Dat komt niet door roken maar door een gaslek.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef belle1608 het volgende:
@DJMO:http://www.nu.nl/buitenla(...)explosie-italie.html
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat komt niet door roken maar door een gaslek.
http://djmo.nl/yes-i-am-a-quitter/quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:29 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 weer een naamtopic heeft![]()
@DJMO ga je dan vanaf nu stoppen (ala minute zeg maar?)
Da's idd wel een feestje waard!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Papabear het volgende:
Zo, de Chinees was weer lekkerDaar heb ik mezelf vandaag op getrakteerd, omdat ik vanmiddag de officiële ondertekende brief van de baas kreeg dat mijn 2e jaarcontract nu is omgezet naar een overeenkomst voor onbepaalde tijd
Op Tweakers ook niks over te vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan er niks over vinden op hun site.
Dank je wel!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da's idd wel een feestje waard!
Gefeliciteerd kerel!!!![]()
![]()
Lijkt me dat alleen klanten van Tele2 dat kunnen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef DJMO het volgende:
kan iemand die virtuele assistent op hun website even vragen of er storing is ? bij klantenservice
Dik gedrukte heb ik dus niet getypt, kwam er automatisch bijquote:Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:is er internetstoring?
De verbinding met de server ondervindt momenteel moeilijkheden. Excuses voor het ongemak. (Code 83)
Tele2 zegt:Ik weet niet precies wat voor storing je bedoelt. Laten we even kijken. Er is op dit moment geen storing bekend. Laten we kijken of de oorzaak bij je apparatuur of instellingen te vinden is. Als ik het goed begrijp is de Tele2 verbinding uitgevallen?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:02 schreef vannelle het volgende:
![]()
![]()
[..]
Dik gedrukte heb ik dus niet getypt, kwam er automatisch bij![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:03 schreef vannelle het volgende:
Chat jij maar even met de klantenservice PapaBear, ik ga ff tv kijken
https://www.tele2.nl/klantenservice/internet.html
quote:Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:is er een tele2 storing in rotterdam?
De verbinding met de server ondervindt momenteel moeilijkheden. Excuses voor het ongemak. (Code 83)
Tele2 zegt:Sorry, dat weet ik even niet. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Het is nu ook gelijk lekker rustig in de sc.quote:
* Rucky DJMO over de knie legt en haar kont vrijmaakt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:39 schreef DJMO het volgende:
* DJMO mept Rucky met een houten hamer op z'n kop
D'r ligt er hier eentje stof te happenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:51 schreef Egberts het volgende:
* Egberts ongeduldig zit te wachten op zijn nieuwe samsung tab
heey! das mijn speeltje als ik daar ben!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
D'r ligt er hier eentje stof te happen
Ik heb vanmiddag mijn samsung tab 2 10.1 besteld =)quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:53 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn samsung tab 2 10.1 besteld =)
Die heb je al eens van mij gehadquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:50 schreef DJMO het volgende:
ik wil oohook een cadeautje! *pruillip trekt*
Zonde ik heb er veel plezier van.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is ook voornamelijk mijn insteek. Ik internet regelmatig als ik thuis ben savonds op mijn telefoon nog wat voor ik ga slapen, alsook als ik ga oppassen bij mijn nichtjes neem ik normaal mijn laptop mee. Echter is het dan makkelijker om gewoon die tab in de binnenzak te stoppenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:03 schreef Papabear het volgende:
[..]![]()
De mijne zal ik misschien gaan gebruiken om b.v. film in de trein te kijken ofzo, daar lijkt het me nog wel leuk voor. Maar serieus op zo'n ding internetten...
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
oh en waarschijnlijk ga ik zonder de voorgeschreven meds stoppen. aangezien de startdosering voor twee weken rond de 55 euro kost. en meds voor stoppen met roken worden niet vergoed vanuit de verzekering![]()
als je echt wil stoppen, maakt dat niet uit. succes bij stoppen is vooral het echt willen stoppen. vorig jaar was ik er klaar mee en ben ik gewoon gestopt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
oh en waarschijnlijk ga ik zonder de voorgeschreven meds stoppen. aangezien de startdosering voor twee weken rond de 55 euro kost. en meds voor stoppen met roken worden niet vergoed vanuit de verzekering![]()
Waar is de tijd gebleven dat je genoeg had aan een hd van 200 mb?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef vannelle het volgende:
Meest simpele dingen kunnen tegenwoordig zo lastig zijn...... die driver cd's bevatten meer data dan een gemiddelde muziek cd.
Ver achter ons......quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je genoeg had aan een hd van 200 mb?
Toen er nog goede muziek gemaakt werd en er nog wat leuks op tv was.quote:
Moet ook gebeuren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:17 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts was naar een VVE-vergadering solly![]()
Toen er nog respect voor de politie was...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Toen er nog goede muziek gemaakt werd en er nog wat leuks op tv was.
Trustenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef vannelle het volgende:
Ik ga maar es een potje slapen, beetje moe.![]()
Tot morgen allen!
Sja, zie ze af en toe nog op joetjoebequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:29 schreef Rucky het volgende:
En nog leuke reklames ipv..... ach laat maar.
In memorylane is er een topic van geweest.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sja, zie ze af en toe nog op joetjoebe
Oh en Mo... DMvoor ik verkeerde antwoorden ga geven
Leuk geweest in Utrecht?quote:
Jaquote:
Politieregio's weer bereikbaarquote:De storing bij het landelijk politienummer voor niet-spoedeisende zaken 0900-8844 is opgelost. De vijf politieregio's die waren getroffen zijn weer bereikbaar, meldt de politie vrijdagochtend.
De storing werd veroorzaakt door problemen bij telecomaanbieder Tele2 na een stroomstoring in Rotterdam. Pas na middernacht werden de problemen opgelost. Het alarmnummer 112 was gedurende de storing wel bereikbaar. Mensen die niet dringend de politie nodig hadden, werden geadviseerd later terug te bellen.
Is dat niet wat ze standaard zeggen bij de pliezie?quote:...Mensen die niet dringend de politie nodig hadden, werden geadviseerd later terug te bellen...
ja hier ook zoietsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:18 schreef Pulver het volgende:
Hier lag ie er ook even uit (ook tele2), maar niet langer dan een uur ofzo.
Succes!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goeeeeedemorgen jongens en meisjes!
Ik wil net gaan douchen maar ik bedenk me dat ik deze dag zou starten met hardlopen. Dus toedeloe!
train ze! enne doosje! : Hardlopen voor beginners #131 - waar de RRC's de handshake oefenenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goeeeeedemorgen jongens en meisjes!
Ik wil net gaan douchen maar ik bedenk me dat ik deze dag zou starten met hardlopen. Dus toedeloe!
Jajajajaja :p zo ik heb het bloody hot! Veels te hard van start gegaan dus ik was gelijk al kapot. Goed begin ook weer! Nou ik ga douchen en dan zo naar amsterdam. Jawel!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
train ze! enne doosje! : Hardlopen voor beginners #131 - waar de RRC's de handshake oefenen
Lievvvvvvvvvvvv!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:48 schreef Ireth het volgende:
Ik ben 'tante' geworden
[ afbeelding ]
Belt mijn vriendin vanmorgen vroeg op, gelijk gillend door de telefoon "Ik ben oma geworden!!!"
Er zijn 4 kleine kittens geboren vanacht!
He jammer, hadden we een minimeet gehad als je hem/haar kwam halenquote:
dat kan alsnog toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
He jammer, hadden we een minimeet gehad als je hem/haar kwam halen
* DJMO paracetamol oplost in heet water met citroensap en dat aan merlijn geeft. héét opdrinken!quote:
Dank je...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO paracetamol oplost in heet water met citroensap en dat aan merlijn geeft. héét opdrinken!
* Merlijn duimt tussen het niezen door...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:57 schreef Ireth het volgende:
* Ireth duimt mee!!!Sollicitatie-uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Ow ga je toch die kant op als je richting Limburg gaat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn duimt tussen het niezen door...
Ik mag morgen terug naar Suitsupply met 1 van de hemden. Tweede wasbeurt: 6 knopen stuk.
Ow das spannend!!!! We duimen een tandje harder!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ow ga je toch die kant op als je richting Limburg gaat?
@ Ireth, heb gister sollicitatiegesprek gehad en hoor rond 10 uur of ik die functie mag vervullen
Ligt nou niet echt "op de weg", maar ik zal er toch langs moeten...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja das waarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ligt nou niet echt "op de weg", maar ik zal er toch langs moeten...
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow das spannend!!!! We duimen een tandje harder!!
Staat je telefoon aanquote:
* Egberts Ramen en deuren sluit!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wees gerust, ik rij over Tuddernquote:
Ik zat net even te kijken, maar voorlopig bel ik niet buiten mijn bundel geloof ikquote:
Dat wordt heel vaak bellenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zat net even te kijken, maar voorlopig bel ik niet buiten mijn bundel geloof ik
[ afbeelding ]![]()
Gezien het feit dat mijn gemiddeld gesprek net 3 minuten duurt, doe ik daar vrij lang meequote:
Ik hoop dat je het over je telefoongesprekken hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gezien het feit dat mijn gemiddeld gesprek net 3 minuten duurt, doe ik daar vrij lang mee![]()
* Merlijn heeft dit abonnement al sinds '08
Niet netjes om haar een leek te noemen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jammer ik hoop maar dat je binnekort een nieuwe leke kans krijgt.
smakelijk voor beidequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:06 schreef belle1608 het volgende:
*ervandoor gaat en een poging gaat doen om met Merlijn een happie te gaan eten..*
Jammer Belle, volgende ronde beterquote:
* Egberts nieuwe koffie en lunch maakt!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Jammer Belle, volgende ronde beter
Nu was ik zo lief om vanmorgen hier koffie thee en ontbijt neer te zetten, kom ik onder de douche vandaan is alles op... en wie gaat er nu nieuwe maken ?!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:10 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts nieuwe koffie en lunch maakt!
Ik niet, ben ondertussen ook in gevecht met UWV enzo...quote:
* Komt net terug *quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:43 schreef Rucky het volgende:
Hier is het wel droog, maar om naar buiten te gaan zie ik nou ook niet echt zitten. Eerst maar even lunchen.
Mmhhhh........zijn geen leuke gevechten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik niet, ben ondertussen ook in gevecht met UWV enzo...
En geloof me, daar kan geen sterke koffie tegenop
Gelukkig van mijn leven nog geen contact mee hoeven hebben. De horrorverhalen ken ik dan weer wel....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mmhhhh........zijn geen leuke gevechten.![]()
Succes!
Ze zijn er zo enorm onduidelijk en vervolgens word je van het kaste naar de muur gestuurd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gelukkig van mijn leven nog geen contact mee hoeven hebben. De horrorverhalen ken ik dan weer wel....
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gelukkig van mijn leven nog geen contact mee hoeven hebben. De horrorverhalen ken ik dan weer wel....
BTW: heeft iemand mijn neus gezien? Hij is inmiddels weggelopen![]()
Je kunt em missen, je loopt tóch een ander lichaamsdeel achterna.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
BTW: heeft iemand mijn neus gezien? Hij is inmiddels weggelopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meg heeft circusdag op schoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:26 schreef vannelle het volgende:
Stukje kippenvel, voor mij althans:Ik kan hem even niet kijken, maar alleen het idee vind ik al prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan hem even niet kijken, maar alleen het idee vind ik al prachtig.
Ik dus ook, indrukwekkend gewoon. Thuis écht even kijken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan hem even niet kijken, maar alleen het idee vind ik al prachtig.
Wij ook van jou VNquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef vannelle het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat de reacties me meevallen!![]()
Had verwacht dat sommigen het overdreven of aanstellerij zouden vinden....
I love you guys.
Mijn supermarkt roept me ook alquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:47 schreef vannelle het volgende:
* supermarkt vraagt of ik nog ff langs kom
Kom er aan!!
Feliciteerd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef Egberts het volgende:
* Egberts nu Arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd heeft =)
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef Egberts het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef Egberts het volgende:
De mijne ook maar ik mag pas over 2 uurtjes weg. En dan weekend.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef Egberts het volgende:
Ben al weer terug, verbazend rustig voor de vrijdagmiddag.quote:
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben al weer terug, verbazend rustig voor de vrijdagmiddag.
Hoop oranje artikelen trouwens, koninginnedag is toch al geweest?
Ah ja, voetbal.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Iets met voetbal dat dit weekend begint geloof ik..
haha een vriendin van mij had daar ook al last van, hier hangen nog geen vlaggetjes voor de deur, komt wel na de 1e wedstrijd denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah ja, voetbal.
Op zich wel grappig die oranjegekte maar er is 1 ding waar ik me mateloos aan erger en dat is:
Hier hangt de hele straat vol met van die oranje, plastic vlaggetjes. Ziet er leuk uit.
Maarrrrr........ik slaap altijd met het raam open en als het een beetje waait maken die dingen vreselijke herrie, net alsof het keihard regent.
Maar goed, als dat alles is.....
Anders kom ik morgen wel een bakkie doen. Moet even naar Roosendaal op weg naar Limburg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:24 schreef vannelle het volgende:
Naar Zeeland?
Komen jullie langs Bergen op Zoom/Halsteren? Zo ja: verplicht bakkie komen doen hiero.
Ik ben morgen vrijwilliger bij Stichting Hoogvliegers en we vliegen vanaf Arnemuiden, 5.15 gaat voor mij de wekker.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:24 schreef vannelle het volgende:
Naar Zeeland?
Komen jullie langs Bergen op Zoom/Halsteren? Zo ja: verplicht bakkie komen doen hiero.
En kom je dan mij ophalenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Anders kom ik morgen wel een bakkie doen. Moet even naar Roosendaal op weg naar Limburg.
Jij zit in de lucht danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
En kom je dan mij ophalendan ben je nog maar 40 minuten bij mij vandaan
Rij je via Belgie? Da's dan evt. wel te combineren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Anders kom ik morgen wel een bakkie doen. Moet even naar Roosendaal op weg naar Limburg.
5.15 de wekker? Dat zou sowieso te vroeg voor mij zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrijwilliger bij Stichting Hoogvliegers en we vliegen vanaf Arnemuiden, 5.15 gaat voor mij de wekker.
Nee, Merlijn is er niet bij
Ik rij wel naar Limburgquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rij je via Belgie? Da's dan evt. wel te combineren.
Hoe laat is dat ongeveer?
[..]
5.15 de wekker? Dat zou sowieso te vroeg voor mij zijn.
Ik word steeds blijer dat je niet kunt, anders had ik voor een hele buslading koffie moeten zetten.quote:
quote:
Mwah, weet nog niet.... Maar ik moet even terug naar Rosada iig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rij je via Belgie? Da's dan evt. wel te combineren.
Hoe laat is dat ongeveer?
[..]
5.15 de wekker? Dat zou sowieso te vroeg voor mij zijn.
Tss zit je me gewoon uit te lachen hier! Bied ik eindelijk aan om te rijden is het weer niet goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
[..]
Mwah, weet nog niet.... Maar ik moet even terug naar Rosada iig.
Die koffie had je dan weg kunnen gooienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik word steeds blijer dat je niet kunt, anders had ik voor een hele buslading koffie moeten zetten.
Lieve schat.... Ik zie jou serieus niet over Belgie naar mijn ouders rijden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Tss zit je me gewoon uit te lachen hier! Bied ik eindelijk aan om te rijden is het weer niet goed
Er wordt geen koffie weggegooid!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die koffie had je dan weg kunnen gooien*geen koffie lust*
We kunnen ook daar in de buurt ff een bakkie doen, is voor jou ook makkelijker.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:34 schreef Merlijn het volgende:
Mwah, weet nog niet.... Maar ik moet even terug naar Rosada iig.
Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lieve schat.... Ik zie jou serieus niet over Belgie naar mijn ouders rijden.
[..]
Er wordt geen koffie weggegooid!
* Merlijn confused nu is...quote:
* Merlijn hand geeft....quote:
Blijkbaar. Ik snap het nu helegaar niet meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 die 2 Limburgers best aan kan![]()
![]()
En helemaal als ze zich als kleuters gedragen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
![]()
Amai Se! Wat snapt u niet? Dat ik aanbied terug te rijden van Limburg naar Hoogvliet en/of Voorschoten zondag?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik snap het nu helegaar niet meer.
Ja uhm ik heb ook weekend hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
En helemaal als ze zich als kleuters gedragen.
Ze vergeten wat je beroep is.
Ik bel je straks wel even.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Amai Se! Wat snapt u niet? Dat ik aanbied terug te rijden van Limburg naar Hoogvliet en/of Voorschoten zondag?
Als je een klas met kleuters aan kan dan moeten 2 limbo's geen probleem zijn.:Dquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Amai Se! Wat snapt u niet? Dat ik aanbied terug te rijden van Limburg naar Hoogvliet en/of Voorschoten zondag?
Ze heeft het idee dat het half jaar in belgie haar de taal machtig maaktquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja uhm ik heb ook weekend hoor*net zo hard mee doet*
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ze heeft het idee dat het half jaar in belgie haar de taal machtig maakt
Het is vrijdagmiddag 3 uur :pquote:
Haha, voor mijn gevoel is het al veeel laterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:54 schreef Egberts het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag 3 uur :p
Moet nog een klein uurtje hier zitten en mijn tijd om krijgen. En dan heb ik ook weekend
Verstaan is al lastig als ze dialect praten....pffff.....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ze heeft het idee dat het half jaar in belgie haar de taal machtig maakt
Vlamingen kan je best goed verstaan hoor hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Verstaan is al lastig als ze dialect praten....pffff.....
Toen ik in Antwerpen in het ziekenhuis lag werd ik vooral geholpen door turkse/marokkaanse zusters die Antwerps praatten mét een accent.
Dacht echt dat ik een hersenbloeding of zo had gehad, verstond er geen klap van!
Mijn dialect is prima te volgen als je Duits een beetje te doen is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Vlamingen kan je best goed verstaan hoor hahaLimburgers inmiddels ook wel
![]()
Natuurlijk versta ik lang niet alles, maar kan ik er grotendeels wel uithalen wat ze bedoelen *weet dat Merlijn nu iets gaat bekokstoven*
Normaal wel, maar Antwerps is al een taaltje op zich.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Vlamingen kan je best goed verstaan hoor haha
Ja dat is zo, ik zat onder Brugge, daar heeft ieder dorpje zijn eigen dialect, waardoor er aan de teamtafel soms 6 verschillende dialecten gesproken werden, dat was dan weer minderquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Normaal wel, maar Antwerps is al een taaltje op zich.
En dan met een buitenlands accent.....
Limburgs en Duits lijken best op elkaar idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn dialect is prima te volgen als je Duits een beetje te doen is.
Merlijn zijn vrienden boden hun excuses aan als ze weer een heel verhaal in het Limburgs aan het vertellen waren: 'O sorry, dat versta jij natuurlijk niet'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Limburgs en Duits lijken best op elkaar idd.![]()
Wat wel apart was trouwens: Toen wij in Wezep (vlakbij Zwolle) woonden had ik daar een kennis die alleen maar plat kon praten.
Als hij gewoon nederlands probeerde ging dat maar 1 zinnetje goed.
Mijn vrouw (Brabantse) verstond daar helemaal niks van en ging op een bepaald moment zelfs niet eens meer mee. Ze had er toch niks aan......
Ach, als je elkaar maar begrijpt toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, ik zat onder Brugge, daar heeft ieder dorpje zijn eigen dialect, waardoor er aan de teamtafel soms 6 verschillende dialecten gesproken werden, dat was dan weer minder
Kaka doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ach, als je elkaar maar begrijpt toch?
1 ding wist ik wel in het ziekenhuis, ik moest die verpleegsters niet vragen mij te helpen poepen.
Dat moet je niet laten merken joh!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Merlijn zijn vrienden boden hun excuses aan als ze weer een heel verhaal in het Limburgs aan het vertellen waren: 'O sorry, dat versta jij natuurlijk niet'![]()
![]()
Terwijl ik het best kon volgen
Waren ze daar niet geschikt voor?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ach, als je elkaar maar begrijpt toch?
1 ding wist ik wel in het ziekenhuis, ik moest die verpleegsters niet vragen mij te helpen poepen.
quote:
quote:Mon Ami! Non! Ne Poupez Pas!
Soms kom je dan dingen te weten die je helemaal niet wil weten!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat moet je niet laten merken joh!!
Laat ze maar denken dat je het niet verstaat, kom je nog es dingen te weten.
Ik deed helemaal nietsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nog even en je praat even hard limburgs mee, zo lastig is het allemaal niet.quote:
Ze is toch heel hartelijk ontvangen in mijn vriendenkringquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ze is toch heel hartelijk ontvangen in mijn vriendenkring
Gaat vast goed komenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Egberts het volgende:
[..]
Nog even en je praat even hard limburgs mee, zo lastig is het allemaal niet.
Zelfs ik heb het kunnen leren!
Dat is 1 ding dat zeker is!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ze is toch heel hartelijk ontvangen in mijn vriendenkring
Nondeju! Ich krien mien Riechsjtartele neet vas!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Egberts het volgende:
[..]
Nog even en je praat even hard limburgs mee, zo lastig is het allemaal niet.
Zelfs ik heb het kunnen leren!
gein klittebeng?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nondeju! Ich krien mien Riechsjtartele neet vas!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
???
1 of andere jarretel? rugjarretel? Oftewel: broekriem?
Schoenveters.quote:
Al mijn schoenen hebben veters....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel logisch
En je hebt niet eens schoenen met veters aan vandaag toch?
Dat is geen blunder maar een doodszonde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:26 schreef vannelle het volgende:
Trouwens een blunder van formaat:
Zit lekker AC/DC te luisteren via youtube en zie ik deze ineens en ik ken dat nummer niet!
Vreemd, ken alles van AC/DC dus klik er ff op.......
Jeps, met de Blackhearts.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is geen blunder maar een doodszonde.![]()
(die is tch van Joan Jett?)
Gevalletje pek en veren op het dorpsplein.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeps, met de Blackhearts.
Cultuurbarbaren.
Natte heg is slecht voor het materiaal!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:22 schreef vannelle het volgende:
Shit!!!!!
Volgens buienradar voorlopig geen regen meer.
Dat betekent dat ik zo moet gaan proberen de heg te snoeien....
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gevalletje pek en veren op het dorpsplein.![]()
Serieus of draag je me een goede smoes aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Natte heg is slecht voor het materiaal!
heggeschaar is meestal niet van roestvrij staalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Serieus of draag je me een goede smoes aan?
Beiden. Naast dat natte heg ontzettend slecht is te knippen, moet het materiaal ook harder werken en plakt alles aan de schaar. Daarnaast is het ook nog eens lastiger op te ruimen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Serieus of draag je me een goede smoes aan?
Zie maar 4 nederlandse provincies.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:39 schreef belle1608 het volgende:
it weekend half Nederland door gaat!*
Zuid - Holland --> Zeeland --> Noord-Brabant --> België --> Limburg --> Duitsland --> Limburg --> Noord - Brabant --> Zuid - Holland
Volgend weekend dan maar?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Beiden. Naast dat natte heg ontzettend slecht is te knippen, moet het materiaal ook harder werken en plakt alles aan de schaar. Daarnaast is het ook nog eens lastiger op te ruimen.![]()
* Merlijn uit ervaring spreekt: flinke heg ook moet doen
Heb je al gebeld?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:43 schreef belle1608 het volgende:
*nog steeds boodschappen moet gaan doen* en op zoek moet naar een nieuwe zonnebril..
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
heggeschaar is meestal niet van roestvrij staal
Oké dan. Is dát ff goed nieuws!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Beiden. Naast dat natte heg ontzettend slecht is te knippen, moet het materiaal ook harder werken en plakt alles aan de schaar. Daarnaast is het ook nog eens lastiger op te ruimen.![]()
* Merlijn uit ervaring spreekt: flinke heg ook moet doen
Ik heb dat dus x2.... elke keer als ik de heg moet doen heb ik twee kliko's en 4 puinzakken volquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
Oké dan. Is dát ff goed nieuws!
Al moet het binnenkort echt wel gebeuren, ding ziet er niet uit!
Bij elkaar zo'n 12-15 meter heg dus heb liever ook dat het makkelijk gaat.
Als't nou een klein stukje was.....
Zo danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb dat dus x2.... elke keer als ik de heg moet doen heb ik twee kliko's en 4 puinzakken vol
Huh? Hoeveel meter snoei je er af dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb dat dus x2.... elke keer als ik de heg moet doen heb ik twee kliko's en 4 puinzakken vol
Roestvrij staal bestaat ook niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
heggeschaar is meestal niet van roestvrij staal
vaker knippen dus .quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je komt morgen écht niet langs? Heb hier ook handschoenen liggen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zo dan*tuinhandschoenen meeneemt volgende week*
Dat heeft de kapper van mij morgen ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle pakt trommel met bijeidehantdjes af
Ik hoop dat het helpt. iig leuk dat je weer eens langs komt waaien.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Aha! Oorzaak van de hoofdpijn is geconstateerd.. Spieren in mn nek/schouder zitten helemaal vast.. Dat worden een paar bezoekjes aan de fysio..
Dacht al wel een beetje dat het. Daar aan lag
Nee, ik ben om 4 uur klaar in Zeeland, dan komt Merlijn mij daar ophalen en racen we in 1x door naar Limburg (denk ik)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je komt morgen écht niet langs? Heb hier ook handschoenen liggen hoor.
Lekker laten masseren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Aha! Oorzaak van de hoofdpijn is geconstateerd.. Spieren in mn nek/schouder zitten helemaal vast.. Dat worden een paar bezoekjes aan de fysio..
Fijn dat de oorzaak gevonden is! Nu er aan werken dat het weer goed gaat! Sterkte!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
* Merlijn duwt DJMO heggenschaar en verlengsnoer in handen....quote:
En veel water drinken om afvalstoffen af te voeren! dat icm met het warm maken en het los maken moet veel helpen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lekker laten masseren.
Smeer zelf ook ff in met tijgerbalsem oid, alle kleine beetjes helpen.
Succes! Hier waait het flink!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:57 schreef Egberts het volgende:
* Egberts Gaat zich omkleden en op de fiets naar huis springen!
Daar zeg je zo wat, warmtekussentje doet ook een hoop.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:56 schreef Egberts het volgende:
[..]
En veel water drinken om afvalstoffen af te voeren! dat icm met het warm maken en het los maken moet veel helpen.
Ik heb het een tijdje terug zelf gehad na een sportincidentje
hier ook, en het regende net even flink met wat hagel erbij ...quote:
Sorryquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:01 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz... Nou is mijn planning-vrije dag morgen aan gort....
Geen probleem. Moet ik gewoon wat actiever zijn.quote:
Had al niet de indruk dat morgen helemaal planning-vrij was voor jouquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:01 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz... Nou is mijn planning-vrije dag morgen aan gort....
Ja, kan ik nog iets voor je meenemen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geen probleem. Moet ik gewoon wat actiever zijn.![]()
Ging jij niet boodschappen doen ?
Nu zeker niet meer neequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Had al niet de indruk dat morgen helemaal planning-vrij was voor jou
Jouw drankjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, kan ik nog iets voor je meenemen?
Nee tuurlijk niet. Maar ik heb een zeurpiet buiquote:
*Knuffel aan Merlijn geeft*quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar ik heb een zeurpiet bui
Wil je een beetje goed humeur van mij hebben?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar ik heb een zeurpiet bui
quote:
niet blij met een knuffel van je vriendin?quote:
Uiteraard!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wil je een beetje goed humeur van mij hebben?
Heb er een overvloed van vandaag.
Tuu'k.... maar deed een quote ipv edit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
niet blij met een knuffel van je vriendin?
Gul! Maar zoveel heb ik * echt * niet nodig hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle geeft helft goed humeur aan Merlijn, moet genoeg zijn voor een heel weekend
[..]![]()
![]()
Beter te veel dan te weinig, en het hóeft dit weekend niet op hoor. Lange houdbaarheidsdatum.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gul! Maar zoveel heb ik * echt * niet nodig hoor![]()
* stopt in doosje: voor slechtere tijden *quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Beter te veel dan te weinig, en het hóeft dit weekend niet op hoor. Lange houdbaarheidsdatum.
Je mag mijn heg slopen volgens vooraf ingestelde grenzen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:25 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb zin om kattekwaad uit te halen. Nooit een goed teken....![]()
Ook weekend heeft en graag kattekwaad uithaald.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* stopt in doosje: voor slechtere tijden *
Bijna weekend!
mag ik trouwens die heggeschaar even leven van je? * DJMO vier meter heg te doen heeft maar het graag snel wil doen en ook wil inkortenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* stopt in doosje: voor slechtere tijden *
Bijna weekend!
* zet naast de hogedruk * Wil je de kleine op accu of de grote?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik trouwens die heggeschaar even leven van je? * DJMO vier meter heg te doen heeft maar het graag snel wil doen en ook wil inkorten
Ja alles gelukt:quote:
heerlijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:45 schreef Pulver het volgende:
* Pulver is ook weer wakker.
Wat kan zo'n middagdutje toch lekker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |