende Van der Wiel, waardoor hij een gat op het middenveld liet staan. Om díé reden kon Vlaar dus ook niet inschuiven om Willems 'te helpen' (in zijn rug te dekken), omdat Heitinga continue het kutje van Wiel stond te vingeren.
Serieus joh?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vond Heitinga meer fout doen dan v Bommel. Zal wel komen doordat v Bommel volgend jaar een PSV shirtje aan heeft dat jij dit zo ziet
Bij die goal had ie ook wel wat feller kunnen verdedigen. True dat Heitinga helemaal faalde, maar Bommel had ook wel beter kunnen ingrijpen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vond Heitinga meer fout doen dan v Bommel. Zal wel komen doordat v Bommel volgend jaar een PSV shirtje aan heeft dat jij dit zo ziet
Edit; bij die goal dan he.
Ja DUH dat die goal compleet debet was aan Heitinga.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Edit; bij die goal dan he.
Prima, maar dan ook normaal reageren in het Feyenoord topic wanneer het andersom gebeurd he?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja DUH dat die goal compleet debet was aan Heitinga.
In tegenstelling tot wat jullie denken heb ik niets tegen PSV. Mijn jongste broer is supporter van de club (waarom is hij nooit goed opgevoed) en ik heb hartstikke toffe gesprekken met die gouwe pik
. Andersom kan hij Feijenoord ook goed waarderen.
Ik heb me de laatste tijd nogal rotgeërgert aan sommige PSV'ers hier die elke vorm van discussie weigerden aan te gaan, waardoor ik veel ben wezen trollen. Zoals je nu echter merkt: als het niveau hier omhoog gaat, krik ik mijn niveau moeiteloos omhoog tot een toffe discussie.
En ja, af en toe een plaagstootje zal wel blijven voorkomen, heerlijk toch?.
En 38 topics erover opentquote:Op zondag 10 juni 2012 16:50 schreef mrstylo het volgende:
Dat plaagstootje komt altijd op een kut moment.
Als je nu over praat dat PSV 3e is geworden dan maakt mij niets uit, alleen als je minuutje na de fluitsignaal komt dan is het gewoon kut.
Ja hoor er zijn er genoeg die het doenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima, maar dan ook normaal reageren in het Feyenoord topic wanneer het andersom gebeurd he?![]()
Ik zie het niet gebeuren neequote:Laten we maar gewoon hopen dat zowel Willems en evt Vlaar (mocht Mathijssen toch niet spelen) er nog wat schepjes bovenop doen zodat we die Duitsers helemaal wegspelen. Al heb ik er een heel hard hoofd in
Ik zit dan vrijwel altijd in het stadion of op werk als PSV speeltquote:Op zondag 10 juni 2012 16:50 schreef mrstylo het volgende:
Dat plaagstootje komt altijd op een kut moment.
Als je nu over praat dat PSV 3e is geworden dan maakt mij niets uit, alleen als je minuutje na de fluitsignaal komt dan is het gewoon kut.
Doe ik ook niet, ik prik meer onderhuids. Als ik het heb over Ajax die Feijenoord aftroeft bijvoorbeeld, schets ik jullie tot onze gezamenlijke vijandquote:
Kan me toch wel wat topics van jou herinneren na de 2de plaats, vooral met sneren naar PSVquote:Op zondag 10 juni 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik prik meer onderhuids. Als ik het heb over Ajax die Feijenoord aftroeft bijvoorbeeld, schets ik jullie tot onze gezamenlijke vijand.
Maak je geen zorgen, dalijk met de klassieker in opkomst zijn jullie weer 6 weken lang mijn beste vrienden![]()
Volgens mij is het inderdaad vooral hoorde. Lijkt de laatste stap niet echt te kunnen zetten helaasquote:Op zondag 10 juni 2012 16:58 schreef mrstylo het volgende:
Waar ik me persoonlijk zorgen over maak is Marcel Ritzmaier. Ik hoor steeds goede verhalen over hem, maar blijkbaar kan hij de stap maar niet maken.
Enige 2 talenten van Jong PSV waar ik zeker van weet die het stap wel kunnen maken zijn Locadia en Depay.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad vooral hoorde. Lijkt de laatste stap niet echt te kunnen zetten helaas
En terecht, maandenlang stonden PSV'ers me belachelijk te maken toen ik zei dat Feijenoord óf kampioen, óf tweede werd. Dan moet je zelf ook de klappen kunnen ontvangen als het minder gaatquote:Op zondag 10 juni 2012 16:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan me toch wel wat topics van jou herinneren na de 2de plaats, vooral met sneren naar PSV![]()
Ik heb daar een héél duidelijke mening over: Brands eruit pleurenquote:Ik ben nu wel benieuwd, misschien heb je het al eens gezegd hoor, wie zou jij "kopen/huren/uit de jeugd overhevelen" als je Brands was?
De Romario van tegenwoordig is Neymar, die gaat simpelweg niet meer naar PSV. Andere tijden.quote:- Weer scouten in Scandinavië en Zuid-Amerika
- Het ouderwetse 'gogme' van PSV terug, die jongens als Romario wisten te halen
Waarom heb jij altijd een tumor kronkel misvorming buts gat genfout losgeslagen-hersencel .. "afwijking" in je hersenen die, als mensen blijkbaar interesse hebben in voetbal in zijn algemeen (en DAARMEE ook PSV), gelijk het stempel "PSV'er" op mensen drukt?quote:
Het betrof een verhuur aan Salzburg.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Kijk, dat is een mooie post HMF.![]()
Veel waarheid ook zeker, ben het wel eens met GGMM dat DE toptalenten van dat soort landen niet meer naar PSV gaan komen helaas. (Of andere nederlandse clubs)
Wijnaldum vond ik toch een goede aankoop, die jongen heeft heel veel talent. Hij mist alleen nog veel te veel kansen helaas. Over Matavz kan ik het alleen maar met je eens zijn, super stom om een spits als Matavz te kopen wanneer je buitenspelers als Mertens hebt.
De kwestie Bakkal, tja, ik denk dit gewoon een zeer foute inschatting richting Feyenoord is geweest. Ik had zelf Feyenoord ook net aan in het linkerrijtje ingeschat, aan het begin van het seizoen was er totaal geen aanleiding om Feyenoord in de top 6 in te schatten. Bakkal was totaal niet meer gemotiveerd om voor PSV te willen spelen, dan houdt het gewoon op..
Edit: Bovendien was PSV volgens mij rond met Red Bull Salzburg voor een verkoop. Maar blaasde hij dat zelf af.
Weet ik niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd een tumor kronkel misvorming buts gat genfout losgeslagen-hersencel .. "afwijking" in je hersenen die, als mensen blijkbaar interesse hebben in voetbal in zijn algemeen (en DAARMEE ook PSV), gelijk het stempel "PSV'er" op mensen drukt?
Ja, ik heb ook niet zo'n goed gevoel met Brands, want heeft geen enkele netwerk.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb daar een héél duidelijke mening over: Brands eruit pleuren. Die man is het kankergezwel van PSV, je moet echt met zulke randdebielen oppassen want ze werken je de totale vernieling in. De Bosz' van PSV.
Eensquote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk ,wat je nu gaat krijgen is een afzeikverhaal maar ik zou zeggen, 'deal with it' want het is nou eenmaal gewoon zo pijnlijk als dit. Er werden belachelijke bedragen gestopt in de aanvalslinie van PSV. Zo'n Wijnaldum voor 5,5 miljoen euro, jezus christus. Die heeft bij Feijenoord een aantal keer met mazzel een voetbal goed op zijn pantoffel laten vallen, maar heeft gewoon het overzicht niet in het veld. Hetzelfde principe als Cabral (alleen dan op het middenveld): hij kijkt niet.
Andere positie, maar weer eens.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
Dan kun je nog zóveel andere vaardigheden hebben (een hoop elementen was hij véél sterker dan Clasie te noemen zoals Clasie begin dit seizoen was, o.a. conditioneel en snelheid aan de bal): als je niet kan kijken terwijl je voetbalt, kom je niet ver. Het is als autorijden terwijl je een krant leest of zit te SMS'en: we beweren allemaal dat het wel lukt en we er niet minder om rijden, yet somehow zien we het nooit mensen doen die coureur zijn vanuit hun werk.
Mertens is goed en zal hoe dank ook met winst verkocht worden. Dus of je het miskoop kan noemen denk van niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
Mertens, Strootman? tientallen miljoenen gingen erin. Het zijn leuke spelers hoor, en zeker Mertens zie ik nog wel uitgroeien tot internationaal (sub)topniveau. Strootman heb ik een harder hoofd in. Maar laten we reëel zijn: het zijn beide jongens die excellereerden bij Utrecht maar zich nog 'niet bewezen' hadden. Om dan wel zúlke bedragen te spenderen is onverantwoord. Zeker Strootman heeft het niveau IMHO gewoon niet bewezen én je ziet zijn ontwikkeling gewoon afvlakken. Dat is natuurlijk dramatisch voor iemand die zoveel geld gekost heeft. Mertens is wat dat betreft 100 keer beter (ander soort voetballer natuurlijk) en heeft echt wel de potentie om de top te halen: maar of dat in dit PSV lukt...
Is een goede speler, maar ik zie hem ook als een miskoop. Je moet hem niet halen als je geen spelers hebt op de flanken die een voorzet kan geven.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
Dan nog andere jongens. Zo'n Matavz. Ach ach, jongens toch. Dat doet toch pijn aan je ogen (NOFI, wij hebben hetzelfde met onze gasten op die positie dit jaar). Het verschil is dat ook daar weer miljoenen mee gemoeid zijn, en ze bij ons komen uit de jupilerleague en zo nodig nog beter spelen ook
. Dat is de zoveelste 'miskoop' van Brands.
Te vroeg beantwoord.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
En nee, met 'miskoop' bedoel ik niet 'slechte voetballer die geen tyfus kan' zoals Babovic of Van den Burgerking. Het verschil? Brands zou voor beide voetballers waarschijnlijk nog geld betalen ook, bij Feijenoord waren die gasten gratis (zelfs salaris werd niet betaald). Nog specifieker dus: het zijn jongens die écht wel iets kunnen met een balletje, alleen kunnen ze níét zóvéél met een balletje dat de geinvesteerde miljoenen het wáárd zijn (of ooit zullen zijn, op Mertensje en met veel mazzel, ik hoop het echt voor jullie, Strootman).
Probleem met verdediging was dat Zanka(die nu wel komt transfervrij) toen niet gekocht kon worden (wel voor te veel geld toen 2.5 miljoenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
En als je dan al een elftal hebt wat 'an sich' voor Nederlandse begrippen gewoon sterk lijkt in het middenveld en in de aanval, dan kan het pech zijn dat ze niet goed samen weten te spelen. Dat kan altijd. Dat kan je van tevoren niet ruiken, niemand niet. Maar welke volslagen idioot beslist dan om de verdedigende linie niet te versterken (tip: Brands). Dan ben je toch niet goed bij je kokosnoot?
Probleem met Leerdam is dat veel Feyenoorders zeiden dat hij niet meer op LB wou bij Feyenoord. Waarom zou hij dat dan bij PSV wel doen? En als VM is het gewoon te vol bij PSV al is hij goed.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
Ik moet daarom ook heel hard lachen om de jongens hier die Leerdam niet willen zien komen. Die zou echt goed kunnen renderen op LB, hoewel jullie daar nu ook een goede hebben sinds een wedstrijd of 10. het verschil? Leerdam zou daar wél directe 'transfervalue' betekenen voor PSV, heeft een laag salaris et cetera. Al zal hij waarschijnlijk zelf daar niet eens willen spelen.
Ik vind jeugdopleiding steeds beter worden. Alleen bij de verdediging is het gewoon dun gezaaid bij PSV en daar moeten dus aankopen komen.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk, PSV moet het gewoon - helaas - niet van zijn jeugdopleiding hebben. Als we bij Feijenoord één positie pakken dan braken deze jongens de laatste jaren door: Centrale Verdediging: Rekik, Bruma, Aké, De Vrij, Schenkeveld, Ramsteijn... The list goes on and on.
Er is niet echt paniek bij PSV, maar meer bij de supporters. En daar speelt PSV bestuur jammer genoeg op in (Zie ontslag Rutten en aankopen als Matavz).quote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
Dat geeft ook niet want PSV stond de laatste jaren bekend als briljante scouters, gasten die spelers voor weinig kochten en voor veel verkochten, et cetera et cetera. Nu is er echter sprake van paniek: PSV MOET EN ZAL Champions League halen, er wordt niet gebouwd, er worden miljoenen gespendeerd aan gasten die vaak nog niet de helft van dat bedrag waard zijn. Dat heb je te danken aan Brands, die óók nog eens geen verrassinkjes uit Zuid-Amerika etc. meer weet te halen.
Was 50%, maar nog steeds dom.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
In dat geval is er nog maar één optie, om terug te komen op mijn begin: het kankergezwel afsnijden. ZO SNEL MOGELIJK een Technisch Directeur die met weinig middelen veel kan bereiken. Ik bedoel: Hoe haal je het in je bolis om Bakkal, die geen contract meer tekent, een jaar te verhuren en dan ook nog eens 80% van zijn salaris te betalen! AAN EEN - van origine - grote concurrent!
Hij is uiteindelijk wel verantwoordelijk, dus ben met je eens.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
Dat zegt al genoeg. Dankzij Bakkal haalde Feijenoord het vCL ticket wat anders ogenschijnlijk voor PSV was geweest, waarmee PSV zich het miljoenenbal in had kunnen schieten. Het is tekenend voor het falen van Brands.
Zonder Brands zal het onderste twee ook niet lukken maar heb hem ook liever weg.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat PSV (snel) een goede jeugdopleiding zal verkrijgen, dus dit is het stappenplan:
- Brands eruit (ZSM, hij verneukt echt jullie gelden)
- Weer scouten in Scandinavië en Zuid-Amerika
- Het ouderwetse 'gogme' van PSV terug, die jongens als Romario wisten te halen
Ik ben bang dat het niet gaat lukken om de laatste twee punten te realiseren met Brands aan het stuur. Echt, geloof me, die gast is een nagel aan jullie doodskist.
Heb geen zin in dat quote ding meer dus ik zeg alles onder elkaar.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het betrof een verhuur aan Salzburg.. Maar buiten dat: door de verhuur tekende PSV haar 'doodvonnis' in zoverre dat ze Bakkal dan niet meer in de winterstop konden slijten. Hadden ze hem zelf gehouden hadden ze misschien nog enkele tonnetjes verdient. En - ongeacht de verwachtingen rondom Feijenoord -, achteraf gezien is het weliswaar "altijd makkelijk oordelen" maar van een Technisch Directeur mag verwacht worden dat hij kan inschatten welke clubs het succesvol(ler) gaan doen. Een goede TD had dus in kunnen zien dat Feijenoord het PSV (met Bakkal, die het ALTIJD goed doet in toppers) nog aardig lastig kon maken (iig. in de wedstrijd tegen "zijn cluppie", waarin hij gebrand zou zijn om PSV het tegendeel te bewijzen!!!).
Dat kan Brands dus gewoon hard aangerekend worden. Hij ontnam én de club de mogelijkheid tot een wintertransfer van Bakkal, én versterkte Feijenoord ook nog eens met een speler die in toppers (en dat is PSV natuurlijk) gebrand is om zichzelf te 'bewijzen'. En dat ook nog eens voor een dubbeltje, had Feijenoord dan TEN MINSTE de HELE huur laten betalen.
En Wijnaldum... Ach ach ach. Als die jongen ooit eens dit leert te doen:![]()
in plaats van dit:![]()
(dus om zich heen kijken in plaats van tussen zijn voeten en wat er direct voor hem gebeurt)
dan kan het ooit nog wat worden! Mijn ervaring is echter dat spelers dat óf op hele jonge leeftijd hebben, óf het nooit meer leren.
Verder komen de Neymarretjes niet meer, maar PSV moet toch wel in staat zijn een Dsudzak achtige speler te scouten zeg?
True, je punt klopt volledig. Het goede scouten heeft plaats gemaakt voor het halen van goede Eredivisiespelers tegen vaak een te hoge prijs. Ook al komt een Ronaldo/Romario niet meer, een Alex en een Dzsudzsak zijn recentere voorbeelden die wel haalbaar moeten zijn. Al is Alex ook alweer een tijd geleden inmiddels.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verder komen de Neymarretjes niet meer, maar PSV moet toch wel in staat zijn een Dsudzak achtige speler te scouten zeg?
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)n-Red-Bull-maken.htmquote:Op zondag 10 juni 2012 17:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb geen zin in dat quote ding meer dus ik zeg alles onder elkaar.
Het was echt een verkoop. verhuur
quote:Domste actie ooit om het te verhuren aan een concurrent (helemaal een speler met 1 jaar contract verhuren voor 1 jaar).
Moest lachen om die Wijnaldum grap.
Maar je hebt gelijk. Een nummer 10 met oogkleppen kan gewoon niet.
Verder heb je gewoon gelijk.
Ja foutje van mij, bedoelde ook RB (vervanger Manolev).quote:Op zondag 10 juni 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
@Stylo: Leerdam is trouwens RB, ik heb vandaag echt mongolenopmerkingen gemaakt terwijl ik het allemaal dondersgoed weet (net ook al, Podolski als rechtsbuiten, lol). Hij wil daar 'in principe' bij Feijenoord niet meer maar voor wat geld doet hij het denk ik wel
. Zo zijn voetballers dan ook wel weer.
Zijn reden om te vertrekken is iig. dat de aanbieding van Feijenoord niet goed genoeg was (financieel).
Leerdam was onze beste speler dit jaar na Guidetti, Clasie en Ahmadi (en evt. Bakkal al vind ik dat zelf onzin...) Die ga ik echt nog missen.
PSV zal hoe dan ook moeten oppassen dat het niet een Feijenoordtje doet: richten op CL. Ik heb hier in het topic wisselende verhalen gelezen dat er 1 keer per 2 of 1 keer per 3 jaar CL gehaald moet worden om de begroting te sluiten. Dat risico is véél te groot, want PSV zet ook nog eens haar spelers op de actieve balans met de bedragen van hun transfersom. Dat kan ook al snel gebakken lucht blijken... En dan stort alles ineens in. Een fout die Feijenoord eerder ook maakte.
Nu worden spelers nog wel op actieve balans gezet bij ons, maar tegen realistischer bedragen. Ahmadi bijvoorbeeld staat voor 3 miljoen op de balans, terwijl hij 5.7 miljoen kostte. 3 miljoen moet je voor die jongen wel kunnen pakken.
Tekent hij niet bij wordt hij van de balans afgehaald (of verkocht) en heeft Feijenoord dus een gat om te vullen. Dat doen ze niet door andere spelers meer waarde toe te dichten, maar andere manieren van geld verdienen aan te boren.
Ik dacht echt verkoop.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)n-Red-Bull-maken.htm
Verhuur.
[..]. Het is echt de vraag of Wijnaldum het ooit nog leert. ALS hij het leert (waar ik toen hij bij Feijenoord zat 'natuurlijk' nog wel in geloofde
) is het in potentie de beste speler in de eredivisie op die positie....
Dat zeiden ze ook, maar las vlak daarna weer dat 1 keer per 3 jaar wel weer nodig was.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:52 schreef StijnDa het volgende:
Volgens mij was de begroting juist zo gemaakt dat CL in principe niet meer 'nodig' was, wel een welkome bonus.
Dat schijnt ook de werkelijkheid te zijn... Lijkt me lastig iig. Komend jaar zijn Feijenoord, PSV en Twente erg sterk gok ik. Ajax zal ook sterk zijn, maar de verkoop van Verthongen zal écht zijn sporen nalaten bij Ajax gok ik zo.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook, maar las vlak daarna weer dat 1 keer per 3 jaar wel weer nodig was.
Vaag.
Waarom heb jij altijd een tumor kronkel misvorming buts gat genfout losgeslagen-hersencel .. "afwijking" in je hersenen die, als mensen blijkbaar interesse hebben in voetbal in zijn algemeen (en DAARMEE ook PSV), gelijk het stempel "PSV'er" op mensen drukt?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
HMF is stiekem een PSVer, hij post hier al vaker dan een gemiddelde PSVer. Je valt vaak op, je geeft om PSV.. Als er iets met PSV is, ben jij de eerste hier.. Mooi man
Ah een PSV haterquote:Op zondag 10 juni 2012 18:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd een tumor kronkel misvorming buts gat genfout losgeslagen-hersencel .. "afwijking" in je hersenen die, als mensen blijkbaar interesse hebben in voetbal in zijn algemeen (en DAARMEE ook PSV), gelijk het stempel "PSV'er" op mensen drukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah een PSV haterJij spoort net zo min als Davy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet United wel dat PSV 35 vraagt?quote:Kevin Strootman verdwijnt maar niet uit de gedachten van Manchester United. De Engelse grootmacht volgt de middenvelder nu al een tijdje en is diep onder de indruk van de opmars die Strootman doormaakt: Sparta, FC Utrecht, PSV en Oranje in anderhalf jaar tijd. The Red Devils willen het liefst Luka Modric aantrekken, maar zijn niet van plan 41 miljoen euro voor hem te betalen. Strootman is veel goedkoper. (Daily Mirror)
Voor 30 mogen ze hem hebben hoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet United wel dat PSV 35 vraagt?
Wat een koopje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |