SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nick-GizMo op 07-06-2012 17:02:41 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
1:33, die zou ik echt alle hoeken van de kamer laten zien.
smooth in DMquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:50 schreef Kutstudent het volgende:
Ook die vrouwen laten zingen: "Het is niet moeilijk om te scoren" en "hij zit er weer in"
Heel smooth daar in Utrecht.
Zit je tampon vandaag niet goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:00 schreef Michhas het volgende:
Nick, haal die eerste twee foto's met chicks, die
Chinees en die laatste spoiler uit de OP eens wegTeveel en dom
quote:
Deze ook :quote:
Het was niet vervelend bedoeld hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit je tampon vandaag niet goed? Die wijven staan er al tig topics in? Die chinees mag er wel uit ja
En die spoiler staat er sowieso al fucking lang inAh jij hebt het over een andere spoiler
Misschien word het voor met mensen mobiel wel fucked up ja, pagina laden duurt hier ook goed langquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het was niet vervelend bedoeld hoor
Prima zo, je bent een schatje
Dit is geen haat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vandermar wordt wel hard gehaat hier
Je bent weer precies op tijd hequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoezo?quote:
Foto van die vandemar en 2 min later ben jij er ook weer, moet ik daar iets achter zoeken?quote:
Vaste poster van het FUT-topic, dusjaquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Foto van die vandemar en 2 min later ben jij er ook weer, moet ik daar iets achter zoeken?
Zijn gaydar doet het in ieder geval goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Foto van die vandemar en 2 min later ben jij er ook weer, moet ik daar iets achter zoeken?
Dit is het MW2 topic hequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vaste poster van het FUT-topic, dusja
Daar dacht ik dus ook aan jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zijn gaydar doet het in ieder geval goed
Wie wil de naam weten van haar?quote:
KK neem ik aanquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mister ook, kan 'ie weer Facebooken
Ik facebook alleen de goodstuff.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mister ook, kan 'ie weer Facebooken
VDM is een Feyenoorder dus tja ze lopen hand in hand héquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aiaiaiaiquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
VDM is een Feyenoorder dus tja ze lopen hand in hand hé
Nounou, echt pure kwaliteitquote:
Wij mogen het van onze topic oudste alleen over fifa hebben. Praten over voetbal doen wij hier dan ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
VDM is een Feyenoorder dus tja ze lopen hand in hand hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja die film ga ik wel checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die film ga ik wel checkenHihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Volgens mij ben jij vroeger met je hoofd op de stenen gevallenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie zijn allemaal stoer toch? Als je niet weet wat batta is kun je beter stoppen met leven Zemmel pot
Nee, dat weet ik inderdaad niet. Wat is de toegevoegde waarde wanneer ik dat zou weten dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet weten wat batta en zemmel pot is
Hebben ze bij jou er nog iets van kunnen maken dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij vroeger met je hoofd op de stenen gevallen. Die woorden van je slaan helemaal nergens op. Ach, met blijvende schade mag je niet spotten, dus mijn excuses.
Ah die kerel gaat het krijgen hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:47 schreef Bozz187 het volgende:
Og kan niet wachten tot GTA 5, vooral als nick alles gaat spoilen voor soldmayor
Nee, daarom weet ik hoe het is. Bij Litmanen is het helaas nog erger.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou er nog iets van kunnen maken dan?
[..]
Ah die kerel gaat het krijgen hoor
Nu mag je weer wieberen zemmel. Het is weer leuk geweestquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, daarom weet ik hoe het is. Bij Litmanen is het helaas nog erger.
mag, dus het moet niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu mag je weer wieberen zemmel. Het is weer leuk geweest
Optiefen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mag, dus het moet niet.Ik blijf nog wel even.
Gezellig beter haal je die Fries en GJE er ook bij. Vet gesellug jonguhquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mag, dus het moet niet.Ik blijf nog wel even.
Maar Cliffy, dat mag je er allemaal niet bij halen volgens KK e.d., het EK moet puur en alleen over voetbal gaan en voor de rest moet je gewoon je ogen sluitenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:58 schreef Cliffy het volgende:
Lekker schrijnend beeld van Oekraine op EenVandaag zeg
Schijnbaar niet helemaal, aangezien je nu zelf begint hequote:Op donderdag 7 juni 2012 18:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, daarom weet ik hoe het is. Bij Litmanen is het helaas nog erger.
Hij vroeg wat hij moest gaan spelen. Ik antwoord met fifa. Die stond in het rijtje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar niet helemaal, aangezien je nu zelf begint he
Ja maar dat ga ik niet met jou spelenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij vroeg wat hij moest gaan spelen. Ik antwoord met fifa. Die stond in het rijtje.
Ach die shit word toch alleen maar uitgezonden voor onze eigen gemoedsrust, allemaal ff zielig vinden en misschien een tientje overmaken en dan zodra het EK afgelopen is, is iedereen het weer vergeten. Net zoals dat gemekker over mensenrechten in China voor/tijdens de Spelen van Peking.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maar Cliffy, dat mag je er allemaal niet bij halen volgens KK e.d., het EK moet puur en alleen over voetbal gaan en voor de rest moet je gewoon je ogen sluiten
Dat kan ook niet, want jij hebt een Xbox en ik een PS3.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik niet met jou spelen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want jij hebt een Xbox en ik een PS3.
Ja PS3quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want jij hebt een Xbox en ik een PS3.
Ja, wij willen ook dat ons gaming netwerk gehackt wordt.quote:
Vervelend zeg.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, wij willen ook dat ons gaming netwerk gehackt wordt.Nu horen we er niet bij.
Wij willen ook mensen die verkeerde keuzes maken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vervelend zeg.
Net alsof Xbox live niet gehackt kan worden. Sony heeft verkeerde keuzes gemaakt en daar zijn ze op gepakt.
kan, als en nog meer van die bullshitquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vervelend zeg.
Net alsof Xbox live niet gehackt kan worden. Sony heeft verkeerde keuzes gemaakt en daar zijn ze op gepakt.
De PS3 heeft anders ook jullie o zo begeerde call of duty.quote:
Kijk maar naar Litmanen, die is voor Ajax. Die verkeerde keuze is zo gemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wij willen ook mensen die verkeerde keuzes maken.
Disagree en die werkt niet voor Microsoft.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De PS3 heeft anders ook jullie o zo begeerde call of duty.
[..]
Kijk maar naar Litmanen, die is voor Ajax. Die verkeerde keuze is zo gemaakt
Keyword "ook"quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De PS3 heeft anders ook jullie o zo begeerde call of duty.
[..]
Kijk maar naar Litmanen, die is voor Ajax. Die verkeerde keuze is zo gemaakt
Goh! maar zag hem op pr0gramm en dacht ook meteen wtf is ditquote:
Prima, welkom bij de club.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je hebt 1 ding fout Fuszy we spelen bijna geen COD
Je facebookt wel op ons, dus jij vindt ons ook "de goodstuff"?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik facebook alleen de goodstuff.
Welkom in ons topicquote:
Werkt prima. Ik heb hiervoor een Xbox gehad en die controller is gewoon kut. Kan best dat mensen die fijn vinden met spelen.quote:
Ik zei goodstuff, daar zit jij niet bij.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je facebookt wel op ons, dus jij vindt ons ook "de goodstuff"?
Gaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyy
Alsof je mij niet gefacebookt hebt, battieboy.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zei goodstuff, daar zit jij niet bij.
hoi ben jij een downie gr grquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Werkt prima. Ik heb hiervoor een Xbox gehad en die controller is gewoon kut. Kan best dat mensen die fijn vinden met spelen.
1x, dat was meer dan genoeg.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof je mij niet gefacebookt hebt, battieboy.
Ik blijf het mooi vinden dat de man die zo onzeker is dat hij zijn hoofd niet eens durft te laten zien andere mensen af gaat kraken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
1x, dat was meer dan genoeg.
[ afbeelding ]
Goodstuff is 3 of meer.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar Fuszy het is weer tijd om te gaan speeltijd is voorbij anders word onze stam oudste boos
Hoi nee gr grquote:
Ben zeker niet onzeker. Ben gewoon duck duck go.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik blijf het mooi vinden dat de man die zo onzeker is dat hij zijn hoofd niet eens durft te laten zien andere mensen af gaat kraken.
Oke. Wat dat ook moge betekenen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ben zeker niet onzeker. Ben gewoon duck duck go.
Ja want het is sociaal geaccepteerd als je ergens nieuw bent om meteen bullshit uit te gaan kramen, beter blijf je in je eigen topic.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]wie mag dat dan wel niet zijn?
Ik praat gewoon mee, maar jullie blijven me aanvallen.
[..]
Hoi nee gr gr
p.s. jij wel
Neequote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja want het is sociaal geaccepteerd als je ergens nieuw bent om meteen bullshit uit te gaan kramen, beter blijf je in je eigen topic.
En nu opgetieft
Natte komt hard.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja want het is sociaal geaccepteerd als je ergens nieuw bent om meteen bullshit uit te gaan kramen, beter blijf je in je eigen topic.
En nu opgetieft
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)t_french_open_1.html
quote:
Deze manquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
En nu opgetieft
Je hoeft geen foto's van jezelf te plaatsen hoor. Die link had ik van te voren ook al kunnen maken.quote:
Haha, wat een harde comeback, Held.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hoeft geen foto's van jezelf te plaatsen hoor. Die link had ik van te voren ook al kunnen maken.
Nee, dat is wel weer duidelijk, zo'n kerel als jou kan niemand aan. Wij zijn dan ook niet speciaal getraind om met gehandicapten om te gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Ik ben weer weg. Jullie kunnen mijn aanwezigheid niet aan.
Je bent te fuszy.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Ik ben weer weg. Jullie kunnen mijn aanwezigheid niet aan.
Ah ik ben dus goodstuffquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
1x, dat was meer dan genoeg.
[ afbeelding ]
Goodstuff is 3 of meer.
Die natte tochquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
En nu opgetieft
Dit, en niks minder.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die natte toch. Heerlijk opgenomen in dit elite groepje als een baas, en zegt nu ook gewoon meteen waar het op staat
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:05 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn huisgenoot heeft z'n stiefzus geneukt, de baas.
Retardquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:05 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn huisgenoot heeft z'n stiefzus geneukt, de baas.
Maar hij is het wel kwijt, en dat kunnen wij nog niet zeggenquote:
Pokébal op je hoofd gehad?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef Fsmxi het volgende:
Wat is al deze, FS verward, FS niet begrijp.
Gast, dat wíl ik helemaal niet kunnen zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar hij is het wel kwijt, en dat kunnen wij nog niet zeggen
jij doet aan sparen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, dat wíl ik helemaal niet kunnen zeggen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik nooit een fuck van jouw posts
quote:
quote:
quote:
Dat was voordat zijn pa en haar ma elkaar kenden.quote:
Daarom is hij ook hekkensluiter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
maar ik krijg er wel de seconde of fame er doorquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waar?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
maar ik krijg er wel de seconde of fame er door
In dat Sylvana gangbang topicquote:
Had ik ook maar een seconde maar nodigquote:
Ah dus je bent wel over mevrouw theelepel heen geweest?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had ik ook maar een seconde maar nodig
ik niet hoor, had al herpes zatquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dus je bent wel over mevrouw theelepel heen geweest?
Welke?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shit man, hoor elke keer die voice message van Michhas in mn kop.![]()
Gelukkig . je moet wel aan je street cred denkenquote:
die heb ik op mijn telefoon staanquote:
Het zou je wekker maar zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die heb ik op mijn telefoon staan![]()
![]()
Hmm weet niet of dat kan fixen, maar dat zou wel epic shit zijn jaquote:
ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
Krijg ik geen mitchel berichtjes meer?
Ik had hem ook niet gekregen hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zal morgen even een nieuwe maken voor Timbo en Bozz
Upload die shit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm weet niet of dat kan fixen, maar dat zou wel epic shit zijn ja
Dafawq lul je dan pipo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik had hem ook niet gekregen hoor.
Dat is tegenwoordig mijn wekker, pipo.quote:
Die lange of die korte?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig mijn wekker, pipo.![]()
"Hallo, dit is Mauri-MWAAAAAP MWAAAAAP"![]()
Die van whatsapp, seconde of 10 denk ik.quote:
Waren er tweequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die van whatsapp, seconde of 10 denk ik.
fixedquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waren er twee
Doesn't matter, had a wank
Left or right hand?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waren er twee
Doesn't matter, had sex.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:12 schreef Michhas het volgende:
jezelf anraken is heel nornaal hoor, hoeven jullie niet zo gek te doen gelijk, sjees
je bent zelf een vuil kontebonker en je hebt seks voor geld met opas ha ha xD egt smeerig :s :squote:
ik vanmidag ook pnten gekochd met geld van papaaa zijn creditttcard, kreg wel een foutmlding, maar het wass nae 3 keer wel gelukd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef SoldMayor het volgende:
Hoi jonguhs alemaal.
Ick heb zonet een pakje geopent bij FIVA12 en dan bij FUT.
Ik moes wel punten betalen maar dat heb ick geregelt door de crditcart van mij papaa hahahah
Maar nu heb ick dus een swart kaartjuh in mij pakjuh,
Kan ick die nu ook gebruike voor mij team????????????????????????????
Gr gr Jessie J.
Kom fifa doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik vanmidag ook pnten gekochd met geld van papaaa zijn creditttcard, kreg wel een foutmlding, maar het wass nae 3 keer wel gelukd.
had 2 swarte kaartjkesss in 2 pakjes, dat is wel goed toch :$. geliukkig kan ikk nu weer lekkah slapeN vnavond.
nah, pappppa zegd dt ik op tyd naar bed toe m0et vnavond. v0rr die punten, moet yk wel goeieee cyfers halen op mijn doiplomaquote:
nee man 00:05quote:
dont f*ck with firefox, it's the new google.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Firefox die automatisch update terwijl dat uitgeschakeld is.
En zo zie je maar weer, BF wil naar CoD toe, en CoD wil naar BF toequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:35 schreef Cliffy het volgende:
volgende BF3 DLC heeft een AC130 waarin je kan spawnen en alles mee naar de tering kan schieten
Dat van de bios bedoel je? Neequote:
Hiep Hoiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:03 schreef tliciouz het volgende:
Onze eigen Daan is jarig jongens! Gefeliciteerd!
Die zal ook wel uit de lucht geschoten kunnen worden. In dat geval gratis killsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:35 schreef Cliffy het volgende:
volgende BF3 DLC heeft een AC130 waarin je kan spawnen en alles mee naar de tering kan schieten
Ja zal waarschijnlijk ook weer niet te locken zijn door stingers ed want dat zal wel weer te makkelijk zijn ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die zal ook wel uit de lucht geschoten kunnen worden. In dat geval gratis kills
Nog meer kills voor mij!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja zal waarschijnlijk ook weer niet te locken zijn door stingers ed want dat zal wel weer te makkelijk zijn ofzo
Tuurlijk. Over fifa hoef je niet te vragen, want je weet dat het antwoord dan toch al nee is.quote:
To get the AC-130 your team must capture a Base on the map. -quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En zo zie je maar weer, BF wil naar CoD toe, en CoD wil naar BF toe
lekker dat gefaal
Still ballin'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alles gaat zeker wel
Met jou ook alles wel?
morgen miemiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:02 schreef Michhas het volgende:
Ik ben een eenzame rooster sinds Bozz me heeft verlaten
Op wie heb je ingezet? Hoeveel?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
EK, dus keihard ja. En wat geld ingezet zodat ik wel móet kijken
Winst? Interessant.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voor vanavond 15 op winst Polen en Rusland @4.19
Congrats Danone!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:23 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jwtz zie je ook in de pool.
Oh, en taart!
[ afbeelding ]
En gebatst?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:55 schreef Frankii het volgende:
Ik dus zo met een huisgenote stappen en helemaal naar de klote gaan met haar.
En gewoon half 9 op werk zijn.
Gooi je dobber maar in het water.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van het weekend ook maar weer eens hengelen naar 16 jarige chicks
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van het weekend ook maar weer eens hengelen naar 16 jarige chicks
Tauch is volwassen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:02 schreef Kutstudent het volgende:
Tauch die altijd alles te serieus neemt.
Vorige zaterdag ik dus met zo'n meid praten beetje dansen enzo. Vraag ik eens hoe oud ze eigenlijk is blijkt ze 15 te zijn ben nog nooit zo snel weg geweestquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:02 schreef Kutstudent het volgende:
Tauch die altijd alles te serieus neemt.
Behalve dat DICE die shit waarschijnlijk weer niet weet te balancen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
To get the AC-130 your team must capture a Base on the map. -
2 Gunner Seats - 2 Weapons | 20 MM 25Mm Cannon - 105MM - 1 360 degree anti air gun
AC-130 gives jets something to do - protect
Gunners in the AC-130 Can deploy flares
CAN BE SHOT DOWN - Respawns like normal vehicles - If the enemy team has captured the base then it will respawn for them
As long as your team holds the AC-130 - you can use it as a mobile spawn beacon - Use it tactically to spawn in over bases as it circles the sky - It is on a guided circle formation. You can spawn on it even if people are occupying the gunner seats.
Niks mis mee.
Bij mij vaak andersom. Laatst iemand die 25 bleek te zijn, begon ze allemaal over dat ze haar eigen schoonheidssalon had enzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorige zaterdag ik dus met zo'n meid praten beetje dansen enzo. Vraag ik eens hoe oud ze eigenlijk is blijkt ze 15 te zijn ben nog nooit zo snel weg geweest
Ouder is geen probleem toch? Gewoon beetje voelen zus zoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij mij vaak andersom. Laatst iemand die 25 bleek te zijn, begon ze allemaal over dat ze haar eigen schoonheidssalon had enzo
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij mij vaak andersom. Laatst iemand die 25 bleek te zijn, begon ze allemaal over dat ze haar eigen schoonheidssalon had enzo
[ afbeelding ]
Oud is goud.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ouder is geen probleem toch? Gewoon beetje voelen zus zo
Nee hoor.quote:
En dit. Paar jaar oudere chicks.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ouder is geen probleem toch? Gewoon beetje voelen zus zo
Ja nou ik heb hem irl gezien en hij ziet er niet oud uit. Misschien als hij zich niet scheert dat het dan minder is, want ik herinner me die foto ook wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
1x een foto van Tauch gezien waar hij er echt oud uitzag.
Dat was met mijn vakantiebaardje, kom nou maar een keer naar een meetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Schattige donshaartjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat was met mijn vakantiebaardje, kom nou maar een keer naar een meet
dat was vroeger, tijden veranderenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Volgens Michhas ben jij de Milfhunter.
Laat mijn vriendin eens met rustquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ouwe snoeperd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat mijn vriendin eens met rust
Ohnee, die is nog maar 24
Tauch klinkt door zijn zware stem als een vent van 40 over Xbox Live, maar irl is het een schattig menneke van 18-20quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Te puntige kin, wouldn't bangquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof je niet zou geven.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof je niet zou geven.
Staat nog op het lijstje inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nu nog een keer fappen in de baas z'n tijd
En verdeurie Pierre, ook poule doen jongen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nu nog een keer fappen in de baas z'n tijd
Wel zo dat er een lucht hangt waar je bijna plakken van kan snijden.quote:
Nee, meeten met Bozzquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Bozziebozzmans, volgende week zaterdag is die motorrit van FOK! Was jij nog van plan om daar aan mee te doen? Zo ja, dan kijk ik ook of ik een dagje vrij kan maken
Damnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nou ik heb weer werk dus ik kan mee rijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Bozziebozzmans, volgende week zaterdag is die motorrit van FOK! Was jij nog van plan om daar aan mee te doen? Zo ja, dan kijk ik ook of ik een dagje vrij kan maken
Ik nice, zal vanavond eens kijken of ik dan ook kanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nou ik heb weer werk dus ik kan mee rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |